Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Mie Apr 07, 2010 4:46 pm

frumusica kia magentis

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Apr 07, 2010 6:33 pm

QUOTE Ford Focus RS500 - bestia nera de 350 CP

Stocul Ford Focus RS500 - epuizat in numai 12 ore

Nici nu s-a asezat praful bine peste stirea ce anunta lansarea unei editii limitate Ford Focus RS500, ca s-au si epuizat cele 500 de exemplare ale celei mai puternice versiuni Focus construite vreodata.

Mai concret, modelul s-a dovedit a fi un succes, la numai 12 ore de la prezentarea oficiala fiind inregistrate 500 de doritori. Atentie insa, cererile modelului cu 350 de cai la purtator se refera strict la Marea Britanie, pe restul pietelor nefiind inca contorizat numarul de comenzi. Nu mai punem la socoteala faptul ca, momentan, nu se cunosc preturile.

Masinile au fost prenotate inainte de data oficiala (luna mai) anuntata de constructor pentru comenzi.

Noul Ford Focus RS500 este propulsat de acelasi motor turbo de 2.5 litri cu 5 cilindri ca si versiunea standard Focus RS, insa genereaza cu 15% mai multa putere: 350 CP la 6000 rpm si 460 Nm intre 2500 şi 4500 rpm.

Ford Focus RS500 accelereaza de la 0-100 km/h in doar 5,6 secunde, iar viteza de top este de 263 km/h.

Echiparea premium a acestui puternic model include: climatizarea dual zone, senzori de parcare spate, sistem de detectare a presiunii scazute din pneuri, parbriz incalzit, sistem de pornire fara cheie, faruri cu aprindere automata si senzori de ploaie, conectivitate Bluetooth, control vocal si port USB, sistem audio Sony 6-CD, scaune sport Recaro si tapiterie partiala din piele.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Apr 07, 2010 6:39 pm

Landwind CV9

Landwind va reveni pe piata europeana cu noul sau minivan CV9. Chinezii de la Jiangling Motors Holding nu se afla la prima incercare de a patrunde pe aceasta piata, prima tentativa avand loc in 2005. La acea vreme s-au lovit de rezultatele dezastruaose obtinute la testele de siguranta EuroNCAP.

Modelul ales pentru a reveni in Europa este un MPV low-cost, proiectat de compania italiana IDEA, prezentat initial la noi pe continent sub numele de Fashion. Masina este vanduta in China din 2006, cu denumirea de Fengshang.

Landwind CV9 masoara 4,4 metri in lungime si este disponibila in doua configuratii: 4 si 6 persoane. Modelul va fi comercializat incepand cu vara acestui an la un pret de 14.495 lire sterline.
Motorizarile disponibile vor fi de 1,6 si 2,0 litri, pe benzina.

In echiparea standard, europenii vor primi ABS, A/C, MP3, senzori de parcare. Obiectivul constructorului chinez este de a vinde acest model in 27 de tari din comunitatea europeana, pana in 2011, inclusiv, creand astfel o retea de vanzare si service adecvate.

CV9 va avea o garantie de 3 ani sau 100.000 km.
Sursa


Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mie Apr 07, 2010 8:14 pm

Tanaka, urmaresc cu interes topicul acesta. Il tii foarte bine
De landwind n-am auzit pana acum )

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Apr 08, 2010 7:28 pm

Multumim de aprecieri shadow!
In aceeasi ordinea a noutatilor mai notam:

Citroen AirCross

Citroen Brazilia a dezvaluit primele imagini cu modelul AirCross, model bazat pe monovolumul C3 Picasso. AirCross este o versiune mai indrazneata a celui din urma, avand aspectul unui SUV/Offroader.

Noul model prezinta o grila a radiatorului revizuita, praguri si spoilere fata-spate in stil offroader si roata de rezerva montata pe hayon (alt element tipic offroadere-lor). Totodata garda la sol a fost marita, in acest fel crescand si inaltimea. Iar datorita pozitionarii rotii de rezerva pe hayon, lungimea a fost la randul ei marita. Sub capota s-ar putea afla unitatea flexfuel de 1.6 litri sau cea de 2.0 litri ce se regaseste pe modelul compact C4.

In Brazilia AirCross va fi prezentat oficial in a doua jumatate a acestui an. Cum modelul pe care este bazat, C3 Picasso, a fost lansat la Salonul Auto de la Paris din 2008 premiera mondiala va avea loc cel mai probabil la editia din acest an a prestigiosului salon auto francez. Mai multe informatii vor fi disponibile pe masura ce ne apropiem de lansarea oficiala.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 09, 2010 4:41 pm

V?TH G55 AMG - 680CP

V?TH Automobiltechnik a dezvaluit pachetul de modificari pentru Mercedes G55 AMG.
Casa de tuning germana a decis ca Mercedes G55 AMG este doar o baza de plecare pentru o masina cu adevarat speciala, astfel ca a realizat un pachet de modificari pentru acesta.

Kit-ul aerodinamic cuprinde o grila a radiatorului simpla, un eleron montat pe plafon, deasupra hayonului, o capota complet schimbata cu o priza de aer generoasa in stil Subaru si o bara fata noua cu guri de aerisire marite. Alte modificari ce au un impact vizual semnificativ, dar care isi aduc aportul si pe partea tehnica, sunt kit-ul de coborare a garzii la sol cu 35 mm si jantele din trei piese de 22 de toli ce sunt incaltate cu pneuri performante Yokohama ADV ST.

Sub capota inginerii V?TH au modificat chiulasa, au instalat un nou soft de gestiune pentru unitate ECU si au schimbat pistoanele, valvele, arborele cu came, admisia si sistemul de evacuare.

Gratie acestor modificari propulsorul V8 de 5.5 litri dezvolta acum o putere maxima de 680 CP si un cuplu de 800 Nm, cu 180 CP si 100 Nm mai mult decat varianta de serie. Astfel VATH G55 AMG sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 4.5 secunde si poate atinge o viteza maxima de 265 km/h. Pentru a putea opri in siguranta de la o asemenea viteza V?TH a montat un nou sistem de franare cu discuri de 390 mm.

In habitaclu regasim ornamente din fibra de carbon si presuri din velur ce poarta logo-ul V?TH, pretul pachetului exclusivist dezvoltat de creatorii de vise de la V?TH Automobiltechnik nefiind comunicat inca.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 09, 2010 4:59 pm

Audi TT facelift - modificari subtile pentru coupe-ul german

Audi a publicat astazi primele imagini si informatii legate de noul TT, un model care vine sa schimbe estetic gama coupe-ului compact german prin cateva modificari minore. De fapt, schimbarile se refera mai ales la partea frontala, acolo unde apar parasocuri noi, o grila modificata discret si o bara de LED-uri asezata in blocurile optice frontale care au rol de lumini de zi. In spate, designerii Audi au adaugat tevi de evacuare ceva mai groase si un difuzor cu forma subtil schimbata.

Audi TT creste usor in dimensiuni, ajungand la 4.187 de milimetri, cu 7 milimetri mai mult decat in cazul versiunii ante-facelift. In plus, Audi pune la dispozitia clientilor o noua gama de nuante exterioare: Scuba Blue, Olong Gray, Volcano Red si Dakota Grey, aceasta din urma fiind disponibila insa exclusiv pentru versiunea echipata cu pachetul S-Line. Nici in habitaclu nu avem parte de modificari substantiale, acestea rezumandu-se la aparitia unor nuante noi: Nougat Brown, Titanium Grey si Garnet Red.

Sub capota, inginerii Aud au adus ca noutate principala motorul TFSI de 2.0 litri si 211 CP care il inlocuieste pe cel anterior de 200 CP. Acesta este disponibil, la cerere, atat impreuna cu transmisia S-Tronic, cat si impreuna cu sistemul de tractiune integrala quattro. Celelalte unitati disponibile pe TT, motorul TFSi de 1.8 litri de 160 CP si cel TDI de 2.0 litri si 170 CP raman pe pozitii, insa vin cu schimbari in bine in ceea ce priveste consumul si emisiile.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 09, 2010 5:06 pm

Ferrari 599 GTO - cel mai rapid Ferrari de strada din istorie!

Cu 670 de cai putere si cu 3.35 secunde pentru 0-100 km/h, noul Ferrari 599 GTO se anunta un candidat de top pentru listele de supercar-uri ale pasionatilor de masini performante in urmatorii ani.


Ferrari a dezvaluit astazi unul dintre cele mai performante modele din istoria sa. Este vorba despre mult asteptatul 599 GTO, bazat pe modelul cu acelasi prefix 599 GTB Fiorano.

Supercarul adopta acelasi motor V12 cu o capacitate de 6 litri, care a fost insa modificat pentru a dezvolta 670 de cai putere la 8250 de rotatii pe minut. Puterea a crescut cu 50 de cai multumita noului sistem de aspiratie iar exploatarea resurselor, inclusiv a cuplului de 620 de Nm la 6500 de rotatii, a fost posibila multumita transmisiei F1 cu sase rapoarte capabile sa schimbe treptele de viteza in numai 50 de milisecunde. Unitatea cu 12 cilindri in V promite un consum mediu de 17.5 litri/100 de kilometri si emisii de 411 g/km, motorul ridicandu-se la nivelul noilor norme Euro 5.

Ferrari si-a indreptat atentia si asupra masei totale, reusind sa supuna supercarul unui intens proces de slabire. Dieta a adus noul 599 GTO la o greutate de numai 1495 de kilograme, ceea ce face ca raportul masa/putere sa atinga o valoare excelenta: 2.23. O asemenea ecuatie promite performante de invidiat: sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizeaza in 3.35 de secunde iar viteza maxima depaseste 335 de km/h.

Procesul de reducere a masei totale a dus la folosirea unor materiale compozite foarte usoare si la reducerea suprafetei vitrate, ceea ce se traduce printr-un design nou, mult mai aplecat inspre performanta. Nota individuala este insa data in mare parte de kitul aerodinamic pregatit de italieni, derivat de la fratele 599XX. Spoilerul a fost revizuit pentru a inghiti o cantitate mai mare de aer, capota a primit fante de aer, pragurile laterale de asemenea iar posteriorul s-a modificat radical prin introducerea unui deflector urias.

Noul 599 GTO are meritul de a introduce si o serie de inovatii tehnologice pe piata supercarurilor. Ne referim aici la cea de-a doua generatie a franelor din carbon ceramic cu o suprafata de protectie, capabil sa sporeasca eficienta aerodinamica si sa imbunatateasca racirea. Imbunatatirea sistemului de franare ajuta noul 599 GTO sa opreasca de la 0 la 100 de km/h in doar 32.5 metri. Supercarul propune si o noua suspensie magnetica, dusa la limita pentru o utilizare cat mai normala pe sosea. In plus, Michelin a pregatit un set de cauciucuri noi, botezate Supersport, cu dimensiuni de 285/30 ZR20 pe fata si 315/35 ZR 20 pe spate. Inginerii italieni au modificat si directia pentru un raspuns mult mai prompt, iar controlul tractiunii F1-Trac vine intr-o versiune evoluata.

La interior, modelul exclusivist vine cu o interfata de comunicare imbunatatita VRE (Virtual Race Engineer), care transmite constant soferului informatii despre nivelul prestatiilor pe circuit. Nici celebrul "manettino" nu a scapat de modificari, inginerii inlocuind functia ICE cu cea CT-Off.

Noul supercar italian va fi construit in doar 599 de exemplare, fiecare capabil sa parcurga circuitul de la Fiorano intr-un timp de 1 minut si 24 de secunde. Prima aparitie live a noului 599 GTO va avea loc la Salonul Auto de la Beijing, unde Ferrari va anunta si pretul de pornire.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 09, 2010 5:12 pm

Volkswagen Touran - noua generatie

Cu numai o zi inainte de debutul Salonului Auto de la Leipzig, primele imagini ale noii generatii Volkswagen Touran au fost dezvaluite in presa internationala.

Noul model de familie imprumuta filosofia de design a grupului si copiaza aproape in totalitate trasaturile fratelui mai mare Sharan, de la care preia aspectul frontal dar nu si deschiderea glisanta a usilor spate. Interiorul
va prelua elementele de design introduse de Volkswagen Golf si preluate mai apoi de toate modelele din gama.

Ne putem astepta ca Touran sa preia toatele motorizarile TDI si TSI cu care Volkswagen ne-a obisnuit. Bineinteles, acestea vor fi ajutate de o transmisie DSG cu dublu ambreiaj.
Sursa



Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 09, 2010 5:26 pm

Audi R8 by MTM - 560 CP si tractiune spate

Germanii de la MTM, specializati in modificarea modelelor din Grupul Volkswagen, au prezentat primele imagini si informatii ale noului pachet pentru Audi R8 GT3-2. Modelul este echipat cu un motor V8 FSI de 4.2 litri care dezvolta 560 CP si 580 Nm. Astfel, versiunea MTM a lui R8 GT3-2 poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 3.9 secunde, in timp ce viteza maxima este de 317 km/h. Modelul german a primit si o serie de modificari estetice, alaturi de alte imbunatatiri la nivelul suspensiei si franelor.

Cei de la MTM au instalat o suspensise care poate fi reglata atat pe duritate, cat si pe intaltime, iar sistemulde franare a fost inlocuit cu unul mai performant, echipat cu discuri de 380 milimetri. Jantele de 20 de inch ale acestui model sunt realizate din aluminiu prin forjare si sunt echipate cu anvelope Dunlop Sport Maxx GT sau Michelin Cup Sport. Cei de la MTM nu au anuntat un pret al acestui pachet de modificari, dar clientii Audi care detin deja un R8 pot sa primeasca acest pachet fara probleme. Totodata, exista posibilitatea ca un client sa comande un R8 GT3-2 direct de la MTM.

La nivel de modificari exterioare, R8 GT3 a primit o bara fata din fibra de carbon, un set de praguri laterale si un nou eleron. Cei de la MTM nu au anuntat masa noului lor model, dat fiind faptul ca au eliminat doua diferentiale, un set de planetare fata si folosesc o noua transmisie, care elimina sistemul de tractiune integrala quattro in favoarea tractiunii pe rotile din spate. Exista posibilitatea ca R8 GT3-2 sa fie cu aproximativ 100 kilograme mai usor decat versiunea cu tractiune integrala a acestuia.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator