Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc
Si eu am Pajero si am avut aceiasi situatie: discuri de frina ovalizate la 35.000km.Nu s-a putut discuta de garantie, cu greu au vrut sa le strunjeasca Vroiau sa pun altele noi binenteles contra cost .Dar am schimbat placutele de frina.La 85.000 km am schimbat discurile de frina ,inlusiv spatele , ca si ele se ovalizeaza si din nou placutele de frina.Mie mi-au spus ca sint piese consumabile.In Romania orice dar fara garantie.JIGODII ???
QUOTE (zamfir dragos @ Nov 9 2009, 08:44 PM) salut , daca nu va suparati cum reusiti sa schimbati piese in garantie , de exemplu discurile de frana ?
am fost pe la 30000 km si au spus ca pentru ovalizarea discurilor este recomandat de catre producator a se rectifica dicurile prin luarea unui span .
ce parere aveti ?
as vrea sa trimit un email la producator dar nu gasesc o adresa valida , daca ma puteti ajuta ,
va multumesc mult
salu.sa nici nu cauti .Nu se poate trimite nici in Japonia si nici in Europa.Eu am fost fan mitsubishi la inceput.
la mine iesea planetarul drept spate,rulmentii din fata ambele(ruginite)SCHIMBATE LA 95 000 KM
si la 157 000 km s-a rupt lantul de distributie,la care cei din Buc.mi au spus ca e NORMAL.
sI NUMAI JUMATE AM SCRIS ACUMA.
am fost pe la 30000 km si au spus ca pentru ovalizarea discurilor este recomandat de catre producator a se rectifica dicurile prin luarea unui span .
ce parere aveti ?
as vrea sa trimit un email la producator dar nu gasesc o adresa valida , daca ma puteti ajuta ,
va multumesc mult
salu.sa nici nu cauti .Nu se poate trimite nici in Japonia si nici in Europa.Eu am fost fan mitsubishi la inceput.
la mine iesea planetarul drept spate,rulmentii din fata ambele(ruginite)SCHIMBATE LA 95 000 KM
si la 157 000 km s-a rupt lantul de distributie,la care cei din Buc.mi au spus ca e NORMAL.
sI NUMAI JUMATE AM SCRIS ACUMA.
Pai... la ce te asteptai ? Sa te tina o viata intreaga ? Cu siguranta daca verificai la fiecare 50.000 km masina, nu patea nimic din ceea ce ai descris. Daca in schimb tu ii schimbi doar uleiul la 20 k km, eventual si filtrele, normal sa se strice. Nu exista masina care sa nu necesite o verificare din cand in cand, in afara de consumabile. Planetara dreapta spate iesea ca i-a sarit siguranta, sau ca nu aveai geometria facuta calumea, drept urmare bratele rotii nu mai erau "pe pozitie". Lucru care, bine-inteles, trebuie facut (geometri). Rulmentii tin si o viata daca macar o data pe an ii desfaci, pui niste ulei sau vaselina si ai grija ca burduful planetarei sa nu fie spart. Daca burduful e spart, bucurate ca nu s-a rupt planetara, deci ai iesit bine aici. Lantul la distributie nu m=i se pare normal sa se rupa la 157.000, aici e discutabil. Dar totusi, tu masina aia ai avut-o de la 0 km sau ai luat-o sh ? Si mai ales, ce masina, model, an, motor ?
Cealalta jumatate de probleme ?
Cealalta jumatate de probleme ?
QUOTE (Klez @ Aug 31 2009, 10:54 PM) Nesimnificativa. Eu am schimbat la al meu de la marimea de fabrica (americana/inch) 27.5/8/15 in 33/10.5/15. Intradevar, se simte diferenta, dar eu il folosesc mai mult pe teren decat pe asfalt. La diferenta pe care ai spus-o tu, chiar ca se simte mai nimic. De care BFG iei ? AT sau MT ?
Buna.spuneti-mi si mie cum poate sa se rupa lantul de distributie la 157000 km?
Multumesc.
Buna.spuneti-mi si mie cum poate sa se rupa lantul de distributie la 157000 km?
Multumesc.
Eu unu nu sunt fan 100% Mitsubishi. Din punctul meu de vedere toate sunt niste fiare mai mult sau mai putin bune cu sigle diferite si cu o alta istorie in spate.
Legat de lantul de distributie... Sunt motoare care cedeaza in primii 5 km de la fabricare. Ele de ce strica ? Spre exemplu, ai mei au luat in 2005 un Clio nou-nout. La 150.000 km a picat pompa de servo (electrica), dupa inca 10.000 km au picat toate 4 injectoare, apoi incet-incet a inceput sa se dezintegreze toata masina. De ce ?
Ceea ce vrei tu sa afli, poate fi din foarte, foarte multe cauze. Un lant poate pica daca are defect de fabrica (cat de minor posibil, tot cedeaza odata), daca nu are ungere corespunzatoare, daca a fost fortat excesiv motorul, etc. Presupun ca este un motor de 2.8 tdi, la acel motor peste 3000 rpm degeaba ii dai. Ce te face sa crezi ca nu a cedat putin pompa de ulei si nu a mai lubrifiat cum trebuie lantul. Sau ca si-a dat drumul o piulita si a intrat intre pinion si lant. Daca masina ai luat-o sh, eu unu nici nu m-as mira de ce s-a stricat...
Acum luand-o pe partea cealalta... De cate ori in aia 157.000 km ai verificat lantul de distributie? Dar un test de compresie de cate ori ai facut? De cate ori te-ai uitat pe sub masina sa vezi starea planetarelor, a crucilor cardanice, a burdufelor de la planetare si a altor incheieturi (joint-uri)? Pai daca tu nu te-ai uitat niciodata si nu le-ai verificat macar cu privirea, atunci ce te mai mira ? Spre exemplu eu am un Pajero mkI de multi ani cu care fac foarte mult OffRoad si in ciuda faptului ca ii fac o verificare completa o data la 2-3 luni, tot mi-a picat pompa de apa la numai 164.000 km. Asta ca sa nu mai vorbim de cablu de vitezometru, de 2 foi de arc pe spate, de radiator care picura foarte putin nu stiu pe unde si asa mai departe... Kit-ul meu de distributie (2 curele si 3 intinzatoare) are cam 10.000 km insa nu garantez ca o sa ma tina inca 50.000km cat e normal. Si asta pentru ca stiu in ce conditii merge motorul, cum il turez, cat trage in teren, etc.
Lasand astea la o parte, altceva ce s-a mai stricat ? Si nu ai raspuns la o intrebare foarte importanta, masina ai luat-o noua sau sh ?
Legat de lantul de distributie... Sunt motoare care cedeaza in primii 5 km de la fabricare. Ele de ce strica ? Spre exemplu, ai mei au luat in 2005 un Clio nou-nout. La 150.000 km a picat pompa de servo (electrica), dupa inca 10.000 km au picat toate 4 injectoare, apoi incet-incet a inceput sa se dezintegreze toata masina. De ce ?
Ceea ce vrei tu sa afli, poate fi din foarte, foarte multe cauze. Un lant poate pica daca are defect de fabrica (cat de minor posibil, tot cedeaza odata), daca nu are ungere corespunzatoare, daca a fost fortat excesiv motorul, etc. Presupun ca este un motor de 2.8 tdi, la acel motor peste 3000 rpm degeaba ii dai. Ce te face sa crezi ca nu a cedat putin pompa de ulei si nu a mai lubrifiat cum trebuie lantul. Sau ca si-a dat drumul o piulita si a intrat intre pinion si lant. Daca masina ai luat-o sh, eu unu nici nu m-as mira de ce s-a stricat...
Acum luand-o pe partea cealalta... De cate ori in aia 157.000 km ai verificat lantul de distributie? Dar un test de compresie de cate ori ai facut? De cate ori te-ai uitat pe sub masina sa vezi starea planetarelor, a crucilor cardanice, a burdufelor de la planetare si a altor incheieturi (joint-uri)? Pai daca tu nu te-ai uitat niciodata si nu le-ai verificat macar cu privirea, atunci ce te mai mira ? Spre exemplu eu am un Pajero mkI de multi ani cu care fac foarte mult OffRoad si in ciuda faptului ca ii fac o verificare completa o data la 2-3 luni, tot mi-a picat pompa de apa la numai 164.000 km. Asta ca sa nu mai vorbim de cablu de vitezometru, de 2 foi de arc pe spate, de radiator care picura foarte putin nu stiu pe unde si asa mai departe... Kit-ul meu de distributie (2 curele si 3 intinzatoare) are cam 10.000 km insa nu garantez ca o sa ma tina inca 50.000km cat e normal. Si asta pentru ca stiu in ce conditii merge motorul, cum il turez, cat trage in teren, etc.
Lasand astea la o parte, altceva ce s-a mai stricat ? Si nu ai raspuns la o intrebare foarte importanta, masina ai luat-o noua sau sh ?
- vlad dragos
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 27, 2007 10:35 am
Acea lampa indica numai nivelul uleiului? Sau indica si presiunea uleiului? Daca e doar pentru nivel, inseamna ca are un contact imperfect, daca arata si presiune la ulei, este posibil sa:
-Stricat senzorul
-Fie gata setul motor
-Fie stricata pompa de ulei
...........
Cauza exacta, o poti afla la un diagnostic, la un test manual al senzorului, sau eventual poti incerca un test mic de compresie si afli
-Stricat senzorul
-Fie gata setul motor
-Fie stricata pompa de ulei
...........
Cauza exacta, o poti afla la un diagnostic, la un test manual al senzorului, sau eventual poti incerca un test mic de compresie si afli
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator