2008 Colt CZ3 1.3 95 CP Porcelain White - my "minivan
Abia ieri am reusit sa ajung la service. Avand in vedere ca "defectele" erau minore (scartaitul pedalei de ambreiaj si al curelei de accesorii), le-am tot amanat. In fine, ajung la service, toate bune si frumoase, mi se ofera si o verificare a lichidelor, bateriei si alte nimicuri.. moca. Bun zic.
Bag masina in service, am stat langa ea... Amortizoarele spate au scurgeri. Nu se inlocuiesc pe garantie pana nu se face un "test de eficienta". Adica sunt varza da' las' ca merge asa. In fine, zic sa mai las si om rezolva la revizie (care ar trebui sa vina peste vreo 1000 km). Pana aici eram pe punctul de "s-ar putea" sa fac revizia la Casa Auto Iasi.
Baietii termina, scot masina din service, sar repede in ea, fac cativa metri, opresc si cand ridic piciorul de pe ambreiaj... Azi dimineatza la pornirea la rece, din pacate, am avut aceeasi reactie la auzul acordurilor armonioase ale curelei. Stau si ma intreb care e defapt competenta reala a acestui service daca nici macar chestiile astea, atat de minore, n-au fost capabili sa le rezolve?
Bag masina in service, am stat langa ea... Amortizoarele spate au scurgeri. Nu se inlocuiesc pe garantie pana nu se face un "test de eficienta". Adica sunt varza da' las' ca merge asa. In fine, zic sa mai las si om rezolva la revizie (care ar trebui sa vina peste vreo 1000 km). Pana aici eram pe punctul de "s-ar putea" sa fac revizia la Casa Auto Iasi.
Baietii termina, scot masina din service, sar repede in ea, fac cativa metri, opresc si cand ridic piciorul de pe ambreiaj... Azi dimineatza la pornirea la rece, din pacate, am avut aceeasi reactie la auzul acordurilor armonioase ale curelei. Stau si ma intreb care e defapt competenta reala a acestui service daca nici macar chestiile astea, atat de minore, n-au fost capabili sa le rezolve?
http://www.permatex.com/products/Automo ... oner_b.htm incearca si cu asa ceva . Daca reapare scartaitul (iarasi iti spun din propria experienta ) poate sa fie si o uzura a curelei (asta in cazul in care ai mai strans-o si degeaba ).
"The system has just recovered from a serious error".
Intotdeauna m-a amuzat mesajul asta. Si avand in vedere ca tot de electronica este vb, poate ca s-ar incadra si aici.
Sa incepem cu inceputul. O friguroasa zi de incept de ianuarie, pornesc motorul in jurul pranzului. Totul ok, mai putin martorul de la baterie care ramasese aprins. S-o fi descarcat, zic. Las motorul sa se incalzeasca, opresc toti consumatorii in ideea ca.. o sa se incarce bateria si ma apuc de adus bagajele (asta e, n-avem ce face.. trebuia sa ajung de la Brasov la Iasi, si fiind sarbautoare ia de unde nu-i service deschis.. just in case). Pornim la drum, martorul ramane aprins, tot ce insemna consumator inutil ramane oprit. Merg aprox 20 de km, martorul se stinge, zic sa iau o paiza.. si opresc ~15 min timp in care motorul ramane pornit. Ne urnim din nou, totul ok in primele 2-3 min, dupa, cand ajungeam la 2500 rpm se aprindea din nou martorul. Chestia asta pret de cateva minute, dupa care a ramas aprins.
In fine, mergem la service. Diagnosticul: incarca PREA MULT curent! Alternatorul functiona la 56% din capacitate si incarca 15.5V. In concluzie, se schimba. Se schimba apoi si bateria pt ca eroarea nu disparuse, se gaseste un contact oxidat, se curata. Ok, gata sa iau masina, finalizam cu hartzoagele.. In culmea fericirii, urc in masina. Pun contact.. martorul de la baterie nu se mai aprindea deloc - nici macar la check, porneam motorul si ramanea aprins cel de la ABS... ce mai, starea mea de euforie deja se transformase in depresie.
Bagam masina inapoi in service, se mai uita baietii pe acolo si ajungem la concluzia ca.. schimbam ECU. S-a schimbat, dupa ce incepuse sa incarce normal.. nu tinea curent. S-a mai facut ce s-a mai facut pe acolo, deja nu mai aveam nervi sa aud tot ce se intampla.. si intr-un final, totul s-a rezolvat si e complet in regula.
Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care si-au tocit rabdarea si nervii pentru a reinsanatosi urecheatu'. Concluzia la care au ajuns cei de la service a fost ca, neavand scut, a patruns sare in alternator, a oxidat si de acolo toata distractia.
Intotdeauna m-a amuzat mesajul asta. Si avand in vedere ca tot de electronica este vb, poate ca s-ar incadra si aici.
Sa incepem cu inceputul. O friguroasa zi de incept de ianuarie, pornesc motorul in jurul pranzului. Totul ok, mai putin martorul de la baterie care ramasese aprins. S-o fi descarcat, zic. Las motorul sa se incalzeasca, opresc toti consumatorii in ideea ca.. o sa se incarce bateria si ma apuc de adus bagajele (asta e, n-avem ce face.. trebuia sa ajung de la Brasov la Iasi, si fiind sarbautoare ia de unde nu-i service deschis.. just in case). Pornim la drum, martorul ramane aprins, tot ce insemna consumator inutil ramane oprit. Merg aprox 20 de km, martorul se stinge, zic sa iau o paiza.. si opresc ~15 min timp in care motorul ramane pornit. Ne urnim din nou, totul ok in primele 2-3 min, dupa, cand ajungeam la 2500 rpm se aprindea din nou martorul. Chestia asta pret de cateva minute, dupa care a ramas aprins.
In fine, mergem la service. Diagnosticul: incarca PREA MULT curent! Alternatorul functiona la 56% din capacitate si incarca 15.5V. In concluzie, se schimba. Se schimba apoi si bateria pt ca eroarea nu disparuse, se gaseste un contact oxidat, se curata. Ok, gata sa iau masina, finalizam cu hartzoagele.. In culmea fericirii, urc in masina. Pun contact.. martorul de la baterie nu se mai aprindea deloc - nici macar la check, porneam motorul si ramanea aprins cel de la ABS... ce mai, starea mea de euforie deja se transformase in depresie.
Bagam masina inapoi in service, se mai uita baietii pe acolo si ajungem la concluzia ca.. schimbam ECU. S-a schimbat, dupa ce incepuse sa incarce normal.. nu tinea curent. S-a mai facut ce s-a mai facut pe acolo, deja nu mai aveam nervi sa aud tot ce se intampla.. si intr-un final, totul s-a rezolvat si e complet in regula.
Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care si-au tocit rabdarea si nervii pentru a reinsanatosi urecheatu'. Concluzia la care au ajuns cei de la service a fost ca, neavand scut, a patruns sare in alternator, a oxidat si de acolo toata distractia.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori