2008, Mitsubishi Outlander, 2.0 DI-D, Rally Art, Instyle
lgp: daca as fi singurul care face asta (sa parcheze masina in paralel cu o alta masina deja parcata), poate as mai intelege dar in aceeasi situatie ca mine mai sunt cativa. Fie si asa, dar daca o parcam asa pentru prima sau a doua oara, poate se mai explica, dar asa, dupa mai bine de doi ani in care parchez asa, nu prea mi se pare ca de la modul de parcare vine problema.
Pe scurt: toate sunt bune si frumoase!
- facut revizie
- schimbat discuri frana fata; acum am discuri de frana de la Textar
- desfacut usile fata pentru "corectarea" unui zgomot infernal pe care il faceau geamurile la deschidere
- verificat seria radio-cd => urmeaza a fi schimbat pe garantie.
In afara de timpul un pic cam mare pe care l-am petrecut pe acolo (de la 7:30 la 13:00), o mica parte din el petrecut in placuta companie a doamnei Pacea, nu am nimic de reprosat.
Pretul platit: approximativ 1500 Lei.
Tot ma gandesc cum sa fac rost de bani pentru arcurile alea Cross Country; mai nou ma gandeam sa schimb si galeriile si toba... bine ca nu am bani sa dau pe asa ceva!
- facut revizie
- schimbat discuri frana fata; acum am discuri de frana de la Textar
- desfacut usile fata pentru "corectarea" unui zgomot infernal pe care il faceau geamurile la deschidere
- verificat seria radio-cd => urmeaza a fi schimbat pe garantie.
In afara de timpul un pic cam mare pe care l-am petrecut pe acolo (de la 7:30 la 13:00), o mica parte din el petrecut in placuta companie a doamnei Pacea, nu am nimic de reprosat.
Pretul platit: approximativ 1500 Lei.
Tot ma gandesc cum sa fac rost de bani pentru arcurile alea Cross Country; mai nou ma gandeam sa schimb si galeriile si toba... bine ca nu am bani sa dau pe asa ceva!
Revin dupa o indelungata absenta!
La Praid nu am reusit sa fac mai nimic din cauza ca mancarea de acolo m-a deranjat la stomac si pe mine si pe David, drept care am fost scosi din "circuit. Nici drumuri foarte interesante nu am gasit pe acolo dar nici cheful nu a mai fost pe masura.
Mai intersant a devenit Bucurestiul dupa ce a nins. Masina se comporta foarte bine si sunt foarte multumit de modul in care se misca pe zapada. Spre deosebire de Seatul Ibiza care se intoarce cu frana de mana forte usor pe zapada, Outlander-ul nu vrea si pace! Nu sunt un expert in domeniul intorsului cu frana de mana deci probabil trebuie sa mai "lucrez" la acest aspect!
La Praid nu am reusit sa fac mai nimic din cauza ca mancarea de acolo m-a deranjat la stomac si pe mine si pe David, drept care am fost scosi din "circuit. Nici drumuri foarte interesante nu am gasit pe acolo dar nici cheful nu a mai fost pe masura.
Mai intersant a devenit Bucurestiul dupa ce a nins. Masina se comporta foarte bine si sunt foarte multumit de modul in care se misca pe zapada. Spre deosebire de Seatul Ibiza care se intoarce cu frana de mana forte usor pe zapada, Outlander-ul nu vrea si pace! Nu sunt un expert in domeniul intorsului cu frana de mana deci probabil trebuie sa mai "lucrez" la acest aspect!
QUOTE (MIB @ Nov 16 2009, 12:56 PM) Pe scurt: toate sunt bune si frumoase!
- facut revizie
- schimbat discuri frana fata; acum am discuri de frana de la Textar
- desfacut usile fata pentru "corectarea" unui zgomot infernal pe care il faceau geamurile la deschidere
- verificat seria radio-cd => urmeaza a fi schimbat pe garantie.
In afara de timpul un pic cam mare pe care l-am petrecut pe acolo (de la 7:30 la 13:00), o mica parte din el petrecut in placuta companie a doamnei Pacea, nu am nimic de reprosat.
Pretul platit: approximativ 1500 Lei.
Tot ma gandesc cum sa fac rost de bani pentru arcurile alea Cross Country; mai nou ma gandeam sa schimb si galeriile si toba... bine ca nu am bani sa dau pe asa ceva!
Salutare,
din pacate te dezamagesc cu impresiile mele legate de arcurile suplimentare...am un Outlander 2.0 DiD 2007, am montate acele arcuri(doar puntea spate) de aproximativ un an(cu cele originale...doua persoane pe bancheta spate si cu bagajele aferente masina se transforma intr-o "barca cu avant") si iti pot garanta ca masina se transforma exclusiv pentru off roud, devine foarte rigida si vei "topai" la orice gropita, intradevar va face fata mult mai bine la greutatea pusa pe spate.
- facut revizie
- schimbat discuri frana fata; acum am discuri de frana de la Textar
- desfacut usile fata pentru "corectarea" unui zgomot infernal pe care il faceau geamurile la deschidere
- verificat seria radio-cd => urmeaza a fi schimbat pe garantie.
In afara de timpul un pic cam mare pe care l-am petrecut pe acolo (de la 7:30 la 13:00), o mica parte din el petrecut in placuta companie a doamnei Pacea, nu am nimic de reprosat.
Pretul platit: approximativ 1500 Lei.
Tot ma gandesc cum sa fac rost de bani pentru arcurile alea Cross Country; mai nou ma gandeam sa schimb si galeriile si toba... bine ca nu am bani sa dau pe asa ceva!
Salutare,
din pacate te dezamagesc cu impresiile mele legate de arcurile suplimentare...am un Outlander 2.0 DiD 2007, am montate acele arcuri(doar puntea spate) de aproximativ un an(cu cele originale...doua persoane pe bancheta spate si cu bagajele aferente masina se transforma intr-o "barca cu avant") si iti pot garanta ca masina se transforma exclusiv pentru off roud, devine foarte rigida si vei "topai" la orice gropita, intradevar va face fata mult mai bine la greutatea pusa pe spate.
Fly: Multumesc de informatii.
Danyutz: merge si la mine, in a II-a, dar putin si greu. Poate nici frana de mana nu tine foarte bine, dar este clar ca si masina este mare si grea!
Jurnal de bord, data: 14 Martie 2010: Relatarea capitanului MIB:
Sambata am curatat filtrul de aer. Totul a decurs normal, doar ca mi-a cazut un cap de surubelnita si a ajuns pe scuturi. A trebuit sa desfac doua suruburi de la scutul metalic pentru a putea scoate capul de surubelnita de acolo. Cu aceasta ocazie am vazut in ce stadiu se alfa rugina de pe scut. Cert este ca scuturile de dural sunt mult mai groase si mai scumpe si nu ruginesc!
Dupa ce am scos teava de alimentare cu aer a filtrului de aer a trebuit sa pornesc motorul un pic. Din pacate motorul s-a oprit ca si cum ar fi fost innecat. Am incercat de trei ori sa pornesc masina si motorul a facut la fel.
Duminica am pelcat spre Craiova. Pe distanta Bucuresti-Pitesti, la o viteza de croaziera de 140Km/h, cu momente (10 minute) in care am mers cu 190Km/h, am iesit de pe autostrada cu o medie de consum de 9.9 L/100Km. Foarte mult! Dupa aceea am constatat ca motorul parca dadea in balbaiala (parca venea motorina in valuri); am dat cateva pedale si am tuat masina mai mult ca sa incerc sa curat eventualele mizerii din sistemul de alimentare si parca a mers mai bine motorul. Am alimentat abia la intoarcere, in Pitesti, ocazie cu care am pus si o solutie de curatare a sistemului de alimentare. La final, cand am ajuns in Bucuresti media consumului era la 7.7 L/100Km.
Tot in acest drum am facut o incursiune intr-un sat unde am avut ocazia sa merg pe zapada si drumuri destul de nasoale. Nu o eperienta extraodrinara pentru ca bucatile mai "off-road" au fost foarte scurte (maxim 5 Km).
Next time...it will be a next time: off-road! Numa sotia si sarcina ei sa ne permita!
Danyutz: merge si la mine, in a II-a, dar putin si greu. Poate nici frana de mana nu tine foarte bine, dar este clar ca si masina este mare si grea!
Jurnal de bord, data: 14 Martie 2010: Relatarea capitanului MIB:
Sambata am curatat filtrul de aer. Totul a decurs normal, doar ca mi-a cazut un cap de surubelnita si a ajuns pe scuturi. A trebuit sa desfac doua suruburi de la scutul metalic pentru a putea scoate capul de surubelnita de acolo. Cu aceasta ocazie am vazut in ce stadiu se alfa rugina de pe scut. Cert este ca scuturile de dural sunt mult mai groase si mai scumpe si nu ruginesc!
Dupa ce am scos teava de alimentare cu aer a filtrului de aer a trebuit sa pornesc motorul un pic. Din pacate motorul s-a oprit ca si cum ar fi fost innecat. Am incercat de trei ori sa pornesc masina si motorul a facut la fel.
Duminica am pelcat spre Craiova. Pe distanta Bucuresti-Pitesti, la o viteza de croaziera de 140Km/h, cu momente (10 minute) in care am mers cu 190Km/h, am iesit de pe autostrada cu o medie de consum de 9.9 L/100Km. Foarte mult! Dupa aceea am constatat ca motorul parca dadea in balbaiala (parca venea motorina in valuri); am dat cateva pedale si am tuat masina mai mult ca sa incerc sa curat eventualele mizerii din sistemul de alimentare si parca a mers mai bine motorul. Am alimentat abia la intoarcere, in Pitesti, ocazie cu care am pus si o solutie de curatare a sistemului de alimentare. La final, cand am ajuns in Bucuresti media consumului era la 7.7 L/100Km.
Tot in acest drum am facut o incursiune intr-un sat unde am avut ocazia sa merg pe zapada si drumuri destul de nasoale. Nu o eperienta extraodrinara pentru ca bucatile mai "off-road" au fost foarte scurte (maxim 5 Km).
Next time...it will be a next time: off-road! Numa sotia si sarcina ei sa ne permita!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator