Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc
Vreau si eu sa-mi cumpar un Pajero 3,2 AT, din 2008, cu 3 usi. As vrea sa stiu cat de sigura este masina asta pe autostrada la viteze mari de 120 - 130 ( sper ca poate atat). Am auzit ca este instabila la viteza mare si daca mai bate si vantul e si mai rau, se clatina. Am mai auzit ca are demarajul slab. Cat de comoda este la drum lung? Cateva sfaturi , va rog.
@elena - eu conduc un pajero din 2004 care intr-adevar se clatina suficient dar e mai ok sentimentul ca daca tot conduci o masina mare barem sa nu se conduca ca un sedan mare. pe tractiune spate alergi linistit cu 170 dar nu prea ai stabilitate, io o tin in 140-150 max pe autostrada. nu stiu cine ti-a zis ca are demarajul slab, eu scot un - sc?rț - fara sa vreau (vorba vine) in prima si a doua viteza si trage extraordinar de bine. scaunele sunt obositoare, sezutul f scurt, fara nici un fel de suport lateral si daca mergi pe serpentine, trebuie sa te tii tot timpul de cate ceva ca te clatini f mult dar in fine, astea sunt lucruri ce pot fi schimbate (ma refer la scaun).
@coco - in aprilie ma duc si eu la chipuire iar noile valori vor fi: 166 - 191 cp si NM..nu mai tin minte :-)) dar oricum ok.
@coco - in aprilie ma duc si eu la chipuire iar noile valori vor fi: 166 - 191 cp si NM..nu mai tin minte :-)) dar oricum ok.
pajero 2007 AT 3 usi. la viteze mari zboara consumul. e mai stabil decat un landcruiser la 140 dupa parerea mea. Suspensii destul de rigide. zgomot puternic daca ai cauciucuri de teren. Mi se pare stabil avand in vedere masa. Totusi, nu e pt. autostrada. Ii lipsesete a 6.a viteza. La drum lung nu e destul confort in spate. In fata e ok....poate ar fi bine mai mult loc pt picioare. tot timpul pornesc farurule de ceata cu genunchiul stang(nu conduc lasat pe spate...imi place sa ajung bine la pedale.) in rest...trage destul de constant. Am avut recent ceva joc in cutia de directie. l-a scos mecanicul din ceva reglaje. sper sa nu fie ultima oara. Masina are 50 de mii da a mancat mai mult offroad decat asflat.
ma poate ajute si pe mine cineva cu un manual pt Pajero din 2007? Pe http://www.mitsubishilinks.com/ e doar pentru modelul pana in 2006. Ma intereseaza jocul din cutia de directie, cum se scoate, daca se scoate. Poate stie cineva mai multe despre mecanism, e sensibil? Un mecanic a apropiat umpic pinionul de cremaliera, (nu cunosc detaliile ) jocul a disparut. Se mai poate repeta operatiune oare? O cutie noua e 8000 de lei.
O zi faina!
O zi faina!
- aaddrriiaann73
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am
Pai... autoblocant nici pe spate n-are. Poate doar blocant.
In alta ordine de idei, da, se poate pune blocant si pe fata. E greu de gasit, e greu de montat, costa mult si mai apoi apar celelalte probleme: Planetarele. Daca cele spate rezista la orice soc posibil, cele fata pica chiar si fara blocant pe ele. Eu personal, nu recomant montarea pe fata. Daca chiar simti nevoia de ceva in plus, pune-i un troliu.
In alta ordine de idei, da, se poate pune blocant si pe fata. E greu de gasit, e greu de montat, costa mult si mai apoi apar celelalte probleme: Planetarele. Daca cele spate rezista la orice soc posibil, cele fata pica chiar si fara blocant pe ele. Eu personal, nu recomant montarea pe fata. Daca chiar simti nevoia de ceva in plus, pune-i un troliu.
- aaddrriiaann73
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am
Multumesc frumos de sfat.
Intrebare:unde gasesc di eu niste jante si gume mai adecvate pentru teren?Cineva mi a spus ca la modelul acesta de 200Cp au crescut diametrul discurilor de frana si nu mai merg decit jenti de la 17" in sus.
Mentionez ca folosesc masina zi cu zi si mai merg la vanatoare si pescuit.
Intrebare:unde gasesc di eu niste jante si gume mai adecvate pentru teren?Cineva mi a spus ca la modelul acesta de 200Cp au crescut diametrul discurilor de frana si nu mai merg decit jenti de la 17" in sus.
Mentionez ca folosesc masina zi cu zi si mai merg la vanatoare si pescuit.
- aaddrriiaann73
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am
Gasesti pe 17" anvelope tip "Mud Terrain". Cele mai indicate pentru ce folosesti tu masina, ar fi BFG MT. Stiu ca erau undeva pe la 500-600 ron.bucata, noi. Ai grija ce alegi, orice alta anvelopa e un compromis. Nu vei avea niciodata confort sau franare pe asfalt cu un profil agresiv pt teren (Simex), la fel cum nu va merge niciodata in teren niste gume de asfalt, de vara, sau M+S. Cauta BFG-uri, sunt cam cele mai de mijloc cauciucuri posibile, care fac fata cu brio in ambele situatii, mai putin iarna, unde nu au aderenta deloc pe zapada batatorita sau gheata. Jante pe 17 gasesti. Din 2002 incoace, se potrivesc de la Pajero, Patrol, Pathfinder, Land Cruiser, etc. In general toate japonezele de teren au aceleasi tipuri de jante, interschimbabile. Ai grija sa nu iei de pe masini mai vechi de 2000 deoarece au gaurile prezoanelor, mai departate, iar gaura de centrare e mai mare.
Bafta !
Bafta !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori