Service story
Sa nu va bata gandul sa va duceti masina la Mit Motors. Nici pentru revizie, nici pentru reparatii. NIMIC. Fura pe fata (mi-au inlocuit bara spate care era busita cu una second hand, nici macar nu au vopsit-o, era zgariata toata), oamenii din service total nepregatiti sau pur si simplu nu au chef de munca (puteti sa cititi peripetii de ale mele la jurnalul meu de bord). Ma rog de ei de 6 luni (de cand am luat masina) sa-mi comande o clema de pe la airbag-ul lateral si dau vina unii pe altii.
Dezamagire mare.
Dezamagire mare.
Citeste ce am scris aici:
http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=44701
De asemenea, daca esti curios, vino sa-mi vezi cum arata usa vopsita la ei si bara spate - de toata jalea! Chederele de la usa si geam nici macar nu-s lipite cum trebuie.
http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=44701
De asemenea, daca esti curios, vino sa-mi vezi cum arata usa vopsita la ei si bara spate - de toata jalea! Chederele de la usa si geam nici macar nu-s lipite cum trebuie.
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
- ciprian_dobretrifan
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm
eu am facut si revizia si reparatii (vopsit bara fata si portiera + aripa + bara spate si indreptat portiera + aripa) la MIT.
La partea de reparatii nu am absolut nimic de reprosat. Masina e ca noua.
La revizie am avut ce-i adevarat surpriza ca unul dintre angajati masurase placutele de frana si-i daduse cu virgula, adica el a spus ca aveam uzura 40% la revizia de 20k si la 25k m-am trezit ca erau deja uzate complet. Domnisoara de la service, insa, a recunoscut ca a fost o greseala a colegului.
@cocolino: tu ce-ai patit cu MIT ?
La partea de reparatii nu am absolut nimic de reprosat. Masina e ca noua.
La revizie am avut ce-i adevarat surpriza ca unul dintre angajati masurase placutele de frana si-i daduse cu virgula, adica el a spus ca aveam uzura 40% la revizia de 20k si la 25k m-am trezit ca erau deja uzate complet. Domnisoara de la service, insa, a recunoscut ca a fost o greseala a colegului.
@cocolino: tu ce-ai patit cu MIT ?
- razvan2354
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Oct 12, 2010 4:16 pm
Salut,
Nou venit, primul post.
Subiect, service M-Car Metalurgiei.
Pacient, Mitsubishi Galant 2.0 Gti 16v 1989.
Le-am dus-o cu spcificatia clara ca de la ei merg la ITP, deci masina trebuie sa fie ok dpdv tehnic.
Ce-am scris eu ca observatii:
- verificari bucse, pivoti, bielete, capete de bara (troncanituri la denivelari)
- schimbare ambreiaj
- verificare frane, rectificare discuri sau inlocuire (batai in volan la franare)
- nu sta la relanti, dupa incalzirea motorului cand revine la 900-1000 rpm are momente cand pica scade spre 500 si urca singura, am impresia ca o sa "dea in nas".
- schimbare parbriz (2 ciupituri mari si vizibile cu bucatele sarite pe afara).
- inlocuire 2 prezoane, 2 piulite
- indreptare aripa (fara vopsire, fusese protejata de o bucata de plastic ornamental).
- verificare toate curelele
- verificare alternator
- verificat articulatii schimbator viteze (avea joc si ma gandeam ca s-o fi uzat vre-o bucsa din teflon ceva, depinde de cum e construit ansamblul)
- schimbat cabluri frana de mana
Ce-au zis/facut ei:
- articulatii OK
- rectificat discuri fata, cu inlocuire rulmenti (aflu dupa aceea ca se gasesc discurile noi cu rulment cu tot la un pret nu departe de costul rectificarii plus rulment, solutia lor cel putin dubioasa)
- schimbat ambreiaj
- verificare si reglare frane, totul OK mai putin discurile fata (vezi mai sus) care "merg rectificate si mai tin"
- verificat problema turatie motor, totul OK (?)
- schimbat parbriz (aftermarket, 650 ron, fata de niste sute de euro unul original indisponibil "momentan")
- inlocuit prezoane, piulite
- indreptat aripa
- verificat curele, totul OK
- verificat alternator, totul OK
- verificat schimbator, "redus jocul" cu niste saibe (!)
- schimbat cabluri frana de mana
Bon. Plec din service, si observ:
- ornamente parbriz lateral stanga nu mai stau la locul lor, probabil cleme puse prost la montare parbriz.
- masca de sub casetofon nu mai era prinsa la locul ei, o rezolv eu cu niste soricei
Sun la service, zic ei ca ma asteapta sa remediem. Intre timp mi-o agata in parcare o proasta inainte sa ajung la ITP si constat ca ori ma deplasez fraudulos sa-mi fac constatarea la politie ori ma duc cu platforma (asta mi-a zis chiar un politai). Bagat picior (momentan) in ea de constatare. Oricum nu e prea grav. Caut un ITP "intelegator".
Ajung la ITP:
- frane spate diferenta intre stg si dr aproape de maximum admis, frana de mana prost reglata, si mai prost decat cea de serviciu.
- cap bara uzat, joc roata dreapta
- test noxe ok (s-o manance tata pe ea, inima buna tot are)
- rezolv ITP cu o atentie
- pe drum, constat ca problema cu relanti-ul tot acolo e
- dupa aproape un an, observ ca din 3 suruburi la compresorul pentru suspensii mai am 2 si alea nestranse, probabil l-au dat jos si au uitat de ele (sau am gasit eu soareci foarte tehnici)
Mi-e cam scarba de M-Car dupa prima atingere. Nu am mai calcat in service-ul respectiv. Le-am dat feedback-ul meu telefonic la cateva zile dupa, m-a sunat o voce blonda sa ma intrebe daca sunt multumit. Atunci nu stiam decat de ornamentul de parbriz si de masca de plastic de sub casetofon.
Am avut 10% reducere la piesele luate de la ei si reducere la manopera din cauza vechimii masinii, la 80 ron pe ora. Aproape toate piesele au fost aftermarket si pe unele le-am cumparat/dus eu (cablurile de frana de mana). Am incercat pe cat posibil sa verific toate preturile inainte sa imi dau acordul pentru achizitie, cu cel putin o sursa doua (gen magazin online autokarma sau intreband pe la unii pe la altii).
Concluzie, oameni slab pregatiti, cu putine (sau deloc) intentii bune, si cu acelasi stil "daca e pe hartie problema o facem, daca tu nu stii de ea atunci nici noi n-o vedem". Banu' sa iasa!
Banu' meu nu mai merge la M-Car. Stie cineva un mecanic bun si care eventual gaseste si o placere in ceea ce face?
Nou venit, primul post.
Subiect, service M-Car Metalurgiei.
Pacient, Mitsubishi Galant 2.0 Gti 16v 1989.
Le-am dus-o cu spcificatia clara ca de la ei merg la ITP, deci masina trebuie sa fie ok dpdv tehnic.
Ce-am scris eu ca observatii:
- verificari bucse, pivoti, bielete, capete de bara (troncanituri la denivelari)
- schimbare ambreiaj
- verificare frane, rectificare discuri sau inlocuire (batai in volan la franare)
- nu sta la relanti, dupa incalzirea motorului cand revine la 900-1000 rpm are momente cand pica scade spre 500 si urca singura, am impresia ca o sa "dea in nas".
- schimbare parbriz (2 ciupituri mari si vizibile cu bucatele sarite pe afara).
- inlocuire 2 prezoane, 2 piulite
- indreptare aripa (fara vopsire, fusese protejata de o bucata de plastic ornamental).
- verificare toate curelele
- verificare alternator
- verificat articulatii schimbator viteze (avea joc si ma gandeam ca s-o fi uzat vre-o bucsa din teflon ceva, depinde de cum e construit ansamblul)
- schimbat cabluri frana de mana
Ce-au zis/facut ei:
- articulatii OK
- rectificat discuri fata, cu inlocuire rulmenti (aflu dupa aceea ca se gasesc discurile noi cu rulment cu tot la un pret nu departe de costul rectificarii plus rulment, solutia lor cel putin dubioasa)
- schimbat ambreiaj
- verificare si reglare frane, totul OK mai putin discurile fata (vezi mai sus) care "merg rectificate si mai tin"
- verificat problema turatie motor, totul OK (?)
- schimbat parbriz (aftermarket, 650 ron, fata de niste sute de euro unul original indisponibil "momentan")
- inlocuit prezoane, piulite
- indreptat aripa
- verificat curele, totul OK
- verificat alternator, totul OK
- verificat schimbator, "redus jocul" cu niste saibe (!)
- schimbat cabluri frana de mana
Bon. Plec din service, si observ:
- ornamente parbriz lateral stanga nu mai stau la locul lor, probabil cleme puse prost la montare parbriz.
- masca de sub casetofon nu mai era prinsa la locul ei, o rezolv eu cu niste soricei
Sun la service, zic ei ca ma asteapta sa remediem. Intre timp mi-o agata in parcare o proasta inainte sa ajung la ITP si constat ca ori ma deplasez fraudulos sa-mi fac constatarea la politie ori ma duc cu platforma (asta mi-a zis chiar un politai). Bagat picior (momentan) in ea de constatare. Oricum nu e prea grav. Caut un ITP "intelegator".
Ajung la ITP:
- frane spate diferenta intre stg si dr aproape de maximum admis, frana de mana prost reglata, si mai prost decat cea de serviciu.
- cap bara uzat, joc roata dreapta
- test noxe ok (s-o manance tata pe ea, inima buna tot are)
- rezolv ITP cu o atentie
- pe drum, constat ca problema cu relanti-ul tot acolo e
- dupa aproape un an, observ ca din 3 suruburi la compresorul pentru suspensii mai am 2 si alea nestranse, probabil l-au dat jos si au uitat de ele (sau am gasit eu soareci foarte tehnici)
Mi-e cam scarba de M-Car dupa prima atingere. Nu am mai calcat in service-ul respectiv. Le-am dat feedback-ul meu telefonic la cateva zile dupa, m-a sunat o voce blonda sa ma intrebe daca sunt multumit. Atunci nu stiam decat de ornamentul de parbriz si de masca de plastic de sub casetofon.
Am avut 10% reducere la piesele luate de la ei si reducere la manopera din cauza vechimii masinii, la 80 ron pe ora. Aproape toate piesele au fost aftermarket si pe unele le-am cumparat/dus eu (cablurile de frana de mana). Am incercat pe cat posibil sa verific toate preturile inainte sa imi dau acordul pentru achizitie, cu cel putin o sursa doua (gen magazin online autokarma sau intreband pe la unii pe la altii).
Concluzie, oameni slab pregatiti, cu putine (sau deloc) intentii bune, si cu acelasi stil "daca e pe hartie problema o facem, daca tu nu stii de ea atunci nici noi n-o vedem". Banu' sa iasa!
Banu' meu nu mai merge la M-Car. Stie cineva un mecanic bun si care eventual gaseste si o placere in ceea ce face?
- adrian lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm
[quote name='razvan2354' date='Oct 12 2010, 04:52 PM' post='73628']
Banu' meu nu mai merge la M-Car.
Salut!
In aceiasi ordine de idei am observat cu stupoare ca in lancerul meu 2008 cu motor de 1,5 si baie de ulei de 4,2 litri au incaput,potrivit facturii 5,2 litri ulei!Restul unde l-au pus in roata de rezerva?
Niste japcari,am renuntat la garantie care oricum, cand este nevoie sa schimbi ceva este vina soferului, a drumurilor proaste etc.etc.etc.!
Banu' meu nu mai merge la M-Car.
Salut!
In aceiasi ordine de idei am observat cu stupoare ca in lancerul meu 2008 cu motor de 1,5 si baie de ulei de 4,2 litri au incaput,potrivit facturii 5,2 litri ulei!Restul unde l-au pus in roata de rezerva?
Niste japcari,am renuntat la garantie care oricum, cand este nevoie sa schimbi ceva este vina soferului, a drumurilor proaste etc.etc.etc.!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori