Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
robbycar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 08, 2008 12:01 am

Mesaj de robbycar » Vin Dec 25, 2009 3:14 pm

Ia sa-mi dau si eu cu parerea.......
La capitolul consum de ulei......Nu stiu sa dau o explicatie dar la mine in service vin masini care consuma uleiul castrol si nu il consuma pe mobil si (CULMEA!!!!!) invers,adica consuma mobilul si nu il consuma pe castrol.Eu nu am gasit o explicatie.Poate aflati voi.(Bineinteles ca am folosit aceleasi caracteristici(5W40,aceeasi aditivare...etc))
Un set de placute proaste ar putea sa faca zgomote cand "vor ele".Ar mai trebui sa se verifice si daca etrierele lucreaza corespunzator(sa revina usor in pozitia initiala dupa ce s-a franat).Dar banuiesc ca orice mecanic verifica daca se invarte usor roata dupa franare,nu?

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Vin Ian 08, 2010 8:40 am

Mda, cum a vazut la inceput de topic, si la mine se aude un scartait sub capota cand pornesc motorul dimineata. Dupa un timp de mers dispare, dar este destul de suparator. Se accentueaza la turatii mici cand apas acceleratia. Zgomotul este metalic ca si cum ceva in miscare atinge pe metal pe undeva prin spatele motorului. Am intrebat si eu pe la alti posesori de masini si mi-au zis ca ar putea fi de la cureaua de transmisie, ca are mizerie, ca are umezeala... Eu nu stiu ce sa zic. Ideea ca momentan n-am bani de service si intreb si eu pe aici...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Ian 08, 2010 2:21 pm

Coltul de 1.3 are transmisie pe lant. 90% e cureaua de la alternator, trebuie intinsa.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Ian 09, 2010 11:06 am

si cum ne e lene sa punem mana pe o cheie de 13, mergem cu ele asa, ne miram de ce nu merge aerul conditionat, de ce nu incarca alternatorul, etc.
si pentru cine se pregateste de vreun raspuns......este absolut normal sa se intinda cureaua.

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Dum Ian 10, 2010 10:26 pm

Bine nene, la urmatorul salariu ma duc la un service (si nu la Mitsubishi, ca nu fac treaba buna "pe garantie"). Multam frumos de raspuns.

Cat despre cheia de 13... io unu' nu-mi bag mainele sub capota pentru ca nu ma pricep. De-aia mi-am luat masina Mitsubishi, ca sa merg cat mai multi kilometri fara sa deschid capota de cat pentru lichid de parbriz. Daca eram meserias imi luam Opel cum au doi colegi de-ai mei si care tin masinile in fata blocului pentru ca nu mai porneste motoru'

Salut si multam inca odata.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Ian 11, 2010 7:44 am

sefu....e vorba de niste intretineri de bun simt.
daca tot nu vrei sa faci nimic, nu-i mai pune nici benzina si nu-i mai face nici reviziile. ce dracu doar suntem in 2010, ar trebui sa tina uleiul 40 de ani.

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Lun Ian 11, 2010 12:30 pm

Sefu' nu consider ca umblatu cu cheia de 13 sub capota e intretinere de bun simt... Duci lucrurile prea departe...(Iar cu reviziile sunt la zi). Si am zis doar: nu ma pricep. Eu te cred ca iti place sa-ti bagi nasu sub capota si sa mesteresti, dar eu (si mai sunt si altii) sunt doar utilizator. Banuiesc ca in cazul in care ti se arde placa de baza la PC nu te pui sa vezi care integrat are buba, ci te duci la magazinul de unde ai luat PC-ul sau iti ei alta placa. Pentru mine ar fi intretinere de bun simt sa iti verifici din cand in cand starea condensatorilor si a celorlalte componente din PC, dar nu sfatuiesc pe toata lumea sa faca asta ptr ca nu toti se pricep.

Dar ducem topicul in alta directie si nu cred ca e bine.

Oricum, multumesc pentru sfaturi. Am sa merg la un service, dupa cum ziceam, si am sa-l rog pe mecanic sa se uite la cureaua aia.

Salut, spor la bani si fara AH1N1!!

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Ian 11, 2010 8:02 pm

QUOTE Banuiesc ca in cazul in care ti se arde placa de baza la PC nu te pui sa vezi care integrat are buba
e posibil sa te surprind cu raspunsul.
pe de alta parte umblatul cu cheia de 13 pe sub capota, cum zici tu, nu e nici pe departe la fel de laborioasa ca si condensatorul. e adevarat ca nu m-am priceput la condensator, dar am mers la magazin cu ala belit in mana si am zis ca vreau unu dala....si a mers.
pe de si mai alta parte, parca asta era scopul unui forum, sa invatam cate ceva si sa punem si osu la treaba.
daca doar intrii si zici am mai facu 10000km, ma duc la service (sau astepti ca raspuns la problemele tale, indrumarea de a te duce la service), parerea mea e ca-ti pierzi timpul. pentru tine masina e doar o unealta cum e pt mine ciocanul si nu esti pasionat, nu te intereseaza sa o intelegi.

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Mar Ian 12, 2010 9:39 am

Ei mai sa fie... azi ma duc sa-mi cumpar o cheie reglabila si-mi intind singur cureaua... Am vorbit cu un prieten si mi-a aratat ce si unde treb' sa umblu, sa fiu al naibii daca n-o fac singur singurel...

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Mar Ian 12, 2010 7:37 pm

Nu mai merge butonul de Edit, fac alt post.

Am luat cheie reglabila. Am deschis capota. Am strans cureaua. NU se mai aude...
Ramane de vazut daca maine dimineata este la fel de ok.

Mr. COObra merci pentru sutul in fund. A prins bine.

IN SCHIMB am descoperit un alt zgomot care se aude de undeva de sub motor. Nu e scartait, se aude ca si cum o componenta care se roteste incet ar avea mizerie sau atinge ceva si ca sa ma exprim onomatopeic se aude "h?sh-h?sh-h?sh" si se intensifica cand apas pedala de acceleratie. Din pacate acest zgomot nu dispare pe parcus, cand ma opresc undeva si las motorul oprit se aude la fel. Am observat ca se aude mai tare cand merg in marsarier.(posibil sa mi se para).

Mai e cineva cu zgomote ciudate?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori