!!!colt 1.3 SAM detalii

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
KidsJoyLounge
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 10, 2007 8:19 am

Mesaj de KidsJoyLounge » Mar Dec 18, 2007 9:23 pm

QUOTE (COObra):twisted: uite ia...........nenea damutz are displayul la computerul de bord ca la mine....adica scris negru pe fundal verde. .....restu au invers si nu vad nimic pe soare
eu am invers si cred ca am embeded nightvision... nu m-a deranjat vreodata soarele. Oricum, arata frumos al vostru

Avatar utilizator
KidsJoyLounge
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 10, 2007 8:19 am

Mesaj de KidsJoyLounge » Mie Dec 26, 2007 1:37 am

o intrebare am si eu pentru tine... stai cumva in cartierul rezidential de undeva dincolo de 2Cocosi? ala care are la intrare niste blocuri portocalii ? daca nu scuze, dar asa imi seamana incinta.

Avatar utilizator
mocanu86
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 05, 2007 11:38 am

Mesaj de mocanu86 » Mie Dec 26, 2007 4:17 pm

nu nu .. eu sunt din bacau si e cartierul gheraesti dar nu cred ca il stii
abia am fost acasa(bacau) eu sunt student in bucuresti si acu cand m-am intors sper bucuresti am venit cu skoditza .. deci super . se ducea la 170-180 fara probleme, la colt parca la 140 imi e cam frica , oricum e diferenta de clasa , marime , motor si multe multe altele. acu cu skoda consumul e de 12-16 % si chiar nu e asa aglomerat in bucuresti dar asta e am lasat mitsu acasa in frig , sper sa nu se supere prea tare pt ca peste 2 saptamani cand ma intorc ii pun alti ochelari sa vada mai bine , mai exact xenon de 8000k ca sa se vada si frumos(abia astept) si mai e o faza, acu o luna a intrat unu in mine, avea asigurare la unita si unita nu are parteneriat cu mitsubishi asa ca o fac pe casco si m-au progrmat abia pe 8 ianuarie (stiu .. o mare prostie ) dar nu e atinsa prea tare , jentile sunt cam zgariate si si trage un pic dreapta deci e un pic de belea cu directia si sper sa ma rezolve aia de la mcar de langa expoconstruct (am auzit ca sunt 2 reprezentate aci in bucuresti ) oricum , sper sa fie de treaba , sa faca treaba buna pt ca din cate am citit pe aci pe forum catziva dintre voi nu ati avut experiente prea misto. in fine . imi pare rau ca nu pot ajunge la intalnire pt ca 1 la mana sunt cu skoda si in al doilea rand ies de la servici pe la 22 dar sper sa ajung si eu la o intalnire cat de curand . v-am salutat .. numai bine

Avatar utilizator
Ady
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 25, 2007 9:31 pm

Mesaj de Ady » Mie Dec 26, 2007 6:11 pm

QUOTE (mocanu86)nu nu .. eu sunt din bacau si e cartierul gheraesti dar nu cred ca il stii
abia am fost acasa(bacau) eu sunt student in bucuresti si acu cand m-am intors sper bucuresti am venit cu skoditza .. deci super . se ducea la 170-180 fara probleme, la colt parca la 140 imi e cam frica , oricum e diferenta de clasa , marime , motor si multe multe altele. acu cu skoda consumul e de 12-16 % si chiar nu e asa aglomerat in bucuresti dar asta e am lasat mitsu acasa in frig , sper sa nu se supere prea tare pt ca peste 2 saptamani cand ma intorc ii pun alti ochelari sa vada mai bine , mai exact xenon de 8000k ca sa se vada si frumos(abia astept) si mai e o faza, acu o luna a intrat unu in mine, avea asigurare la unita si unita nu are parteneriat cu mitsubishi asa ca o fac pe casco si m-au progrmat abia pe 8 ianuarie (stiu .. o mare prostie ) dar nu e atinsa prea tare , jentile sunt cam zgariate si si trage un pic dreapta deci e un pic de belea cu directia si sper sa ma rezolve aia de la mcar de langa expoconstruct (am auzit ca sunt 2 reprezentate aci in bucuresti ) oricum , sper sa fie de treaba , sa faca treaba buna pt ca din cate am citit pe aci pe forum catziva dintre voi nu ati avut experiente prea misto. in fine . imi pare rau ca nu pot ajunge la intalnire pt ca 1 la mana sunt cu skoda si in al doilea rand ies de la servici pe la 22 dar sper sa ajung si eu la o intalnire cat de curand . v-am salutat .. numai bine

Legat de directie ... mai mult ca sigur trage dreapta din cauza unei jenti lovite :?

Avatar utilizator
mocanu86
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 05, 2007 11:38 am

Mesaj de mocanu86 » Joi Dec 27, 2007 4:19 pm

ai dreptate .. cand am incercant sa-l evit pe nea caisa care mi-a taiat fata de am intrat in el am muscat si bordura destul de k-lumea ca mi-a taiat si caiuciucu , acum va intreb pe voi, credeti ca e mare belea si dureaza mult pana se rezolva chestia cu directia la service ? ca nu as vrea sa o tin prea mult acolo mai ales ca nu pot sta langa mecanici pt ca lucrez si nu am timp .. m-ati cam speriat cu faza ca sa nu las masina nesupravegheata .. la servici trebuie sa-mi repare urmatoarele _ spoiler de revopsit, aripa de schimbat, jante fatza stnga dreapta si de reparat faza cu directia .. sper sa nu-mi tzina mitzu mai mult de 3 zile pe acolo si sper sa faca treaba buna ca asta e cel mai important si cred ca , cu aceasta ocazie am sa-i pun si spoileru pe spate si sper sa nu fie prea scump numai bine .. ciao ciao

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Vin Dec 28, 2007 1:18 am

daca e doar janta,cu asta scapi cel mai repede.decat sa stai dupa service,mai bine o duci la o vulcanizare mai buna sa ti-o indrepte pe un echipament serios.oricum celelalte vor dura.am fost la service de curand si-ti pot spune ca sunt foarte aglomerati oamenii.daca nu se extind in curand,nu prea ii vad facand fata problemelor.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Dec 28, 2007 1:40 am

S-au extins deja, mai au un service si in Berceni.

Avatar utilizator
QFWFQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 03, 2007 3:07 am

Mesaj de QFWFQ » Mar Ian 08, 2008 2:03 am

Draga mocanu86, problema stilpilor A care genereaza vizibilitate proasta este semnalata si in presa de specialitate. Cauza este solutia de design aleasa, mai potrivita daca Colt ar fi fost mai lat cu 10 cm. Asta e. Zgomotul: masuratorile din reviste arata ca zgomotul in Colt e cam cu 50% mai mare ca la alte masini din clasa sa; din doua motive: unul subiectiv, un motor ceva mai zgomotos iti da uneori senzatia ca ar fi mai puternic; unul obiectiv, insonorizarea costa bani iar, pentru pret trebuie sa sacrifici de undeva. Consumul: cauta sa vezi de cite ori poti consumul instantaneu: din experienta proprie, consumul meu instantaneu la pornirea de pe loc ( treapta I) la un motor de 1,6 litri e cam de 32-33l/100Km, chiar daca media de consum este 5,6-6,9l/100Km. Depinde deci, pentru consum in oras, cit de mult mergi in treptele 1 si 2. Un consum de 8 litri in oras la 1300cmc nu-i rau, un motor de 1,6 litri ia 9-10 litri la suta in oras fara probleme. Consumul de catalog este determinat pe baza unui ciclu standard international ( asa-numitul ciclu ISO) care specifica un anumit program de turatii, cum le-a trecut unora prin cap ca s-ar merge in oras. De aceea, diferenta fata de consumul real poate fi destul de mare. Totusi, consumul de catalog poate fi un indiciu bun uneori: eu la masina mea (Renault Megane I faza 2) am, dupa sapte ani un consum mediu mai mic decit cel specificat in catalog si nu merg incet, nici pe departe, insa am o experienta in conducere care imi permite sa simt bine masina si sa exploatez motorul corect, fara turari inutile si fara sa-mi propun in mod explicit sa fac economii. Uneori mai depinde si de motor, adica de cit de norocos esti. Depasirile: aici conteaza foarte mult reprizele, adica cuplul. Din cite tin eu minte, sper sa nu gresesc, valoarea in secunde a reprizei 80-120Km/h in treapta a 4-a este cam cu 1-2 secunde mai mare ca timpul de demaraj 0-100Km/h. Relatia asta este valabila doar la benzina, la motorina timpul de repriza poate cobori si la jumatatea timpului de demaraj 0-100Km/h. De obicei vinzatorii de masini evita se dea valorile reprizelor, care iti arata cam cit de repede poti face o depasire. In mod normal, dupa relatia de mai sus, tu ar trebui sa ai o repriza 80-120 in treapta a 4-a cam in 13-14 secunde. Poti incerca sa cronometrezi aproximativ. Daca vei compara cu un motor de 1,6 litri, ceva mai cuplos, sigur ca vei fi dezamagit. Sunetul motorului: daca motorul suna rotund, nu-ti face probleme de sonoritate. Motorul tau de 1300 trage totusi o masina mai grea de o tona. Iar motorul de Colt nu este unul dintre acele motoare nobile. Sigur ca sonoritatea perceputa tine si de sistemul de esapare si de cel de insonorizare, aici s-ar putea sa fie problema. Am citit ca BMW a angajat pentru Mini specialisti in muzica, pentru ca sistemul de esapare si cel de insonorizare sa fie reglate astfel incit motorul sa se auda cit mai placut in urechea soferului, dar nu e cazul la Colt, fiindca vezi si tu cit costa un Mini. Puterea: nu te intereseaza acei 95CP la 6000 de ture, cit te intereseaza ce putere ai la turatiile normale la care mergi, asta inseamna ca mai interesant e curba de putere: de aceea unele masini cu performante splendide de lista sunt facute de ris pe sosea de masini mai modeste in cataloage, dar care transmit mai eficace o putere mai mica a motorului la roti si la care legatura masii cu solul - insemnind transmisie + roti - e mai bine gindita. Daca crezi ca totusi nu ai o corelatie normala intre turatia motorului si viteza de deplasare, atunci poate ar trebui sa vezi nitel sistemul motor+transmisie+roti: poate din variate motive nu obtii puterea corespunzatoare turatiei, poate chiar pneurile nu au aderenta normala. Aici ar trebui sa vorbesti si cu alti posesori de Colt cu aceeasi motorizare, ca sa vezi si ce zic ei despre masina lor la acelasi tip de mers. Ai expus atitea chestiuni ca am si uitat lista lor, de aceea ma opresc aici.
Am insa eu doua intrebari pentru toata lumea: sunteti de acord cu caractezizarea lui Colt 1,3 din nr. 1/2008 al AMS ( test comparativ cu Civic, Swift, Mazda2,...); a doua: faptul ca Colt este zgomotos este scris inclusiv in presa auto internationala; cit de zgomotos este Colt de fapt? Va deranjeaza zgomotul?
Un detaliu in incheiere: revista britanica Autoexpress noteaza cu trei stele Colturile cu litraj de pina la 1,3l inclusiv si cu 4 stele Colturile de 1,5l pe benzina si motorina. Asa incit, daca esti foarte pretentios, ar trebui sa te gindesti la un Colt de litraj mai mare.

Avatar utilizator
ovidiugm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 06, 2007 12:57 am

Mesaj de ovidiugm » Mar Ian 08, 2008 3:38 am

QUOTE (QFWFQ)[...] Am insa eu doua intrebari pentru toata lumea: sunteti de acord cu caractezizarea lui Colt 1,3 din nr. 1/2008 al AMS ( test comparativ cu Civic, Swift, Mazda2,...); a doua: faptul ca Colt este zgomotos este scris inclusiv in presa auto internationala; cit de zgomotos este Colt de fapt? Va deranjeaza zgomotul? [...]

Ai mei au un Megane I diesel la care la turatii joase nici nu se aude motorul. Cu Coltul nu am la ce turatie sa merg ca sa nu se auda zgomotul.
Cred totusi ca depinde ce asteapta persoana in cauza de la masina. De exemplu eu am stiut de la inceput care e situatia, mi s-a confirmat la test drive, iar acum nu ma deranjeaza (dimpotriva ).

Cit despre articolul AMS, as fi curios sa vad despre ce e vorba, dar nu am luat revista. N-ar fi rau daca ai atasa pe-aici articolul scanat .

P.S. Hint: foloseste <ENTER> cu incredere. Ai multe informatii in postul de mai sus, mai separa-le ca te ia durerea de cap cind citesti ceva asa, in bloc compact.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mar Ian 08, 2008 10:10 am

salutare ,
simt nevoia sa ma bag iar in discutii:
1. stalpul A , intradevar te incurca daca ai scaunul mai in fata (daca esti mai mic) , pe mine personal care am scaunul dat jos la max si f mult in spate nu ma deranjeaza f mult.
2. zomotul: personal imi place f mult, la acceleratii dupa 3500 e demential as putea spune. la drum lung nu il gasesc foarte deranjant insa se putea putin mai bine. si daca e sa vorbim de cat de rotund suna as putea spune "cerc" - concluzia - imi place mai mult decat la o masina antifonata.
3. puterea la 6000 de ture , care in practica e cam 100 - am citit pe undeva ca a pus cineva masina pe dyno, te intereseaza in special la depasiri si daca vrei sa dai ceata prin oras la masini mai titrate , sa intoarca lumea capul dupa sunetul motorului. in rest nu prea ai nevoie de ea. graficul de cuplu e foarte bun la toate motoarele pe benzina de la colt(e un topic pe forum pe undeva cu grafice de cuplu). cuplul e distribuit cumva uniform fata de diesel unde urca brusc si dupa aia coboara la fel.
4. cosnumul intradevar e maricel pana te obisnuesti cu masina dar performanta(ca este o masina performanta la clasa ei ) nu se poate fara consum. cat vrei sa consume ? 4 in oras ... e benzina totusi.
5. comparatia din AMS nu o stiu , dar esti sigur ca la test intra honda civic si nu jazz? ca civicul e o clasa superioara. oricum parerea mea e ca swift-ul e ultimul, honda pe 1, colt pe2 , mazda pe 3(din cauza pretului prea mare si a dimensiunilor sensibil mai mici).

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori