Probleme Turbina - Lancer Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mowgly7
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 03, 2010 5:28 pm

Mesaj de mowgly7 » Lun Mai 03, 2010 5:53 pm

salut
la un 2l diesel am o problema pe care nu am mai intalnit-o pe la alti utilizatori, cat am putut sa trec prin temele discutate
sa incerc pe scurt:
la revizia de 30000 m-i sa atras atentia ca am scurgeri de ulei, in prealabil eu ma plangeam ca-mi papa mult(2l/15000km).
Dupa o verificare si o strangere de coliere am plecat, scurgerile au continuat.
Am revenit in service dupa o perioada, la cca 40000 de km mi-a fost schimbata turbina.
La 43000km problema a revenit.
Alte probleme:
-la pornirea motorului, dupa aproximativ 3 min de mesc la relanti, apare un zgomot in partea dreapta a motorului destul de intens, daca turez putin motorul dispare dar reapare curand, daca plec de pe loc dispare definitiv
-discuri de frana pe fata uzate excesiv ptr cei aprope 50000km
-si altele pe care le-am intalnit si aici:vopsea proasta, zgomote la articulatii etc

astept pareri si sfaturi
multumesc

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Mai 03, 2010 6:43 pm

Pai in primul rand nu ai postat unde trebuie.

Nu vad ce legatura are turbina cu pierderea uleiului. Intr-adevar, tot circuitul de functionare al turbinei lucreaza pe o PELICULA de ulei, dar de aici si pana la a completa 2L/15.000 km este exclus.

Verifica sa nu ai probleme cu busonul de la baia de ulei, uita-te atent dupa pete de ulei, eventual demonteaza scutul si verifica sa nu fie vreun furtun din traseul turbinei perforat - dar asta ar fi atras dupa ea si o lipsa de putere a motorului.

Avatar utilizator
mowgly7
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 03, 2010 5:28 pm

Mesaj de mowgly7 » Lun Mai 03, 2010 11:01 pm

Uleiul se scurge de la un furtun de la turbina, acolo nu are ce cauta ulei in mod normal.
Mi-a fost schimbata turbina, ceva timp nu am mai vazut ulei sub ea dar dupa 3000 de km a reaparut(atunci am vazut eu)
De ce poate sa piarda turbina ulei, si daca a u schimbat-o de ce a reaparut, poate fi alta cauza si acesta sa fie doar efectul?

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Mai 03, 2010 11:11 pm

Pe tot traseul turbinei, cat si in ea EXISTA ULEI....d'asta se si recomanda ca atunci cand pornesti motorul, inainte sa pleci sa astepti circa 2 min sa se faca presiune la ulei si inainte de oprire sa se lase masina la relanti 2-3 minute.

Si nu inteleg care furtun de la turbina???? Si daca este vizibil(defectul), refuz sa cred ca nu il schimba.....

Sincer..nu prea inteleg !!! Daca ai putea pune o poza cu furtunul....

P.S Masina in continuare TRAGE BINE ????

Avatar utilizator
mowgly7
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 03, 2010 5:28 pm

Mesaj de mowgly7 » Lun Mai 03, 2010 11:24 pm

Eu sunt un propietar de Lancer care are prablema asta, cei din service mi-au semnalat-o ptr ca eu vazusem ulei sub ea dar m-am intrebat ce dacie o fi parcat in locul meu.
Ei au spus ca poate fi un colier slab si tot eu au schimbat si turbina, masina fiind in garantie, eu nu pot spune decat ce mi se povesteste, ochiul meu nu a vazut decat ulei in scut si sub masina

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Mai 03, 2010 11:29 pm

Pune o poza cu "furtunul" de la turbina ca sa ma lamuresc si eu !

Avatar utilizator
mowgly7
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 03, 2010 5:28 pm

Mesaj de mowgly7 » Lun Mai 03, 2010 11:33 pm

"furtunul" de la turbina nici eu nu l-am vazut da' sa mai fac si poze

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Mai 03, 2010 11:48 pm

Pt ca nu are FURTUN !!!!!!!

In concluzie tu nu stii ce are masina....si daca mai vorbim putin sigur nu consuma nici atat de mult ulei...parca consuma DOAR 1L/10-15 mii km(lucru normal) pt un "dizal" !!!!

Avatar utilizator
mowgly7
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 03, 2010 5:28 pm

Mesaj de mowgly7 » Lun Mai 03, 2010 11:48 pm

Nu pot sa te contrazic nicicum dar nu asta e ideea
Turbina da ulei ca altfel nu le dadea nimeni drumu sa o schimbe, si mie tot imi scapa ulei

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Mai 03, 2010 11:53 pm

Cel mai simplu.....inapoi in service.
Daca vrei sa fii tu linistit si sa te convingi cu ochii tai daca mai pierde ulei si eventual PE UNDE da jos scutul.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori