Consum?
Buna tuturor!
Taman ce am comandat un Outlander Instyle 2.0 D-ID + chip Ralliart, cool silver. Probabil vine cam prin 1-8 Martie.
Si primul lucru ii trec rotile pe 16" de pe 18". Sa fie moale.
O sa fie primul meu SUV. Am tot avut masini sport dar m-am cam saturat sa stau cu ochii dupa gropi, canale si borduri.
Am avut si un Audi A4 2.0 TDI la un moment dat, deci ar cam trebui sa fiu familiarizat cu motorul
Masina e cam grea pt gustul meu (nu prea imi place ce depaseste o tona jumatate, dar la SUV asa e minimul ).
Aveti idee cam la ce consum sa ma astept? (prin mizeria de trafic Bucurestean adica)
Taman ce am comandat un Outlander Instyle 2.0 D-ID + chip Ralliart, cool silver. Probabil vine cam prin 1-8 Martie.
Si primul lucru ii trec rotile pe 16" de pe 18". Sa fie moale.
O sa fie primul meu SUV. Am tot avut masini sport dar m-am cam saturat sa stau cu ochii dupa gropi, canale si borduri.
Am avut si un Audi A4 2.0 TDI la un moment dat, deci ar cam trebui sa fiu familiarizat cu motorul
Masina e cam grea pt gustul meu (nu prea imi place ce depaseste o tona jumatate, dar la SUV asa e minimul ).
Aveti idee cam la ce consum sa ma astept? (prin mizeria de trafic Bucurestean adica)
PS M-am gandit sa va mai impartasesc cate ceva:
Sa ma ciupesc si nu imi vine sa cred ca am ajuns sa comand un SUV... dar chiar nu mai am chef de INCA un stress la volan... o Doamne, am imbatranit
Oricum, masinutza chiar mi-a placut sa stiti. Vizibilitate buna, directie de tip vechi nu ca rahaturile astea electrice noi, suspensie independenta, frane decente pe disc, look fresh si masculin, modularizare a spatiului interior buna si venind de la tot felul de masini germane am senzatia ca tot ce e pe masina e gratis! Pai sa am keyless entry la o nemteasca, cu tot cu TVA e cam 1000 euro. Piele? Mai adaugi cam 3000. Bluetooth? Tot 1000. Xenon? 1000 more! Incalzire? Minim 300 pe scaun! Park assist? Minim 600 (front+rear) Si tot asa... Plus ca daca le adaugi pe toate dupa aia ai conflicte intre ele... si iar la service... si iar senzorul nu stiu care... Mie unuia mi-a ajuns!
Sper ca Mitsu nu o sa se strice. Atat ma astept de la el.
Cat despre service? Nu vreau sa supar pe nimeni, dar nu pot decat sa zambesc citind problemele de pe aici. Credeti ca daca o sa platiti 120.000 euro pe la BMW, Audi, Mertz sau Porsche o sa aveti parte de altceva? VA inselati. Ba mai rau, fiind multa electronica pe masinile astea noi e SI mai rau decat la Mitsu si altii.
Hai sa auzim de bine.
Sa ma ciupesc si nu imi vine sa cred ca am ajuns sa comand un SUV... dar chiar nu mai am chef de INCA un stress la volan... o Doamne, am imbatranit
Oricum, masinutza chiar mi-a placut sa stiti. Vizibilitate buna, directie de tip vechi nu ca rahaturile astea electrice noi, suspensie independenta, frane decente pe disc, look fresh si masculin, modularizare a spatiului interior buna si venind de la tot felul de masini germane am senzatia ca tot ce e pe masina e gratis! Pai sa am keyless entry la o nemteasca, cu tot cu TVA e cam 1000 euro. Piele? Mai adaugi cam 3000. Bluetooth? Tot 1000. Xenon? 1000 more! Incalzire? Minim 300 pe scaun! Park assist? Minim 600 (front+rear) Si tot asa... Plus ca daca le adaugi pe toate dupa aia ai conflicte intre ele... si iar la service... si iar senzorul nu stiu care... Mie unuia mi-a ajuns!
Sper ca Mitsu nu o sa se strice. Atat ma astept de la el.
Cat despre service? Nu vreau sa supar pe nimeni, dar nu pot decat sa zambesc citind problemele de pe aici. Credeti ca daca o sa platiti 120.000 euro pe la BMW, Audi, Mertz sau Porsche o sa aveti parte de altceva? VA inselati. Ba mai rau, fiind multa electronica pe masinile astea noi e SI mai rau decat la Mitsu si altii.
Hai sa auzim de bine.
A, si inca ceva: competitorii.
Subaru Outback (best "Audi Allroad" deal): aici cred ca as fi "muscat" mai rau ca la Outlander dar nu are (inca) ce vreau eu de la masina: bluetooth, diesel, cutie manuala in sase trepte, park assist, etc. Plus ca 40000 pe un Subaru imi pare exagerat. Desi iubesc Subaru la fel ca si pe Mitsu. Au sa scoata in curand un diesel dar parca nu l-as cumpara in primii doi ani. Plus ca Legacy/Outlander e pe final de cariera. Mai asteptam.
FreelanderII (best 4x4 SUV): foaaarte tentant. Cel mai bun sistem 4x4 SUV. Look masculin. 10000 de euro in plus. Mai grea. Am decis sa nu. Cam batranicioasa. Plus ca Land Rover si Jaguar risca sa ajunga pe maini indiene - lol
RAV4 (most trendy, good car, stupid rear door): am fost foarte tentat, dar ma calca pe nervi usa spate. Plus un look mai feminin zic eu. Iar motorul de 177cp e cam prea delicat pt motorina romaneasca.
Honda CRV (the ugly duck): urata din punctul meu de vedere si chiar nu vreau sa trec pe la service-ul Honda. E mai mult car decat 4x4.
Jeep Wrangler (best 4x4 system. period.): O, da. Asta masina cu personalitate. Din pacate eu nu suport cutia automata. Si nici lipsa scaunelor incalzite la un diesel (se incalzeste greu). Si nu vad ce as face cu un 3 litri diesel prin bucuresti si romanica. Cu maaaare parere de rau am zic ca poate urmatoarea generatie de Wrangler. Poate o mai imblanzesc. Best look insa si best 4x4. Adevarat. Plus singura "decapotabila" la clasa asta
VW Tiguan (upscale Golf AWD): golf pe steroizi. AWD-ul cel mai simplu. Gurile de ventilatie interioara inca imi dau cosmaruri. Urate rau.
Mazda CX7 (a Mazda6 station wagon IS better): nu are diesel inca si e cam prea car pt mine. Adica ori imi iau ceva cu un minim de sistem 4x4 ori mai bine imi iau ceva gen Outback/Allroad/XC70/Scout. Un "break" inaltat AWD. Asta nu e nici cal nici magar.
Nissan Xtrail (cheap 4x4 fun): bun 4x4 dar urat ca dracu. Nu. Oricum masina franceza sper sa ajung sa nu am niciodata. Doar poate un Alfa Romeo de la italieni ) la categoria Wrangler De colectie, sa nu zic ca nu am avut si d'aia
Hyundai Santafe,Tucson (best value): Hyundai nu. Pur si simplu nu. Poate cand au sa aiba identitate de marca si o sa inceteze sa ii copieze pe altii. Nu exceleaza prin nimic. Dar chiar nimic. Doar best value. Nici macar fiabilitate.
Allroad/q7/touareg/x5 si altele similare: cum am mai spus, vreau o masina pe care sa o folosesc si sa nu stau prin service non-stop. Au PREA multa electronica. Vorbesc din experientza. Plus ca nu am de gand sa dau 60000+ pe un SUV. Imi pare risipa.
Subaru Outback (best "Audi Allroad" deal): aici cred ca as fi "muscat" mai rau ca la Outlander dar nu are (inca) ce vreau eu de la masina: bluetooth, diesel, cutie manuala in sase trepte, park assist, etc. Plus ca 40000 pe un Subaru imi pare exagerat. Desi iubesc Subaru la fel ca si pe Mitsu. Au sa scoata in curand un diesel dar parca nu l-as cumpara in primii doi ani. Plus ca Legacy/Outlander e pe final de cariera. Mai asteptam.
FreelanderII (best 4x4 SUV): foaaarte tentant. Cel mai bun sistem 4x4 SUV. Look masculin. 10000 de euro in plus. Mai grea. Am decis sa nu. Cam batranicioasa. Plus ca Land Rover si Jaguar risca sa ajunga pe maini indiene - lol
RAV4 (most trendy, good car, stupid rear door): am fost foarte tentat, dar ma calca pe nervi usa spate. Plus un look mai feminin zic eu. Iar motorul de 177cp e cam prea delicat pt motorina romaneasca.
Honda CRV (the ugly duck): urata din punctul meu de vedere si chiar nu vreau sa trec pe la service-ul Honda. E mai mult car decat 4x4.
Jeep Wrangler (best 4x4 system. period.): O, da. Asta masina cu personalitate. Din pacate eu nu suport cutia automata. Si nici lipsa scaunelor incalzite la un diesel (se incalzeste greu). Si nu vad ce as face cu un 3 litri diesel prin bucuresti si romanica. Cu maaaare parere de rau am zic ca poate urmatoarea generatie de Wrangler. Poate o mai imblanzesc. Best look insa si best 4x4. Adevarat. Plus singura "decapotabila" la clasa asta
VW Tiguan (upscale Golf AWD): golf pe steroizi. AWD-ul cel mai simplu. Gurile de ventilatie interioara inca imi dau cosmaruri. Urate rau.
Mazda CX7 (a Mazda6 station wagon IS better): nu are diesel inca si e cam prea car pt mine. Adica ori imi iau ceva cu un minim de sistem 4x4 ori mai bine imi iau ceva gen Outback/Allroad/XC70/Scout. Un "break" inaltat AWD. Asta nu e nici cal nici magar.
Nissan Xtrail (cheap 4x4 fun): bun 4x4 dar urat ca dracu. Nu. Oricum masina franceza sper sa ajung sa nu am niciodata. Doar poate un Alfa Romeo de la italieni ) la categoria Wrangler De colectie, sa nu zic ca nu am avut si d'aia
Hyundai Santafe,Tucson (best value): Hyundai nu. Pur si simplu nu. Poate cand au sa aiba identitate de marca si o sa inceteze sa ii copieze pe altii. Nu exceleaza prin nimic. Dar chiar nimic. Doar best value. Nici macar fiabilitate.
Allroad/q7/touareg/x5 si altele similare: cum am mai spus, vreau o masina pe care sa o folosesc si sa nu stau prin service non-stop. Au PREA multa electronica. Vorbesc din experientza. Plus ca nu am de gand sa dau 60000+ pe un SUV. Imi pare risipa.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori