2008 Lancer 1.5 109 CP Invite - Amethyst Black
Salut .
Stiu ca e vina mea ca mi-a luat cam mult sa observ ce am sa va spun , dar pana nu te lovesti de ele nu le bagi in seama .
Oricum era ultimul detaliu la care cred ca eram atent , sau e cineva , cand ridica masina de la dealer :
Sensul de rotatie al cauciucurilor
Pe partea dreapta sunt in sensul indicat de sageata , adica in sensul acelor de ceas , iar pe stanga sunt invers acelor de ceas ( fata - spate )!
Cat de normal este sa primesti masina asa ?
Pana acum nu am avut decat o "pana" pe roata spate din stanga , iar ala care a facut-o nu a bagat de seama si a pus-o cum era , pentru ca i-am spus sa nu o ameteasca sa fie atent .
Na, eu cu gandul ca e bine , din moment ce nu am umblat niciodata la ele .
Sa nu te enervezi ? Dar pe cine ? Pe japonez ca o fii fost beat , sau pe "meseriasii" de la Brasov ?
Acum va trebui sa le schimb , sa le verific ca uzura , sa le echilibrez , deja ma doare capul ...
Stiu ca e vina mea ca mi-a luat cam mult sa observ ce am sa va spun , dar pana nu te lovesti de ele nu le bagi in seama .
Oricum era ultimul detaliu la care cred ca eram atent , sau e cineva , cand ridica masina de la dealer :
Sensul de rotatie al cauciucurilor
Pe partea dreapta sunt in sensul indicat de sageata , adica in sensul acelor de ceas , iar pe stanga sunt invers acelor de ceas ( fata - spate )!
Cat de normal este sa primesti masina asa ?
Pana acum nu am avut decat o "pana" pe roata spate din stanga , iar ala care a facut-o nu a bagat de seama si a pus-o cum era , pentru ca i-am spus sa nu o ameteasca sa fie atent .
Na, eu cu gandul ca e bine , din moment ce nu am umblat niciodata la ele .
Sa nu te enervezi ? Dar pe cine ? Pe japonez ca o fii fost beat , sau pe "meseriasii" de la Brasov ?
Acum va trebui sa le schimb , sa le verific ca uzura , sa le echilibrez , deja ma doare capul ...
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
QUOTE (diablo_666 @ May 16 2010, 11:22 PM) Esti sigur ca rotile au sens de rotatie? Nu de alta, dar mai era cineva care se plangea ca are aceasta problema, dar el se uita la sigla Dunlop si credea ca ala e indicatorul pt. sens de rotatie...
[attachment=8796:images.jpg]
Lasa sigla , se vede imediat si dupa striatiile cauciucului . Asta in caz ca nu ar avea sens de rotatie cum spui tu , nu ar trebui sa fie la fel la toate ?
[attachment=8796:images.jpg]
Lasa sigla , se vede imediat si dupa striatiile cauciucului . Asta in caz ca nu ar avea sens de rotatie cum spui tu , nu ar trebui sa fie la fel la toate ?
QUOTE (BUGHY @ May 16 2010, 10:56 PM) ...
Sa nu te enervezi ? Dar pe cine ? Pe japonez ca o fii fost beat , sau pe "meseriasii" de la Brasov ?
...
Numai tie ti se putea intampla asta .
Ca sa fii sigur daca anvelopa trebuie montata intr-un anume fel pe partea laterala (cea cu sigla) trebuie sa aiba o sageata pe care sa scrie ROTATION. Daca nu are acea sageata nu are un anume fel. Mai sunt cele care nu au profilul simetric, iar la alea trebuie sa se tina cont de partea care trebuie sa fie spre exteriorul masinii - tot asa, e marcata pe laterala cauciucului.
Din cate stiu eu, cauciucurile tale sunt ca in poza asta:
Daca e asa, oricum ai intoarce cauciucul nu o sa fie simetrice pe ambele parti. Striatile orizontale vor cobori in partea stanga si vor urca in dreapta indiferent daca intorci anvelopa sau nu. Ca idee, scoate o roata, si pune-o invers rezemata de masina ridicata si ai sa vezi ca e acelasi profil si cu ea invers.
Daca totusi sunt puse invers nu vad de ce ti-ar fi desfacut cei de la BV cauciucurile de pe jante. Eu nu cred ca ti-au dat nici macar rotile jos.
Sa nu te enervezi ? Dar pe cine ? Pe japonez ca o fii fost beat , sau pe "meseriasii" de la Brasov ?
...
Numai tie ti se putea intampla asta .
Ca sa fii sigur daca anvelopa trebuie montata intr-un anume fel pe partea laterala (cea cu sigla) trebuie sa aiba o sageata pe care sa scrie ROTATION. Daca nu are acea sageata nu are un anume fel. Mai sunt cele care nu au profilul simetric, iar la alea trebuie sa se tina cont de partea care trebuie sa fie spre exteriorul masinii - tot asa, e marcata pe laterala cauciucului.
Din cate stiu eu, cauciucurile tale sunt ca in poza asta:
Daca e asa, oricum ai intoarce cauciucul nu o sa fie simetrice pe ambele parti. Striatile orizontale vor cobori in partea stanga si vor urca in dreapta indiferent daca intorci anvelopa sau nu. Ca idee, scoate o roata, si pune-o invers rezemata de masina ridicata si ai sa vezi ca e acelasi profil si cu ea invers.
Daca totusi sunt puse invers nu vad de ce ti-ar fi desfacut cei de la BV cauciucurile de pe jante. Eu nu cred ca ti-au dat nici macar rotile jos.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori