Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Ian 23, 2010 3:41 am

stai sa vezi cand avansezi la inelara.
la clapeta ideea e ca se imbacseste din cauza gazelor recirculate din carter.
daca observati din capacul motor, pleaca un furtun catre furtunul de admisie si intra inainte de clapeta. pe acolo intra vapori de ulei, care bineinteles se depun. asta e toata mantzucaria.

Avatar utilizator
sorin111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 3:39 pm

Mesaj de sorin111 » Sâm Ian 23, 2010 6:13 pm

Este similar cu furtunul de la dacie care se lasa sa atarne sub scut cand "gazeaza", cred ca acolo este locul lui daca ne supara......

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Ian 23, 2010 8:08 pm

numai sa nu il vada pe la ITP ca nu il mai iei.

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Mie Ian 27, 2010 3:53 pm

E de belea! Am scapat de un drac si am dat de altul.
Am constatat ca pierd lichid de spalat parbrizul. Nu cred ca a fost de la gerul din ultimele zile pentru ca banuiam eu ca pierd lichid de mai multe saptamani pentru ca mereu ramaneam fara prea repede.
Azi am vazut o pata mica de culoarea albastra (asa am cumparat lichidul)pe zapada in fata rotii din fata-dreapta. Nu am folosit deloc stergatoarele azi ca sa zic ca s-a scurs de pe parbriz.
Problema mea este ca nu stiu cum sa identific spartura. Accesul la rezervor este... nu este... N-as vrea sa ajung la un service... din motive de "timp". (Daca e nevoie... o sa-mi fac si timp)
Se poate demonta rezervorul???

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Ian 27, 2010 10:39 pm

cica ajungi la el pe la protectia de plastic din aripa
[attachment=7369:AC510344AC00ENG.pdf]
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Joi Ian 28, 2010 9:19 am

Vasul asta, are cumva loc pe unde sa-i dai drumul la lichid? Am luat .. spirt cu apa ca altfel nu-i poti spune si miroase groaznic.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Ian 28, 2010 9:46 am

daca ai o suruberlnita mare.....
cred ca poti incerca cu o seringa mare si un furtun de aerat acvariile - asta sa nu desfaci nimic
sau
desfaci, demontezi si versi ce e in vas - dar asta implica multa munca, care in alte conditii poate, dar pe frigul asta...nu cred ca-i place nimanui.

@Tiborg - daca gasesti gaura repede, ar fi bine sa ai un pistol care lipeste cu plastic topit (nu stiu cum se numeste exact)

Avatar utilizator
cozmin_t
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Iul 19, 2008 5:23 pm

Mesaj de cozmin_t » Joi Ian 28, 2010 10:20 am

QUOTE (Danyutz @ Jan 28 2010, 09:19 AM) Vasul asta, are cumva loc pe unde sa-i dai drumul la lichid? Am luat .. spirt cu apa ca altfel nu-i poti spune si miroase groaznic.

Incearca cu furtun de perfuzii.
Eu am reusit, toamna asta cand am schimbat pe cel de vara.
Trebuie rotit furtunul, incercat din nou, impins mai tare si poate intra.
Oricum am asteptat cam 30' si nu a golit chiar tot. Dar ce a ramas a fost cam de 5 cm pe fundul rezervorului.

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Sâm Ian 30, 2010 9:44 am

COObra, chiar la un pistol cu baton de plastic ma gandeam si eu... Numai sa reusesc sa ajung la el. Merci ptr schita. Revin cu informatii noi.

Avatar utilizator
tribanescu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 27, 2010 4:52 pm

Mesaj de tribanescu » Sâm Ian 30, 2010 8:21 pm

@Mugurcolt
Eu am patit ceva asemanator cu matizul. Se auzeau batai, defapt zgomotul semana a pietre prinse in pneu, dar pana la urma dupa vreo 1000km misterul a fost elucidat, in sensul ca mi s-au stricat rulmentii pe roata din fata, partea dreapta. Zgomotul se accentua in preajma parapetilor directionali, sau zidurilor de sprijin, pasaje, unde se creea rezonanta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori