2008 Mitsubishi Lancer 2.0 140CP Instyle - Thunder Blue
Discurile de frana Zimmermann pe care le-am luat din rusia s-au dus. Defapt din prima zi de cand le-am pus si am mers mai tare s-au albastrit. Apoi, incet incet, am inceput sa simt vibratii in volan la franare. Am dus discurile originale si le-am rectificat, iar acum merge iarasi bine, dar nu stiu daca o sa ma tina prea mult. Cand se duc si astea o sa iau Turbo Groove de la EBC.
Am schimbat toate cauciucurile pe 18 si am pus 225/40/18. Ca marime se potrivesc foarte bine si talonul nu este cu mult mai mic.
Jantele nu le-am mai vopsit pentru ca cei de la Sf. Gheorghe care vopsesc in camp electrostatic au jucariile stricate.
In prezent masina are 52k km si merge foarte bine. Duminica o asteapta un drum pana in Antalya.
LE: Poate dupa concediu o sa imi iau si eu grila aia in fata si o sa o imbrac in folie carbon si la fel o sa fac si cu dungile cromate.
Am schimbat toate cauciucurile pe 18 si am pus 225/40/18. Ca marime se potrivesc foarte bine si talonul nu este cu mult mai mic.
Jantele nu le-am mai vopsit pentru ca cei de la Sf. Gheorghe care vopsesc in camp electrostatic au jucariile stricate.
In prezent masina are 52k km si merge foarte bine. Duminica o asteapta un drum pana in Antalya.
LE: Poate dupa concediu o sa imi iau si eu grila aia in fata si o sa o imbrac in folie carbon si la fel o sa fac si cu dungile cromate.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Uitati si pozele cu cauciucurile. Nu sunt atat de late incat sa para janta ingusta si nici talonul nu este cu mult mai mic. Acestea sunt Dunlop SP Sport 9000. Guma din care sunt facute e mai moale decat la Yokohama, zgomotul de rulare s-a redus, iar denivelarile sunt absorbite mult mai bine. Un mic dezavantaj este acela ca s-a mai redus un pic senzatia de mers pe sine. Fiind mai flexibile, la balansarea masinii din volan se simte un pic diferit fata de cele stock.
Anvelopele nu le-am luat noi, dar dupa cum se vede in poze sunt in stare perfecta. Au costat 800ron toate patru.
Poze:
Anvelopele nu le-am luat noi, dar dupa cum se vede in poze sunt in stare perfecta. Au costat 800ron toate patru.
Poze:
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
difereta dintre 215/45/18 si 225/40/18 e de -2.15 sau 2
dupa mine parca sunt mai ok 225/45/18 caru au +1.38 (mai bine + decat - la R18)
cei drept cele pe 40 sunt mai ieftine si am gasit mai multe modele... acuma ar fi bine sa ne dai tu un sfat in privinta asta...
cum ti se pare... nu ajung mia usor la janta...
sper ca nu m-am bagt aiurea in topic-ul tau...
dupa mine parca sunt mai ok 225/45/18 caru au +1.38 (mai bine + decat - la R18)
cei drept cele pe 40 sunt mai ieftine si am gasit mai multe modele... acuma ar fi bine sa ne dai tu un sfat in privinta asta...
cum ti se pare... nu ajung mia usor la janta...
sper ca nu m-am bagt aiurea in topic-ul tau...
Nu te-ai bagat aiurea
Din punct de vedere al aspectului cred ca arata mai bine cu ele mai mici, desi diferenta nici macar nu se observa. Eu am pus si o roata noua langa una veche si clar nu erau 14mm diferenta. Se poate sa fie si din cauza ca cele vechi erau tocite si astea nu.
Din punct de vedere al utilitatii, daca e sa luam in calcul un diametru un pic mai mic, masina ar trebui sa castige la accelerare si sa piarda la top speed - totusi la o diferenta asa de mica nu ai cum sa realizezi asta.
Tot din punct de vedere al utilitatii, fata de cele stock, astea absorb si gropile mai bine chiar daca au marginea mai mica. Am si luat prin Bulgaria niste gropi la care am crezut ca imi raman rotile acolo si nu au patit nimic.
Avand in vedere si pretul mai mic (la 500ron/buc iti iei unele noi si de firma buna), eu zic ca sunt o alegere buna.
Din punct de vedere al aspectului cred ca arata mai bine cu ele mai mici, desi diferenta nici macar nu se observa. Eu am pus si o roata noua langa una veche si clar nu erau 14mm diferenta. Se poate sa fie si din cauza ca cele vechi erau tocite si astea nu.
Din punct de vedere al utilitatii, daca e sa luam in calcul un diametru un pic mai mic, masina ar trebui sa castige la accelerare si sa piarda la top speed - totusi la o diferenta asa de mica nu ai cum sa realizezi asta.
Tot din punct de vedere al utilitatii, fata de cele stock, astea absorb si gropile mai bine chiar daca au marginea mai mica. Am si luat prin Bulgaria niste gropi la care am crezut ca imi raman rotile acolo si nu au patit nimic.
Avand in vedere si pretul mai mic (la 500ron/buc iti iei unele noi si de firma buna), eu zic ca sunt o alegere buna.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori