Consum Lancer
- cristiandvd
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 12, 2010 2:41 pm
"Oras:
Motorizare: (1,6l, 2,0l)
Stilul de condus adoptat: (economic - schimbat vitezele sub 3000rpm / sportiv la peste 3000 rpm)
Consum urban: (presupune un consum realizat 100% urban)
Consum extraurban:
Consumul mixt: (desi acesta e mai putin concludent pentru ca e greu de masurat cat se parcurge in oras si cat in afara orasului)
Daca cineva are alta idee care ar duce catre rezultate mai concludente este asteptat cu completari/modificari. "
Buna ziua. As vrea sa completez cu un amanunt. Am citit majoritatea paginilor legate de consum si am observat ca marea majoritate nu aminteste de un detaliu foarte important. Viteza medie cu care se realizeaza consumurile respective. Iar viteza medie nu inseamna "am mers pe autostrada cu 120 130". Cea arata de BC.
Eu in momentul de fata am un Vectra B cu motor de 2.2 litri diesel, si am un cinsum mediu urban in bucuresti de 10.2 % facut pe 950 de km cu o viteza medie de 18 km/k.
In afara la o viteza medie de 69 km/h pe o distanta de 1100 km am scos un consum de 6.4 l/100km cu clima pornita din cand in cand.
In cateva zile imi voi cumpara un lancer de 1.5 si din cate am inteles nu sare de 10% in oras.
Stima.
Motorizare: (1,6l, 2,0l)
Stilul de condus adoptat: (economic - schimbat vitezele sub 3000rpm / sportiv la peste 3000 rpm)
Consum urban: (presupune un consum realizat 100% urban)
Consum extraurban:
Consumul mixt: (desi acesta e mai putin concludent pentru ca e greu de masurat cat se parcurge in oras si cat in afara orasului)
Daca cineva are alta idee care ar duce catre rezultate mai concludente este asteptat cu completari/modificari. "
Buna ziua. As vrea sa completez cu un amanunt. Am citit majoritatea paginilor legate de consum si am observat ca marea majoritate nu aminteste de un detaliu foarte important. Viteza medie cu care se realizeaza consumurile respective. Iar viteza medie nu inseamna "am mers pe autostrada cu 120 130". Cea arata de BC.
Eu in momentul de fata am un Vectra B cu motor de 2.2 litri diesel, si am un cinsum mediu urban in bucuresti de 10.2 % facut pe 950 de km cu o viteza medie de 18 km/k.
In afara la o viteza medie de 69 km/h pe o distanta de 1100 km am scos un consum de 6.4 l/100km cu clima pornita din cand in cand.
In cateva zile imi voi cumpara un lancer de 1.5 si din cate am inteles nu sare de 10% in oras.
Stima.
New Lancer 1.5
Bucuresti - Iasi - 5.6%
Localitati ~60-70
Afara constant ~100-110 - 120-130 unde a fost cazul (depasiri)
O singura persoana + rezervor 1/2 + incarcatura 50KG - cauciuri iarna...
Lancerul 1.5 e o masina care poate scoate un consum bun in afara pt ca motorul are tendinta de a ramane turat dupa ce iei piciorul de pe pedala. Daca stii cat de des si cat de fin sa o calci cand esti la peste 100KM la ora scoti consumul de manual.
Bucuresti - Iasi - 5.6%
Localitati ~60-70
Afara constant ~100-110 - 120-130 unde a fost cazul (depasiri)
O singura persoana + rezervor 1/2 + incarcatura 50KG - cauciuri iarna...
Lancerul 1.5 e o masina care poate scoate un consum bun in afara pt ca motorul are tendinta de a ramane turat dupa ce iei piciorul de pe pedala. Daca stii cat de des si cat de fin sa o calci cand esti la peste 100KM la ora scoti consumul de manual.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
QUOTE (gabi ml @ Oct 10 2009, 10:51 PM) Buna seara, repet practic aici:
1,6, Clasic, consum strict urban, Bucuresti: 8,5 - 9 si cu aer conditionat, mers ULTRAeconomic, fara a depasi 2000 turatii.
unii numesc 2000 turatii RELANTI .....
Eu unul la lancer clasic 1.6......schimbat numai in 4-5000 ture am in oras consum de 12,5% iar la mersul in afara 130-150 cam 7-8 %
1,6, Clasic, consum strict urban, Bucuresti: 8,5 - 9 si cu aer conditionat, mers ULTRAeconomic, fara a depasi 2000 turatii.
unii numesc 2000 turatii RELANTI .....
Eu unul la lancer clasic 1.6......schimbat numai in 4-5000 ture am in oras consum de 12,5% iar la mersul in afara 130-150 cam 7-8 %
Carisma 1.6 76kw. Nu e Lancer, dar e motor de 1.6, poate vrea cineva o comparate ca au multe elemente comune de arhitectura motoarele desi nu au aceeasi putere.
Kilometraj actual: 125.000km
Consumuri:
Urban, vara Cluj cu AC nonstop, consum mediu pe o saptamana (insa pe CB): 8.8%
Bistrita-Bulgaria si inapoi, 4 persoane, bagaj la greu insa mers normal (aveam pasageri in spate): 6.5 , test de pompa pe aproape 2000 km, m-am si plimbat prin Bulgaria in draci cu masina.
Romania, drum intins, mers cat permite drumul dar mai nou sar rar de 140-150 kmh (prea multe radare), undeva sub 7%, deci 6.2-6.5-6.8 depinde de incarcatura, relief. Stilul de mers se mentine, depasiri in 4000-5000 rpm (uneori mai mult), turatie constanta la drum intins: 2500-3000 rpm.
Mixt iarna trecuta in Bistrita + drumuri de judet: in Bistrita drumuri de max 2-3 km, deci abia se incalzea motorul, insa nu prea e trafic, orasu mic iar extern prin judet: test de pompa 9% dar stau langa raul Bistrita, masina era efectiv inghetata dimineata.
Eu sunt multumit, e benzinara insa si motorul e mic, deci e OK.
Kilometraj actual: 125.000km
Consumuri:
Urban, vara Cluj cu AC nonstop, consum mediu pe o saptamana (insa pe CB): 8.8%
Bistrita-Bulgaria si inapoi, 4 persoane, bagaj la greu insa mers normal (aveam pasageri in spate): 6.5 , test de pompa pe aproape 2000 km, m-am si plimbat prin Bulgaria in draci cu masina.
Romania, drum intins, mers cat permite drumul dar mai nou sar rar de 140-150 kmh (prea multe radare), undeva sub 7%, deci 6.2-6.5-6.8 depinde de incarcatura, relief. Stilul de mers se mentine, depasiri in 4000-5000 rpm (uneori mai mult), turatie constanta la drum intins: 2500-3000 rpm.
Mixt iarna trecuta in Bistrita + drumuri de judet: in Bistrita drumuri de max 2-3 km, deci abia se incalzea motorul, insa nu prea e trafic, orasu mic iar extern prin judet: test de pompa 9% dar stau langa raul Bistrita, masina era efectiv inghetata dimineata.
Eu sunt multumit, e benzinara insa si motorul e mic, deci e OK.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator