Ce componente (piese) ati schimbat pe lancer-ul vostru clasic?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Dum Mar 28, 2010 9:55 am

Foarte tare . In garantie? Sau pe cati bani? ( as face si eu treaba asta daca ma ajuta )

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Dum Mar 28, 2010 1:17 pm

Am avut noroc sa mi-l schimbe-n garantie, altfel ar fi costat cca. 1700 RON +TVA. Initial m-am dus sa-mi curete motorasul de ralenti, ca se ducea la 2500-3000 RPM cind porneam. Au incercat sa-l curete si s-a dovedit a fi defect.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Apr 01, 2010 10:27 am

QUOTE (Marty @ Mar 28 2010, 07:43 AM) Schimbat motoras ralenti la cca. 34500. Surpriza, nu mai imi tremura deloc la plecarea de pe loc.


Sa-mi bag... sa inteleg ca nu tremura datorita ambreiajului defect? O veste interesanta.

QUOTE (Donkey @ Mar 23 2010, 10:23 AM) citatul de acolo ar spune cam asa LAV : 2003 - 2006 Mitsubishi Lancer 2.0L 4 Cylinder 2000cc All except EVO

Exacta asa spune dar se refera la lancer-ul din state unde nu am vazut sa se fi vandut modelul nostru cu DOHC. Asa cum am mai spus nu am certitudinea ca va fi compaibil cu lancer-ul din Europa. Te rog, daca poti, intreaba-l pe prietenul de care ziceai ce parere are.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Apr 01, 2010 11:04 am

pai Lav.....nu gasesti pe cineva cu un 2.0 pe langa tine sa iti dea sa probezi cu piesele lui? macar stii ceva. hai ca ambreiajul e mai greu de probat , dar motorasul de relanti nu cred ca e asa greu.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Joi Apr 01, 2010 5:40 pm

Cu proxima ocazie cand dau de el il intreb. Poate te ajuta chiar el cu asa ceva ( totusi preconizez ca va fi in saptamana de dupa paste )

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Apr 07, 2010 9:56 am

QUOTE (COObra @ Apr 1 2010, 11:04 AM) pai Lav.....nu gasesti pe cineva cu un 2.0 pe langa tine sa iti dea sa probezi cu piesele lui? macar stii ceva. hai ca ambreiajul e mai greu de probat , dar motorasul de relanti nu cred ca e asa greu.
La mine tremura masina clar din ambreiaj sau tampoanele de la motor...habar nu am...ambreiajul oricum e destul de "dus". Eu pot sa las lejer amreiajul fara sa acccelerez si nu tremura deloc dar daca il las doar de jumatate are o pozitie in care tremura toata masina de nebuna indiferent cat de turat e motorul - deci cade relantiul chiar daca, probabil, trebuie si asta verificat deoarce si mie imi urca la prima cheie turatia peste 2000 dar isi revine imediat la normal. Cat despre probat cu alt 2.0 - al meu e singurul din Oradea...poate din Bihor (asta nu stiu) si ar mai fi cel lovit care a fost al lui Mircea (o sa-l intreb daca stie ceva de el) si in cazul in care au renuntat cei care l-au cumparat sa-l mai faca poate "cumpar" niste piese de pe el .


QUOTE (Donkey @ Apr 1 2010, 05:40 PM) Cu proxima ocazie cand dau de el il intreb. Poate te ajuta chiar el cu asa ceva ( totusi preconizez ca va fi in saptamana de dupa paste )
Multam! Cu proxima ocazie cand trec prin Ploiesti dau o bere .

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mie Apr 07, 2010 1:13 pm

Am si eu un troncanit pe fata, troncanit pe care inca nu l-am identificat.

Din ce am vazut ca a schimbat lumea pe fata, ar fi capetele de bara, bielete si bucse stabilizatoare. Se poate sa aflu eu care ar fi simptomele la fiecare sau trebuie sa ma duc la un service/reprezentanta? Chestia e ca mi-a iesit masina din garantie si mi-e cam groaza de preturile din reprezentanta indiferent ca sunt piese sau manopera.
De la cei care ati schimbat deja aceste piese, cam care au fost preturile la reprezentanta?

Later edit: QUOTE (LAV77)Cap de bara si bieleta + manopera in service mitsubishi Oradea aprox. 1300 (650 pe fiecare parte).
Daca eram mai atent, nu trebuia sa mai intreb

Cred ca cel mai ok ar fi sa gasesc un service bun in Cluj si sa ii fac o inspectie pe partea de suspensie/tren rulare.


In plus, dupa doar vreo 4.000 km de cand am schimbat discurile pe fata, a inceput iar sa-mi vibreze la franare peste 120 km/h. Din ce am mai citit pe langa discuri ovalizate, vibratia in volan ar putea proveni si de la componentele trenului de rulare de care vorbeam mai sus.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Mie Apr 07, 2010 3:25 pm

Vezi si bieletele antiruliu

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Apr 07, 2010 3:30 pm

QUOTE (gabitzu @ Apr 7 2010, 01:13 PM) ....
In plus, dupa doar vreo 4.000 km de cand am schimbat discurile pe fata, a inceput iar sa-mi vibreze la franare peste 120 km/h. Din ce am mai citit pe langa discuri ovalizate, vibratia in volan ar putea proveni si de la componentele trenului de rulare de care vorbeam mai sus.

What? IAR?

La mine chit(z)aie ceva la suspensia dreapta spate. Dar nu stiu ce anume. Daca ma las pe ea, nu scoate nici un zgomot, daca merge pe drumuri naspa cu denivelari precum cele din Iasi , acolo chitaia in continuu, mai ales daca era incarcata in spate. Sa nu imi sara iesenii in cap, dar pe Independentei, Tudor Vladminirescu si strazile din zona, chitaia in continuu indeferent de viteza la care mergeam.

Nu mai zic de pocniturile de la roata stanga-fata. Si cand ma gandesc ca am grija de rablamentul asta, nu il trantesc de diferente de nivel cum lasa astia la asfaltari, evit gropi, etc....ma ia greata.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Apr 08, 2010 12:46 am

QUOTE (gabitzu @ Apr 7 2010, 01:13 PM) Am si eu un troncanit pe fata, troncanit pe care inca nu l-am identificat.


Si la mine troncane.
Am inspectat-o pe dedesubt si am gasit asa: bielete directie + 2 bucse de la bascula.
Cand bieletele de directie sunt duse troncane destul de tare. Sper sa elimin aceste zgomote dupa ce le inlocuiesc si sa nu mai fie nevoie sa inlocuiesc si alte piese.

L.E.: 1 bucsa ~30 eur 1 bieleta ~60 eur. preturi fara tva bineinteles

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori