Chiptuning by Flashtuning SRL
Acum o luna si ceva am testat masina pe un dyno din Sema Park (anonymous bad guys) , grafice putere/cuplu, timp pe 400m si ceva fimulete cu nokia connecting people.
Valorile de pe grafic sunt masurate la roata, 82kw X 1.34 = 110 CP (la roata) => 128 CP motor din cele afirmate...
Eu nu stiu care este randamentul transmisiei la colt, pierderi, samd. asa ca nu stiu ce sa zic vis-a-vis de acesti 128 CP.
Ma asteptam undeva la ~ 120CP, cu atat mai mult ca masina avea admisia imbacsita, o benzina mai putin buna in rezervor si deci nu avea un comportament de zile mari.
Oricum am fost placut suprins si nu numai eu..."ba ce trage coaja".
Nu s-au mai mirat cand au aflat ca este resoftata de Jeff.
In schimb timpul de 15.65 sec/400 m ... cred ca se putea mai bine, omul a patinat-o la plecare, ambreiajul meu prinde sus si nu era obisnuit....
http://www.youtube.com/watch?v=0PeZJDRV ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=bc6yowft ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=3c0Up14G ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=Qb1WW2v8 ... r_embedded
Valorile de pe grafic sunt masurate la roata, 82kw X 1.34 = 110 CP (la roata) => 128 CP motor din cele afirmate...
Eu nu stiu care este randamentul transmisiei la colt, pierderi, samd. asa ca nu stiu ce sa zic vis-a-vis de acesti 128 CP.
Ma asteptam undeva la ~ 120CP, cu atat mai mult ca masina avea admisia imbacsita, o benzina mai putin buna in rezervor si deci nu avea un comportament de zile mari.
Oricum am fost placut suprins si nu numai eu..."ba ce trage coaja".
Nu s-au mai mirat cand au aflat ca este resoftata de Jeff.
In schimb timpul de 15.65 sec/400 m ... cred ca se putea mai bine, omul a patinat-o la plecare, ambreiajul meu prinde sus si nu era obisnuit....
http://www.youtube.com/watch?v=0PeZJDRV ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=bc6yowft ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=3c0Up14G ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=Qb1WW2v8 ... r_embedded
- Fişiere ataşate
-
[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
-
[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
QUOTE (Jeff @ Nov 27 2009, 12:20 AM) Ieri am adaugat si un L200 la palmares: trage frumos, liniar, chiar si in turatii mai mari, ceea ce inainte nu facea. Suntem multumiti, si eu si clientul
Dupa resoftare am facut un drum de aproximativ 4000 km, din care majoritatea (90%) pe autostrada, apoi ceva pe la munte.
La 2200 RPM (110-115 km/h) consumul real a fost de 8.2-8.4 l/100km (2 persoane + bagaje + cam 100 kg balast in bena), putin mai mare decat ma asteptam, dar explicabil, din cauza anvelopelor de iarna cu care am plecat la drum. Dupa ce voi monta anvelopele de vara voi reface testul de consum si voi reveni cu date. De remarcat usurinta cu care accelereaza in plaja de turatii 2000-3000 RPM.
La munte am refacut trasee pe care mersesem si inainte de resoftare. Am constatat un cuplu mai mare la aceeasi turatie a motorului (panta pe care am urcat numai cu a II-a inainte de resoftare, am urcat acum cu a III-a fara probleme).
Ca si concluzie, resoftarea si-a meritat din plin banii, si functioneaza bine inclusiv la masini de teren.
Cu deosebita stima.
Dupa resoftare am facut un drum de aproximativ 4000 km, din care majoritatea (90%) pe autostrada, apoi ceva pe la munte.
La 2200 RPM (110-115 km/h) consumul real a fost de 8.2-8.4 l/100km (2 persoane + bagaje + cam 100 kg balast in bena), putin mai mare decat ma asteptam, dar explicabil, din cauza anvelopelor de iarna cu care am plecat la drum. Dupa ce voi monta anvelopele de vara voi reface testul de consum si voi reveni cu date. De remarcat usurinta cu care accelereaza in plaja de turatii 2000-3000 RPM.
La munte am refacut trasee pe care mersesem si inainte de resoftare. Am constatat un cuplu mai mare la aceeasi turatie a motorului (panta pe care am urcat numai cu a II-a inainte de resoftare, am urcat acum cu a III-a fara probleme).
Ca si concluzie, resoftarea si-a meritat din plin banii, si functioneaza bine inclusiv la masini de teren.
Cu deosebita stima.
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
hai sa vedem cati ne adunam, sa-l putem aduce pe Jeff. cred ca suntem cel putin 4 in acest moment. propun sa deschidem o lista si sa nu incurcam omul. ce zici Jeff, pentru cati baieti crezi ca poate veni mosul si la noi? am un drum lung de facut dupa craciun si mi-ar prinde bine niste reni in plus. pace.
QUOTE (Cristi @ Dec 1 2009, 12:52 AM) Acum o luna si ceva am testat masina pe un dyno din Sema Park (anonymous bad guys) , grafice putere/cuplu, timp pe 400m si ceva fimulete cu nokia connecting people.
Cat a costat testarea?
QUOTE (Cristi @ Dec 1 2009, 12:52 AM) Valorile de pe grafic sunt masurate la roata, 82kw X 1.34 = 110 CP (la roata) => 128 CP motor din cele afirmate...
Eu nu stiu care este randamentul transmisiei la colt, pierderi, samd. asa ca nu stiu ce sa zic vis-a-vis de acesti 128 CP.
Ma asteptam undeva la ~ 120CP, cu atat mai mult ca masina avea admisia imbacsita, o benzina mai putin buna in rezervor si deci nu avea un comportament de zile mari.
Ti-ai pus masina pe dyno si inainte de resoftare? Sau este cineva care si-a pus masina pe dyno inainte de orice modificare?
Ar fi interesant de vazut care este puterea si cuplul real al unei masini stock.
QUOTE (Cristi @ Dec 1 2009, 12:52 AM) In schimb timpul de 15.65 sec/400 m ... cred ca se putea mai bine, omul a patinat-o la plecare, ambreiajul meu prinde sus si nu era obisnuit....
Este vorba de un test pe "teren" sau de o simulare?
Din ce am calculat eu pe http://www.dragracing.ro/ ca sa scoti un 15.8 sec pe 400 m ar fi nevoie de vreo 150 CP ptr o masina cu tractiune fata, 1075 kg + 75 kg sofer.
Cat a costat testarea?
QUOTE (Cristi @ Dec 1 2009, 12:52 AM) Valorile de pe grafic sunt masurate la roata, 82kw X 1.34 = 110 CP (la roata) => 128 CP motor din cele afirmate...
Eu nu stiu care este randamentul transmisiei la colt, pierderi, samd. asa ca nu stiu ce sa zic vis-a-vis de acesti 128 CP.
Ma asteptam undeva la ~ 120CP, cu atat mai mult ca masina avea admisia imbacsita, o benzina mai putin buna in rezervor si deci nu avea un comportament de zile mari.
Ti-ai pus masina pe dyno si inainte de resoftare? Sau este cineva care si-a pus masina pe dyno inainte de orice modificare?
Ar fi interesant de vazut care este puterea si cuplul real al unei masini stock.
QUOTE (Cristi @ Dec 1 2009, 12:52 AM) In schimb timpul de 15.65 sec/400 m ... cred ca se putea mai bine, omul a patinat-o la plecare, ambreiajul meu prinde sus si nu era obisnuit....
Este vorba de un test pe "teren" sau de o simulare?
Din ce am calculat eu pe http://www.dragracing.ro/ ca sa scoti un 15.8 sec pe 400 m ar fi nevoie de vreo 150 CP ptr o masina cu tractiune fata, 1075 kg + 75 kg sofer.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori