Cruise control, tempomat, tempostat
- comfort_auto
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 07, 2010 11:38 pm
motoarele mai mici au si ECM(controlor de motor) cu mai putine functii inauntru. asta se datoreaza costurilor.
clutch switch.. de care se vorbea pe pagina anterioara este necesar exact pentru a nu supratura motorul. deci la apasarea ambreiajului cruise controlul se va deculpa. in mod normal ininte dea a apasa ambreiajul se apasa frana, deci oricum tempomatul se va decupla, dar pentru dubla siguranta se monteaza si acest indicator a pedalei de ambreiaj.
clutch switch.. de care se vorbea pe pagina anterioara este necesar exact pentru a nu supratura motorul. deci la apasarea ambreiajului cruise controlul se va deculpa. in mod normal ininte dea a apasa ambreiajul se apasa frana, deci oricum tempomatul se va decupla, dar pentru dubla siguranta se monteaza si acest indicator a pedalei de ambreiaj.
Malakai, n-am vorbit cu cineva care a reusit sa puna, am vorbit cu Rudi, tipul care monteaza d-astea pentru Comfort Auto in Bucuresti. Discutia noastra s-a rezumat la Classic si la un pilot automat universal. Daca vrei pentru Lancer X, vezi ca pe site-ul Comfort Auto gasesti unul dedicat (link). Daca se considera reclama, va rog sa stergeti link-ul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori