Mitsubishi Lancer Ralliart 2008
Mie imi place Caliberu' care de fapt este crossover (also called CUV for Crossover Utility Vehicle)
Nu e mare, nu e mic dar este foarte practic, garda mare la sol, solid...perfect pentru aproape orice situatie.
Bine, nu poti sa ai pretentii mari de offroad sau de sportivitate, dar e o masina echilibrata, pretul este cel mai ok de pe piata, motoare de ultima generatie folosite impreuna cu Mitsubishi unde costa frate...ca de, e Mitsubishi.
1.5 benzina de pe Colt si noul lancer e tot Daymler Chrysler - Mitsubishi dar e din 2004...vechiut, ieftineala...dieselul e VAG, tehnologie veche, ieftineala...insa noile World Engine-uri nu stiu cat vor fi de ieftine la Mitsubishi dar nu asta e ideea, ideea e ca 3-4 ani de zile de acum incolo vor trebui sa faca fata la tot ce va apare pe piata...si din start, desi sunt ok ca performante, nu sunt cine stie ce...deja le consider depasite.
Cum ziceam...un 2.0 aspirat + CVT (lancer) sau hai sa zicem 1.8 aspirat + CVT (lancer) cat poate sa coste cand 2.0 aspirat + CVT (Caliber) costa 18.500 DDP si Caliberu e ceva mai mult....
Bine problema nu se pune asa dar ca chestie...
Daca Mitsubishi foloseste motoare GEMA, aceleasi motoare (cutii) folosite si pe Dodge si nu numai, atunci la ce bun sa dau cu cateva mii mai mult pe un Mitsubishi ?
Ca sunt fan ?
Motoarele sunt comune pentru toate 3, Chrysler, Hyundai, Mitsubishi..difera softul, admisia, evacuarea si DOHC-ul.
Dodge, Chrysler foloseste VVT...Mitsubishi foloseste MIVEC, samd.
Ideea e ca pe aceleasi motoare, cilindree indentica, datorita acestor mici diferente dintre ele ...la Chrysler se obtin niste performante mai bune decat la Mitsubishi...
Ambele masini imi plac ca design, si Lancerul, si Caliberu.
Numai un drive-test si pretul vor decide.
Nu e mare, nu e mic dar este foarte practic, garda mare la sol, solid...perfect pentru aproape orice situatie.
Bine, nu poti sa ai pretentii mari de offroad sau de sportivitate, dar e o masina echilibrata, pretul este cel mai ok de pe piata, motoare de ultima generatie folosite impreuna cu Mitsubishi unde costa frate...ca de, e Mitsubishi.
1.5 benzina de pe Colt si noul lancer e tot Daymler Chrysler - Mitsubishi dar e din 2004...vechiut, ieftineala...dieselul e VAG, tehnologie veche, ieftineala...insa noile World Engine-uri nu stiu cat vor fi de ieftine la Mitsubishi dar nu asta e ideea, ideea e ca 3-4 ani de zile de acum incolo vor trebui sa faca fata la tot ce va apare pe piata...si din start, desi sunt ok ca performante, nu sunt cine stie ce...deja le consider depasite.
Cum ziceam...un 2.0 aspirat + CVT (lancer) sau hai sa zicem 1.8 aspirat + CVT (lancer) cat poate sa coste cand 2.0 aspirat + CVT (Caliber) costa 18.500 DDP si Caliberu e ceva mai mult....
Bine problema nu se pune asa dar ca chestie...
Daca Mitsubishi foloseste motoare GEMA, aceleasi motoare (cutii) folosite si pe Dodge si nu numai, atunci la ce bun sa dau cu cateva mii mai mult pe un Mitsubishi ?
Ca sunt fan ?
Motoarele sunt comune pentru toate 3, Chrysler, Hyundai, Mitsubishi..difera softul, admisia, evacuarea si DOHC-ul.
Dodge, Chrysler foloseste VVT...Mitsubishi foloseste MIVEC, samd.
Ideea e ca pe aceleasi motoare, cilindree indentica, datorita acestor mici diferente dintre ele ...la Chrysler se obtin niste performante mai bune decat la Mitsubishi...
Ambele masini imi plac ca design, si Lancerul, si Caliberu.
Numai un drive-test si pretul vor decide.
QUOTE (Andrei_RC)Am fost pe la showroom prin giulesti sambata. Am intrbat de motorul de 1.8t si mi s-a zis ca nu are treaba cu cele de la vag si ca e de conceptie mitsubishi. Vedem cand apare ce va fi de capul lui.
Andrei, pina la urma ce ti-au spus , pe Ralliart ramine 1.8t sau 2.0t ??? La dreq...atita tainuie ralliartu' asta....
pina la urma ma supar si pun un diferential pe fata si un kit de turbo pe asta si gata....
Andrei, pina la urma ce ti-au spus , pe Ralliart ramine 1.8t sau 2.0t ??? La dreq...atita tainuie ralliartu' asta....
pina la urma ma supar si pun un diferential pe fata si un kit de turbo pe asta si gata....

2008 Mitsubishi Lancer Ralliart: Official Details
While everybody is focusing on the all-new Lancer EVO X, Mitsubishi Europe today released official details on the 2008 Lancer Ralliart. Even though Mitsubishi doesn’t clarify in its press release whether the Ralliart will be based on the 4door Lancer or the upcoming 5door hatch version which is expected to be introduced at the Geneva Show, our sources state that in Europe, the Ralliart will be based on the 5door version while in the States, the 4door sedan. (Photo above: 2005 Lancer Concept Sportback)
In both cases however, the Lancer Ralliart will be equipped with a detuned version the EVO X’s new 2.0 litre (Dual Valve VVT) Turbo Engine producing 240 PS coupled with Mitsubishi’s 6-speed Twin Clutch - SST transmission and with a full-time 4WD system with Active Yaw Control and Active Centre Differential. -Continued after the jump
In Europe and unless Mitsubishi decides else wise in terms of pricing, the Lancer Ralliart will compete against the Subaru Impreza WRX, VW Golf GTI, Opel Astra OPC, Honda Civic Type-R, Renault Megane RS etc.
According to Mitsubishi’s European arm, the Lancer Ralliart will feature among other things, an aluminium bonnet panel, Recaro front seats, sports steering wheel with paddle shift and a Ralliart radiator grille.
Sursa: http://carscoop.blogspot.com/2007/12/20 ... liart.html
While everybody is focusing on the all-new Lancer EVO X, Mitsubishi Europe today released official details on the 2008 Lancer Ralliart. Even though Mitsubishi doesn’t clarify in its press release whether the Ralliart will be based on the 4door Lancer or the upcoming 5door hatch version which is expected to be introduced at the Geneva Show, our sources state that in Europe, the Ralliart will be based on the 5door version while in the States, the 4door sedan. (Photo above: 2005 Lancer Concept Sportback)
In both cases however, the Lancer Ralliart will be equipped with a detuned version the EVO X’s new 2.0 litre (Dual Valve VVT) Turbo Engine producing 240 PS coupled with Mitsubishi’s 6-speed Twin Clutch - SST transmission and with a full-time 4WD system with Active Yaw Control and Active Centre Differential. -Continued after the jump
In Europe and unless Mitsubishi decides else wise in terms of pricing, the Lancer Ralliart will compete against the Subaru Impreza WRX, VW Golf GTI, Opel Astra OPC, Honda Civic Type-R, Renault Megane RS etc.
According to Mitsubishi’s European arm, the Lancer Ralliart will feature among other things, an aluminium bonnet panel, Recaro front seats, sports steering wheel with paddle shift and a Ralliart radiator grille.
Sursa: http://carscoop.blogspot.com/2007/12/20 ... liart.html
deci am presupus corect mai sus...era normal sa se traga din EVO...
EVO si Pajero singurele modele noi, Mitsubishi 100% care isi merita sigla din plin.
In cazul acesta se pare ca si Lancerul Ralliart va fi o masina adevarata fara compromisuri de calitate si performanta.
Oare la ce pret va fi ? :roll:
Un pic peste 30.000 euro ?
EVO si Pajero singurele modele noi, Mitsubishi 100% care isi merita sigla din plin.
In cazul acesta se pare ca si Lancerul Ralliart va fi o masina adevarata fara compromisuri de calitate si performanta.
Oare la ce pret va fi ? :roll:
Un pic peste 30.000 euro ?
O poza poate cu adevaratul Ralliart, cica ar fi model de preproductie. Mai jos sunt cateva specificatii. Poza a fost pusa pe un forum din state de un tip care spune ca lucreaza la Mitsubishi.
Available 5 Speed Manual or SST
Recaro Front Seats
AWD
Turbo
230-240 HP est.
GTS Rims
Available Navi system
Available 5 Speed Manual or SST
Recaro Front Seats
AWD
Turbo
230-240 HP est.
GTS Rims
Available Navi system
- Fişiere ataşate
-
- img005.jpg (63.93 KiB) Vizualizat de 5503 ori
Se pare ca poza e cu ce trebuie......azi dim am primit link-ul asta: http://carscoop.blogspot.com/2008/01/20 ... 40-hp.html
Si e bine ca iese tocmai in 2009 ....mai apar defecte ascunse la modelul nou...si mai string si eu ceva parale
Si e bine ca iese tocmai in 2009 ....mai apar defecte ascunse la modelul nou...si mai string si eu ceva parale

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori