Service story
Da, sigur e Mos Craciun...vad ca stie cum il cheama pe Coobra (Iliescu)...
Numai mos Craciun stie atat de multe.
Cred ca stiu cine e...ii recunosc stilul haotic, infantil de a scrie, atunci cand ceva nu-i convine.
Daca e cine cred eu, atunci nu e de mirare...obisnuia sa ia la modul personal, toate observatiile negative la adresa masinilor sau service-ului... pentru ca fie are o problema la cutiuta aia patrata care il ajuta doar sa traiasca intr-o lume imagina paralela cu asta reala, fie atata poate si daca atata poate, e frustrat si se manifesta ca atare...
Numai mos Craciun stie atat de multe.
Cred ca stiu cine e...ii recunosc stilul haotic, infantil de a scrie, atunci cand ceva nu-i convine.
Daca e cine cred eu, atunci nu e de mirare...obisnuia sa ia la modul personal, toate observatiile negative la adresa masinilor sau service-ului... pentru ca fie are o problema la cutiuta aia patrata care il ajuta doar sa traiasca intr-o lume imagina paralela cu asta reala, fie atata poate si daca atata poate, e frustrat si se manifesta ca atare...
QUOTE (anonimu)toate ca toate dar sa nu va luati jucariile si sa plecati..vb in necunostinta de cauza...a-ti avut macar intentia ca sa nu mai vb daca a-ti ajuns intr-un service afara..sa ii scrieti lui mos craciun poate va faca cadou o excursie.. :twisted:
Am fost nevoit sa merg in tara vecina cu a mea din urmatoarele motive:
- timp de programare in service la noi: peste 1 saptamana, la ei: maine
- calificare la noi: pai, stiti, noi nu prea ne pricepem sa schimbam un ambreiaj la evo... poate daca vine cineva de la Bucuresti sa ne ajute..., la ei: am fost, am schimbat, au aerisit diferentialele, au strans cu chei dinamometrice, aveau toate specificatiile etc.
- atitudine si service la noi: nu aveti voie sa intrati in service, nu aveti voie sa va uitati, lasati masina ca va sunam noi cand e gata, la ei: intre atelier si camera de asteptare e un panou de sticla, vezi tot ce se intampla, ai scaune comode, automat de cafea etc.
- pret: mai ieftin LA EI...
As mai putea insira...
E vorba despre Szeged, orasel mic, n-a trebuit sa merg la Budapesta.
Am fost nevoit sa merg in tara vecina cu a mea din urmatoarele motive:
- timp de programare in service la noi: peste 1 saptamana, la ei: maine
- calificare la noi: pai, stiti, noi nu prea ne pricepem sa schimbam un ambreiaj la evo... poate daca vine cineva de la Bucuresti sa ne ajute..., la ei: am fost, am schimbat, au aerisit diferentialele, au strans cu chei dinamometrice, aveau toate specificatiile etc.
- atitudine si service la noi: nu aveti voie sa intrati in service, nu aveti voie sa va uitati, lasati masina ca va sunam noi cand e gata, la ei: intre atelier si camera de asteptare e un panou de sticla, vezi tot ce se intampla, ai scaune comode, automat de cafea etc.
- pret: mai ieftin LA EI...
As mai putea insira...
E vorba despre Szeged, orasel mic, n-a trebuit sa merg la Budapesta.
QUOTE (anonimu)toate ca toate dar sa nu va luati jucariile si sa plecati..vb in necunostinta de cauza...a-ti avut macar intentia ca sa nu mai vb daca a-ti ajuns intr-un service afara..sa ii scrieti lui mos craciun poate va faca cadou o excursie.. :twisted:
Colegu', poate inainte de a da cu batu-n taste pe aici ai placerea sa ni te prezinti, este un thread special pt asta la cafenea, dar oricum nu meriti sa ma ostenesc pentru a-ti cauta linkul. La IQ-ul tau, cred ca nimeresti si singur. Asta ar fi prima chestie. A doua, poate binevoiesti sa informezi publicul cititor de ce ai postat direct pe acest topic si inainte de a lansa afirmatii de acest gen sa ne impartasesti si noua experientele tale placute din service-uri. Iar a treia chestie... de ce fiecare post al tau e din clase de ip-uri diferite? Hai, fii barbat si renunta la proxy!
Colegu', poate inainte de a da cu batu-n taste pe aici ai placerea sa ni te prezinti, este un thread special pt asta la cafenea, dar oricum nu meriti sa ma ostenesc pentru a-ti cauta linkul. La IQ-ul tau, cred ca nimeresti si singur. Asta ar fi prima chestie. A doua, poate binevoiesti sa informezi publicul cititor de ce ai postat direct pe acest topic si inainte de a lansa afirmatii de acest gen sa ne impartasesti si noua experientele tale placute din service-uri. Iar a treia chestie... de ce fiecare post al tau e din clase de ip-uri diferite? Hai, fii barbat si renunta la proxy!
Fiind si eu nominalizat, am simtit nevoia sa raspund.Daca judeci un om dupa cum se exprima pe un forum,inseamna ca cel mai probabil ai reusit cu greu sa termini liceul.Zicandu-le oamenilor pe nume,fie ii cunosti personal,fie lucrezi la invinuit.Degeaba esti sunat dupa ce ai terminat cu serviceul daca nu se face nimic in acest sens.Si tocmai useri ca tine,anonimule,fac situatia si mai grea pentru dealer.Pentru ca daca pana acum eram hotarat sa discut cu oamenii de la service,pentru ca am vazut ca si pe acolo sunt oameni cu mult bun simt si priceputi,de acum incolo,direct reclamatie la ANPC si mail catre Mitsubishi Europe.Voi credeti ca Citroenul s-a bagat peste conducerea rataceanului asa intamplator sau dupa ce au inceput sa curga reclamatiile la adresa lui?La noi nu se doreste fidelizarea clientului,si mai rau de atat,exact cand situatia se incinge,apare un personaj care e Canuta om sucit.Propun totodata adminilor acestui site sa incerce sa filtreze proxyurile gratuite si atunci se poate identifica destul de usor userul.
"Compania AutoRom, filiala a grupului Tiriac Auto, a pierdut exclusivitatea importului si distributiei pentru marcile Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge si Smart.
Dupa aceasta pierdere, in grupul Tiriac Auto ramin alte cinci companii distribuitoare ale unor marci de prestigiu: Hyundai Auto, Romcar, Mazrom Motors, M Car Trading si Premium Auto, care vind modelele marcilor Hyundai, Ford, Mazda, Mitsubishi si Jaguar...."
Timpul le rezolva pe toate...
Daca nu reusesc sa dau masina intre timp...90% din cauza lor...va trebui sa merg in service...e ultima incercare pe care o mai fac dupa care depinde...dar tare mi-e teama ca nu scapa de scrisorica la Mitsubishi Motors...
Vor avea de lucru...
- schimbat parbriz fisurat (aici s-ar putea sa gasesc plasticele de stalpi indoite si zgariate, chedere ferfenita, samd),
- revopsit, reglat pozitie spoiler (acestea deoarece spoilerul schimbat/montat de ei in vara a fost prost fixat si buza haionul a lovit in spoiler si zgariat vopseaua de pe el...ar fi a treia oara cand as repeta operatiunea asta si a 5-a oara cand as merge in service cu...spoilerul..."mai reveniti"),
- remediat troncanit undeva in bord/roata stanga (mai ales la temp. scazute) care apare in special cand iau viraj stanga sau dreapta total si uneori si la mers in linie dreapta si sub -10 grade afara...chestia asta a fost de noua dar pana acum nu a fost...concludenta. )
Da, da, da sa .... de ziua ta, anonimule! )
Daca nu asculti parazitii, roaga pe cineva sa-ti puna piesa asta...
keep up the good work!
Dupa aceasta pierdere, in grupul Tiriac Auto ramin alte cinci companii distribuitoare ale unor marci de prestigiu: Hyundai Auto, Romcar, Mazrom Motors, M Car Trading si Premium Auto, care vind modelele marcilor Hyundai, Ford, Mazda, Mitsubishi si Jaguar...."
Timpul le rezolva pe toate...
Daca nu reusesc sa dau masina intre timp...90% din cauza lor...va trebui sa merg in service...e ultima incercare pe care o mai fac dupa care depinde...dar tare mi-e teama ca nu scapa de scrisorica la Mitsubishi Motors...
Vor avea de lucru...
- schimbat parbriz fisurat (aici s-ar putea sa gasesc plasticele de stalpi indoite si zgariate, chedere ferfenita, samd),
- revopsit, reglat pozitie spoiler (acestea deoarece spoilerul schimbat/montat de ei in vara a fost prost fixat si buza haionul a lovit in spoiler si zgariat vopseaua de pe el...ar fi a treia oara cand as repeta operatiunea asta si a 5-a oara cand as merge in service cu...spoilerul..."mai reveniti"),
- remediat troncanit undeva in bord/roata stanga (mai ales la temp. scazute) care apare in special cand iau viraj stanga sau dreapta total si uneori si la mers in linie dreapta si sub -10 grade afara...chestia asta a fost de noua dar pana acum nu a fost...concludenta. )
Da, da, da sa .... de ziua ta, anonimule! )
Daca nu asculti parazitii, roaga pe cineva sa-ti puna piesa asta...
keep up the good work!
Sa vedeti cam ce dezastru e la serviceul Di-Bass( Opel si Chevrolet) din Ploiesti . Evitati sa ajungeti la ei ca faceti infarct.Eu am fost cu Kalosul nevesti-mii la ei si nici macar bujiile nu stiau ce cod sunt au facut comanda pentru altceva si cand sa le monteze au vazut ca-s mai lungi!!!!!!!!!! Sa nu mai vorbesc de faptul ca incearca sa te duca cu presul mintind efectiv pe fata .
Pe de alta parte am fost destul de placut surprins la serviceul Mitsubishi din Ploiesti - Litex Impex unde totul (pana acum ) a fost ok.
Pe de alta parte am fost destul de placut surprins la serviceul Mitsubishi din Ploiesti - Litex Impex unde totul (pana acum ) a fost ok.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori