Imi iau sau nu Lancer 2008?pls ajutor
QUOTE (Aky_1121)Aha ok asa o sa fac de acum inainte.Daca tot vrei sa ajuti zi ceva de rau de mitsu daca ai sa stiu la ce sa ma astept.Ti-ai mai lua a 2 oara mitsu?
Da, de rau, cu placere. Doar sintem pe forumul Mitsu, nu?
Motorul asa-zis-ului Lancer "nou" e de fapt cel de pe Colt (1.5). Lancer-ul e prea mare si prea greu pentru motorasul ala.
Interiorul se dezmembreaza la orice atingere, la SIAB a fost expus un model caruia stateau sa-i cada plasticele de pe usa - vezi pe-aici ca sint si poze.
Masina e mai proasta decit Lancer-ul vechi, inclusiv la stabilitate.
Trebuie sa fii nebun sa dai 15 - 16.000 cistigati cu greu pe un Lancer, pretul e exagerat. Eu in locul tau nici n-as mai sta pe ginduri, decizia e clara. Du-te aici si convinge-te: http://vwforum.vwforum.ro/index.php?act=idx
Ca sa nu mai vorbim de Colt-ul ala pe care au tupeul sa ceara 13 - 14.000 euro, daca-ti vine sa crezi. Iar CZT-ul e 18.000. Alegerea e clara omule: fa test-drive-ul si du-te si ia Golf .
Da, de rau, cu placere. Doar sintem pe forumul Mitsu, nu?
Motorul asa-zis-ului Lancer "nou" e de fapt cel de pe Colt (1.5). Lancer-ul e prea mare si prea greu pentru motorasul ala.
Interiorul se dezmembreaza la orice atingere, la SIAB a fost expus un model caruia stateau sa-i cada plasticele de pe usa - vezi pe-aici ca sint si poze.
Masina e mai proasta decit Lancer-ul vechi, inclusiv la stabilitate.
Trebuie sa fii nebun sa dai 15 - 16.000 cistigati cu greu pe un Lancer, pretul e exagerat. Eu in locul tau nici n-as mai sta pe ginduri, decizia e clara. Du-te aici si convinge-te: http://vwforum.vwforum.ro/index.php?act=idx
Ca sa nu mai vorbim de Colt-ul ala pe care au tupeul sa ceara 13 - 14.000 euro, daca-ti vine sa crezi. Iar CZT-ul e 18.000. Alegerea e clara omule: fa test-drive-ul si du-te si ia Golf .
QUOTE (2dor)Vezi ca am mai scris la postul de mai sus. Deci personal dupa 3000 de km cu Lancer-ul pot sa spun ca DA mi-as mai lua Mitsubishi, insa va depinde foarte mult de ce va oferi ca firma Mitsubishi cand o sa fie sa o schimb pe aceasta. La tendinta mea de sportivitate as lua ceva pe benzina cu motor de peste 2000 cmc, eventual noul Ralliart ar fi ceva. Ideea in sine nu e ca mi-as lua in continuare Mitsubishi, ci mi-as lua in continuare masina japoneza, mie personal Subaru imi face cu ochiul. De rau la Mitsubishi este un singur lucru, insa nu e vina masinii ci a oamenilor din tara asta frumoasa, stii cum se spune tara nu e de kkt, insa oamenii sunt. Problema la toate masinile noi o reprezinta service-urile, care sunt cum sunt. Trebuie sa te enervezi si sa te certi cu ei mereu sa iasa bine, daca taci te iau de prost si nu rezolvi nimic. Prin urmare sincer prefer masinile japoneze care sunt fiabile si nu prea ajungi des la service, sper sa pastreze aceasta fiabilitate si pe viitor. Din punctul meu de vedere este de evitat sa mergi in service pentru orice, mai bine fac eu chestiile mici si nu ma doare capul dupa, evident trebuie sa te si pricepi nitel si sa iti faca placere. Ma refer la chestii care nu afecteaza garantia.
Spunetii de fapt baiatului adevarul: k va pare tuturor rau k vati luat Mitsu mai ales aia saracii cu Colt si ca el nare ce cauta aici si sa stea si el pe forumu de vw. Simplu.
Spunetii de fapt baiatului adevarul: k va pare tuturor rau k vati luat Mitsu mai ales aia saracii cu Colt si ca el nare ce cauta aici si sa stea si el pe forumu de vw. Simplu.
Intr-adevar, noul lancer are o multime de probleme, care nu au ce cauta la o masina de 18.000 euro; incepand de interior care e..cum sa zic..."modest", la fel cu iluminarea butoanelor de la geamuri, torpedou neiluminat, suspensia prea tare pt romania, radio, lipsa manualului(nu am mai auzit asa ceva pana acum), intra greu in viteza 1..in fine si altele...nici un Logan nu are atatea probleme:)) si costa de 3 ori mai putin.
Sfatul meu Volvo c30
Sfatul meu Volvo c30
QUOTE (Aky_1121)Nu ma atrage golfu ca design din pacate...totusi golf mi-as lua imediat adica ar fi si parintii de accord dar nu-mi place +k e o masina mult prea comuna
Da frate volvo sau leon ala de care ziceai ca bagi moartea in gagici la scoala cand le faci o tura cu leonu'.
Da' eu zic numa' lanceru' sau coltu' nu.
Da frate volvo sau leon ala de care ziceai ca bagi moartea in gagici la scoala cand le faci o tura cu leonu'.
Da' eu zic numa' lanceru' sau coltu' nu.
QUOTE (ovidiugm)Nu are Mitsu motoare cum vrei tu. Sincer.
Sincer ?
Poate vroiai sa te exprimi altfel si nu ai nimerit-o....cred ca ai vrut sa zici ceva de genul :
"nu ai bani pentru motoarele mitsu...alea adevarate" si atunci eram de acord cu tine...
Ideea e ca mitsu nu are o oferta bogata, nici macar una de bun simt...nu e ca la vw unde ai de unde alege....
Dar totusi,daca iei la bani marunti 1.5 aspirat 109 CP nu e putin, 2l tdi 140 CP iarasi e OK...urmeaza 1.8 144CP (se putea mai bine) si tot asa...
E adevarat ca 1.4 TSI 170CP de la VW miroase a tehnologie noua si pe hartie suna foarte bine dar costa cam mult pentru ceea ce stie sa faca masina, per total...ma refer la tinuta de drum, stabilitate, etc.
Pe langa asta unii s-au saturat de masini banale ca design si care fac coada la service...
QUOTE (ovidiugm)Ia ceva de om serios, TDI - Golf-ul V sau Leon-ul ala de care ziceai. Nu glume de masini.
De cati bani dispui Aky_1121 ?
Toate marcile au si motorizari bune dar trebuie sa ai cu ce sa le iei, cat de serios esti, mai putin conteaza.
Pana intr-o anumita suma, toate masinile sunt glume...
Leon motoare vechi, golfu V a fost o dezamagire din punct de vedere al fiabilitatii, spre deosebire de golful IV, passatul nou probleme la motoare, samd...peste tot se comenteaza despre fibilitatea scuzata a ultimilor modele germane, aproape indiferent de marca.
Am vazut SLK AMG intrat in service la 2 luni dupa ce a fost achizitionat...la fel un S400 dupa 6 luni...
Sa fim seriosi...masini serioase zici ?
Din ce punct de vedere ?
QUOTE (ovidiugm)Iar cu Cristi (care ma mir si eu cum suporta sa "se vada" in corcitura aia de Colt) sint sigur ca o sa te intilnesti tu vreodata prin trafic, sa ii explici un pic cum e cu TDI VW de 130 cp cind iti bagi piciorul in el.
Coltul a fost achizitionat ca masina de oras, urmeaza a doua masina care se doreste a fi mai serioasa.
Hai sa ne intalnim in trafic baieti...voi cu cei 130CP si eu cu corcitura mea.
Prin traficul din Bucuresti mai putin conteaza caii...iar corcitura asta datorita dimensiunilor si manevrabilitatii foarte bune a dat ... la destul de multe masini "serioase".
Nu glumesc...
QUOTE (ovidiugm)Mi-a parut bine, la multi ani si sa ne vedem in curind pe forum-ul VW TDI .
La multi ani!
Sincer ?
Poate vroiai sa te exprimi altfel si nu ai nimerit-o....cred ca ai vrut sa zici ceva de genul :
"nu ai bani pentru motoarele mitsu...alea adevarate" si atunci eram de acord cu tine...
Ideea e ca mitsu nu are o oferta bogata, nici macar una de bun simt...nu e ca la vw unde ai de unde alege....
Dar totusi,daca iei la bani marunti 1.5 aspirat 109 CP nu e putin, 2l tdi 140 CP iarasi e OK...urmeaza 1.8 144CP (se putea mai bine) si tot asa...
E adevarat ca 1.4 TSI 170CP de la VW miroase a tehnologie noua si pe hartie suna foarte bine dar costa cam mult pentru ceea ce stie sa faca masina, per total...ma refer la tinuta de drum, stabilitate, etc.
Pe langa asta unii s-au saturat de masini banale ca design si care fac coada la service...
QUOTE (ovidiugm)Ia ceva de om serios, TDI - Golf-ul V sau Leon-ul ala de care ziceai. Nu glume de masini.
De cati bani dispui Aky_1121 ?
Toate marcile au si motorizari bune dar trebuie sa ai cu ce sa le iei, cat de serios esti, mai putin conteaza.
Pana intr-o anumita suma, toate masinile sunt glume...
Leon motoare vechi, golfu V a fost o dezamagire din punct de vedere al fiabilitatii, spre deosebire de golful IV, passatul nou probleme la motoare, samd...peste tot se comenteaza despre fibilitatea scuzata a ultimilor modele germane, aproape indiferent de marca.
Am vazut SLK AMG intrat in service la 2 luni dupa ce a fost achizitionat...la fel un S400 dupa 6 luni...
Sa fim seriosi...masini serioase zici ?
Din ce punct de vedere ?
QUOTE (ovidiugm)Iar cu Cristi (care ma mir si eu cum suporta sa "se vada" in corcitura aia de Colt) sint sigur ca o sa te intilnesti tu vreodata prin trafic, sa ii explici un pic cum e cu TDI VW de 130 cp cind iti bagi piciorul in el.
Coltul a fost achizitionat ca masina de oras, urmeaza a doua masina care se doreste a fi mai serioasa.
Hai sa ne intalnim in trafic baieti...voi cu cei 130CP si eu cu corcitura mea.
Prin traficul din Bucuresti mai putin conteaza caii...iar corcitura asta datorita dimensiunilor si manevrabilitatii foarte bune a dat ... la destul de multe masini "serioase".
Nu glumesc...
QUOTE (ovidiugm)Mi-a parut bine, la multi ani si sa ne vedem in curind pe forum-ul VW TDI .
La multi ani!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori