Revizii - Costuri directe si indirecte
- andreiderme
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm
Eu am 34000km, mai am 5000km pana la revizie (eu le fac la 10000km) la 2.0 DiD. Tocmai am fost ieri la service pentru altceva si mi-a spus un mecanic ca mai am cam 1/2 din placutze pe fata. Sau un pic mai putin... Dar oricum p-acolo... Eu nu am schimbat niciodata placutzele. Merg foarte linistit, doar cu un pic peste viteza legala si fac multa frana de motor.
Ma intrebam cum mergeti voi. Adica cei care au probleme placutze/discuri. Mergeti sportiv? Franati brusc si des? Nu coborati pantele pe serpentine in frana de motor ci in frana de picior? Sau doar am avut eu noroc? Nu-i deloc peiorativ, ci doar vreau sa ma lamuresc ca atunci cand iese din garantie sa ma orientez catre alte placutze/discuri de la alte firme...
Ma intrebam cum mergeti voi. Adica cei care au probleme placutze/discuri. Mergeti sportiv? Franati brusc si des? Nu coborati pantele pe serpentine in frana de motor ci in frana de picior? Sau doar am avut eu noroc? Nu-i deloc peiorativ, ci doar vreau sa ma lamuresc ca atunci cand iese din garantie sa ma orientez catre alte placutze/discuri de la alte firme...
Eu merg ceva mai sprinten, tocmai de aia nici nu am fost prea vehement in ceea-ce priveste durata lor de viata.
Dar comparand cu alte masini cu care am circulat pe aleleasi drumuri si in acelasi ritm, astea s-au 'ras' mult mai repede. Probabil ca diferenta vine de la greutatea de ~700kg in plus a Outlanderului fata de restul masinilor. (in general hatch-uri).
Dar comparand cu alte masini cu care am circulat pe aleleasi drumuri si in acelasi ritm, astea s-au 'ras' mult mai repede. Probabil ca diferenta vine de la greutatea de ~700kg in plus a Outlanderului fata de restul masinilor. (in general hatch-uri).
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
Am facut si eu revizia de 20k la MCar Expozitiei la un 2.0TDi. Total 1200 ron (4l de ulei i-am luat eu din carrefour; pana la urma se pare ca aveau si ei Mobil1... whatever). Ca de obicei, foarte amabili si destul de rapizi (iar am prins pauza de masa...). Nici nu au comentat nimic dupa ce le-am lasat cateva kile de noroi de sub scut. Ma declar foarte multumit. Masina nu are niciun fel de problema.
- cio_carcotasu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iul 21, 2009 2:39 pm
QUOTE (alex167 @ Apr 20 2010, 02:52 PM) Stie cineva cum este service-ul din Deva, Evo 10 Motors? Te poti baza pe ei?
Anul asta vreau sa-mi fac revizia in Romania. Cum in Oradea nu exista un service Mitsu, va intreb care e mai in regula, Timisoara, Cluj sau Deva? As vrea sa stiu si daca aceste service-uri accepta sa lucreze cu piesele/consumabilele clientului. Ma refer la uleiul si setul de filtre aduse de client. Nu am de gand sa le platesc la preturile lor, asa ca mai bine mi le cumpar eu din alta parte.
De exemplu, am gasit set placute frana fata cu 98 ron, marca Kashiama Corp. Japan si un set de discuri fata cu 400 ron de la Textar Germania. Dar astea nu cred ca le voi monta la ei pt. ca nu fac parte din revizia obligatorie. Preturile sunt inclusiv cu TVA. Cred ca sunt preturi bune, nu-i asa?
Anul asta vreau sa-mi fac revizia in Romania. Cum in Oradea nu exista un service Mitsu, va intreb care e mai in regula, Timisoara, Cluj sau Deva? As vrea sa stiu si daca aceste service-uri accepta sa lucreze cu piesele/consumabilele clientului. Ma refer la uleiul si setul de filtre aduse de client. Nu am de gand sa le platesc la preturile lor, asa ca mai bine mi le cumpar eu din alta parte.
De exemplu, am gasit set placute frana fata cu 98 ron, marca Kashiama Corp. Japan si un set de discuri fata cu 400 ron de la Textar Germania. Dar astea nu cred ca le voi monta la ei pt. ca nu fac parte din revizia obligatorie. Preturile sunt inclusiv cu TVA. Cred ca sunt preturi bune, nu-i asa?
N-am auzit de placute Kashiyama, nu spun ca nu o fi bune, dar eu sincer nu mi-as lua placute de 24Eur cvasi necunoscute pentru o masina de aproape 2 tone care bate pragul de 200km/h destul de usor.
Sunt absolut pro piese after market, dar unele mai 'probate' pe la noi (Ferodo, Jurid, ATE, Texar ...). Iar placute de genul asta gasesti in plaja 160-180Ron.
Revenind la subiect, acum vreo 2 saptamani mi-am facut revizia de 20.000km la un dealer Mitsu din tara.
Cost total: 1615RON cu TVA, din care 75RON a fost un litru de ulei pe care l-am cerut in plus, pentru eventualitatea in care o sa mai pape in urmatorii 20k km.
Defalcarea aici:
Unele preturi mi se par nesimtit de mari, dar asta e... n-avem ce face cat timp masina e in garantie.
Interesant e faptul ca desi la receptia masinii au acceptat sa-mi puna Mobil 1 0w40 sau 5w40 (superior ca si protectie la cald [si pret] celui 5w30) si au si trecut pe nota de comanda acest lucru, m-au sunat dupa 30 min din service si mi-au spus ca trebuie sa puna 'Mobil 1 5w30 ESP Formula', pentru ca masina are filtru de particule si este foarte scump daca se strica
Daca stie cineva ce are sula (un ulei top quality 0w40/5w40) cu prefectura (DFP-ul) il rog mult sa-mi explice si mie tehnic.
Sunt absolut pro piese after market, dar unele mai 'probate' pe la noi (Ferodo, Jurid, ATE, Texar ...). Iar placute de genul asta gasesti in plaja 160-180Ron.
Revenind la subiect, acum vreo 2 saptamani mi-am facut revizia de 20.000km la un dealer Mitsu din tara.
Cost total: 1615RON cu TVA, din care 75RON a fost un litru de ulei pe care l-am cerut in plus, pentru eventualitatea in care o sa mai pape in urmatorii 20k km.
Defalcarea aici:
Unele preturi mi se par nesimtit de mari, dar asta e... n-avem ce face cat timp masina e in garantie.
Interesant e faptul ca desi la receptia masinii au acceptat sa-mi puna Mobil 1 0w40 sau 5w40 (superior ca si protectie la cald [si pret] celui 5w30) si au si trecut pe nota de comanda acest lucru, m-au sunat dupa 30 min din service si mi-au spus ca trebuie sa puna 'Mobil 1 5w30 ESP Formula', pentru ca masina are filtru de particule si este foarte scump daca se strica
Daca stie cineva ce are sula (un ulei top quality 0w40/5w40) cu prefectura (DFP-ul) il rog mult sa-mi explice si mie tehnic.
MK Kashiyama echipeaza aproape toate masinile japoneze (fabricate in Japonia). Nu m-ar mira ca si placutele pe care le am eu acuma pe masina sa fie tot Kashiyama. Vezi aici: http://www.euro07.ro/products/products.php?brand_id=135 unde gasesti si un catalog. Placutele de pe Outlander-l nostru sunt modelul D 6039 M. Ai dubii fata de sistemul si managementul calitatii japoneze? Ai fi printre putinii.
La masinile cu DPF trebuie utilizate uleiuri cu continut de cenuse cat mai mic.
Uleiul 5w30 ESP Formula are continut mai mic de cenuse. Adica, concret: "Sulphated Ash, wt%, ASTM D874 = 0,6, pe cand uleiul 0W40 Protection Formula are 1,2 , adica dublu.
Vezi atasamente.
La masinile cu DPF trebuie utilizate uleiuri cu continut de cenuse cat mai mic.
Uleiul 5w30 ESP Formula are continut mai mic de cenuse. Adica, concret: "Sulphated Ash, wt%, ASTM D874 = 0,6, pe cand uleiul 0W40 Protection Formula are 1,2 , adica dublu.
Vezi atasamente.
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
Am studiat nota ta de plata. Pot spune ca te-au cam tapat de bani. Majoritatea produselor le poti gasi cu cel putin 20% mai ieftin. Unele chiar mai mult. De exemplu, eu am gasit filtru de ulei cu 34 ron tva inclus.
Si apropo de placute, am vazut la cineva pe aici ca la service i s-a cerut 550 ron cu tva, sau la altul chiar 600 pt schimbatul placutelor fata. E jaf la drumul mare. Da ce-i masina asta? Bentley? Schimbatul placutelor e extrem de simplu, mai bine o fac singur si ma costa doar 98 de lei. Idem discurile.
Si apropo de placute, am vazut la cineva pe aici ca la service i s-a cerut 550 ron cu tva, sau la altul chiar 600 pt schimbatul placutelor fata. E jaf la drumul mare. Da ce-i masina asta? Bentley? Schimbatul placutelor e extrem de simplu, mai bine o fac singur si ma costa doar 98 de lei. Idem discurile.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori