Revizii - Costuri directe si indirecte
QUOTE (alex167 @ Feb 19 2010, 08:11 PM) Rog ca atunci cand pomeniti ca ati cumparat piese sa precizati nu numai pretul ci si de unde le-ati cumparat.
Multam.
Deci,
de unde ai cumparat placutele EBC Black Stuff?
Cat e cota minima la discuri ?
4turbo..link-ul e dat mai jos de Extremero...in general trebuie sa ai acceptul adminului cind dai nume de firme, de asta nu l-am postat.
Sunt niste baieti undeva prin regie.
Numai bine
Multam.
Deci,
de unde ai cumparat placutele EBC Black Stuff?
Cat e cota minima la discuri ?
4turbo..link-ul e dat mai jos de Extremero...in general trebuie sa ai acceptul adminului cind dai nume de firme, de asta nu l-am postat.
Sunt niste baieti undeva prin regie.
Numai bine
QUOTE (hades @ Feb 20 2010, 10:17 PM) Salut,
Am facut si eu revizia de 30 000 la M Car in Expozitiei.
Pret 1300lei.
Am schimbat filtre : motorina, ulei, aer, polen.
Ulei Texaco Ultra V 5w30 -5L.
Masina a intrat la 8.45 si a iesit la 10.50.
Totul a fost ok.
Salut,
Vad ca mai nou au schimbat uleiul de la Mobil 1 la Texaco.
Ai avut optiune sa alegi, sau ti l-au bagat pe git ? Cit a fost uleiul din toata povestea?
Numai bine
Am facut si eu revizia de 30 000 la M Car in Expozitiei.
Pret 1300lei.
Am schimbat filtre : motorina, ulei, aer, polen.
Ulei Texaco Ultra V 5w30 -5L.
Masina a intrat la 8.45 si a iesit la 10.50.
Totul a fost ok.
Salut,
Vad ca mai nou au schimbat uleiul de la Mobil 1 la Texaco.
Ai avut optiune sa alegi, sau ti l-au bagat pe git ? Cit a fost uleiul din toata povestea?
Numai bine
QUOTE (bart_snp @ Feb 19 2010, 06:15 PM) Salut
Eu am aceeasi problema cu ventilatorul:
1. ventilatorul porneste la temp scazute
2. NU se intimpla permanent, ci la anumite intervale de timp ( citeva spatamini in cazul meu)
3. acest lucru l-am remarcat inca de cind masina era noua (am 30000)
O posiblia explicatie ar fi curatarea DPF-ului. Din cite am citit, acest lucru se face crescind temperatura gazelor arse , care vor carboniza particulele din filtru.
Presupun ca asta duce si la o incalzire suplimetara a motorului.
Ultima data cind am sesizat acest lucru am setat un contor de la KM pe zero sa vad cam la ce inteval apare fenomenul. Daca apare la 4-500 KM explicatia de mai sus ar avea sens. O sa revin cu concluziile.
Cei de la reprezentanta sunt destul de idioti ca sa-ti poata da vreo explicatie cit de cit logica....asa ca intelg frustrarea ta. Pur si simplu nu se pricep..stiinta popularizata, cam pe aici sunt ei.
Despre placute: eu le-am schimbat cu EBC Black Stuff ( adica placute normale pe care am dat 25Euro pe set fata) si sunt foarte multumit de ele( am deja 10000 KM). Masina frineaza poate chiar mai bine decit cu cele originale.
Am aceeasi problema cu discurile - am tras deja o cearta cu cei de la reprezentanta, dar din pacate mai aveau pina la cota minima, asa ca nu mi le-ar fi schimbat oricum. Te rog daca poti sa-mi spui si mie ce discuri ai cumparat si la ce pret, deoarece trebuie sa fac si eu aceasta schimbare la urmatoarea revizie. Si cit de multumit esti de ele.
Numai bine
Si eu am remarcat aceleasi simptome si aprox aceleasi intervale de timp ca cele enumerate de tine!
la mine pornesc ambele ventilatoare iar daca opresc motorul si il pornesc din nou nu se mai intimpla!!!!
S-ar putea sa fie curatarea DPF pt ca la mine apare in special dupa ce merg mult in oras + ca la diagnoza mi-a aparut o data ca filtrul de particule e incarcat!!!!!!!!!
set placute ATE pe fata 140 ron(incl TVA);set discuri de frina fata NIPPARTS 513 ron(incl TVA)
deocamdata placutele sint noi,dar oricum senzatia e ca sint mai eficiente
Eu am aceeasi problema cu ventilatorul:
1. ventilatorul porneste la temp scazute
2. NU se intimpla permanent, ci la anumite intervale de timp ( citeva spatamini in cazul meu)
3. acest lucru l-am remarcat inca de cind masina era noua (am 30000)
O posiblia explicatie ar fi curatarea DPF-ului. Din cite am citit, acest lucru se face crescind temperatura gazelor arse , care vor carboniza particulele din filtru.
Presupun ca asta duce si la o incalzire suplimetara a motorului.
Ultima data cind am sesizat acest lucru am setat un contor de la KM pe zero sa vad cam la ce inteval apare fenomenul. Daca apare la 4-500 KM explicatia de mai sus ar avea sens. O sa revin cu concluziile.
Cei de la reprezentanta sunt destul de idioti ca sa-ti poata da vreo explicatie cit de cit logica....asa ca intelg frustrarea ta. Pur si simplu nu se pricep..stiinta popularizata, cam pe aici sunt ei.
Despre placute: eu le-am schimbat cu EBC Black Stuff ( adica placute normale pe care am dat 25Euro pe set fata) si sunt foarte multumit de ele( am deja 10000 KM). Masina frineaza poate chiar mai bine decit cu cele originale.
Am aceeasi problema cu discurile - am tras deja o cearta cu cei de la reprezentanta, dar din pacate mai aveau pina la cota minima, asa ca nu mi le-ar fi schimbat oricum. Te rog daca poti sa-mi spui si mie ce discuri ai cumparat si la ce pret, deoarece trebuie sa fac si eu aceasta schimbare la urmatoarea revizie. Si cit de multumit esti de ele.
Numai bine
Si eu am remarcat aceleasi simptome si aprox aceleasi intervale de timp ca cele enumerate de tine!
la mine pornesc ambele ventilatoare iar daca opresc motorul si il pornesc din nou nu se mai intimpla!!!!
S-ar putea sa fie curatarea DPF pt ca la mine apare in special dupa ce merg mult in oras + ca la diagnoza mi-a aparut o data ca filtrul de particule e incarcat!!!!!!!!!
set placute ATE pe fata 140 ron(incl TVA);set discuri de frina fata NIPPARTS 513 ron(incl TVA)
deocamdata placutele sint noi,dar oricum senzatia e ca sint mai eficiente
Salut,
Apropos de preturi:
Sunt pe aici amatori(din Bucuresti) sa ne stringem si sa facem o comanda de filtre de aer K&N de pe eBay.
Am vazut ceva pe la 49.34$/buc...dar transportul te cam rupe 35$ + 5 $ fiecare addtional item.
Oricum tot iesi mai bine decit aici...la ELIT (importatori oficiali) 419 RON/buc!!!!!!
Stie cineva cam cit ar fi vama? (pentru 1 buc n-ar fi probleme, dar ma gindesc ca pentru mai multe cine stie, sa n-avem vreo surpriza neplacuta la sfirsit )
Numai bine
Apropos de preturi:
Sunt pe aici amatori(din Bucuresti) sa ne stringem si sa facem o comanda de filtre de aer K&N de pe eBay.
Am vazut ceva pe la 49.34$/buc...dar transportul te cam rupe 35$ + 5 $ fiecare addtional item.
Oricum tot iesi mai bine decit aici...la ELIT (importatori oficiali) 419 RON/buc!!!!!!
Stie cineva cam cit ar fi vama? (pentru 1 buc n-ar fi probleme, dar ma gindesc ca pentru mai multe cine stie, sa n-avem vreo surpriza neplacuta la sfirsit )
Numai bine
Cateva considerente:
- Pentru diesel e cam inutil sa pui filtru permisiv.
- Daca ai benzinara dar iesi din oras rar, e inutil sa pui filtru permisiv.
- Daca ai benzinara, iesi din oras mai des, dar atingi turatiile superioare sau podeaua cu pedala foarte rar, e inutil sa pui filtru permisiv.
- Romania e o tara jegoasa, cu muta mizerie si praf => va trebui sa cureti filtrul K&N la fiecare 5-7000km pt ca altfel va fi mai putin permisiv ca cel stock si masina va trage mai prost si va consuma mai mult.
- Mare branza nu face. Cand e curat filtrul, masina urca putin mai repede in ture, sau cel putin asta e senzatia pe care o da, datorita sunetului mai "cool".
- La cat jeg aduna in el, solutia aia de curatare e o gluma.... dupa ce vei murdari toata baia de cateva ori, incercand sa creezi un jet de apa cat mai puternic, tot la Ariel vei ajunge.
- Uleiul ala cu care se impregneaza, lasa usoare urme de vapori pe conductele de aer => eu scot si curat si debitmetrul de aer la fiecare curatare a filtrului. Exista spray pt curatat debitmetre pt asa ceva. (de ex CRC - Air Sensor Clean)
- Ca o parere personala, dupa ce folosesc de cativa ani filtru K&N pe o alta masina (nu pe Mitsu), nu cred ca filtreaza la fel de bine ca si cele normale. Cand e imbacsit, uleiul din el strange mizeria si tesatura de bumbac, ramanand mici gaurele cat varful unui ac la intersectia firelor panzei. Se pot vedea clar, daca tii filtrul murdar spre soare sau spre o lampa mai tare.
- In concluzie, voi lasa filtrul K&N pe masina "de distractie", dar pe masina de familie raman pe filtre normale.
- Daca comanzi ceva de pe eBay sau de pe orice site din UE, nu platesti nimic la posta.
- Daca comanzi ceva din afara UE, coletul iti vine la o posta care are si vama si teoretic platesti TVA. Sau la valoare de factura sau la valoarea din nomenclatorul vamal.
- Cu unii vanzatori de pe eBay sau cu site-uri dedicate, te poti intelege sa treaca o valoare mai mica pe colet si pe factura din intreior.
Parerea mea....
- Pentru diesel e cam inutil sa pui filtru permisiv.
- Daca ai benzinara dar iesi din oras rar, e inutil sa pui filtru permisiv.
- Daca ai benzinara, iesi din oras mai des, dar atingi turatiile superioare sau podeaua cu pedala foarte rar, e inutil sa pui filtru permisiv.
- Romania e o tara jegoasa, cu muta mizerie si praf => va trebui sa cureti filtrul K&N la fiecare 5-7000km pt ca altfel va fi mai putin permisiv ca cel stock si masina va trage mai prost si va consuma mai mult.
- Mare branza nu face. Cand e curat filtrul, masina urca putin mai repede in ture, sau cel putin asta e senzatia pe care o da, datorita sunetului mai "cool".
- La cat jeg aduna in el, solutia aia de curatare e o gluma.... dupa ce vei murdari toata baia de cateva ori, incercand sa creezi un jet de apa cat mai puternic, tot la Ariel vei ajunge.
- Uleiul ala cu care se impregneaza, lasa usoare urme de vapori pe conductele de aer => eu scot si curat si debitmetrul de aer la fiecare curatare a filtrului. Exista spray pt curatat debitmetre pt asa ceva. (de ex CRC - Air Sensor Clean)
- Ca o parere personala, dupa ce folosesc de cativa ani filtru K&N pe o alta masina (nu pe Mitsu), nu cred ca filtreaza la fel de bine ca si cele normale. Cand e imbacsit, uleiul din el strange mizeria si tesatura de bumbac, ramanand mici gaurele cat varful unui ac la intersectia firelor panzei. Se pot vedea clar, daca tii filtrul murdar spre soare sau spre o lampa mai tare.
- In concluzie, voi lasa filtrul K&N pe masina "de distractie", dar pe masina de familie raman pe filtre normale.
- Daca comanzi ceva de pe eBay sau de pe orice site din UE, nu platesti nimic la posta.
- Daca comanzi ceva din afara UE, coletul iti vine la o posta care are si vama si teoretic platesti TVA. Sau la valoare de factura sau la valoarea din nomenclatorul vamal.
- Cu unii vanzatori de pe eBay sau cu site-uri dedicate, te poti intelege sa treaca o valoare mai mica pe colet si pe factura din intreior.
Parerea mea....
QUOTE (Extremero @ Feb 25 2010, 08:25 PM) Cateva considerente:
- Pentru diesel e cam inutil sa pui filtru permisiv.
- Daca ai benzinara dar iesi din oras rar, e inutil sa pui filtru permisiv.
- Daca ai benzinara, iesi din oras mai des, dar atingi turatiile superioare sau podeaua cu pedala foarte rar, e inutil sa pui filtru permisiv.
- Romania e o tara jegoasa, cu muta mizerie si praf => va trebui sa cureti filtrul K&N la fiecare 5-7000km pt ca altfel va fi mai putin permisiv ca cel stock si masina va trage mai prost si va consuma mai mult.
- Mare branza nu face. Cand e curat filtrul, masina urca putin mai repede in ture, sau cel putin asta e senzatia pe care o da, datorita sunetului mai "cool".
- La cat jeg aduna in el, solutia aia de curatare e o gluma.... dupa ce vei murdari toata baia de cateva ori, incercand sa creezi un jet de apa cat mai puternic, tot la Ariel vei ajunge.
- Uleiul ala cu care se impregneaza, lasa usoare urme de vapori pe conductele de aer => eu scot si curat si debitmetrul de aer la fiecare curatare a filtrului. Exista spray pt curatat debitmetre pt asa ceva. (de ex CRC - Air Sensor Clean)
- Ca o parere personala, dupa ce folosesc de cativa ani filtru K&N pe o alta masina (nu pe Mitsu), nu cred ca filtreaza la fel de bine ca si cele normale. Cand e imbacsit, uleiul din el strange mizeria si tesatura de bumbac, ramanand mici gaurele cat varful unui ac la intersectia firelor panzei. Se pot vedea clar, daca tii filtrul murdar spre soare sau spre o lampa mai tare.
- In concluzie, voi lasa filtrul K&N pe masina "de distractie", dar pe masina de familie raman pe filtre normale.
- Daca comanzi ceva de pe eBay sau de pe orice site din UE, nu platesti nimic la posta.
- Daca comanzi ceva din afara UE, coletul iti vine la o posta care are si vama si teoretic platesti TVA. Sau la valoare de factura sau la valoarea din nomenclatorul vamal.
- Cu unii vanzatori de pe eBay sau cu site-uri dedicate, te poti intelege sa treaca o valoare mai mica pe colet si pe factura din intreior.
Parerea mea....
Merci pentru informatii; foarte pertinente!
Cred ca deja m-ai convins sa renunt
Numai bine
- Pentru diesel e cam inutil sa pui filtru permisiv.
- Daca ai benzinara dar iesi din oras rar, e inutil sa pui filtru permisiv.
- Daca ai benzinara, iesi din oras mai des, dar atingi turatiile superioare sau podeaua cu pedala foarte rar, e inutil sa pui filtru permisiv.
- Romania e o tara jegoasa, cu muta mizerie si praf => va trebui sa cureti filtrul K&N la fiecare 5-7000km pt ca altfel va fi mai putin permisiv ca cel stock si masina va trage mai prost si va consuma mai mult.
- Mare branza nu face. Cand e curat filtrul, masina urca putin mai repede in ture, sau cel putin asta e senzatia pe care o da, datorita sunetului mai "cool".
- La cat jeg aduna in el, solutia aia de curatare e o gluma.... dupa ce vei murdari toata baia de cateva ori, incercand sa creezi un jet de apa cat mai puternic, tot la Ariel vei ajunge.
- Uleiul ala cu care se impregneaza, lasa usoare urme de vapori pe conductele de aer => eu scot si curat si debitmetrul de aer la fiecare curatare a filtrului. Exista spray pt curatat debitmetre pt asa ceva. (de ex CRC - Air Sensor Clean)
- Ca o parere personala, dupa ce folosesc de cativa ani filtru K&N pe o alta masina (nu pe Mitsu), nu cred ca filtreaza la fel de bine ca si cele normale. Cand e imbacsit, uleiul din el strange mizeria si tesatura de bumbac, ramanand mici gaurele cat varful unui ac la intersectia firelor panzei. Se pot vedea clar, daca tii filtrul murdar spre soare sau spre o lampa mai tare.
- In concluzie, voi lasa filtrul K&N pe masina "de distractie", dar pe masina de familie raman pe filtre normale.
- Daca comanzi ceva de pe eBay sau de pe orice site din UE, nu platesti nimic la posta.
- Daca comanzi ceva din afara UE, coletul iti vine la o posta care are si vama si teoretic platesti TVA. Sau la valoare de factura sau la valoarea din nomenclatorul vamal.
- Cu unii vanzatori de pe eBay sau cu site-uri dedicate, te poti intelege sa treaca o valoare mai mica pe colet si pe factura din intreior.
Parerea mea....
Merci pentru informatii; foarte pertinente!
Cred ca deja m-ai convins sa renunt
Numai bine
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori