!!!colt 1.3 SAM detalii
Impresiile mele initiale despre Colt la o luna dupa ce am achizitionat-o (august 2006)
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=19&start=0
ulterior le-am vazut expuse si de altii care se refereau la colturile lor.
Pe mitsu.ro le-am facut copy paste mai tarziu...
Am zis si de stalpi si alte chestii marunte...
Unele dintre impresii s-au acutizat ...in bine sau in rau.
Ca performante si siguranta pot spune ca este o masina de top in clasa ei, motorul de Colt conceptie 2004 s-a dovedit a fi un "fenomen" in sensul bun (nu am mai auzit ca un motor de pe clasa mica sa fie utilizat pe o clasa superioara...).
Chiar si dupa 4 ani observ ca pentru cilindree similara, NICI unul dintre modelele din clasa asta nu a reusit sa scoata puterile respective, impresionant nu ?
Pentru Mitsubishi nu era nimic neobisnuit, insa, din pacate caracteristica asta s-a cam "diluat" la noile modele care de fapt sunt concepute "la oferta" si construite intr-un fel cam "neobisnuit" comparativ cu ce a oferit marca asta pana acum.
Dupa parerea mea proiectul Colt a fost foarte reusit, in clasa sa a dat clasa la restu' ceea ce nu mai este asa de evident in prezent la noile aparitii...performantele noilor modele si ma refer in special la lancer sunt ok dar asta comparand cu modele vechi ale competitoarelor sale si nu cu ceea ce va apare de acum in 4 ani...sau chiar anul acesta...dar vom vedea ce va mai fi.
Ok, proiect reusit, cu productia e altceva...se vede ca nu e fabricata in japonia dar nu stiu daca asta mai reprezinta un minus...ma uit la noul lancer fabricat in japonia si pot spune ca sunt multumit ca mitsu colt is made in holland,
oricum nu vezi lufturi la interior, imbinarile sunt ok...nu se compara...
Problemele reale ale coltului sunt doar cateva si nu sunt marunte...pe forum nu apar dar le-am aflat intamplator...
Una dintre ele ar fi cutia de viteze de kko...au niste bug-uri si sunt cunoscute , la unii s-au schimbat cutiile...am vazut multe discutii destul de negative si pe forumuri de afara, incepand cu cz3, colt si terminand cu czt...rulment de kkt in cutie, zornaiala, cutie de unica folosinta, iesit din garantie, nu se poate repara, nu exista piese de schimb, achizitionat cutie noua, scandal...problem.
Sper sa tina cat o tin.
Nimic rau pana aici, se intampla si la case mai mari insa o firma care se respecta ar fi trebuit sa cheme masinile pentru remediere...in fine.
Si ar mai fi chestii "misto" dar nu asta e scopul topicului.
QFWFQ, nu am vazut caracaterizarea Coltului 1.3...ce zic baietii ?
Pot sa spun ca sunt convins ca este cel mai zgomotos dintre toate, asta e clar...
Acum care e treaba cu zgomotul asta ?
Mie personal uneori imi place, alteori nu.
Cum spunea cineva mai sus, practic nu exista turatie la care sa zici ca e silentios si uneori devine deranjant, alteori e ok.
Ideea e ca pana in 4000 rpm e doar zgomotul de el....zgomot si atat...si pana la 3000 e si un zgomot de cazan ) ...peste 3500 - 4000 rpm incepe sa se auda altfel, mult mai placut si este coroborat cu performanta...se poate numi sportiv de aici incolo.
Lancerul vechi se aude frumos...ala da sound, si silentios cand e cazul si sunet sportiv cand bagi piciorul in acceleratie...pe bune, masina aia se aude de vis.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=19&start=0
ulterior le-am vazut expuse si de altii care se refereau la colturile lor.
Pe mitsu.ro le-am facut copy paste mai tarziu...
Am zis si de stalpi si alte chestii marunte...
Unele dintre impresii s-au acutizat ...in bine sau in rau.
Ca performante si siguranta pot spune ca este o masina de top in clasa ei, motorul de Colt conceptie 2004 s-a dovedit a fi un "fenomen" in sensul bun (nu am mai auzit ca un motor de pe clasa mica sa fie utilizat pe o clasa superioara...).
Chiar si dupa 4 ani observ ca pentru cilindree similara, NICI unul dintre modelele din clasa asta nu a reusit sa scoata puterile respective, impresionant nu ?
Pentru Mitsubishi nu era nimic neobisnuit, insa, din pacate caracteristica asta s-a cam "diluat" la noile modele care de fapt sunt concepute "la oferta" si construite intr-un fel cam "neobisnuit" comparativ cu ce a oferit marca asta pana acum.
Dupa parerea mea proiectul Colt a fost foarte reusit, in clasa sa a dat clasa la restu' ceea ce nu mai este asa de evident in prezent la noile aparitii...performantele noilor modele si ma refer in special la lancer sunt ok dar asta comparand cu modele vechi ale competitoarelor sale si nu cu ceea ce va apare de acum in 4 ani...sau chiar anul acesta...dar vom vedea ce va mai fi.
Ok, proiect reusit, cu productia e altceva...se vede ca nu e fabricata in japonia dar nu stiu daca asta mai reprezinta un minus...ma uit la noul lancer fabricat in japonia si pot spune ca sunt multumit ca mitsu colt is made in holland,
oricum nu vezi lufturi la interior, imbinarile sunt ok...nu se compara...
Problemele reale ale coltului sunt doar cateva si nu sunt marunte...pe forum nu apar dar le-am aflat intamplator...
Una dintre ele ar fi cutia de viteze de kko...au niste bug-uri si sunt cunoscute , la unii s-au schimbat cutiile...am vazut multe discutii destul de negative si pe forumuri de afara, incepand cu cz3, colt si terminand cu czt...rulment de kkt in cutie, zornaiala, cutie de unica folosinta, iesit din garantie, nu se poate repara, nu exista piese de schimb, achizitionat cutie noua, scandal...problem.
Sper sa tina cat o tin.
Nimic rau pana aici, se intampla si la case mai mari insa o firma care se respecta ar fi trebuit sa cheme masinile pentru remediere...in fine.
Si ar mai fi chestii "misto" dar nu asta e scopul topicului.
QFWFQ, nu am vazut caracaterizarea Coltului 1.3...ce zic baietii ?
Pot sa spun ca sunt convins ca este cel mai zgomotos dintre toate, asta e clar...
Acum care e treaba cu zgomotul asta ?
Mie personal uneori imi place, alteori nu.
Cum spunea cineva mai sus, practic nu exista turatie la care sa zici ca e silentios si uneori devine deranjant, alteori e ok.
Ideea e ca pana in 4000 rpm e doar zgomotul de el....zgomot si atat...si pana la 3000 e si un zgomot de cazan ) ...peste 3500 - 4000 rpm incepe sa se auda altfel, mult mai placut si este coroborat cu performanta...se poate numi sportiv de aici incolo.
Lancerul vechi se aude frumos...ala da sound, si silentios cand e cazul si sunet sportiv cand bagi piciorul in acceleratie...pe bune, masina aia se aude de vis.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
QUOTE (QFWFQ)Andrei, asa e, e Jazz, eu am scris postarea noaptea tirziu si am mai gresit, dar cred ca intre automobilisti nu ne incurcam in mici scapari. Tot din cauza orei tirzii, am tiparit masii in loc de masinii, ceea ce aduce a injuratura. Scuze totusi, daca tii neaparat.
stai linistit ca nu tin enaparat , dar era chiar curios faza cu civic si jazz:) . aia cu masii nu am vazut-o:D
stai linistit ca nu tin enaparat , dar era chiar curios faza cu civic si jazz:) . aia cu masii nu am vazut-o:D
- mariacchi234
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Ian 07, 2008 2:54 pm
- Contact:
QUOTE (Andrei_Iasi)salutare ,
simt nevoia sa ma bag iar in discutii:
1. stalpul A , intradevar te incurca daca ai scaunul mai in fata (daca esti mai mic) , pe mine personal care am scaunul dat jos la max si f mult in spate nu ma deranjeaza f mult.
2. zomotul: personal imi place f mult, la acceleratii dupa 3500 e demential as putea spune. la drum lung nu il gasesc foarte deranjant insa se putea putin mai bine. si daca e sa vorbim de cat de rotund suna as putea spune "cerc" - concluzia - imi place mai mult decat la o masina antifonata.
3. puterea la 6000 de ture , care in practica e cam 100 - am citit pe undeva ca a pus cineva masina pe dyno, te intereseaza in special la depasiri si daca vrei sa dai ceata prin oras la masini mai titrate , sa intoarca lumea capul dupa sunetul motorului. in rest nu prea ai nevoie de ea. graficul de cuplu e foarte bun la toate motoarele pe benzina de la colt(e un topic pe forum pe undeva cu grafice de cuplu). cuplul e distribuit cumva uniform fata de diesel unde urca brusc si dupa aia coboara la fel.
4. cosnumul intradevar e maricel pana te obisnuesti cu masina dar performanta(ca este o masina performanta la clasa ei ) nu se poate fara consum. cat vrei sa consume ? 4 in oras ... e benzina totusi.
5. comparatia din AMS nu o stiu , dar esti sigur ca la test intra honda civic si nu jazz? ca civicul e o clasa superioara. oricum parerea mea e ca swift-ul e ultimul, honda pe 1, colt pe2 , mazda pe 3(din cauza pretului prea mare si a dimensiunilor sensibil mai mici).
Am cumparat AMS, in care e facuta comparatie intre cele 5 mici japoneze (jazz, mazda 2, swift, yaris si colt). Spre surprinderea mea, coltul a iesit pe ultimul loc, mazda 2 pe primul loc si jazz pe 2. Motivarea redactorilor a fost faptul ca nu exista o fluenta a comenzilor (zic ei) la Colt si ca nu pare flexibila in exploatare, nefiind convingatoare din acest punct de vedere. Scaunele sunt caracterizate ca fiind de vis sau de cosmar, in functie de preferintele fiecaruia, la modul in care sunt profilate.
Exista de asemenea un tabel cu datele tehnice ale fiecarei masini si pot sa zic ca din punctul meu de vedere, atat la spatiu interior, cat si la performante si consum, Coltul sta mult mai bine, cel putin fata de alte 2 modele, fapt pentru care nu cred ca merita ultimul loc. Mazda 2 a castigat probabil datorita faptului ca este cea mai noua dintre toate si cu un design foarte reusit.
simt nevoia sa ma bag iar in discutii:
1. stalpul A , intradevar te incurca daca ai scaunul mai in fata (daca esti mai mic) , pe mine personal care am scaunul dat jos la max si f mult in spate nu ma deranjeaza f mult.
2. zomotul: personal imi place f mult, la acceleratii dupa 3500 e demential as putea spune. la drum lung nu il gasesc foarte deranjant insa se putea putin mai bine. si daca e sa vorbim de cat de rotund suna as putea spune "cerc" - concluzia - imi place mai mult decat la o masina antifonata.
3. puterea la 6000 de ture , care in practica e cam 100 - am citit pe undeva ca a pus cineva masina pe dyno, te intereseaza in special la depasiri si daca vrei sa dai ceata prin oras la masini mai titrate , sa intoarca lumea capul dupa sunetul motorului. in rest nu prea ai nevoie de ea. graficul de cuplu e foarte bun la toate motoarele pe benzina de la colt(e un topic pe forum pe undeva cu grafice de cuplu). cuplul e distribuit cumva uniform fata de diesel unde urca brusc si dupa aia coboara la fel.
4. cosnumul intradevar e maricel pana te obisnuesti cu masina dar performanta(ca este o masina performanta la clasa ei ) nu se poate fara consum. cat vrei sa consume ? 4 in oras ... e benzina totusi.
5. comparatia din AMS nu o stiu , dar esti sigur ca la test intra honda civic si nu jazz? ca civicul e o clasa superioara. oricum parerea mea e ca swift-ul e ultimul, honda pe 1, colt pe2 , mazda pe 3(din cauza pretului prea mare si a dimensiunilor sensibil mai mici).
Am cumparat AMS, in care e facuta comparatie intre cele 5 mici japoneze (jazz, mazda 2, swift, yaris si colt). Spre surprinderea mea, coltul a iesit pe ultimul loc, mazda 2 pe primul loc si jazz pe 2. Motivarea redactorilor a fost faptul ca nu exista o fluenta a comenzilor (zic ei) la Colt si ca nu pare flexibila in exploatare, nefiind convingatoare din acest punct de vedere. Scaunele sunt caracterizate ca fiind de vis sau de cosmar, in functie de preferintele fiecaruia, la modul in care sunt profilate.
Exista de asemenea un tabel cu datele tehnice ale fiecarei masini si pot sa zic ca din punctul meu de vedere, atat la spatiu interior, cat si la performante si consum, Coltul sta mult mai bine, cel putin fata de alte 2 modele, fapt pentru care nu cred ca merita ultimul loc. Mazda 2 a castigat probabil datorita faptului ca este cea mai noua dintre toate si cu un design foarte reusit.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
- mariacchi234
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Ian 07, 2008 2:54 pm
- Contact:
QUOTE (mariacchi234)Motivarea redactorilor a fost faptul ca nu exista o fluenta a comenzilor (zic ei) la Colt si ca nu pare flexibila in exploatare, nefiind convingatoare din acest punct de vedere.
Sunt perfect de acord!
Comenzile nu au fost concepute sa lucreze impreuna...
Si asta am mai spus-o de la bun inceput...acceleratie "moale" pe senzor...cutie "agatatoare" si imprecisa...ambreiaj...nu le mai reiau.
Au dreptate dar odata ce te obisnuiesti e ok.
In rest nu sunt de acord cu ultimul loc desi este posibil sa fie corecta clasificarea.
Sunt perfect de acord!
Comenzile nu au fost concepute sa lucreze impreuna...
Si asta am mai spus-o de la bun inceput...acceleratie "moale" pe senzor...cutie "agatatoare" si imprecisa...ambreiaj...nu le mai reiau.
Au dreptate dar odata ce te obisnuiesti e ok.
In rest nu sunt de acord cu ultimul loc desi este posibil sa fie corecta clasificarea.
- mariacchi234
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Ian 07, 2008 2:54 pm
- Contact:
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori