Pajero Sport
Din Regulament
QUOTE 4. Daca v-ati decis sa deschizi un topic nou, atentie ca titlul sa fie scris citet si sa reflecte pe c?t posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat celui "Am o problema".
Titlurile de genul: "Am o problema!", "Help!", "Probleme grave" si altele asemenea vor fi sanctionate cu avertisment verbal, iar in cazul repetarii cu warning.
Este strict interzisa deschiderea unui topic nou in care sunt tratate doua sau mai multe probleme. Fiecare problema va fi tratata separat intr-un topic nou sau daca s-a mai discutat deja, in topicul dedicat respectivei probleme. Nerespectarea aduce dupa sine sanctionarea cu WARNING. Oferiti cat mai multe detalii posibile in topicurile referitoare la diverse probleme; in acest mod nu ii obligati pe ceilalti utilizatori sa ceara detalii suplimentare (ex.: an de frabricatie, motor, codul motorului etc.) Se poate de asemenea face referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante; e mai bine sa oferiti detalii ?n plus dec?t ?n minus.
Scrie ce titlu punem la topic sau iei o pauza pe forum. Mersi!
QUOTE 4. Daca v-ati decis sa deschizi un topic nou, atentie ca titlul sa fie scris citet si sa reflecte pe c?t posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat celui "Am o problema".
Titlurile de genul: "Am o problema!", "Help!", "Probleme grave" si altele asemenea vor fi sanctionate cu avertisment verbal, iar in cazul repetarii cu warning.
Este strict interzisa deschiderea unui topic nou in care sunt tratate doua sau mai multe probleme. Fiecare problema va fi tratata separat intr-un topic nou sau daca s-a mai discutat deja, in topicul dedicat respectivei probleme. Nerespectarea aduce dupa sine sanctionarea cu WARNING. Oferiti cat mai multe detalii posibile in topicurile referitoare la diverse probleme; in acest mod nu ii obligati pe ceilalti utilizatori sa ceara detalii suplimentare (ex.: an de frabricatie, motor, codul motorului etc.) Se poate de asemenea face referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante; e mai bine sa oferiti detalii ?n plus dec?t ?n minus.
Scrie ce titlu punem la topic sau iei o pauza pe forum. Mersi!
Sa inteleg ca ai CV auto? Motor de cat? Km? Modificari aduse la motor, respectiv improvizatii? O diagnoza ai facut ? Chestia se intampla numai intre treptele 3-4, sau mereu cand esti intre 1800 - 2200 rpm ? Daca nu specifici toate astea, o sa ne lungim o saptamana cu intrebari, incercand sa-ti "descoprim" masina, apoi inca o saptamana incercand sa gasim o explicatie pentru defectiunea ta.
Eu am aceiasi problema, in sensul in care undeva intre 1800 si 2100 ture motorul intrerupe de parca faci sprituri la accelelatie! Nu-ti gaseste nimic pe tester, mi-a verificat mie. Din ce am mai citit si eu, este vorba de o supapa EGR parca, care se afuma, ancraseaza si inchide, deschide aiurea. Dupa un timp dispare! Am inteles ca se poate schimba, dar dupa un timp va face la fel. Probabil calitatea motorinei este de vina, dupa ce am alimentat de cateva ori prin Europa nu a mai facut asa! Am incercat cu aditiv de motorina si parca dispare sau oricum se atenueaza "spriturile"!
- boier4ever
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori