Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
alexio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 16, 2008 7:10 pm

Mesaj de alexio » Lun Mai 10, 2010 7:58 pm

A reusit cineva sa rezolve scartaitul geamurilor? Ma gandesc sa le demontez sa vad ce se aude.

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Mar Mai 11, 2010 7:32 pm

Confirm si eu treaba cu scartaitul geamului de la sofer si anume cand se inchide de tot adica sus, atunci apare acel scartait enervant.Ce am constatat a fost ca disparea fenomenul dupa ce o duceam la spalatorie dar treaba nu tinea decat maxim o zi si aparea din nou. Inca nu am gasit o solutie dar ma documentez in continuare.

Avatar utilizator
stema
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 13, 2010 6:41 am

Mesaj de stema » Joi Mai 13, 2010 6:59 am

La coltul diesel ,in momentul opririi motorului,acesta se scutura si mai da o tura"in gol"....sa fie de la cei 3 cilindrii 'neechilibrati"?

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Joi Mai 13, 2010 12:32 pm

La orice turbo, diesel sau benzina, dupa ce opresti, lasa motorul la relanti 30 secunde inainte sa il opresti. Daca mergi turat sau in forja inainte de oprire, lasa-l 5-10 minute la relanti inainte sa il opresti.
Eu de ex daca schimb la 3000 rpm, il las 20-30 secunde inainte sa il opresc, daca schimb la 4000 il las 2-3 minute, daca merg in forja il las 5 minute minim inainte sa il opresc.

In legatura cu scartaiala la denivelari odata cu schimbarea arcurilor, am urcat-o pe cric, si rotit putin de arcuri (tre forta nu gluma), se pare ca s-a rezolvat 90% din problema, se mai aude, dar foarte rar.

Avatar utilizator
stema
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 13, 2010 6:41 am

Mesaj de stema » Joi Mai 13, 2010 3:18 pm

QUOTE (stema @ May 13 2010, 06:59 AM) La coltul diesel ,in momentul opririi motorului,acesta se scutura si mai da o tura"in gol"....sa fie de la cei 3 cilindrii 'neechilibrati"?
ma refer la faptul ca dupa ce am luat contactul,se mai scutura un pic(doar posesorii de 1,5 diesel in 3 pistoane poate stiu)

Avatar utilizator
GeKados
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 05, 2009 1:34 pm

Mesaj de GeKados » Joi Mai 13, 2010 8:55 pm

Salutare,


Subscriu. Dupa oprirea motorului "se scutura de apa" .

Avatar utilizator
matei_m
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 13, 2010 8:15 pm

Mesaj de matei_m » Lun Mai 24, 2010 12:25 am

salut stema, problema asta am avut eu cand aveam Golf 4. cand opream se scutura un pic motorul. Problema era de la supapa EGR. mi se rupsese tija si nu se mai inchidea atunci cand lasam masina in frana de motor si cand opream motorul. Acum problema e ca nu stiu daca e existenta aceasta supapa pe colt diesel. dar daca e verifica. Din cauza temperaturilor inalte poate crapa acel mic plastic si se poate rezolva prin legatura cu un cablu de cupru subtirel. Sau poate fi murdara si trebuie curata de depuneri pe la exterior.
Fişiere ataşate
7241D.jpg
7241D.jpg (41.97 KiB) Vizualizat de 2751 ori

Avatar utilizator
dnlanhel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 1:26 pm

Mesaj de dnlanhel » Sâm Iun 19, 2010 1:45 pm

Salutare tuturor!
Am un Colt de 3 ani si cu 70 000 km la bord.Nu am avut probleme si sunt foarte multumit de masina, mai ales ca am prins oferta cu reviziile gratuite si practic, intretinerea nu m-a costat nimic, in afara de cureaua de la alternator.
Acum fluiera putin aerul conditionat si parca nu mai raceste la fel, desi face fata fara probleme.Am citit aici despre aceasta problema, dar nu am vazut solutii clare si persoane foarte multumite dupa drumul la service. Eu merg la MCar Metalurgiei.Credeti ca merita sa dau o fuga pana la service sau sa mai aman?Mi-e teama de mecanicii nostri ca brazii..............

Avatar utilizator
sorin111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 3:39 pm

Mesaj de sorin111 » Sâm Iun 19, 2010 6:07 pm

Personal sunt nemultumit de eficienta AC la Coltul meu desi are doar 40K km. Am fost pentru remediere in garantie(aceeasi vestita promotie cu a ta) si mi s-a spus ca trebuie sa platesc pentru remediere. Mi s-a explicat in mod savant ca se completeaza agentul frigorific anual!!!!!!!!(eu unul nu am auzit de asa ceva nici la Volga, daca ar fi avut AC). Am acceptat sa platesc, desi consider ca nu-i normal...Au venit cu un utilaj care a facut automat toate operatiunile necesare(completare, testare pierderi,etc).A durat cam 1H si a costat cam 100 lei. Rezultatul insesizabil...Operatia reusita, pacientul mort.Acum am renuntat la ideea de a mai incerca ceva.La mine am avut mai demult un suierat, dar era datorita strangerii insuficiente a curelei.

Avatar utilizator
dnlanhel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 1:26 pm

Mesaj de dnlanhel » Dum Iun 20, 2010 1:13 pm

Sa inteleg ca exista o curea si pt aer conditionat, in afara de cea de la alternator?Daca e asa, ar trebui sa fie simplu de strans.Din ce am observat eu, cei de la service strang cureaua "la ochi".....sau "la mana".Probabil ca asa i-au invatat japonezii.....
Exista un specialist in mecanica auto pt Mitsubishi sau in general pe acest forum? Vad ca multi dintre noi au diverse nelamuriri.....

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori