Evo 9=21.000?,merita?
Uitati un mic citat din ce mi-a zis el :Yes, engine was improved how i said programmed ecu in Finland http://www.printsport.fi/ here prepare rally cars for all europe it is not a cheap tuning. professionals do it. and sport exhaust (original exaust set go to you too). engine is like N4 group in rally. most hurt in car was sound sistem but i improved it with Pioneer audio head, 4 DLS speakers JBL sabwoofer and big 5 DLS amplifier. I was sitting at the computer ower 5 minutes and thought about "moust hurt " and i have nothing to say about this, all is ok! i sell car, because i want evo X!!!!
F tare atunci. Se vede ca esti entuziasmat. Imi aduci aminte de mine cand am cumparat-o pe a mea. Sa fie intr-un ceas bun. Oricum cat de entuziasmat ai fi nu crede tot ce zice omul, pana si faptul ca ar vrea el sa vina aici da de gandit.
PS: La 19- 20 000 de mii ti-o dadeam pe a mea cu 59 de mii de km, garantata de mine!
Bafta oricum!
PS: La 19- 20 000 de mii ti-o dadeam pe a mea cu 59 de mii de km, garantata de mine!
Bafta oricum!
EU iti spun doar din ce aud/ vad la cunostintele care au EVO. Personal mine nu mi s-a stricat nimic in 2 ani in afara de ambreiaj si acum am niste probleme cu ceva bucse. Mentionez ca nu am partcicipat la nici un eveniment de genul liniuta, etapa de VTM sau raliu....drag, 402..Daca mergi in anumite limite cu masina nu stiu ce s-ar putea strica la ea. Asta la una pana in 300 de Cp, adica neumblata la ea. Daca apare resoftare, putere marita....pistoane, axe...modificari majore apar si problemele si alea la fel de majore. Imi pare rau ca nu e pe acest forul un prieten de la Targu Jiu care a trecut de ceva vreme de 400 de CP. El ti-ar fi spus cu cuvintele lui ce si cum. Cert e ca pica multe la masina modificata: diferentialele ( transmisia). cutia de viteze/ probleme, caseta de directie, bucsele aproape toate trebuiesc schimbate cu ceva poliuretanic.Toate acestea sunt ff scumpe. Sa luam ce e mai ieftin de sus/ bucsile e cam 80- 100 ron una(Powerflex). Celelalte nici nu vreau sa ma gandesc ca ma ia groaza daca as avea probleme de genul ala(sute- mii de euro).
Ma repet, si nu vreau sa te sperii, astea doar daca doamne fereste ai avea probleme cu ele. Eu unul sunt pentru masinile sh si mai ales pt EVO. Sunt niste masini de vis si mi-as dori ca toata lumea sa aiba unu macar odata pe mana.
Bafta multa!
Ma repet, si nu vreau sa te sperii, astea doar daca doamne fereste ai avea probleme cu ele. Eu unul sunt pentru masinile sh si mai ales pt EVO. Sunt niste masini de vis si mi-as dori ca toata lumea sa aiba unu macar odata pe mana.
Bafta multa!
Ionele este posibil ca omul sa fi fost pasionat si sa o fi dus la acea firma specializata sa i-o modifice fara ca apoi sa alerge cu ea (drag, vtm s.a.m.d.), dar un evo modificat trage dupa sine cheltuieli destul de mari ... problema daca o cumperi este sa si poti sa o intretii ca e pacat de ea. bafta!
Ai cumva referinte despre cel ce vinde masina? Te intreb pentru ca sunt multi tepari care iti spun ca iti aduc masina in tara si dupa cum e logic, nu o sa vina pana in romania daca nu e sigur ca tu o sa o cumperi. Astfel ca o sa iti ceara cateva mii de euro avans dupa care nu mai dai de el. Eu am pescuit cativa dinastia de pe mobile.de .
Sper sa nu te deranjeze observatia mea, dar asta e un mod clasic de teapa. Nu zic ca e cazul aici.
In rest, spor la cumparat.
Sper sa nu te deranjeze observatia mea, dar asta e un mod clasic de teapa. Nu zic ca e cazul aici.
In rest, spor la cumparat.
Daca cere bani pentru "shipping" laso' balta. E ciudat ca un strain sa faca o deplasare asa lunga fara garantia ca isi va vinde masina. Si eu vand o masina dar daca ma suna cineva din Craiova sa merg sa o vada, nu voi face deplasarea. Ai grija, banii nu cresc pe garduri, cel putin eu nu am gasit un astfel de gard.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori