Noutati Auto
Noul Volvo S60 - costă 30.345euro ?n Rom?nia
Volvo a publicat astăzi preţurile oficiale ale noii generaţii S60 pentru piaţa din Rom?nia. Versiunea de bază, un diesel de 163CP şi 400 de Nm, porneşte de la 30.345 de euro cu TVA inclus.
La trei luni de la lansarea oficială, ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, Volvo s-a grăbit să aducă noul S60 şi ?n Rom?nia. Sedanul suedezilor vine să relanseze v?nzările brandului scandinav şi să atragă publicul autohton aflat ?n căutarea unei maşini de familie din segmentul premium.
Noul S60 este etichetat cu un preţ de pornire de 30.345 de euro cu TVA, valabil pentru versiunea diesel D3 cu motor de 163 de cai putere şi 400 de Nm, cuplu atins ?ntre 1400 şi 2850 de rotaţii. Versiunea este capabilă să accelereze de la 0 la 100 de km/h ?n 9.2 secunde şi să atingă o viteză maximă de 220 km/h, toate acestea cu un consum mediu de 5.1 litri/100 de km.
Pentru cei care preferă benzina, versiunea entry-level este unitatea 2.0T, de 203 cai putere, ce pleacă de la 30.940 de euro atunci c?nd este asistată de o cutie manuală cu şase rapoarte. Performanţele sale sunt bune, unitatea cu patru cilindri fiind capabilă să accelereze de la 0 la 100 de km/h ?n 7.9 secunde şi să atingă o viteză maximă de 235 km/h. Valorile consumului şi emisiilor sunt şi ele decente, de 7.7 litri/100 de km, respectiv 184 g/km.
Pentru publicul mai pretenţios, S60 va oferi şi un diesel D5, cu tracţiune integrală AWD, la un preţ de 38.675 de euro cu TVA. Fanii cailor putere vor fi ?nsă răsfăţaţi de versiunea pe benzină T6, care livrează 304 cai putere şi vine cu tracţiune integrală şi pachetul Kinetic ?n standard, totul pentru 43.911 euro cu TVA.
La preţurile enumerate mai sus se adaugă pachetele cu dotări opţionale, disponibile cu reduceri speciale ?n această perioadă. Astfel, pentru cei care aleg primul nivel de echipare, Kinetic, suma percepută este de 1845 de euro cu TVA. Pentru cei care doresc următorul nivel, şi anume Momentum, preţul este de 4284 de euro cu TVA, respectiv 2440 de euro pentru versiunea T6. Nivelul de top Summum va scoate ?să din buzunar fix 6664 de euro cu TVA, respectiv 4820 de euro pentru versiunea T6.
Lista de echipamente de siguranţa a noului Volvo S60 include ?n dotarea standard, următoarele funcţii: ABS, EBD, EBL (stopuri de fr?nă cu funcţie de panică), DSTC, control al tracţiunii ?n viraje, şasiu dinamic, servodirecţie, asistare la fr?narea de urgenţă, WHIPS (protecţie impact din spate pentru scaunele faţă), airbaguri frontale, laterale şi cortină precum şi a doua generaţie a sistemului City Safety, care evită coliziunile la viteze mici.
La interior, pasagerii primesc climatizare automată pe o singură zonă, geamuri electrice faţă şi spate cu impuls, banchetă rabatabilă fracţionat, volan reglabil pe ?nălţime, radio CD cu şase difuzoare şi amplificatoare, ecran multifuncţional color de 5 inch, mufă auxiliară pentru iPod şi turometru digital.
Sursa
PS: urata masina
Volvo a publicat astăzi preţurile oficiale ale noii generaţii S60 pentru piaţa din Rom?nia. Versiunea de bază, un diesel de 163CP şi 400 de Nm, porneşte de la 30.345 de euro cu TVA inclus.
La trei luni de la lansarea oficială, ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, Volvo s-a grăbit să aducă noul S60 şi ?n Rom?nia. Sedanul suedezilor vine să relanseze v?nzările brandului scandinav şi să atragă publicul autohton aflat ?n căutarea unei maşini de familie din segmentul premium.
Noul S60 este etichetat cu un preţ de pornire de 30.345 de euro cu TVA, valabil pentru versiunea diesel D3 cu motor de 163 de cai putere şi 400 de Nm, cuplu atins ?ntre 1400 şi 2850 de rotaţii. Versiunea este capabilă să accelereze de la 0 la 100 de km/h ?n 9.2 secunde şi să atingă o viteză maximă de 220 km/h, toate acestea cu un consum mediu de 5.1 litri/100 de km.
Pentru cei care preferă benzina, versiunea entry-level este unitatea 2.0T, de 203 cai putere, ce pleacă de la 30.940 de euro atunci c?nd este asistată de o cutie manuală cu şase rapoarte. Performanţele sale sunt bune, unitatea cu patru cilindri fiind capabilă să accelereze de la 0 la 100 de km/h ?n 7.9 secunde şi să atingă o viteză maximă de 235 km/h. Valorile consumului şi emisiilor sunt şi ele decente, de 7.7 litri/100 de km, respectiv 184 g/km.
Pentru publicul mai pretenţios, S60 va oferi şi un diesel D5, cu tracţiune integrală AWD, la un preţ de 38.675 de euro cu TVA. Fanii cailor putere vor fi ?nsă răsfăţaţi de versiunea pe benzină T6, care livrează 304 cai putere şi vine cu tracţiune integrală şi pachetul Kinetic ?n standard, totul pentru 43.911 euro cu TVA.
La preţurile enumerate mai sus se adaugă pachetele cu dotări opţionale, disponibile cu reduceri speciale ?n această perioadă. Astfel, pentru cei care aleg primul nivel de echipare, Kinetic, suma percepută este de 1845 de euro cu TVA. Pentru cei care doresc următorul nivel, şi anume Momentum, preţul este de 4284 de euro cu TVA, respectiv 2440 de euro pentru versiunea T6. Nivelul de top Summum va scoate ?să din buzunar fix 6664 de euro cu TVA, respectiv 4820 de euro pentru versiunea T6.
Lista de echipamente de siguranţa a noului Volvo S60 include ?n dotarea standard, următoarele funcţii: ABS, EBD, EBL (stopuri de fr?nă cu funcţie de panică), DSTC, control al tracţiunii ?n viraje, şasiu dinamic, servodirecţie, asistare la fr?narea de urgenţă, WHIPS (protecţie impact din spate pentru scaunele faţă), airbaguri frontale, laterale şi cortină precum şi a doua generaţie a sistemului City Safety, care evită coliziunile la viteze mici.
La interior, pasagerii primesc climatizare automată pe o singură zonă, geamuri electrice faţă şi spate cu impuls, banchetă rabatabilă fracţionat, volan reglabil pe ?nălţime, radio CD cu şase difuzoare şi amplificatoare, ecran multifuncţional color de 5 inch, mufă auxiliară pentru iPod şi turometru digital.
Sursa
PS: urata masina
Ford - renunţa la marca Mercury
Ford intenţionează să renunţe la producţia de maşini sub marca Mercury şi să aloce resursele pentru extinderea brandului de lux Lincoln.
Desfiinţarea Mercury nu va presupune şi eliminarea de locuri de muncă.
Mercury a fost ?nfiinţată ?n anii '30 de Edsel Ford ca maşină intermediară ?ntre Ford, destinată producţiei ?n masă, şi Lincoln.
Divizia a cunoscut punctul culminant al v?nzărilor ?n anii '70, ?nsă ?n prezent are o cotă de piaţă mai mică de 1%.
Renunţarea la Mercury şi v?nzarea diviziei suedeze Volvo către grupul auto chinez Geely va reduce brandurile Ford la doar două.
?n ultimii ani, constructorul auto a v?ndut mai multe divizii, precum Aston Martin, Jaguar şi Land Rover.
Grupul a anunţat că decizia de a desfiinţa Mercury nu modifică estimarea privind un profit solid ?n acest an.
Ford a raportat pentru luna mai o creştere de 22% a v?nzărilor ?n SUA şi avansul cotei de piaţă.
Sursa
Ford intenţionează să renunţe la producţia de maşini sub marca Mercury şi să aloce resursele pentru extinderea brandului de lux Lincoln.
Desfiinţarea Mercury nu va presupune şi eliminarea de locuri de muncă.
Mercury a fost ?nfiinţată ?n anii '30 de Edsel Ford ca maşină intermediară ?ntre Ford, destinată producţiei ?n masă, şi Lincoln.
Divizia a cunoscut punctul culminant al v?nzărilor ?n anii '70, ?nsă ?n prezent are o cotă de piaţă mai mică de 1%.
Renunţarea la Mercury şi v?nzarea diviziei suedeze Volvo către grupul auto chinez Geely va reduce brandurile Ford la doar două.
?n ultimii ani, constructorul auto a v?ndut mai multe divizii, precum Aston Martin, Jaguar şi Land Rover.
Grupul a anunţat că decizia de a desfiinţa Mercury nu modifică estimarea privind un profit solid ?n acest an.
Ford a raportat pentru luna mai o creştere de 22% a v?nzărilor ?n SUA şi avansul cotei de piaţă.
Sursa
Volkswagen Tiguan - modelul facelift
Iniţial Volkswagen Tiguan a primit un facelift ?n China, dar nu este aceeaşi schimbare la faţă ca versiunea europeană. Modelul v?ndut ?n Europa converge fidel la imaginea de marcă stabilită ?n ultima vreme. Acest facelift parcă evidenţiază mai bine ca oric?nd poziţia mediatoare pe care Tiguan o ocupă ?ntre Golf şi Tiguan, ?n partea frontală, jumătatea superioară, cea p?nă sub grilă, pare o uşoară intrare la apă a celei de la SUV-ul suprem VW, iar cea inferioară, cu spoilerul, pare apropiată de cea a generaţiei a şasea a celui mai popular Volkswagen din toate timpurile .
?n imaginea prezentată ?n premieră se pot observa noile blocuri optice cu LED-uri tradiţionale deja şi pentru VW şi un set de jante noi. ?n plus la interior comenzi noi ale climatizării şi un lăcaş pentru ochelari amplasat pe plafon. Mai multe vom afla despre această schimbare la faţă a lui Tiguan ?n preajma lansării oficiale, care se va ?nt?mpla la Salonul de la Paris.
Sursa
Iniţial Volkswagen Tiguan a primit un facelift ?n China, dar nu este aceeaşi schimbare la faţă ca versiunea europeană. Modelul v?ndut ?n Europa converge fidel la imaginea de marcă stabilită ?n ultima vreme. Acest facelift parcă evidenţiază mai bine ca oric?nd poziţia mediatoare pe care Tiguan o ocupă ?ntre Golf şi Tiguan, ?n partea frontală, jumătatea superioară, cea p?nă sub grilă, pare o uşoară intrare la apă a celei de la SUV-ul suprem VW, iar cea inferioară, cu spoilerul, pare apropiată de cea a generaţiei a şasea a celui mai popular Volkswagen din toate timpurile .
?n imaginea prezentată ?n premieră se pot observa noile blocuri optice cu LED-uri tradiţionale deja şi pentru VW şi un set de jante noi. ?n plus la interior comenzi noi ale climatizării şi un lăcaş pentru ochelari amplasat pe plafon. Mai multe vom afla despre această schimbare la faţă a lui Tiguan ?n preajma lansării oficiale, care se va ?nt?mpla la Salonul de la Paris.
Sursa
BMW X3 - modelul facelift
BMW a dezvăluit detalii noi despre noul X3 şi a prezentat o serie de imagini noi cu prototipul camuflat de pre-producţie al acestui model.
Noul BMW X3 va avea un preţ de achiziţie destul de apropiat de cel al actualului model, spun oficialii BMW . Directorii companiei germane au luat această decizie ?n speranţa că vor reitera şi depăşi rezultatele de v?nzări obţinute cu prima generaţie a acestui model, care s-a v?ndut ?n 600.000 de unităţi de la lansarea sa din 2003. Odată cu declaraţiile despre noul lor model, cei de la BMW au prezentat c?teva imagini cu prototipul ?n timpul testelor.
nemţii de la BMW au invitat o serie de jurnalişti să testeze acest model ?n condiţii controlate ? singura interdicţie fiind aceea de a poza interiorul modelului. ?ncrederea ?n sine a nemţilor este dusă chiar mai departe de această dată, ei prezent?nd două imagini ale lui X3 de la interior. Desigur, nemţii au prezentat doar bancheta din spate şi portbagajul cu bacheta din spate rabatată parţial, ?n timp ce bordul era acoperit cu o husă "protectoare".
Prototipul lui BMW X3 prezintă aceeaşi siluetă cu cea a primei generaţii X3, iar imaginea cu cele două modele unul l?ngă altul este mai mult dec?t concludentă ?n ceea ce priveşte dimensiunile noului model. Prin acest design, cei de la BMW au vrut să se asigure că vor obţine o legătură stilistică directă ?ntre actualul şi viitorul X3, pentru a nu exista nicio ?ndoială ?n mintea publicului cu privire la identitatea lui BMW X3. La fel ca ?n cazul generaţiei precedente, platforma provine direct de la Seria 3.
?n comparaţie cu prima generaţie a lui BMW X3, modelul este cu 83 de milimetri mai lung, cu 29 milimetri mai lat şi cu 40 milimetri mai ?nalt. Ampatamentul a fost şi el mărit cu 15 milimetri. ?n ciuda dimensiunilor mărite, modelul este cu 25 de kilograme mai uşor dec?t echivalentul său realizat pe platforma precedentă. Astfel, ?n timp ce un BMW X3 echipat cu xDrive şi un motor diesel de 2.0 litri are o masă de 1.815 kilograme, noul model echipat cu aceeaşi motorizare şi tot cu sistemul de tracţiune integrală xDrive c?ntăreşte doar 1.790 kilograme.
La nivelul interiorului, BMW X3 va beneficia de materiale de calitate superioară pentru a aduce modelul peste nivelul competiţiei. Instrumentele şi echipamentele se vor ridica la calitatea oferită de BMW Seria 5 F10, iar fr?na de parcare va fi şi ea acţionată electronic pentru a face loc la nivelul cotierei. Spaţiul pentru picioarele pasagerilor de pe bancheta din spate a fost mărit cu 20 de milimetir, iar capacitatea portbagajului a crescut cu 80 de litri, la un nivel pe care BMW ?l descrie ca fiind liderul clasei ? 550 de litri.
Cei de la BMW au ?mbunătăţit şi manevrabilitatea lui X3, prin instalarea unui sistem de amortizare variabilă şi un nou sistem de direcţie. ?n locul sistemului de direcţie ZF hidraulic găsit pe actualul model, BMW a instalat o unitate electro-mecanică, dezvoltată de Thyssen Krup. Potrivit unor surse din cadrul BMW, germanii ar putea lansa şi o versiune hibridă a lui X3, ce va debuta cel mai devreme ?n 2012, dacă va apărea pe piaţă. Versiunea entry-level a lui X3 este echipată cu o transmisie manuală Getrag cu şase trepte, iar celelalte modele sunt echipate cu o transmisie automată ZF cu opt trepte, echipată cu un sistem start&stop ? X3 urm?nd să fie primul model BMW care primeşte această combinaţie de tehnologii. Cel mai probabil, versiunea entry-level a lui X3 ar putea fi echipată la r?ndul său cu un sistem start&stop, de data aceasta de provenienţă BMW.
Sursa
BMW a dezvăluit detalii noi despre noul X3 şi a prezentat o serie de imagini noi cu prototipul camuflat de pre-producţie al acestui model.
Noul BMW X3 va avea un preţ de achiziţie destul de apropiat de cel al actualului model, spun oficialii BMW . Directorii companiei germane au luat această decizie ?n speranţa că vor reitera şi depăşi rezultatele de v?nzări obţinute cu prima generaţie a acestui model, care s-a v?ndut ?n 600.000 de unităţi de la lansarea sa din 2003. Odată cu declaraţiile despre noul lor model, cei de la BMW au prezentat c?teva imagini cu prototipul ?n timpul testelor.
nemţii de la BMW au invitat o serie de jurnalişti să testeze acest model ?n condiţii controlate ? singura interdicţie fiind aceea de a poza interiorul modelului. ?ncrederea ?n sine a nemţilor este dusă chiar mai departe de această dată, ei prezent?nd două imagini ale lui X3 de la interior. Desigur, nemţii au prezentat doar bancheta din spate şi portbagajul cu bacheta din spate rabatată parţial, ?n timp ce bordul era acoperit cu o husă "protectoare".
Prototipul lui BMW X3 prezintă aceeaşi siluetă cu cea a primei generaţii X3, iar imaginea cu cele două modele unul l?ngă altul este mai mult dec?t concludentă ?n ceea ce priveşte dimensiunile noului model. Prin acest design, cei de la BMW au vrut să se asigure că vor obţine o legătură stilistică directă ?ntre actualul şi viitorul X3, pentru a nu exista nicio ?ndoială ?n mintea publicului cu privire la identitatea lui BMW X3. La fel ca ?n cazul generaţiei precedente, platforma provine direct de la Seria 3.
?n comparaţie cu prima generaţie a lui BMW X3, modelul este cu 83 de milimetri mai lung, cu 29 milimetri mai lat şi cu 40 milimetri mai ?nalt. Ampatamentul a fost şi el mărit cu 15 milimetri. ?n ciuda dimensiunilor mărite, modelul este cu 25 de kilograme mai uşor dec?t echivalentul său realizat pe platforma precedentă. Astfel, ?n timp ce un BMW X3 echipat cu xDrive şi un motor diesel de 2.0 litri are o masă de 1.815 kilograme, noul model echipat cu aceeaşi motorizare şi tot cu sistemul de tracţiune integrală xDrive c?ntăreşte doar 1.790 kilograme.
La nivelul interiorului, BMW X3 va beneficia de materiale de calitate superioară pentru a aduce modelul peste nivelul competiţiei. Instrumentele şi echipamentele se vor ridica la calitatea oferită de BMW Seria 5 F10, iar fr?na de parcare va fi şi ea acţionată electronic pentru a face loc la nivelul cotierei. Spaţiul pentru picioarele pasagerilor de pe bancheta din spate a fost mărit cu 20 de milimetir, iar capacitatea portbagajului a crescut cu 80 de litri, la un nivel pe care BMW ?l descrie ca fiind liderul clasei ? 550 de litri.
Cei de la BMW au ?mbunătăţit şi manevrabilitatea lui X3, prin instalarea unui sistem de amortizare variabilă şi un nou sistem de direcţie. ?n locul sistemului de direcţie ZF hidraulic găsit pe actualul model, BMW a instalat o unitate electro-mecanică, dezvoltată de Thyssen Krup. Potrivit unor surse din cadrul BMW, germanii ar putea lansa şi o versiune hibridă a lui X3, ce va debuta cel mai devreme ?n 2012, dacă va apărea pe piaţă. Versiunea entry-level a lui X3 este echipată cu o transmisie manuală Getrag cu şase trepte, iar celelalte modele sunt echipate cu o transmisie automată ZF cu opt trepte, echipată cu un sistem start&stop ? X3 urm?nd să fie primul model BMW care primeşte această combinaţie de tehnologii. Cel mai probabil, versiunea entry-level a lui X3 ar putea fi echipată la r?ndul său cu un sistem start&stop, de data aceasta de provenienţă BMW.
Sursa
Peugeot 207 Millesim Edition
Cu ocazia aniversarii a 200 de ani de la infiintarea companiei Peugeot, constructorul francez va lansa pe piata europeana modelul 207 Millesim Edition, o masina care se diferentiaza de varianta standard, datorita unor imbunatatiri stilistice discrete si a unei noi game de dotari.
Editia speciala Millesim va fi disponibila in versiunile sedan si station wagon (SW) si va beneficia de elemente precum, faruri de ceata, o grila fata cromata, jante 15 inch, noi nuante de culoare pentru caroserie, conexiune USB si Bluetooth si diferite insertii estetice ale logoului Millesim 200.
Sursa
Cu ocazia aniversarii a 200 de ani de la infiintarea companiei Peugeot, constructorul francez va lansa pe piata europeana modelul 207 Millesim Edition, o masina care se diferentiaza de varianta standard, datorita unor imbunatatiri stilistice discrete si a unei noi game de dotari.
Editia speciala Millesim va fi disponibila in versiunile sedan si station wagon (SW) si va beneficia de elemente precum, faruri de ceata, o grila fata cromata, jante 15 inch, noi nuante de culoare pentru caroserie, conexiune USB si Bluetooth si diferite insertii estetice ale logoului Millesim 200.
Sursa
Toyota - a demarat producţia modelului Auris Hybrid
Decizia Toyota de a construi noul Auris Hybrid ?n Marea Britanie a fost un vot de ?ncredere at?t pentru operaţiunile din UK c?t şi ?n producţia britanică de maşini. Primul model de clasă C cu propulsie hibridă ?şi face apariţia ?n showroom-uri.
Av?nd oportunitatea de a produce primul vehicul hibrid de volum ?n Europa este şi o sursă de m?ndrie pentru angajaţii Toyota Manufacturing UK (TMUK). ?Auris Hybrid este foarte important pentru TMUK. Acest model oferă o mare oportunitate pentru noi de a creşte producţia şi pentru Toyota să-şi majoreze v?nzările, fiind totodată şi o sursă de motivaţie pentru toţi cei de aici. Ca primă maşină din segmentul C care beneficiază de tehnologia hibridă, noul Auris Hybrid este lider ?n tendinţa de micşorare a emisiilor de carbon ?n Europa?.
Producţia modelului Auris Hybrid este cea mai recentă investiţie a companiei japoneze Toyota ?n uzina din Marea Britanie. TMUK, deschisă iniţial ?n 1992, răm?ne şi astăzi cea mai mare uzină de producţie din Europa, beneficiind de investiţii totale de 1,54 milioane de lire.
Experienţa angajaţilor şi faptul că versiunile pe benzină şi diesel ale modelului Auris deja sunt construite aici, au fost argumente cheie ?n decizia Toyota de a produce ?n Marea Britanie şi versiunea hibridă. ?Deja construim aici modelul Auris, adăug?nd o nouă motorizare a fost decizia optimă din punctul de vedere al costurilor. Marea Britanie este locul ideal pentru producţia tehnologiilor ecologice, av?nd un puternic suport din partea guvernului şi a publicului pentru tăierea emisiilor de CO2?.
Toyota Auris HSD (Hybrid Synergy Drive) a fost prezentată ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva. Vehiculul foloseşte un motor pe benzină de 1.8 litri VVT-i ce dezvoltă 98 CP şi 142 Nm, alături de un motor electric de 60 kW şi 207 Nm.
?n Marea Britanie, Toyota Auris Hybrid este comercializată la preţuri ?ncep?nd cu 18.950 lire (aprox. 22.700euro).
Sursa
Decizia Toyota de a construi noul Auris Hybrid ?n Marea Britanie a fost un vot de ?ncredere at?t pentru operaţiunile din UK c?t şi ?n producţia britanică de maşini. Primul model de clasă C cu propulsie hibridă ?şi face apariţia ?n showroom-uri.
Av?nd oportunitatea de a produce primul vehicul hibrid de volum ?n Europa este şi o sursă de m?ndrie pentru angajaţii Toyota Manufacturing UK (TMUK). ?Auris Hybrid este foarte important pentru TMUK. Acest model oferă o mare oportunitate pentru noi de a creşte producţia şi pentru Toyota să-şi majoreze v?nzările, fiind totodată şi o sursă de motivaţie pentru toţi cei de aici. Ca primă maşină din segmentul C care beneficiază de tehnologia hibridă, noul Auris Hybrid este lider ?n tendinţa de micşorare a emisiilor de carbon ?n Europa?.
Producţia modelului Auris Hybrid este cea mai recentă investiţie a companiei japoneze Toyota ?n uzina din Marea Britanie. TMUK, deschisă iniţial ?n 1992, răm?ne şi astăzi cea mai mare uzină de producţie din Europa, beneficiind de investiţii totale de 1,54 milioane de lire.
Experienţa angajaţilor şi faptul că versiunile pe benzină şi diesel ale modelului Auris deja sunt construite aici, au fost argumente cheie ?n decizia Toyota de a produce ?n Marea Britanie şi versiunea hibridă. ?Deja construim aici modelul Auris, adăug?nd o nouă motorizare a fost decizia optimă din punctul de vedere al costurilor. Marea Britanie este locul ideal pentru producţia tehnologiilor ecologice, av?nd un puternic suport din partea guvernului şi a publicului pentru tăierea emisiilor de CO2?.
Toyota Auris HSD (Hybrid Synergy Drive) a fost prezentată ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva. Vehiculul foloseşte un motor pe benzină de 1.8 litri VVT-i ce dezvoltă 98 CP şi 142 Nm, alături de un motor electric de 60 kW şi 207 Nm.
?n Marea Britanie, Toyota Auris Hybrid este comercializată la preţuri ?ncep?nd cu 18.950 lire (aprox. 22.700euro).
Sursa
QUOTE (Tanaka @ Jan 10 2010, 05:58 PM) Noul Fiat Dobl?
Noul Fiat Dobl? - a fost lansat
Noul Fiat Dobl? Panorama, se relanseaza sub o noua infatisare si cu o serie de caracteristici ce ii intaresc imaginea de automobil polivalent si lider de piata. Dupa ce versiunea anterioara a modelului Fiat Dobl? s-a vandut in peste un milion de unitati, noul Fiat Dobl? Panorama se reinventeaza in toate aspectele, beneficiind de cele mai recente tehnologii Fiat si de o noua platforma, argumente ce se traduc in avantaje ca: spatiu, confort, motorizari performante, siguranta si, mai ales, un spirit practic greu de egalat.
Acesta este subliniat de existenta in echiparea standard a ambelor usi laterale culisante si a sistemului Start&Stop ? o tehnologie ce face ca motorul sa se opreasca automat in momentul in care stationati si apoi sa reporneasca tot automat atunci cand este apasata pedala de acceleratie, contribuind astfel la o reducere substantiala a consumului de carburant si a emisiilor.
Spatiul este unul din punctele forte ale noului Fiat Dobl? Panorama si se traduce prin existenta a 5 sau 7 locuri, prin cel mai mare compartiment de bagaje din clasa, de 790 pana la 3200 de litri, dar si printr-un ampatament de 2755 mm, de asemenea cel mai mare din segment. In noul Fiat Doblo Panorama este loc pentru tot ceea ce conteaza, fara a face compromisuri nici in privinta pasagerilor, nici in ceea ce priveste cantitatea si natura bagajelor, o caracteristica bine cunosscuta automobilelor Fiat.
Strans legat de conceptul de spatiu, dar si de noul design, la Fiat Dobl? Panorama nimic din ceea ce inseamna confort nu este lasat la intamplare. Interiorul lui Fiat Dobl? Panorama este versatil prin prezenta multiplelor spatii de depozitare, o noua plansa de bord, 11 culori exterioare, 4 tipuri de tapiterie, optiunea climatizare automata si suspensii Bi-Link de ultima generatie.
In privinta motorizarilor, noul Fiat Dobl? Panorama este singurul model din clasa ce respecta standardul Euro 5 si propune 3 propulsoare cu taxa de poluare zero: 1.4 95 CP, 1.6 Multijet 105 CP DPF si 2.0 Multijet 135 CP DPF, precum si o motorizare Euro 4 1.3 Multijet 90 CP DPF.
Preocuparea Fiat pentru protectia mediului si pentru reducerea costurilor se regaseste in cantitatea de emisii atribuita noului model, cea mai mica din clasa pentru motorul Fiat de 1.3 Multijet 90 CP ? 129g/km, precum si in indicatorii de consum ? 4,9 l/100 km, mixt, pentru 1.3 Multijet 90 CP.
Pe langa Start&Stop si suspensiile Bi-Link, noul Fiat Dobl? Panorama dispune si de noul Sistem Blue&Me, o aplicatie multimedia ce permite atat utilizarea telefonului personal in regim hands free cu recunoastere vocala cat si citirea fisierelor multimedia de pe un dispozitiv USB portabil.
In Romania, noul Fiat Dobl? Panorama va porni de la un pret special de 11.756 Euro plus TVA (1.4 16v 95 CP Euro 5), ceea ce face ca aceasta sa fie cea mai accesibila oferta promotionala pentru un turism de import cu 7 locuri. Modelul va fi disponibil in doua variante de echipare: Active si Dynamic.
Sursa
Noul Fiat Dobl? - a fost lansat
Noul Fiat Dobl? Panorama, se relanseaza sub o noua infatisare si cu o serie de caracteristici ce ii intaresc imaginea de automobil polivalent si lider de piata. Dupa ce versiunea anterioara a modelului Fiat Dobl? s-a vandut in peste un milion de unitati, noul Fiat Dobl? Panorama se reinventeaza in toate aspectele, beneficiind de cele mai recente tehnologii Fiat si de o noua platforma, argumente ce se traduc in avantaje ca: spatiu, confort, motorizari performante, siguranta si, mai ales, un spirit practic greu de egalat.
Acesta este subliniat de existenta in echiparea standard a ambelor usi laterale culisante si a sistemului Start&Stop ? o tehnologie ce face ca motorul sa se opreasca automat in momentul in care stationati si apoi sa reporneasca tot automat atunci cand este apasata pedala de acceleratie, contribuind astfel la o reducere substantiala a consumului de carburant si a emisiilor.
Spatiul este unul din punctele forte ale noului Fiat Dobl? Panorama si se traduce prin existenta a 5 sau 7 locuri, prin cel mai mare compartiment de bagaje din clasa, de 790 pana la 3200 de litri, dar si printr-un ampatament de 2755 mm, de asemenea cel mai mare din segment. In noul Fiat Doblo Panorama este loc pentru tot ceea ce conteaza, fara a face compromisuri nici in privinta pasagerilor, nici in ceea ce priveste cantitatea si natura bagajelor, o caracteristica bine cunosscuta automobilelor Fiat.
Strans legat de conceptul de spatiu, dar si de noul design, la Fiat Dobl? Panorama nimic din ceea ce inseamna confort nu este lasat la intamplare. Interiorul lui Fiat Dobl? Panorama este versatil prin prezenta multiplelor spatii de depozitare, o noua plansa de bord, 11 culori exterioare, 4 tipuri de tapiterie, optiunea climatizare automata si suspensii Bi-Link de ultima generatie.
In privinta motorizarilor, noul Fiat Dobl? Panorama este singurul model din clasa ce respecta standardul Euro 5 si propune 3 propulsoare cu taxa de poluare zero: 1.4 95 CP, 1.6 Multijet 105 CP DPF si 2.0 Multijet 135 CP DPF, precum si o motorizare Euro 4 1.3 Multijet 90 CP DPF.
Preocuparea Fiat pentru protectia mediului si pentru reducerea costurilor se regaseste in cantitatea de emisii atribuita noului model, cea mai mica din clasa pentru motorul Fiat de 1.3 Multijet 90 CP ? 129g/km, precum si in indicatorii de consum ? 4,9 l/100 km, mixt, pentru 1.3 Multijet 90 CP.
Pe langa Start&Stop si suspensiile Bi-Link, noul Fiat Dobl? Panorama dispune si de noul Sistem Blue&Me, o aplicatie multimedia ce permite atat utilizarea telefonului personal in regim hands free cu recunoastere vocala cat si citirea fisierelor multimedia de pe un dispozitiv USB portabil.
In Romania, noul Fiat Dobl? Panorama va porni de la un pret special de 11.756 Euro plus TVA (1.4 16v 95 CP Euro 5), ceea ce face ca aceasta sa fie cea mai accesibila oferta promotionala pentru un turism de import cu 7 locuri. Modelul va fi disponibil in doua variante de echipare: Active si Dynamic.
Sursa
Noul Volkswagen Phaeton
Volkswagen a dezvaluit noi imagini cu versiunea revizuita a navei amiral, Phaeton. Ultima generatia a modelului va fi disponibila pe pietele europene incepand cu sfarsitul lunii in curs.
VW Phaeton este oferit cu doua versiuni de ampatament si tot doua optiuni pentru scaunele din spate (o bancheta de trei locuri sau doua scaune individuale). Noul model vine cu tractiune integrala si suspensie pneumatica in standard.
Partea frontala a fost reproiectata in intregime, aceasta mizand pe faruri bi-xenon cu lumini LED si o grila metalica cromata. Atat bara de protectie din fata, cat si cea din spate au fost redesenate.
La capitolul motorizari, constructorul auto propune o gama de patru propulsoare: un turbodiesel si trei pe benzina. Phaeton este pus in miscare de un V6 cu injectie directa care dezvolta 280 CP. Tot pe benzina, avem si un V8 cu versiuni de putere de 335 cai si 450 cai.
In cele din urma, avem si un V6 TDI, cu o putere de 240 cai si inregistreaza un consum de 8,5 litri la suta de km.
Interiorul este rasfatat cu piele Alcantara si accente de lemn, la care se adauga un mini-frigider si, evident, sisteme multimedia performante.
Siguranta oferita de noul VW Phaeton inseamna Dynamic Light Assist, ACC, Front Assist si Side Assist, plus un sistem de monitorizare a presiunii din pneuri.
Sursa
Volkswagen a dezvaluit noi imagini cu versiunea revizuita a navei amiral, Phaeton. Ultima generatia a modelului va fi disponibila pe pietele europene incepand cu sfarsitul lunii in curs.
VW Phaeton este oferit cu doua versiuni de ampatament si tot doua optiuni pentru scaunele din spate (o bancheta de trei locuri sau doua scaune individuale). Noul model vine cu tractiune integrala si suspensie pneumatica in standard.
Partea frontala a fost reproiectata in intregime, aceasta mizand pe faruri bi-xenon cu lumini LED si o grila metalica cromata. Atat bara de protectie din fata, cat si cea din spate au fost redesenate.
La capitolul motorizari, constructorul auto propune o gama de patru propulsoare: un turbodiesel si trei pe benzina. Phaeton este pus in miscare de un V6 cu injectie directa care dezvolta 280 CP. Tot pe benzina, avem si un V8 cu versiuni de putere de 335 cai si 450 cai.
In cele din urma, avem si un V6 TDI, cu o putere de 240 cai si inregistreaza un consum de 8,5 litri la suta de km.
Interiorul este rasfatat cu piele Alcantara si accente de lemn, la care se adauga un mini-frigider si, evident, sisteme multimedia performante.
Siguranta oferita de noul VW Phaeton inseamna Dynamic Light Assist, ACC, Front Assist si Side Assist, plus un sistem de monitorizare a presiunii din pneuri.
Sursa
Renault Latitude - urmaşul lui Vel Satis
Urm?nd reţeta folosită la Fluence şi la Koleos, Renault lansează un nou model după ce echivalentul cu sigla Samsung a fost lansat de c?teva luni bune. Iar aici vorbim evident de Samsung SM5, care cu doar c?teva mici detalii estetice schimbate, s-a transformat ?n Renault Latitude. Construit ?n Coreea de Sud, noul model s-a aflat ?n teste sub camuflaj, ?n varianta Samsung, chiar şi prin Rom?nia.
Francezii au ales să renunţe la denumirea Safrane, scoasă de la naftalină de cur?nd , şi să ne prezintă Latitude. Maşina, mai lungă dec?t vechiul Vel Satis dar semnificativ mai puţin ?naltă, va fi o ofertă tentantă pentru clienţii de maşini luxoase din Asia, Africa de Nord, Australia şi Europa de Est. De altfel, lansarea oficială va avea loc la Salonul Auto de la Moscova ?n august, comercializarea urm?nd să demareze de la finalul acestui an.
Renault Latitude, care oferă printre dotări climă automată cu trei zone, scaune cu masaj sau sistem audio Bose, va fi lansată şi ?n Europa de Vest, ?nsă abia anul viitor.
Sursa
Urm?nd reţeta folosită la Fluence şi la Koleos, Renault lansează un nou model după ce echivalentul cu sigla Samsung a fost lansat de c?teva luni bune. Iar aici vorbim evident de Samsung SM5, care cu doar c?teva mici detalii estetice schimbate, s-a transformat ?n Renault Latitude. Construit ?n Coreea de Sud, noul model s-a aflat ?n teste sub camuflaj, ?n varianta Samsung, chiar şi prin Rom?nia.
Francezii au ales să renunţe la denumirea Safrane, scoasă de la naftalină de cur?nd , şi să ne prezintă Latitude. Maşina, mai lungă dec?t vechiul Vel Satis dar semnificativ mai puţin ?naltă, va fi o ofertă tentantă pentru clienţii de maşini luxoase din Asia, Africa de Nord, Australia şi Europa de Est. De altfel, lansarea oficială va avea loc la Salonul Auto de la Moscova ?n august, comercializarea urm?nd să demareze de la finalul acestui an.
Renault Latitude, care oferă printre dotări climă automată cu trei zone, scaune cu masaj sau sistem audio Bose, va fi lansată şi ?n Europa de Vest, ?nsă abia anul viitor.
Sursa
Renault Duster ? primele imagini oficiale
Renault Duster este mai mult dec?t ne aşteptam. Adică anticipam că o să fie foarte asemănător cu originalul Dacia Duster, dar nu ?n asemenea proporţie cov?rşitoare. Dacă la precedentele modele v?ndute sub cele două mărci ?nfrăţite diferenţierea se făcea, pe l?ngă simbolurile mărcii şi printre o grilă uşor schimbată, acum Renault redefineşte termenul uşor. Mai precis este nevoie de o lupă pentru a vedea că grila are c?te doi "dinţi" de fiecare parte a siglei ?n locul celor trei striaţii de la Dacia.
Cei mai mulţi vor observa ?nsă că locul logo-ului Dacia de pe grila frontală, hayon, jante şi volan este luat de rombul Renault. ?n rest totul răm?ne aşa cum ştiam, ba chiar şi decorul digital este identic, fapt care ne-a făcut să credem că este vorba de o procesare grafică neoficială a imaginilor originale. P?nă la urmă se pare că este chiar geamănul Renault, unul at?t de puţin schimbat ?nc?t francezii au considerat că nu ar trebui să investească ?ntr-o şedinţă foto separată. Acest model va fi lansat ?n Rusia, America Latină, Orientul Mijlociu şi India. Singura modificare tehnică de care se vorbeşte este adaptarea modelului pentru a funcţiona cu bio-etanol pentru Brazilia.
Sursa
Renault Duster este mai mult dec?t ne aşteptam. Adică anticipam că o să fie foarte asemănător cu originalul Dacia Duster, dar nu ?n asemenea proporţie cov?rşitoare. Dacă la precedentele modele v?ndute sub cele două mărci ?nfrăţite diferenţierea se făcea, pe l?ngă simbolurile mărcii şi printre o grilă uşor schimbată, acum Renault redefineşte termenul uşor. Mai precis este nevoie de o lupă pentru a vedea că grila are c?te doi "dinţi" de fiecare parte a siglei ?n locul celor trei striaţii de la Dacia.
Cei mai mulţi vor observa ?nsă că locul logo-ului Dacia de pe grila frontală, hayon, jante şi volan este luat de rombul Renault. ?n rest totul răm?ne aşa cum ştiam, ba chiar şi decorul digital este identic, fapt care ne-a făcut să credem că este vorba de o procesare grafică neoficială a imaginilor originale. P?nă la urmă se pare că este chiar geamănul Renault, unul at?t de puţin schimbat ?nc?t francezii au considerat că nu ar trebui să investească ?ntr-o şedinţă foto separată. Acest model va fi lansat ?n Rusia, America Latină, Orientul Mijlociu şi India. Singura modificare tehnică de care se vorbeşte este adaptarea modelului pentru a funcţiona cu bio-etanol pentru Brazilia.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori