Membri Noi
Ziua buna. ma numesc Dan, Max de pe alte forumuri. Posesor, printre altele, si al unui Mitsubishi Pajero Cabrio 2,6 benzina care asteapta sa fie pregatit pentru offroad extrem. Mai am doua Toyote Landcruiser care sunt in lucru tot cu acelasi scop.
Daca aveti probleme tehnice sau altele legate de modificari nu ezitati sa ma contactati.
Daca aveti probleme tehnice sau altele legate de modificari nu ezitati sa ma contactati.
- Fişiere ataşate
-
- mit__Medium_.jpg (88.42 KiB) Vizualizat de 6041 ori
-
- IMG_0043__Medium___2_.JPG (69.98 KiB) Vizualizat de 6041 ori
QUOTE (andrei)...i sa ne tii la curent cu modificarile pe care le va suferi Pajero-ul. 
Va suferi modificari majore. Mecanice si estetice.
Motor minim 3000cc V6
Punte spate de pe un Mitsubishi L200 cu blocant
BodyLift de vreo 10cm.
Tabla va ramane doar aripile din fata si capota. In rest cade totul jos inclusiv usile. Totul se va schimba cu tevi, rollcage. Masina va fi inaltata, ca sa incapa cauciucuri de 35".
Troliu, Statie radio, scaune speciale, centuri in 5 puncte si multe altele
Va suferi modificari majore. Mecanice si estetice.
Motor minim 3000cc V6
Punte spate de pe un Mitsubishi L200 cu blocant
BodyLift de vreo 10cm.
Tabla va ramane doar aripile din fata si capota. In rest cade totul jos inclusiv usile. Totul se va schimba cu tevi, rollcage. Masina va fi inaltata, ca sa incapa cauciucuri de 35".
Troliu, Statie radio, scaune speciale, centuri in 5 puncte si multe altele
QUOTE (Max)QUOTE (andrei)...i sa ne tii la curent cu modificarile pe care le va suferi Pajero-ul. 
Va suferi modificari majore. Mecanice si estetice.
Motor minim 3000cc V6
Punte spate de pe un Mitsubishi L200 cu blocant
BodyLift de vreo 10cm.
Tabla va ramane doar aripile din fata si capota. In rest cade totul jos inclusiv usile. Totul se va schimba cu tevi, rollcage. Masina va fi inaltata, ca sa incapa cauciucuri de 35".
Troliu, Statie radio, scaune speciale, centuri in 5 puncte si multe altele
Spor la treaba atunci si asteptam poze cu evolutia lucrurilor.
Va suferi modificari majore. Mecanice si estetice.
Motor minim 3000cc V6
Punte spate de pe un Mitsubishi L200 cu blocant
BodyLift de vreo 10cm.
Tabla va ramane doar aripile din fata si capota. In rest cade totul jos inclusiv usile. Totul se va schimba cu tevi, rollcage. Masina va fi inaltata, ca sa incapa cauciucuri de 35".
Troliu, Statie radio, scaune speciale, centuri in 5 puncte si multe altele
Spor la treaba atunci si asteptam poze cu evolutia lucrurilor.
QUOTE (Max)Ziua buna. ma numesc Dan, Max de pe alte forumuri. Posesor, printre altele, si al unui Mitsubishi Pajero Cabrio 2,6 benzina care asteapta sa fie pregatit pentru offroad extrem. Mai am doua Toyote Landcruiser care sunt in lucru tot cu acelasi scop.
Daca aveti probleme tehnice sau altele legate de modificari nu ezitati sa ma contactati.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BAIA MARE!!! salutari! tu esti cu jeepul ala mereu murdar din fata service-ului de telefoane (am uitat cum se numeste si nu fac reclama:P) de pe Cosbuc?!
Daca aveti probleme tehnice sau altele legate de modificari nu ezitati sa ma contactati.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BAIA MARE!!! salutari! tu esti cu jeepul ala mereu murdar din fata service-ului de telefoane (am uitat cum se numeste si nu fac reclama:P) de pe Cosbuc?!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori