Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Feb 15, 2010 11:09 pm

Daca vrei senzatii tari , o faci ...

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Feb 15, 2010 11:40 pm

Ai dreptate...mereu s-a gasit cineva dornic de senzatii...

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Feb 16, 2010 6:54 pm

Am si eu 2 probleme mici , poate fara importanta pentru unii , dar nu stiu daca sa le etalez aici sau in jurnal de bord ...
Se supara careva ?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Feb 16, 2010 7:05 pm

Spune-le si nu o sa radem . Daca sunt mici poate si rezolvarea e usoara.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Feb 16, 2010 7:31 pm


Pai stii cum e , ca niste pitici pe creier , nu sunt cruciale dar sunt acolo si te streseaza ca nu este totul in regula .

Una dintre ele , am mai spus-o cred ...
Este vorba de golirea integrala a afisajului pentru combustibil .
Stiu sigur ca la inceput se golea de tot . Acum ramane cel putin o "linie" doua .
Senzor/sonda defect/a ? Sau problema de afisaj la nivel de lcd ?
Am observat chestia , cand am vrut sa fac probe cu mai multe tipuri de benzina , si am zis sa fac testul de la 0 .

Alt pitic care ma sacaie , este cel legat de avertizarea pentru centura de la sofer .
Nu ma deranjeaza averizarea, cat logica dupa care functioneaza .
Mai exact , daca porneste si eu ma ridic dupa scaun , sau ies din masina , ea tot "urla" . Si nu-l pot opri decat dupa ce pun centura .
Normal era sa faca cat timp , simte greutate pe scaun , la fel ca cel de pasager , care vad ca functioneaza bine si ca led in bord si ca avertizare sonora .

Daca nu e nimeni pe scaun , de ce sa pui centura ?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Feb 17, 2010 10:37 am

De afisajul pentru nivelul combustibilului nu stiu ce sa zic, la mine mereu a mai ramas o liniuta, nu s-a golit de tot. Ideea e ca atunci cand ti se aprinde becul mai ai de mers 70km. Eu chiar m-am apropiat mult de 70km dupa ce s-a aprins becul si a fost totul in regula. Mi s-ar parea normal ca de pe ecran sa dispara liniutele atunci cand in rezervor nu mai e nimic. Dar de asta poti sa iti dai seama si fara indicatorul lor.

Pentru zgomotul de la centura am raspuns AICI.

Avatar utilizator
o_mores
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 6:14 pm

Mesaj de o_mores » Mie Feb 17, 2010 2:07 pm

Referitor la ASC...

Citisem un review despre noul Lancer. Erau ceva comentarii vis a vis de ASC, cat de bun este sau nu....

Acolo ziceau ca pe pista de test au incercat sa ia o curba - dupa ce l-au dezactivat - si in momentul in care masina a inceput sa se clatine... s-a reactivat de la sine ASC-ul...

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Feb 17, 2010 5:36 pm

Oare....? Eu stiam ca ramane dezactivat indiferent de cum mergi cu ea....

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Joi Feb 18, 2010 10:12 am

si eu citisem ca dupa ce il dezactivezi ,daca te apuca pandaliile, se activeaza singur...cica pt siguranta posesorilor de mitsu

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Joi Feb 18, 2010 12:23 pm

Eu i-am citit cartea si n-am gasit asa ceva.... Strange.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori