2008 Lancer 1.5 109 CP Invite - Amethyst Black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Joi Aug 06, 2009 6:30 pm

QUOTE (SickneS @ Aug 6 2009, 10:03 AM) Nu-mi vine sa cred, foarte dureros ... nu e de mirare ca motorul ala a suferit sau inca sufera ... oricum am auzit ca se practica faza cu plimbatul masinii fara voia si fara ca proprietarul sa stie. mai au si ei unele chestii de luat si treburi de facut in alta parte ... si de ce mai multe ori retardatii de la service trag tare in masini !

Vad ca esti pe aceiasi unda cu mine cand zic ca e nashpa rau , si ai realizat ca nu vorbeam prostii .
Daca tu ai reactionat asa , gandeste-te cum ma simt eu , cand cu o seara inainte am lustruit plasticele alea pe acolo de m-a prins si seara , numai sa nu se prafuiasca specialistii ...
A suferit sigur , si cum spui tu, inca nu am certitudinea ca totul e in ordine, si nu mai sufera .
Sa vad cum rezolv cu pompa, si sa-i fac o verficare si in alta parte , ca sa stau impacat .
Daca se plimba ? Sunt sigur de asta . Si de ce nu ar trage tare de ele ? Ca doar nu sunt ale lor . Numai eu stiu cum am avut grija de ea , si vine un amarat cu mainile murdare direct pe volan , sa se plimbe 10 km pentru a-mi spune scurt , si fara sa-mi demonstreze cu mine in masina , ca franele nu au nimic .

Cel mai mult regret ca am avut increderea orbeasca sa las masina si sa plec de acolo prin oras . Am venit cand era " gata " .
Macar vedeam daca se iesea pe poarta cu ea , sau daca descoperam geamul acela dintre receptie si service , poate vedeam cum se lucreaza la ea.
( dar nu mi-a spus nimeni de acolo ca exista o sala de asteptare in afara de cea a receptiei )

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Joi Aug 06, 2009 6:55 pm

QUOTE (COObra @ Aug 6 2009, 08:47 AM) mai fa si tu o poza la filtrul de ulei....ca din primele mie imi pare prea murdar si parca si un pic indoit ca sa fie nou. poate e din cauza unghiului si a defocalizarii

Ma crezi ca asta i-am spus de la inceput ? Filtrul ala asa vine , murdar ? " Da asa vine... "
Parca asa mi-a spus, nu mai tin minte exact , dar pe aproape .
Doamna cu controlul calitatii de m-a sunat , m-a asigurat ca am stampila pe caiet si o foaie de garantie parca , in caz ca ulterior se constata ca nu au fost schimbate .
Numai pot eu de stampila aceea , am mai spus asta , pentru ca nu am de gand sa vand masina ca sa-i scot ochii cuiva cu reviziile efectuate si istoricul masinii .
De garantie nici atat , din moment ce sar pietre in colturile barii si cade vopseaua ....
De parca ar fi buna rau sau sunt singurul cu aceasta problema legata de vopsea .
Sau ca de fapt, cica e manjita doar cu un strat de vopsea si unul de lac , ca ti-e teama si s-o polisezi ca sa nu o faci alba .

Cu filtrul de aer inca nu sunt lamurit nici cu pretul acestuia, nici cand trebuie sa-l schimb .
A facut un an , am km putini , dar totusi e curat din ce am verificat si ma pricep si eu . Ramane sa-l verific eu cand imi aduc aminte .

Chiar am sa ma uit mai atent la filtru si am sa-ti spun daca e ceva , ca m-ai facut si pe mine curios . Cu ochiul liber nu am observat , dar parca in poza se vede indoit . Punctele acelea albe sunt de la antigel probabil , in rest ar fi trebuit sa fie curat .

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Lun Aug 10, 2009 11:37 pm

Holy crap ce mizerie au facut aia in Brasov. Auzisem numa chestii bune despre ei si uite ce nebunie ti-au lasat in masina. Trimite pozele astea la ei pe mail. Daca e ceva mail al unui sef, cu atat mai bine.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Aug 11, 2009 6:28 pm

Am sa ma interesez, si parca le-as trmite si la centru undeva sau poate si mai departe .
Nu mai am nicio retinere , prea si-au batut joc si mai ales pe bani .
Nu si-a cerut nimeni scuze pana acum , cu toate ca am fost sunat de la controlul calitatii , ceva de genul .
Dar nici nu vreau scuze , ca nu ma ajuta cu nimic , vreau sa fiu lamurit in anumite privinte .

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Ian 12, 2010 7:45 pm

Hai ca pe asta nu cred ca o stiti : Accelerare cu pedala de frana !! Tare , nu ?
Sa ma ingrijorez sau e ceva "normal " ?

Nu stiu daca are legatura doar cu cei cu motorizarea de 1.5 , avand in vedere ca lichidul de frana este in acelasi recipient cu cel de ambreiaj , dar as vrea sa faceti si voi o proba , inainte sa fac eu drumul la service si sa ma fac de ras , "ca asa fac toate ".

Deci , uite cum sta treaba :

Inainte sa opresc motorul , cu schimbatorul pe liber la relanti , mi-a venit sa ma "joc" cu pedalele .
Mergand acum o saptamana cu un c-class 270 diesel , cu , cutie automata , am observat cat de repede se intareste pedala de frana la o dubla apasare si cat de bine franeaza .
Am zis hai sa vad cat de repede ingheata si a mea , stiind ca si la alte masini , cum e si normal , dupa cateva apasari pedala devine din ce in ce mai tare .

La mine ce sa vezi ? Accelereaza !!! Cat e de normal ?
La relanti , apas pedala de frana , o eliberez iar turatia urca de la 800 la 1000 !!
Daca "fac pedala" se duce si pe la 1100 si ai impresia ca apesi pe acceleratie .
De intarit nu mai vorbesc , ca nu se simte nimic .

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Mar Ian 12, 2010 8:36 pm

In principiu iti creste turatia din cauza ca intra servofrana, care consuma ceva din puterea motorului si calculatorul compenseaza prin cresterea de turatie. Nu este o problema, asa face toate (sau cel putin masina mea face la fel).

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Mar Ian 12, 2010 8:41 pm

si la coltu meu din 96 tot asa face ... daca apas frana mai tare creste pe la 1000-1100 ture

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mie Ian 13, 2010 9:06 am

Cum a zis si colegul Diablo, este din cauza ca are nevoie de putere mecanismul.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Ian 13, 2010 10:15 am

BUGHY: am si eu o intrebare: La lancerul tau ai scut la motor? Daca da, l ai avut din dotarea standard de cand ai laut masina sau l ai achizitionat din catalogul de accesorii?

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mie Ian 13, 2010 10:20 am

Se cumpara scutul, nu vine pe dotare standard.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori