Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
- ultras_bicaz
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 11, 2010 9:26 am
Salutare,
Am si eu o problema. Cam de o luna, cand trec peste o denivelare mai evidenta la viteza foarte mica, se aude un "greieras" la roata stanga fata, prin zona arc/suspensie. Am verificat prin portbagaj, torpedo, sub capota, sa fiu sigur ca nu e ceva lasat liber pe acolo si nu am gasit nimic. Am testat o groaza de denivelari pe fiecare roata in parte si doar la stanga fata face zgomotul asta. Aveti idee ce ar putea fi? M-as duce la service dar nu vreau nici sa ma fac de ras sa aflu ca nu stiu ce pietricica s-a asezat pe undeva.
Multumesc anticipat!
Am si eu o problema. Cam de o luna, cand trec peste o denivelare mai evidenta la viteza foarte mica, se aude un "greieras" la roata stanga fata, prin zona arc/suspensie. Am verificat prin portbagaj, torpedo, sub capota, sa fiu sigur ca nu e ceva lasat liber pe acolo si nu am gasit nimic. Am testat o groaza de denivelari pe fiecare roata in parte si doar la stanga fata face zgomotul asta. Aveti idee ce ar putea fi? M-as duce la service dar nu vreau nici sa ma fac de ras sa aflu ca nu stiu ce pietricica s-a asezat pe undeva.
Multumesc anticipat!
De cateva zile am observat un sunet cand franez. Se aude ciclic, din ce in ce mai rar cu cat masina incetineste mai mult, semn ca este ceva legat de rotirea rotii. Se aude ca atunci cand ai gheata sau zapada pe interiorul unei jante, un fel de suierat, nu e strident. M-am gandit sa nu se fi ovalizat discurile, dar ar fi trebuit sa si vibreze masina/volanul ceea ce nu se intampla.
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Salut
Am un Mitsu Lancer 2.0 Did si deja sunt cam nemultumit de el.
Pe langa 2-3 greierasi .. dimineata daca e frig .. temperaturile sa scada spre 0 grade.. cand plec si trec peste denivelari se aude un zgomot urat la suspensia spate! Ma gandeam sa ma duc la service dar ma gandesc ca asa o face ea.. fratele meu are o Kia C`eed si la fel ii face .. si el se gandea sa o duca in service pana sa o auda pe a mea! Dupa 5-10 min de mers nu se mai aude.. se aude doar in anumite dimineti nu in toate
O alta problema ar fi ca intr-o dimineata acum 2-3 zile .. am pus contactul , am asteptat inchiderea ledului am pornit-o .. a pornit din scurt .. s-a turat singura la ~ 1200 rpm si a scazut usor spre 800 .. la 800 rpm a murit brusc fara drept de apel! Mi-a facut treaba asta de 3 ori la rand! pornea rapid .. urca la 1200 scadea si murea cand atingea 800... A patra oara am pornit-o si am calcat acceleratia pana la 2000 .. a scazut la 1700-1800 si dupa am dat drumul la acc.. ( dupa ce am tinut-o calcacata 3-4 sec ) si a putut tine relantiul .
Nu am obs sa traga mai greu motorul .. sau sa aiba alta problema.. am facut un drum inafara si am tinut-o mai spre 2500 rpm ..
Masina are 1 an jumate si 30 000 km .. nu mi se pare normal!
De cand a venit iarna am mers usor subturat .. schimband spre 2250 .. si lasam dimineata si motorul pornit 10 -15 min sa se incalzeaza masina! Asta sa fie?!
A mai patit cineva ceva asemanator!?
PS : stie careva de ce s-au scos de pe piata versiunile diesel!?
Am un Mitsu Lancer 2.0 Did si deja sunt cam nemultumit de el.
Pe langa 2-3 greierasi .. dimineata daca e frig .. temperaturile sa scada spre 0 grade.. cand plec si trec peste denivelari se aude un zgomot urat la suspensia spate! Ma gandeam sa ma duc la service dar ma gandesc ca asa o face ea.. fratele meu are o Kia C`eed si la fel ii face .. si el se gandea sa o duca in service pana sa o auda pe a mea! Dupa 5-10 min de mers nu se mai aude.. se aude doar in anumite dimineti nu in toate
O alta problema ar fi ca intr-o dimineata acum 2-3 zile .. am pus contactul , am asteptat inchiderea ledului am pornit-o .. a pornit din scurt .. s-a turat singura la ~ 1200 rpm si a scazut usor spre 800 .. la 800 rpm a murit brusc fara drept de apel! Mi-a facut treaba asta de 3 ori la rand! pornea rapid .. urca la 1200 scadea si murea cand atingea 800... A patra oara am pornit-o si am calcat acceleratia pana la 2000 .. a scazut la 1700-1800 si dupa am dat drumul la acc.. ( dupa ce am tinut-o calcacata 3-4 sec ) si a putut tine relantiul .
Nu am obs sa traga mai greu motorul .. sau sa aiba alta problema.. am facut un drum inafara si am tinut-o mai spre 2500 rpm ..
Masina are 1 an jumate si 30 000 km .. nu mi se pare normal!
De cand a venit iarna am mers usor subturat .. schimband spre 2250 .. si lasam dimineata si motorul pornit 10 -15 min sa se incalzeaza masina! Asta sa fie?!
A mai patit cineva ceva asemanator!?
PS : stie careva de ce s-au scos de pe piata versiunile diesel!?
Versiunea diesel s-a scos pe piata pentru ca exista cerere pentru ea in europa. In legatura cu troncaneala la suspensie vezi sa nu fie lemnul din portbagaj de deasupra rotii de rezerva, iar cu relantie e posibil sa fie motorina naspa sau filtrul infundat prea murdar. Eu te sfatuiesc sa pui motorina buna(rompetrol, mol) de evitat lukoil si petrom.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori