Achizitie Mitsubishi Lancer 1.8 Mivec Sportback Intense
Salutare dragi posesori de Mitsubishi Lancer,
De cateva saptamani cochetez cu ideea de a achizitiona un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 MIVEC Intense.
L-am vazut, l-am atins nu l-am testat inca, dar....am o problema legata de toti cei care ati scris in sectiunile dedicate Mitsubishi Lancer, nu am gasit vreun utilizator cu mai mult de 20.000km. Oare de ce?
Garantia de 3 ani sau 100.000km suna foarte interesant, dar totusi chiar nu exista utilizatori pe forum ai acestui automobil cu ceva mai mult kilometraj?
Din tot ce am citit sunt probleme frecvente legate de minunata infrastructura din Romania, trancaneli, pietricele si ceva greierasi. Consumul in Bucuresti unde va fi folosita mai mult de 60% nu e unul incantator....dar e o masina cu veleitati sportive, care arata foarte bine in opinia mea si nu se confunda cu altceva din parcul de masini autohton.
Cateva intrebari la care v-as ruga sa raspundeti cu blandete, pentru un novice in mecanica si auto in general:
- Care sunt costurile de intretinere/revizii dupa 10.000/20.000km?
- E cineva care a facut cu un Sportback 1.8 (macar un Lancer 1.8) mai mult de 30.000-40.000km?
- Care e starea acelei masini?
Cu speranta ca nu am enervat prin nestiinta si/sau subiect neinteresant, astept raspunsurile voastre.
Cu stima,
Paul
De cateva saptamani cochetez cu ideea de a achizitiona un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 MIVEC Intense.
L-am vazut, l-am atins nu l-am testat inca, dar....am o problema legata de toti cei care ati scris in sectiunile dedicate Mitsubishi Lancer, nu am gasit vreun utilizator cu mai mult de 20.000km. Oare de ce?
Garantia de 3 ani sau 100.000km suna foarte interesant, dar totusi chiar nu exista utilizatori pe forum ai acestui automobil cu ceva mai mult kilometraj?
Din tot ce am citit sunt probleme frecvente legate de minunata infrastructura din Romania, trancaneli, pietricele si ceva greierasi. Consumul in Bucuresti unde va fi folosita mai mult de 60% nu e unul incantator....dar e o masina cu veleitati sportive, care arata foarte bine in opinia mea si nu se confunda cu altceva din parcul de masini autohton.
Cateva intrebari la care v-as ruga sa raspundeti cu blandete, pentru un novice in mecanica si auto in general:
- Care sunt costurile de intretinere/revizii dupa 10.000/20.000km?
- E cineva care a facut cu un Sportback 1.8 (macar un Lancer 1.8) mai mult de 30.000-40.000km?
- Care e starea acelei masini?
Cu speranta ca nu am enervat prin nestiinta si/sau subiect neinteresant, astept raspunsurile voastre.
Cu stima,
Paul
Sportback nu prea sunt asa multe pe forum , si sunt cam noi pentru a depasi 20 000 km .
In rest gasesti lancer si aproape de 50 k . Practic nu se schimba la ele decat caroseria .
Daca nu apare in sectiunea probleme , atunci trage si tu concluzia .
Ceva probleme cu turbina la diesel dar in rest pe benzinare nu am auzit de probleme tehnice . 1.8 e un motoras nou .
Problemele tin de altceva , adica la ce te-ai referit si tu ...
p.s.
Cred ca nu mai era nevoie de alt topic .
In rest gasesti lancer si aproape de 50 k . Practic nu se schimba la ele decat caroseria .
Daca nu apare in sectiunea probleme , atunci trage si tu concluzia .
Ceva probleme cu turbina la diesel dar in rest pe benzinare nu am auzit de probleme tehnice . 1.8 e un motoras nou .
Problemele tin de altceva , adica la ce te-ai referit si tu ...
p.s.
Cred ca nu mai era nevoie de alt topic .
S-a mai zis anterior, intre sportback si sedan diferenta o face doar caroseria. Deci uita-te pe la jurnale la cei cu sedan 1.8 si vei vedea ca inca nu au aparut probleme de fiabilitate la el. Confrom traditiei japoneze, motoarele pe benzina japoneze sutn cam cele mai sanatoase sa zic asa, nu stiu daca ai de ce sa iti faci griji.
Pentru diesel: 2.0 e de la VAG, gasesti mai multe chestii legat de motor la ei pe forum iar 2.2 (de pe Outlander) e de la grupul Peugeot-Citroen-etc...
Insa benzinarele sunt in general din curtea proprie.
Pentru diesel: 2.0 e de la VAG, gasesti mai multe chestii legat de motor la ei pe forum iar 2.2 (de pe Outlander) e de la grupul Peugeot-Citroen-etc...
Insa benzinarele sunt in general din curtea proprie.
- conchistadorul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am
PaulB, eu am vreo 42.000 km. Probleme majore n-au fost deloc. Ai grija la gropi cu jantele de 18 si talonul mic. Chiar si asa jantele sunt sanatoase, nu se fac patrate, doar ca sar bucati daca dai intr-o groapa oribila si renteaza CASCO.
Revizia de 40.000 a fost vreo 930 RON. (filtre+ulei+manopera - am avut si reducere datorita unui card de MRC).
As zice ca totusi poate te uiti la un Instyle, e o diferenta de 2-3000 euro fara tva. Insa diferentele luate separat costa mai mult. MMCS (numai asta costa 2500 fara tva), scaune de piele incalzite, xenoane cu spalatoare de faruri si adaptive, senzori ploaie si lumini.
Revizia de 40.000 a fost vreo 930 RON. (filtre+ulei+manopera - am avut si reducere datorita unui card de MRC).
As zice ca totusi poate te uiti la un Instyle, e o diferenta de 2-3000 euro fara tva. Insa diferentele luate separat costa mai mult. MMCS (numai asta costa 2500 fara tva), scaune de piele incalzite, xenoane cu spalatoare de faruri si adaptive, senzori ploaie si lumini.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator