Noutati Auto
Mercedes Benz S 63 AMG - primeşte un motor V8 biturbo de 5,5 litri si 571 CP
AMG scrie ?ncă un capitol ?n strategia sa pentru motoare "AMG Performance 2015", dezvolt?nd un nou motor V8, de 5,5 litri biturbo ce dezvoltă p?nă la 571 CP şi un cuplu de 900 Nm. Noul motor va ?nlocui actualul V8 de 6,3 litri cu aspiraţie normală.
AMG, divizia motorsport a Mercedes-Benz, răspunzătoare şi pentru modelele ultraperformante de stradă ale producătorului german, a dezvăluit detaliile unui nou motor ce va fi integrat ?n gama chiar din vara acestui an. Noua unitate cu opt cilindri este cunoscută intern cu numele de cod M 157, impresion?nd printr-o gamă largă de inovaţii tehnologice, precum injecţia directă de mare precizie de carburant şi utilizarea sistemului twinturbo.
Noul motor stabileşte noi standarde şi ?n ceea ce priveşte consumul de carburant, av?nd o eficienţă exemplară: noul Mercedes-Benz S 63 AMG, pe care ?şi va face debutul noul motor V8 biturbo, consumă ?n medie doar 10,5 litri/100 km, ceea ce reprezintă o economie de 25% comparativ cu modelul curent S 63 AMG, propulsat de motorul de 6,3 litri V8, cu aspiraţie normală.
Noul motor AMG V8 biturbo va fi cuplat cu noua transmisie AMG SPEEDSHIFT MCT cu 7 viteze, ce combină dinamismul cu economia, incluz?nd şi noua funcţie start-stop ?n modul de condus "Controlled Efficiency".
?n versiune standard, noul V8 biturbo dezvoltă 544 CP şi un cuplu maximă de 800 Nm, ?nsă cu pachetul AMG Performance, valorile cresc p?nă la 571 CP şi 900 Nm.
Performanţele dinamice ale noului S 63 AMG sunt la nivelul cel mai ?nalt de sportivitate: sedanul ultra-performant accelerează de la 0-100 km/h ?n 4,5 secunde, av?nd viteza maximă limitată la 250 km/h. Cu pachetul AMG Performance, S 63 AMG atinge suta ?n doar 4,4 secunde, iar limita de viteză maximă este crescută la 300 km/h.
Vehiculul S 63 AMG din imagini este un omagiu adus impresionantei istorii a motoarelor AMG V8 - vizual acest sedan ultra-performant se aseamănă cu spectaculosul 300 SEL 6,8 AMG, maşina de curse ce a c?ştigat mai multe victorii şi locul doi ?n clasamentul general pentru AMG ?n cursa de 24 de ore din Spa-Francorchamps (Belgia) ?n 1971.
Sursa
AMG scrie ?ncă un capitol ?n strategia sa pentru motoare "AMG Performance 2015", dezvolt?nd un nou motor V8, de 5,5 litri biturbo ce dezvoltă p?nă la 571 CP şi un cuplu de 900 Nm. Noul motor va ?nlocui actualul V8 de 6,3 litri cu aspiraţie normală.
AMG, divizia motorsport a Mercedes-Benz, răspunzătoare şi pentru modelele ultraperformante de stradă ale producătorului german, a dezvăluit detaliile unui nou motor ce va fi integrat ?n gama chiar din vara acestui an. Noua unitate cu opt cilindri este cunoscută intern cu numele de cod M 157, impresion?nd printr-o gamă largă de inovaţii tehnologice, precum injecţia directă de mare precizie de carburant şi utilizarea sistemului twinturbo.
Noul motor stabileşte noi standarde şi ?n ceea ce priveşte consumul de carburant, av?nd o eficienţă exemplară: noul Mercedes-Benz S 63 AMG, pe care ?şi va face debutul noul motor V8 biturbo, consumă ?n medie doar 10,5 litri/100 km, ceea ce reprezintă o economie de 25% comparativ cu modelul curent S 63 AMG, propulsat de motorul de 6,3 litri V8, cu aspiraţie normală.
Noul motor AMG V8 biturbo va fi cuplat cu noua transmisie AMG SPEEDSHIFT MCT cu 7 viteze, ce combină dinamismul cu economia, incluz?nd şi noua funcţie start-stop ?n modul de condus "Controlled Efficiency".
?n versiune standard, noul V8 biturbo dezvoltă 544 CP şi un cuplu maximă de 800 Nm, ?nsă cu pachetul AMG Performance, valorile cresc p?nă la 571 CP şi 900 Nm.
Performanţele dinamice ale noului S 63 AMG sunt la nivelul cel mai ?nalt de sportivitate: sedanul ultra-performant accelerează de la 0-100 km/h ?n 4,5 secunde, av?nd viteza maximă limitată la 250 km/h. Cu pachetul AMG Performance, S 63 AMG atinge suta ?n doar 4,4 secunde, iar limita de viteză maximă este crescută la 300 km/h.
Vehiculul S 63 AMG din imagini este un omagiu adus impresionantei istorii a motoarelor AMG V8 - vizual acest sedan ultra-performant se aseamănă cu spectaculosul 300 SEL 6,8 AMG, maşina de curse ce a c?ştigat mai multe victorii şi locul doi ?n clasamentul general pentru AMG ?n cursa de 24 de ore din Spa-Francorchamps (Belgia) ?n 1971.
Sursa
Peugeot Hoggar - concurentul pentru Logan Pick-Up
Peugeot a dat publicităţii primele poze cu noul său Pick-Up, cu un nume folosit şi acum 7 ani la un concept prezentat la Salonul Auto de la Geneva.
Pornindu-se de la vechiul 206, trecut printr-un facelift şi asamblat ?n Puerto Real, Peugeot are de g?nd să cucerească piaţa locală din Brazilia cu noul Hoggar. Cu o benă cu un volum de 1151 de litri şi o sarcină utilă de 742 de kilograme, noul pick-up de la Peugeot s-ar putea dovedi un concurent foarte bun pentru Dacia Pick-Up.
Mai ?nt?i ?nsă, trebuie să fie importat ?n Europa. P?nă atunci, Peugeot Hoggar se vinde ?n America de Sud cu două motorizări de 1,4 şi 1.6 litri, ambele de tipul flex fuel.
Sursa
Peugeot a dat publicităţii primele poze cu noul său Pick-Up, cu un nume folosit şi acum 7 ani la un concept prezentat la Salonul Auto de la Geneva.
Pornindu-se de la vechiul 206, trecut printr-un facelift şi asamblat ?n Puerto Real, Peugeot are de g?nd să cucerească piaţa locală din Brazilia cu noul Hoggar. Cu o benă cu un volum de 1151 de litri şi o sarcină utilă de 742 de kilograme, noul pick-up de la Peugeot s-ar putea dovedi un concurent foarte bun pentru Dacia Pick-Up.
Mai ?nt?i ?nsă, trebuie să fie importat ?n Europa. P?nă atunci, Peugeot Hoggar se vinde ?n America de Sud cu două motorizări de 1,4 şi 1.6 litri, ambele de tipul flex fuel.
Sursa
QUOTE (Tanaka @ Jan 28 2010, 05:48 PM) Ford se pregateste sa produca noul B-Max la Craiova
Modelul Ford construit la Craiova - va fi situat ?ntre Fiesta şi C-Max
Conform unor surse interne, Ford va produce ?n Rom?nia modelul B-Max, un monovolum de clasă mică, situat ?ntre Fiesta şi C-Max, pe care grupul american urmează să ?l lanseze pe pieţele europene.
"Aspectul noului model va fi situat undeva ?ntre Fiesta şi C-Max, ?nsă mai mic dec?t acesta din urmă. Producţia va ?ncepe, cel mai probabil, ?n acest an", au precizat, pentru Mediafax, surse interne. Acestea au menţionat că ?n urma investiţiilor, constructorul american se aşteptă să devină ?n Rom?nia a doua marcă după Dacia, ca volum de v?nzări.
Wolfgang Schneider, vicepreşedintele Ford Europa, a afirmat la ?nceputul anului că grupul intenţionează să utilizeze un ?mprumut contractat de la Banca Europeană de Investiţii, ?n valoare de 400 de milioane euro, pentru dezvoltarea producţiei de vehicule comerciale, dar şi la fabricarea unui model de clasă mică, cu motor inovativ şi ecologic.
?n prezent, la uzina de la Craiova se asamblează vehiculul comercial Ford Transit Connect, iar conform preşedintelui Ford Europa, John Fleming, producţia integrală a acestui model va ?ncepe după primul trimestru al acestui an.
Sursa
Modelul Ford construit la Craiova - va fi situat ?ntre Fiesta şi C-Max
Conform unor surse interne, Ford va produce ?n Rom?nia modelul B-Max, un monovolum de clasă mică, situat ?ntre Fiesta şi C-Max, pe care grupul american urmează să ?l lanseze pe pieţele europene.
"Aspectul noului model va fi situat undeva ?ntre Fiesta şi C-Max, ?nsă mai mic dec?t acesta din urmă. Producţia va ?ncepe, cel mai probabil, ?n acest an", au precizat, pentru Mediafax, surse interne. Acestea au menţionat că ?n urma investiţiilor, constructorul american se aşteptă să devină ?n Rom?nia a doua marcă după Dacia, ca volum de v?nzări.
Wolfgang Schneider, vicepreşedintele Ford Europa, a afirmat la ?nceputul anului că grupul intenţionează să utilizeze un ?mprumut contractat de la Banca Europeană de Investiţii, ?n valoare de 400 de milioane euro, pentru dezvoltarea producţiei de vehicule comerciale, dar şi la fabricarea unui model de clasă mică, cu motor inovativ şi ecologic.
?n prezent, la uzina de la Craiova se asamblează vehiculul comercial Ford Transit Connect, iar conform preşedintelui Ford Europa, John Fleming, producţia integrală a acestui model va ?ncepe după primul trimestru al acestui an.
Sursa
Politia scotiana va folosi un Audi Q7, modificat de ABT!
Fortele de ordine din Glasgow vor folosi pentru interventie un Audi Q7 cu kit ABT de 278 de cai putere, confiscat in urma unei confruntari cu o banda de cartier.
Departamentul de politie din Glasgow se poate mandri de curand cu un exemplar Audi Q7, care va deservi fortele de ordine pe viitor. SUV-ul din Ingolstadt a intrat in echiparea organelor legii dupa o confruntare cu o banda locala, vehiculul fiind confiscat si apoi transformat in masina de interventie.
Exemplarul care a intrat de curand in flota politiei nu este unul oarecare, SUV-ul beneficiind de un kit ABT, care vine cu un kit aerodinamic, cu bosaje mai largi si cu patru tevi de esapament "infipte" bine in deflectorul spate. Tinuta impunatoare este completata de un set de jante de 20 de inch cu aspect cromat.
Sub capota se afla unitatea diesel de 3.0 litri, care a fost modificata de tunerul german pentru a oferi 278 de cai putere si un cuplu motor de 580 de Nm. Ca o coincidenta, masina va fi folosita de departamentul de combatere a gastilor violente.
Sursa
Fortele de ordine din Glasgow vor folosi pentru interventie un Audi Q7 cu kit ABT de 278 de cai putere, confiscat in urma unei confruntari cu o banda de cartier.
Departamentul de politie din Glasgow se poate mandri de curand cu un exemplar Audi Q7, care va deservi fortele de ordine pe viitor. SUV-ul din Ingolstadt a intrat in echiparea organelor legii dupa o confruntare cu o banda locala, vehiculul fiind confiscat si apoi transformat in masina de interventie.
Exemplarul care a intrat de curand in flota politiei nu este unul oarecare, SUV-ul beneficiind de un kit ABT, care vine cu un kit aerodinamic, cu bosaje mai largi si cu patru tevi de esapament "infipte" bine in deflectorul spate. Tinuta impunatoare este completata de un set de jante de 20 de inch cu aspect cromat.
Sub capota se afla unitatea diesel de 3.0 litri, care a fost modificata de tunerul german pentru a oferi 278 de cai putere si un cuplu motor de 580 de Nm. Ca o coincidenta, masina va fi folosita de departamentul de combatere a gastilor violente.
Sursa
Bugatti Galibier 16C
Bugatti a dezvaluit in cadrul unui eveniment privat desfasurat la Geneva un nou exemplar Galibier 16C,
fratele cu patru locuri al actualului Veyron.
Bugatti a expus la Geneva doua versiuni speciale ale modelului Veyron Grand Sport, insa a pastrat cireasa de pe tort pentru un eveniment privat, desfasurat in apropierea salonului, dar departe de ochii curiosi ai publicului.
Subsidiarul Volkswagen a dezvaluit o versiune noua a modelului 16C Galibier, fratele cu patru locuri al mult mai popularului Veyron. Evenimentul a dezvaluit un Galibier vopsit in culoarea neagra, mult mai sobra decat cea initiala, bicolora.
Berlina de lux va adopta aceeasi unitate propulsoare cu 16 cilindri, 8 litri si 4 turbocompresoare, regasita si pe Veyron. In aceasta situatie insa, motorul gigant va oferi intre 800 si 1000 de cai putere.
Desi nu a lasat sa se inteleaga cand vom vedea pe strada modelul cu patru usi, Bugatti a subliniat faptul ca raspunsul publicului si in special al clientilor a fost foarte pozitiv. Este posibil ca Galibier sa intre in productie imediat dupa ce Veyron isi va incheia ciclul de viata.
Sursa
Bugatti a dezvaluit in cadrul unui eveniment privat desfasurat la Geneva un nou exemplar Galibier 16C,
fratele cu patru locuri al actualului Veyron.
Bugatti a expus la Geneva doua versiuni speciale ale modelului Veyron Grand Sport, insa a pastrat cireasa de pe tort pentru un eveniment privat, desfasurat in apropierea salonului, dar departe de ochii curiosi ai publicului.
Subsidiarul Volkswagen a dezvaluit o versiune noua a modelului 16C Galibier, fratele cu patru locuri al mult mai popularului Veyron. Evenimentul a dezvaluit un Galibier vopsit in culoarea neagra, mult mai sobra decat cea initiala, bicolora.
Berlina de lux va adopta aceeasi unitate propulsoare cu 16 cilindri, 8 litri si 4 turbocompresoare, regasita si pe Veyron. In aceasta situatie insa, motorul gigant va oferi intre 800 si 1000 de cai putere.
Desi nu a lasat sa se inteleaga cand vom vedea pe strada modelul cu patru usi, Bugatti a subliniat faptul ca raspunsul publicului si in special al clientilor a fost foarte pozitiv. Este posibil ca Galibier sa intre in productie imediat dupa ce Veyron isi va incheia ciclul de viata.
Sursa
Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet - ?n Rom?nia de la 39000 Euro
Extrem de atrăgător, noul Cabriolet reprezintă cea mai nouă inovaţie inclusă ?n gama de succes a autovehiculelor Mercedes-Benz Clasa E. Modelul decapotabil va apărea pe piaţă ?ncep?nd cu 27 martie, preţurile de pornire fiind de 39000 euro, fără TVA.
Merg?nd pe ideea motto-ului ?patru sezoane, patru personalităţi?, ?n topul listei de priorităţi a creatorilor săi a stat, de la bun ?nceput, adaptabilitatea autovehiculului la fiecare sezon. Odată cu noua Clasă E Cabriolet, sezonul decapotabilelor durează ?ntregul an. Astfel, modelul Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet (lungime/lăţime/?nălţime: 4698/1786/1402 mm) este ideal at?t pentru sezonul cald, c?t şi pentru cel rece, datorită plafonului textil complet electric, care asigură o izolare excepţională pe tot parcursul anului, chiar şi ?n condiţii meteo nefavorabile.
Plafonul poate fi deschis sau ?nchis integral ?n 20 de secunde - chiar şi la viteze de p?nă la 40 km/h. Plafonul cabrioletei este depozitat ?ntr-un compartiment special din spatele autovehiculului. Capacitatea portbagajului este de 300 de litri ?n cazul ?n care autovehiculul este decapotat şi de 390 de litri c?nd autovehiculul este acoperit. Posibilitatea de ?ncărcare totală este inclusă ca dotare standard a noului Cabriolet, EASY-ENTRY - o funcţie operată manual care ajută pasagerii din spate să intre sau să iasă cu uşurinţă.
Capacităţile motoarelor noii Clase E Cabriolet sunt la fel de inovatoare: noile modele diesel cu injecţie directă şi cele pe benzină combină eficienţa şi consumul productiv de combustibil. Consumul redus de combustibil nu se datorează numai noilor motoare, ci şi unui număr de măsuri practice. Acestea includ activarea la comandă a direcţiei şi a pompelor de combustibil, utilizarea unor anvelope cu rezistenţă scăzută la rulare şi a unui sistem alternant de control, care urmăreşte situaţia curentă şi cerinţele electrice ale autovehiculului, la care se adaugă o aerodinamică uimitoare. Coeficientul de aerodinamicitate de 0,28 este unic ?n segmentul său, marc?nd continuitatea succesului Clasei E ?n domeniul aerodinamicii.
Motorizări şi preţuri (cu TVA inclus):
- Mercedes E 220 CDI Cabriolet 125 kW (170 CP) - 48.314 Euro
- Mercedes E 250 CDI Cabriolet 150 kW (204 CP) - 50.515 Euro
- Mercedes E 350 CDI Cabriolet 170 kW (231 CP) - 55.335 Euro
- Mercedes E 200 CGI Cabriolet 135 kW (184 CP) - 46.410 Euro
- Mercedes E 250 CGI Cabriolet 150 kW (204 CP) - 50.515 Euro
- Mercedes E 350 CGI Cabriolet 215 kW (292 CP) - 57.596 Euro
- Mercedes E 500 Cabriolet 285 kW (388 CP) - 72.471 Euro
Modelul entry-level E 200 CGI are ca dotare standard transmisia automată. ?ncep?nd cu Iunie 2010, acest model va fi disponibil şi cu transmisie manuală ?n 6 viteze şi cu funcţia ECO start/stop.
Mai puţine turbulenţe, mai uşor de folosit: AIRCAP este o premieră mondială
AIRCAP constă ?n două elemente: un sistem pentru devierea v?ntului, ce poate fi extins p?nă la şase centimetri, cu protecţie ?n cadrul parbrizului şi deflector de aer ?ntre scaunele din spate.
Funcţiile celor două elemente:
? Transferul aerului din interior la suprafaţă
? Plasa din zona frontală amortizează efectul de vid din interior
? Deflectorul de aer din spate reduce curentul
Pe l?ngă confortul amplificat al pasagerilor, reducerea curentului la activarea AIRCAP (poate fi activat la viteze de p?nă la 160km/h şi poate răm?ne ?n uz p?nă la viteza maximă a autovehiculului) diminuează şi nivelul zgomotului din interior ? astfel ?nc?t pasagerilor să le fie mai uşor să comunice.
?Pachetul Confort? include funcţia AIRCAP cu AIRSCARF. Acest sistem brevetat funcţionează precum o eşarfă invizibilă, care ?ncălzeşte zona capului şi g?tului. Prin intermediul sistemului AIRSCARF, prin simpla apăsarea a unui buton, ventilatoarele din spatele tetierelor atrag aerul, care este apoi ?ncălzit şi evacuat printr-o duză ?n partea din faţă
Inginerii Mercedes au modificat această inovaţie unică special pentru modelul Clasa E Cabriolet: la acest model, o roată ajustantă pivotează duza ?n sus şi ?n jos p?nă la 36 de grade peste limita de ajustare a ?nălţimii, indic?nd faptul că şoferul şi pasagerul din dreapta se pot bucura de căldură la nivelul g?tului, indiferent de ?nălţimea fiecăruia.
Silenţios, călduros şi rezistent la v?nt: un plafon acustic, ca dotare standard
Datorită plafonului acustic - dotare standard - chiar şi acoperit, modelul Clasa E Cabriolet dispune de unul dintre cele mai silenţioase interioare din gama modelelor cabriolet premium cu patru locuri şi acoperiş textil. Izolarea de ?naltă calitate a plafonului reduce semnificativ nivelul de zgomot din interior, comparativ cu materialele din care erau fabricate ?nvelişurile convenţionale. Zgomotul exterior cauzat de alte autovehicule şi de v?nt este, astfel, amortizat mai eficient. ?n timpul şofatului, diferenţa este perceptibilă ?ncep?nd de la viteza de doar 80km/h; de exemplu, ?n interiorul unui tunel sau ?n depăşirea mai multor camioane. La viteze mai mari, beneficiile plafonului acustic sunt evidente. Spre exemplu, această dotare face posibilă o conversaţie telefonică normală prin hands-free, chiar şi atunci c?nd conduci cu o viteză de peste 200 km/h.
Materialul plafonului este, bine?nţeles, rezistent la apă şi la v?nt. Mai mult, poate fi supus unei spălări automate fără nicio ezitare. Cu o grosime totală de 23,5 mm, materialul fin asigură o izolare termică excelentă, făc?nd Clasa E Cabriolet ideală şi pentru anotimpul rece.
Siguranţă: structură robustă, protecţie anticipativă şi airbag-uri pentru geamuri
Noul E-Class Cabriolet este prevăzut cu numeroase inovaţii privind siguranţa la care se aşteaptă consumatorii din partea oricărui model Mercedes. Particularităţile modelului decapotabil cu două portiere includ protecţia ?n cazul răsturnării, montanţii A ?ntăriţi de două tuburi adiţionale şi montanţi B. Protecţia ?n cazul răsturnării constă ?n două bare robuste, fiecare cu diametru de 35 de mm, poziţionate ?n tetierele şi spătarele scaunelor din spate. Dacă senzorii unităţii de control a airbagurilor detectează un pericol iminent, sunt activate impulsuri pre-tensionate de presiune prin metode pirotehnice, adică extrem de rapid. Succesiv, ambele bare din tetiere sunt extinse. Acestea ating cel mai ?nalt punct şi se blochează automat ?ntr-o fracţiune de secundă. ?n combinaţie cu montanţii A, care, la r?ndul lor sunt ?ntăriţi cu două tuburi de oţel de ?naltă rezistenţă, barele de oţel asigură o protecţie eficientă ?n cazul unei răsturnări. Montanţii B sunt foarte str?ns conectaţi, dat fiind faptul că aceştia acţionează ?n lateral, oferind astfel protecţie extrem de ridicată ?n cazul unui accident. Un cuzinet realizat din oţel de ?naltă rezistenţă fixează interiorul montantului B de bara transversală din partea laterală a scaunelor.
Dotat cu şapte airbaguri, centuri pretensionate şi limitatori de forţă a centurilor pentru toate scaunele, şi, mai mult, tetiere active cu detecţie a eventualelor accidente, pentru şofer şi pasagerul din dreapta, noul model Clasa E Cabriolet asigură cel mai amplu pachet de siguranţă din această clasă de autovehicule. ?n cazul pachetului de airbaguri, ce se pot declanşa ?n milisecunde, sunt incluse airbagurile din faţă şi din laterale pentru şofer şi pasagerul din dreapta, un airbag pentru protecţia genunchilor ?n partea laterală a şoferului şi headbags. Cele din urmă, ce apar pentru prima oară ?n componenţa unui model cabriolet Mercedes, sunt situate ?n căptuşeala uşii din dreptul centurii de siguranţă. Acoperind o mare parte - aproximativ 0,7 x 0,5 metri cu un volum de 17 litri la declanşare - airbagurile asigură o protecţie extrem de eficientă pentru pasagerii de toate staturile. Sistemul de protecţie laterală - incluz?nd airbaguri pentru cap şi torace - optimizează nivelul de protecţie pentru părţile vitale ale corpului. Airbagurile laterale pentru locurile spate sunt opţionale.
Alte echipamente de siguranţă, disponibile pentru modelul Clasa E Cabriolet includ sistemul ATTENTION ASSIST pentru menţinerea atenţiei, sistemul de fr?nare PRE- SAFE, sistemul avansat de Iluminare Inteligentă, Capota Activă şi funcţia de control de proximitate DISTRONIC PLUS.
Sursa
Extrem de atrăgător, noul Cabriolet reprezintă cea mai nouă inovaţie inclusă ?n gama de succes a autovehiculelor Mercedes-Benz Clasa E. Modelul decapotabil va apărea pe piaţă ?ncep?nd cu 27 martie, preţurile de pornire fiind de 39000 euro, fără TVA.
Merg?nd pe ideea motto-ului ?patru sezoane, patru personalităţi?, ?n topul listei de priorităţi a creatorilor săi a stat, de la bun ?nceput, adaptabilitatea autovehiculului la fiecare sezon. Odată cu noua Clasă E Cabriolet, sezonul decapotabilelor durează ?ntregul an. Astfel, modelul Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet (lungime/lăţime/?nălţime: 4698/1786/1402 mm) este ideal at?t pentru sezonul cald, c?t şi pentru cel rece, datorită plafonului textil complet electric, care asigură o izolare excepţională pe tot parcursul anului, chiar şi ?n condiţii meteo nefavorabile.
Plafonul poate fi deschis sau ?nchis integral ?n 20 de secunde - chiar şi la viteze de p?nă la 40 km/h. Plafonul cabrioletei este depozitat ?ntr-un compartiment special din spatele autovehiculului. Capacitatea portbagajului este de 300 de litri ?n cazul ?n care autovehiculul este decapotat şi de 390 de litri c?nd autovehiculul este acoperit. Posibilitatea de ?ncărcare totală este inclusă ca dotare standard a noului Cabriolet, EASY-ENTRY - o funcţie operată manual care ajută pasagerii din spate să intre sau să iasă cu uşurinţă.
Capacităţile motoarelor noii Clase E Cabriolet sunt la fel de inovatoare: noile modele diesel cu injecţie directă şi cele pe benzină combină eficienţa şi consumul productiv de combustibil. Consumul redus de combustibil nu se datorează numai noilor motoare, ci şi unui număr de măsuri practice. Acestea includ activarea la comandă a direcţiei şi a pompelor de combustibil, utilizarea unor anvelope cu rezistenţă scăzută la rulare şi a unui sistem alternant de control, care urmăreşte situaţia curentă şi cerinţele electrice ale autovehiculului, la care se adaugă o aerodinamică uimitoare. Coeficientul de aerodinamicitate de 0,28 este unic ?n segmentul său, marc?nd continuitatea succesului Clasei E ?n domeniul aerodinamicii.
Motorizări şi preţuri (cu TVA inclus):
- Mercedes E 220 CDI Cabriolet 125 kW (170 CP) - 48.314 Euro
- Mercedes E 250 CDI Cabriolet 150 kW (204 CP) - 50.515 Euro
- Mercedes E 350 CDI Cabriolet 170 kW (231 CP) - 55.335 Euro
- Mercedes E 200 CGI Cabriolet 135 kW (184 CP) - 46.410 Euro
- Mercedes E 250 CGI Cabriolet 150 kW (204 CP) - 50.515 Euro
- Mercedes E 350 CGI Cabriolet 215 kW (292 CP) - 57.596 Euro
- Mercedes E 500 Cabriolet 285 kW (388 CP) - 72.471 Euro
Modelul entry-level E 200 CGI are ca dotare standard transmisia automată. ?ncep?nd cu Iunie 2010, acest model va fi disponibil şi cu transmisie manuală ?n 6 viteze şi cu funcţia ECO start/stop.
Mai puţine turbulenţe, mai uşor de folosit: AIRCAP este o premieră mondială
AIRCAP constă ?n două elemente: un sistem pentru devierea v?ntului, ce poate fi extins p?nă la şase centimetri, cu protecţie ?n cadrul parbrizului şi deflector de aer ?ntre scaunele din spate.
Funcţiile celor două elemente:
? Transferul aerului din interior la suprafaţă
? Plasa din zona frontală amortizează efectul de vid din interior
? Deflectorul de aer din spate reduce curentul
Pe l?ngă confortul amplificat al pasagerilor, reducerea curentului la activarea AIRCAP (poate fi activat la viteze de p?nă la 160km/h şi poate răm?ne ?n uz p?nă la viteza maximă a autovehiculului) diminuează şi nivelul zgomotului din interior ? astfel ?nc?t pasagerilor să le fie mai uşor să comunice.
?Pachetul Confort? include funcţia AIRCAP cu AIRSCARF. Acest sistem brevetat funcţionează precum o eşarfă invizibilă, care ?ncălzeşte zona capului şi g?tului. Prin intermediul sistemului AIRSCARF, prin simpla apăsarea a unui buton, ventilatoarele din spatele tetierelor atrag aerul, care este apoi ?ncălzit şi evacuat printr-o duză ?n partea din faţă
Inginerii Mercedes au modificat această inovaţie unică special pentru modelul Clasa E Cabriolet: la acest model, o roată ajustantă pivotează duza ?n sus şi ?n jos p?nă la 36 de grade peste limita de ajustare a ?nălţimii, indic?nd faptul că şoferul şi pasagerul din dreapta se pot bucura de căldură la nivelul g?tului, indiferent de ?nălţimea fiecăruia.
Silenţios, călduros şi rezistent la v?nt: un plafon acustic, ca dotare standard
Datorită plafonului acustic - dotare standard - chiar şi acoperit, modelul Clasa E Cabriolet dispune de unul dintre cele mai silenţioase interioare din gama modelelor cabriolet premium cu patru locuri şi acoperiş textil. Izolarea de ?naltă calitate a plafonului reduce semnificativ nivelul de zgomot din interior, comparativ cu materialele din care erau fabricate ?nvelişurile convenţionale. Zgomotul exterior cauzat de alte autovehicule şi de v?nt este, astfel, amortizat mai eficient. ?n timpul şofatului, diferenţa este perceptibilă ?ncep?nd de la viteza de doar 80km/h; de exemplu, ?n interiorul unui tunel sau ?n depăşirea mai multor camioane. La viteze mai mari, beneficiile plafonului acustic sunt evidente. Spre exemplu, această dotare face posibilă o conversaţie telefonică normală prin hands-free, chiar şi atunci c?nd conduci cu o viteză de peste 200 km/h.
Materialul plafonului este, bine?nţeles, rezistent la apă şi la v?nt. Mai mult, poate fi supus unei spălări automate fără nicio ezitare. Cu o grosime totală de 23,5 mm, materialul fin asigură o izolare termică excelentă, făc?nd Clasa E Cabriolet ideală şi pentru anotimpul rece.
Siguranţă: structură robustă, protecţie anticipativă şi airbag-uri pentru geamuri
Noul E-Class Cabriolet este prevăzut cu numeroase inovaţii privind siguranţa la care se aşteaptă consumatorii din partea oricărui model Mercedes. Particularităţile modelului decapotabil cu două portiere includ protecţia ?n cazul răsturnării, montanţii A ?ntăriţi de două tuburi adiţionale şi montanţi B. Protecţia ?n cazul răsturnării constă ?n două bare robuste, fiecare cu diametru de 35 de mm, poziţionate ?n tetierele şi spătarele scaunelor din spate. Dacă senzorii unităţii de control a airbagurilor detectează un pericol iminent, sunt activate impulsuri pre-tensionate de presiune prin metode pirotehnice, adică extrem de rapid. Succesiv, ambele bare din tetiere sunt extinse. Acestea ating cel mai ?nalt punct şi se blochează automat ?ntr-o fracţiune de secundă. ?n combinaţie cu montanţii A, care, la r?ndul lor sunt ?ntăriţi cu două tuburi de oţel de ?naltă rezistenţă, barele de oţel asigură o protecţie eficientă ?n cazul unei răsturnări. Montanţii B sunt foarte str?ns conectaţi, dat fiind faptul că aceştia acţionează ?n lateral, oferind astfel protecţie extrem de ridicată ?n cazul unui accident. Un cuzinet realizat din oţel de ?naltă rezistenţă fixează interiorul montantului B de bara transversală din partea laterală a scaunelor.
Dotat cu şapte airbaguri, centuri pretensionate şi limitatori de forţă a centurilor pentru toate scaunele, şi, mai mult, tetiere active cu detecţie a eventualelor accidente, pentru şofer şi pasagerul din dreapta, noul model Clasa E Cabriolet asigură cel mai amplu pachet de siguranţă din această clasă de autovehicule. ?n cazul pachetului de airbaguri, ce se pot declanşa ?n milisecunde, sunt incluse airbagurile din faţă şi din laterale pentru şofer şi pasagerul din dreapta, un airbag pentru protecţia genunchilor ?n partea laterală a şoferului şi headbags. Cele din urmă, ce apar pentru prima oară ?n componenţa unui model cabriolet Mercedes, sunt situate ?n căptuşeala uşii din dreptul centurii de siguranţă. Acoperind o mare parte - aproximativ 0,7 x 0,5 metri cu un volum de 17 litri la declanşare - airbagurile asigură o protecţie extrem de eficientă pentru pasagerii de toate staturile. Sistemul de protecţie laterală - incluz?nd airbaguri pentru cap şi torace - optimizează nivelul de protecţie pentru părţile vitale ale corpului. Airbagurile laterale pentru locurile spate sunt opţionale.
Alte echipamente de siguranţă, disponibile pentru modelul Clasa E Cabriolet includ sistemul ATTENTION ASSIST pentru menţinerea atenţiei, sistemul de fr?nare PRE- SAFE, sistemul avansat de Iluminare Inteligentă, Capota Activă şi funcţia de control de proximitate DISTRONIC PLUS.
Sursa
QUOTE (Tanaka @ Mar 1 2010, 08:50 PM) Lada 2190 ? low cost rusesc
Roewe 350 - un pericol pt Logan si Lada 2190
?n 2009, la Salonul Auto Shanghai, conglomeratul chinez SAIC a prezentat Roewe N1 Concept, o maşină care era anunţată ca un concurent important ?n segmentul familistelor compacte.
Iată că, după foarte scurt timp, conceptul a ajuns la stadiul de realitate, primele imagini cu maşina reală apăr?nd deja pe internet. Roewe 350 se prezintă cu un design reuşit şi modern , deşi sigur acuzaţiile de plagiat nu vor lipsi.
Deocamdată, nu se cunosc detalii tehnice despre noua maşină, zvonurule indic?nd un motor de 1,5 litri şi 105 CP, care ulterior ar putea fi derivat şi ?ntr-o versiune turbo. Preţul de pornire estimat pentru maşină va fi de aprox. 10500 euro, fiind de aşteptat un nivel de echipare bogat.
Pentru ?nceput, Roewe 350 se va comercializa doar ?n China, ?nsă este de aşteptat ca să existe planuri de export din 2012.
Sursa
Roewe 350 - un pericol pt Logan si Lada 2190
?n 2009, la Salonul Auto Shanghai, conglomeratul chinez SAIC a prezentat Roewe N1 Concept, o maşină care era anunţată ca un concurent important ?n segmentul familistelor compacte.
Iată că, după foarte scurt timp, conceptul a ajuns la stadiul de realitate, primele imagini cu maşina reală apăr?nd deja pe internet. Roewe 350 se prezintă cu un design reuşit şi modern , deşi sigur acuzaţiile de plagiat nu vor lipsi.
Deocamdată, nu se cunosc detalii tehnice despre noua maşină, zvonurule indic?nd un motor de 1,5 litri şi 105 CP, care ulterior ar putea fi derivat şi ?ntr-o versiune turbo. Preţul de pornire estimat pentru maşină va fi de aprox. 10500 euro, fiind de aşteptat un nivel de echipare bogat.
Pentru ?nceput, Roewe 350 se va comercializa doar ?n China, ?nsă este de aşteptat ca să existe planuri de export din 2012.
Sursa
Noul BMW Seria 5 Touring - eficienţă şi versatilitate
BMW a prezentat ?n premieră versiunea break a noului BMW Seria 5, dezvăluit recent la Geneva. Noul BMW Seria 5 Touring vine pe piaţă ?n 2010 cu un nou design, noi tehnologii şi facilităţi, precum şi cu motorizări mai puternice şi mai eficiente.
Noul BMW Seria 5 Touring este simbioza perfectă ?ntre plăcerea condusului, eficienţă, versatilitate şi eleganţă sportivă. A patra generaţie a Touringului Business convinge printr-o estetică puternică, funcţionalitate modernă la un nivel premium şi o dinamică tipică pentru brandul german, toate combinate cu o eficienţă exemplară. Facilităţile extensive de confort şi siguranţă, ce includ numeroase sisteme exclusive de asistare a şoferului, subliniază calităţile desăv?rşite ale noului BMW Seria 5 Touring, poziţion?ndu-l ?n gama superioară a clasei de maşini touring.
Designul noului BMW Seria 5 Touring este caracterizat de un ?nalt nivel de individualitate ?n ceea ce priveşte proporţiile şi designul suprafeţelor. Unicitatea sa este reflectată de aspectul său dinamic şi puternic. Cu o capotă a motorului lungă şi cel mai mare ampatament din segmentul său, silueta alungită şi linia acoperişului ?nclinată, noul BMW Seria 5 Touring are o eleganţă de neegalat.
Graţie interiorului multifuncţional şi soluţiilor inteligente, noul BMW Seria 5 Touring este complet echipat pentru a ?ndeplini şi cele mai stringente cerinţe. Compartimentul pentru bagaje are o capacitate de 560 litri, iar la nevoie, acesta poate ajunge la un maxim de 1670 litri, prin rabatarea banchetei spate, ?mpărţită ?n raportul 40:20:40 - unică ?n segmentul său. Unghiul spătarului este variabil cu p?nă la 11 grade, put?nd fi rabatat şi prin cele două controale din interiorul portbagajului.
Noul BMW Seria 5 Touring vine pe piaţă cu cea mai avansată ofertă de propulsoare şi suspensii, ce-i vor asigura sportivitatea şi un nivel superior de confort. Sistemul opţional Dynamic Driving Control permite şoferului să seteze suspensia individual, ?n funcţie de propriile nevoi. Noul BMW Seria 5 Touring beneficiază ?n dotarea standard de suspensia pneumatică pentru axa spate, inclusiv sistemul automat de menţinere a gărzii la sol. Adaptive Drive şi Integral Active Steering sunt disponibile opţional.
Noul BMW Seria 5 Touring ?şi face debutul cu o gamă de motorizări formată din două unităţi pe benzină cu şase cilindri alături de unităţi diesel cu patru şi şase cilindri. Modelul de bază, BMW 520d Touring este propulsat de un motor turbo diesel cu patru cilindri ce dezvoltă 184 CP. Este echipat cu injecţie directă Common Rail şi sistemul auto start-stop ?n standard. Consumul mediu de carburant este de doar 5,2 litri/100 km, iar emisii de CO2 ajung la 137 g/km - cea mai bună valoare din segmentul său.
V?rful gamei ?l constituie motorul cu şase cilindri cu tehnologie BMW TwinPower Turbo ce se află sub capota modelului BMW 535i Touring. Beneficiind de sistemele High Precision Injection şi VALVETRONIC, motorul dezvoltă 306 CP.
Toate motoarele noului BMW Seria 5 Touring respectă normele EU5. De asemenea, toate versiunile sunt disponibil opţional cu transmisia automată cu 8 trepte. Alături de servodirecţia electro-mecanică EPS, noua cutie de viteze are o contribuţie semnificativă la eficienţa consumului de carburant. ?n funcţie de model, măsurile BMW EfficientDynamics include regenerarea energiei din fr?nare, funcţia Auto Start-Stop, indicator al schimbării treptelor de viteză la momentul optim. Construcţia cu materiale uşoare este obţinută prin folosirea ?ntr-un mod inteligent a anumitor componente din aluminiu, precum portierele, capota, suspensiile.
Noul BMW Seria 5 Touring este construit la uzina Dingolfing din Germania alături de BMW Seria 5 Sedan, BMW Seria 5 Gran Turismo şi BMW Seria 7.
2010 BMW 5 Touring
BMW a prezentat ?n premieră versiunea break a noului BMW Seria 5, dezvăluit recent la Geneva. Noul BMW Seria 5 Touring vine pe piaţă ?n 2010 cu un nou design, noi tehnologii şi facilităţi, precum şi cu motorizări mai puternice şi mai eficiente.
Noul BMW Seria 5 Touring este simbioza perfectă ?ntre plăcerea condusului, eficienţă, versatilitate şi eleganţă sportivă. A patra generaţie a Touringului Business convinge printr-o estetică puternică, funcţionalitate modernă la un nivel premium şi o dinamică tipică pentru brandul german, toate combinate cu o eficienţă exemplară. Facilităţile extensive de confort şi siguranţă, ce includ numeroase sisteme exclusive de asistare a şoferului, subliniază calităţile desăv?rşite ale noului BMW Seria 5 Touring, poziţion?ndu-l ?n gama superioară a clasei de maşini touring.
Designul noului BMW Seria 5 Touring este caracterizat de un ?nalt nivel de individualitate ?n ceea ce priveşte proporţiile şi designul suprafeţelor. Unicitatea sa este reflectată de aspectul său dinamic şi puternic. Cu o capotă a motorului lungă şi cel mai mare ampatament din segmentul său, silueta alungită şi linia acoperişului ?nclinată, noul BMW Seria 5 Touring are o eleganţă de neegalat.
Graţie interiorului multifuncţional şi soluţiilor inteligente, noul BMW Seria 5 Touring este complet echipat pentru a ?ndeplini şi cele mai stringente cerinţe. Compartimentul pentru bagaje are o capacitate de 560 litri, iar la nevoie, acesta poate ajunge la un maxim de 1670 litri, prin rabatarea banchetei spate, ?mpărţită ?n raportul 40:20:40 - unică ?n segmentul său. Unghiul spătarului este variabil cu p?nă la 11 grade, put?nd fi rabatat şi prin cele două controale din interiorul portbagajului.
Noul BMW Seria 5 Touring vine pe piaţă cu cea mai avansată ofertă de propulsoare şi suspensii, ce-i vor asigura sportivitatea şi un nivel superior de confort. Sistemul opţional Dynamic Driving Control permite şoferului să seteze suspensia individual, ?n funcţie de propriile nevoi. Noul BMW Seria 5 Touring beneficiază ?n dotarea standard de suspensia pneumatică pentru axa spate, inclusiv sistemul automat de menţinere a gărzii la sol. Adaptive Drive şi Integral Active Steering sunt disponibile opţional.
Noul BMW Seria 5 Touring ?şi face debutul cu o gamă de motorizări formată din două unităţi pe benzină cu şase cilindri alături de unităţi diesel cu patru şi şase cilindri. Modelul de bază, BMW 520d Touring este propulsat de un motor turbo diesel cu patru cilindri ce dezvoltă 184 CP. Este echipat cu injecţie directă Common Rail şi sistemul auto start-stop ?n standard. Consumul mediu de carburant este de doar 5,2 litri/100 km, iar emisii de CO2 ajung la 137 g/km - cea mai bună valoare din segmentul său.
V?rful gamei ?l constituie motorul cu şase cilindri cu tehnologie BMW TwinPower Turbo ce se află sub capota modelului BMW 535i Touring. Beneficiind de sistemele High Precision Injection şi VALVETRONIC, motorul dezvoltă 306 CP.
Toate motoarele noului BMW Seria 5 Touring respectă normele EU5. De asemenea, toate versiunile sunt disponibil opţional cu transmisia automată cu 8 trepte. Alături de servodirecţia electro-mecanică EPS, noua cutie de viteze are o contribuţie semnificativă la eficienţa consumului de carburant. ?n funcţie de model, măsurile BMW EfficientDynamics include regenerarea energiei din fr?nare, funcţia Auto Start-Stop, indicator al schimbării treptelor de viteză la momentul optim. Construcţia cu materiale uşoare este obţinută prin folosirea ?ntr-un mod inteligent a anumitor componente din aluminiu, precum portierele, capota, suspensiile.
Noul BMW Seria 5 Touring este construit la uzina Dingolfing din Germania alături de BMW Seria 5 Sedan, BMW Seria 5 Gran Turismo şi BMW Seria 7.
2010 BMW 5 Touring
QUOTE (Tanaka @ Mar 15 2010, 09:48 PM) Noul BMW Seria 5 Touring - eficienţă şi versatilitate
Noul BMW Seria 5 - costa 42.661 de euro in Romania
BMW a publicat astazi preturile noii generatii Seria 5 in Romania. Sedanul pleaca de la 42.661 de euro, pret
valabil pentru versiunea 523i de 204 cai putere.
Publicul din Romania nu a fost nevoit sa astepte prea mult lansarea noului BMW Seria 5 in Romania. Sedanul bavarez vine pe piata autohtona cu sase versiuni de motorizare, dintre care patru pe benzina si doar doua dieseluri.
Noua generatie BMW Seria 5 pleaca de la 42.661 de euro cu TVA, pret valabil pentru versiunea entry-level 523i, echipata cu un motor de 3.0 litri si 204 cai putere. Pentru cei care isi doresc ceva mai multa putere, BMW pune la dispozitie derivatiile 528i de 258 de cai putere, 535i de 306 cai putere si varful de gama 550i de 407 cai putere. Acesta din urma va scoate din buzunarul romanilor incepand cu 60.000 de euro fara TVA, adica 71.400 de euro cu toate taxele incluse.
Fanii motoarelor diesel nu vor fi uitati, Seria 5 urmand sa ascunda sub capota o unitate de 3.0 litri si 204 cai putere, corespondentul indicativului 525d, si deja celebrul propulsor de 245 de cai putere, regasit pe versiunea 530d. Unitatile vin cu sase cilindri in linie, cu un bloc motor din aluminiu, cu injectie common-rail si cu o turbina cu geometrie variabila.
Cei care isi doreau o abordare ceva mai econmica si mai ieftina a sedanului bavarez vor fi nevoiti sa astepte pana in vara acestui an lansarea versiunii 520d, care promite 184 de cai putere la 4000 de rotatii si un cuplu motor de 380 Nm.
Cel mai ieftin diesel disponibil momentan pe piata din Romania va fi 523d, care pleaca de la 45.375 de euro cu TVA inclus. Fratele sau mai puternic, regasit pe versiunea 530d, va scoate din buzunar incepand cu 50.099 euro cu TVA.
Noua generatie BMW Seria 5 este disponibila in tara noastra cu un program de 5 ani garantie sau 100.000 de kilometri, botezat Service Inclusive. De asemenea, finantarea modelului se poate face prin sistemul
BMW Financial Services.
Sursa
Noul BMW Seria 5 - costa 42.661 de euro in Romania
BMW a publicat astazi preturile noii generatii Seria 5 in Romania. Sedanul pleaca de la 42.661 de euro, pret
valabil pentru versiunea 523i de 204 cai putere.
Publicul din Romania nu a fost nevoit sa astepte prea mult lansarea noului BMW Seria 5 in Romania. Sedanul bavarez vine pe piata autohtona cu sase versiuni de motorizare, dintre care patru pe benzina si doar doua dieseluri.
Noua generatie BMW Seria 5 pleaca de la 42.661 de euro cu TVA, pret valabil pentru versiunea entry-level 523i, echipata cu un motor de 3.0 litri si 204 cai putere. Pentru cei care isi doresc ceva mai multa putere, BMW pune la dispozitie derivatiile 528i de 258 de cai putere, 535i de 306 cai putere si varful de gama 550i de 407 cai putere. Acesta din urma va scoate din buzunarul romanilor incepand cu 60.000 de euro fara TVA, adica 71.400 de euro cu toate taxele incluse.
Fanii motoarelor diesel nu vor fi uitati, Seria 5 urmand sa ascunda sub capota o unitate de 3.0 litri si 204 cai putere, corespondentul indicativului 525d, si deja celebrul propulsor de 245 de cai putere, regasit pe versiunea 530d. Unitatile vin cu sase cilindri in linie, cu un bloc motor din aluminiu, cu injectie common-rail si cu o turbina cu geometrie variabila.
Cei care isi doreau o abordare ceva mai econmica si mai ieftina a sedanului bavarez vor fi nevoiti sa astepte pana in vara acestui an lansarea versiunii 520d, care promite 184 de cai putere la 4000 de rotatii si un cuplu motor de 380 Nm.
Cel mai ieftin diesel disponibil momentan pe piata din Romania va fi 523d, care pleaca de la 45.375 de euro cu TVA inclus. Fratele sau mai puternic, regasit pe versiunea 530d, va scoate din buzunar incepand cu 50.099 euro cu TVA.
Noua generatie BMW Seria 5 este disponibila in tara noastra cu un program de 5 ani garantie sau 100.000 de kilometri, botezat Service Inclusive. De asemenea, finantarea modelului se poate face prin sistemul
BMW Financial Services.
Sursa
QUOTE Volkswagen Touareg - noua generatie
VW Touareg - costa 44.763 de euro in Romania
Versiunea entry-level a lui Volkswagen Touareg este echipata cu un motor V6 TDI de 3.0 litri care dezvolta 240 CP si 550 Nm si porneste de la 44.763 de euro cu TVA inclus.
Noul Volkswagen Touareg este disponibil in Romania si are un pret
de pornire de 44.763 de euro cu TVA inclus. Pentru moment, Volkswagen a dezvaluit preturile pentru doar doua versiuni de motorizare ale lui Touareg, V6 3.0 TDI si V8 4.2 TDI. Versiunea entry-level a lui Touareg dezvolta 240 CP la 4.000 rpm si ofera un cuplu motor maxim de 550 Nm la 2.000 rpm. Motorul V6 TDI respecta normele Euro 5 si este cuplat unei cutii de viteze automate cu opt trepte. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 7.8 secunde, in timp ce viteza maxima este de 218 km/h.
Emisiile de CO2 ale lui Volkswagen Touareg V6 TDI in versiunea de 3.0 litri sunt de 195 grame per kilometru. Modelul are un consum urban anuntat la 8.8 litri, in timp ce consumul extraurban este de 6.5 litri la 100 kilometir. SUV-ul din Wolfsburg are o masa de 2.174 kilograme, in timp ce fratele sau mai mare, echipat cu un motor V8 TDI de 4.2 litri, cantareste 2.279 kilograme.
Versiunea de top a lui Volkswagen Touareg este echipata cu un motor TDI V8 de 4.134 centimetri cubi care dezvolta 340 CP la 4.000 rpm si ofera un cuplu motor de 800 Nm la 1.750 rpm. Modelul este echipat tot cu o transmisie automata cu opt trepte si poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 5.8 secunde, in timp ce viteza maxima este de 242 km/h. Acest model respecta normele Euro 5 si emite 239 de grame de CO2 per kilometru. Consumul urban al lui VW Touareg V8 4.2 TDI este de 11.9 litri la 100 kilometri, in timp ce valoarea extraurbana este de 7.4 litri la suta.
Sursa
VW Touareg - costa 44.763 de euro in Romania
Versiunea entry-level a lui Volkswagen Touareg este echipata cu un motor V6 TDI de 3.0 litri care dezvolta 240 CP si 550 Nm si porneste de la 44.763 de euro cu TVA inclus.
Noul Volkswagen Touareg este disponibil in Romania si are un pret
de pornire de 44.763 de euro cu TVA inclus. Pentru moment, Volkswagen a dezvaluit preturile pentru doar doua versiuni de motorizare ale lui Touareg, V6 3.0 TDI si V8 4.2 TDI. Versiunea entry-level a lui Touareg dezvolta 240 CP la 4.000 rpm si ofera un cuplu motor maxim de 550 Nm la 2.000 rpm. Motorul V6 TDI respecta normele Euro 5 si este cuplat unei cutii de viteze automate cu opt trepte. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 7.8 secunde, in timp ce viteza maxima este de 218 km/h.
Emisiile de CO2 ale lui Volkswagen Touareg V6 TDI in versiunea de 3.0 litri sunt de 195 grame per kilometru. Modelul are un consum urban anuntat la 8.8 litri, in timp ce consumul extraurban este de 6.5 litri la 100 kilometir. SUV-ul din Wolfsburg are o masa de 2.174 kilograme, in timp ce fratele sau mai mare, echipat cu un motor V8 TDI de 4.2 litri, cantareste 2.279 kilograme.
Versiunea de top a lui Volkswagen Touareg este echipata cu un motor TDI V8 de 4.134 centimetri cubi care dezvolta 340 CP la 4.000 rpm si ofera un cuplu motor de 800 Nm la 1.750 rpm. Modelul este echipat tot cu o transmisie automata cu opt trepte si poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 5.8 secunde, in timp ce viteza maxima este de 242 km/h. Acest model respecta normele Euro 5 si emite 239 de grame de CO2 per kilometru. Consumul urban al lui VW Touareg V8 4.2 TDI este de 11.9 litri la 100 kilometri, in timp ce valoarea extraurbana este de 7.4 litri la suta.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator