Pajero 2002 3.2 Di-d
Salutare colegi forumisti !
Caut pt minunatul meu pajero din 2002 , care a ajuns la venerabilii 340 000km (sau 350 000 kilometrajul arata numerele la loto de pe la 290mii ) , grupul spate ! A inceput sa huruie si am constat ca nu mai am ulei in el ( de scurs nu vad pe unde s-ar fi putut scurge -nicio urma). Am pus inapoi ulei dar fara rezultat! S-a mai redus din huruit dar da semne ca ma lasa mai devreme sau mai tarziu! Daca stie cineva dezmembrari cu preturi cat decat accesibile rog sa'mi dea un semn pe PM sau messenger/mail hannymax2002@yahoo.com
Multumesc!
Cu respect,
hannymax
Caut pt minunatul meu pajero din 2002 , care a ajuns la venerabilii 340 000km (sau 350 000 kilometrajul arata numerele la loto de pe la 290mii ) , grupul spate ! A inceput sa huruie si am constat ca nu mai am ulei in el ( de scurs nu vad pe unde s-ar fi putut scurge -nicio urma). Am pus inapoi ulei dar fara rezultat! S-a mai redus din huruit dar da semne ca ma lasa mai devreme sau mai tarziu! Daca stie cineva dezmembrari cu preturi cat decat accesibile rog sa'mi dea un semn pe PM sau messenger/mail hannymax2002@yahoo.com
Multumesc!
Cu respect,
hannymax
Pe la semeringul unde intra cardanul in grup. Sau pe la semeringul dintre punte si butuc roata. De obicei, pe acolo mai picura. Daca e la roata, e si mai greu de observat deoarece de pe punte, se scurge imediat pe janta si de acolo dispare...
Incearca sa pui un ulei ceva mai bun si apoi un tratament Metabond pentru transmisii. Ai LSD pe spate ? Daca da, de obicei dupa ce se strica LSD-ul, produce un zgomot ca de fasaiala la viteze mai mari. Crucile cardanice le-ai verificat ?
Incearca sa pui un ulei ceva mai bun si apoi un tratament Metabond pentru transmisii. Ai LSD pe spate ? Daca da, de obicei dupa ce se strica LSD-ul, produce un zgomot ca de fasaiala la viteze mai mari. Crucile cardanice le-ai verificat ?
QUOTE (Klez @ Oct 23 2009, 11:32 PM) Pe la semeringul unde intra cardanul in grup. Sau pe la semeringul dintre punte si butuc roata. De obicei, pe acolo mai picura. Daca e la roata, e si mai greu de observat deoarece de pe punte, se scurge imediat pe janta si de acolo dispare...
Incearca sa pui un ulei ceva mai bun si apoi un tratament Metabond pentru transmisii. Ai LSD pe spate ? Daca da, de obicei dupa ce se strica LSD-ul, produce un zgomot ca de fasaiala la viteze mai mari. Crucile cardanice le-ai verificat ?
Multumesc pentru indrumari si lamuriri ! Maine ( marti ) ma duc cu ea in service sa se uite cineva priceput sa ma lamureasca! ( nu ma prea pricep la mecanica )
Ca manifestari se aude si in timp ce ruleaza ca un " vuiet " de autobuz !
Masina a mers in jur de un an de zile numai pe 4x4 si initial a clacat cutia de viteaze acum vuieste cu totul!
Urmeaza sa verific crucile cardanice si sa ma documentez ce e ala LSD
Te tin la curent ! Daca mai ai si alte idei le astept cu placere! Ce ai enumerat tu urmeaza sa verific!
Toate cele bune!
Incearca sa pui un ulei ceva mai bun si apoi un tratament Metabond pentru transmisii. Ai LSD pe spate ? Daca da, de obicei dupa ce se strica LSD-ul, produce un zgomot ca de fasaiala la viteze mai mari. Crucile cardanice le-ai verificat ?
Multumesc pentru indrumari si lamuriri ! Maine ( marti ) ma duc cu ea in service sa se uite cineva priceput sa ma lamureasca! ( nu ma prea pricep la mecanica )
Ca manifestari se aude si in timp ce ruleaza ca un " vuiet " de autobuz !
Masina a mers in jur de un an de zile numai pe 4x4 si initial a clacat cutia de viteaze acum vuieste cu totul!
Urmeaza sa verific crucile cardanice si sa ma documentez ce e ala LSD
Te tin la curent ! Daca mai ai si alte idei le astept cu placere! Ce ai enumerat tu urmeaza sa verific!
Toate cele bune!
LSD = Limitted Slip Differential . O inventie buna pentru masini de strada, nu tocmai buna pentru cele de teren unde este de preferat un blocant 100%.
Pe scurt, LSD-ul este un blocant partial, cam 20-30% care functioneaza pe principiul de socuri. Teoretic, cand o roata de pe spate nu are aderenta (e suspendata), cealalta roata primeste niste mici socuri derotatie. Acele socuri ar trebui sa scoata masina din necaz, insa practica a dovedit ca nu-i indeajuns doar un soc mic. LSD-ul e bun in sinea lui, dar la cazuri mai serioase nu face fata. Este compus din niste discuri plasate in diferentialul puntii cu niste arcuri ce antreneaza discurile cand simte o lipsa mare de aderenta doar pe o roata. Cand acele discuri sau arcuri se uzeaza, LSD-ul scoate un zgomot ca de frecare, fiind cuplat incontinuu. De obicei, uzura apare la supra solicitare, la lipsa de ulei in diferential (cazul tau), sau la un ulei de transmisie inadecvat sau de proasta calitate. Sunt uleiuri de transmisie speciale pentru LSD, preferabil din alea sa pui.
Daca zgomotul vine de la LSD, nu e o mare pierdere, masina va merge la fel ca pana acuma. Zgomotul se va auzi doar pana cand acele discuri se rod de tot, apoi va fi ca inainte.
Tot-odata, sursa zgomotului poate veni de la un rulment de la roata, o planetara, cardan dez-echilibrat, sistemul de franare, etc. Eu totusi tin sa cred ca e de la LSD, avand in vedere ca a mers fara ulei.
Pe scurt, LSD-ul este un blocant partial, cam 20-30% care functioneaza pe principiul de socuri. Teoretic, cand o roata de pe spate nu are aderenta (e suspendata), cealalta roata primeste niste mici socuri derotatie. Acele socuri ar trebui sa scoata masina din necaz, insa practica a dovedit ca nu-i indeajuns doar un soc mic. LSD-ul e bun in sinea lui, dar la cazuri mai serioase nu face fata. Este compus din niste discuri plasate in diferentialul puntii cu niste arcuri ce antreneaza discurile cand simte o lipsa mare de aderenta doar pe o roata. Cand acele discuri sau arcuri se uzeaza, LSD-ul scoate un zgomot ca de frecare, fiind cuplat incontinuu. De obicei, uzura apare la supra solicitare, la lipsa de ulei in diferential (cazul tau), sau la un ulei de transmisie inadecvat sau de proasta calitate. Sunt uleiuri de transmisie speciale pentru LSD, preferabil din alea sa pui.
Daca zgomotul vine de la LSD, nu e o mare pierdere, masina va merge la fel ca pana acuma. Zgomotul se va auzi doar pana cand acele discuri se rod de tot, apoi va fi ca inainte.
Tot-odata, sursa zgomotului poate veni de la un rulment de la roata, o planetara, cardan dez-echilibrat, sistemul de franare, etc. Eu totusi tin sa cred ca e de la LSD, avand in vedere ca a mers fara ulei.
Multumesc pentru explicatiile in detaliu !
Sper sa fie de la LSD si sa nu ma usture la portofel.Si de asemenea sper ca baietii maine sa fie cat decat priceputi si sa-mi faca o constatare corecta! Voi preciza cele enumerate de tine. Daca plec nerezolvat de acolo pregateste masa si un pat pt ca voi veni la tine cu ea la rezolvat ( nu strica o excursie la SV in plina dandana ) !
In tot Iasi-ul asta nu gasesti un mecanic pasionat (doar amatori nemotivati) sa-ti puna un diagnostic corect si sa vina cu solutii viabile pentru rezolvare !
Singura solutie cred ca e sa-mi fac service in propria curte si sa imi rezolv singur problemele! (100% sigur)
Tinem legatura!
Toate cele bune,
hannymax
Sper sa fie de la LSD si sa nu ma usture la portofel.Si de asemenea sper ca baietii maine sa fie cat decat priceputi si sa-mi faca o constatare corecta! Voi preciza cele enumerate de tine. Daca plec nerezolvat de acolo pregateste masa si un pat pt ca voi veni la tine cu ea la rezolvat ( nu strica o excursie la SV in plina dandana ) !
In tot Iasi-ul asta nu gasesti un mecanic pasionat (doar amatori nemotivati) sa-ti puna un diagnostic corect si sa vina cu solutii viabile pentru rezolvare !
Singura solutie cred ca e sa-mi fac service in propria curte si sa imi rezolv singur problemele! (100% sigur)
Tinem legatura!
Toate cele bune,
hannymax
Mda.. se pare ca pierd ulei si pe unde intra cardanul in grup ( f putin ) dar mai ales pe la planetara din stanga ( care era iesita de tot din grup .. a impins'o mecanicul putin )! Si surpriza -- iar nu mai aveam ulei in grup ! 80 ron uleiul si 50 ron o diagnoza computerizata ( atat am dat pana acum ). De asemnea am gasit si "reziduri" ce provin din frecarea discurilor !
Concluzie :
* Cei de la service au trimis mail la furnizori sa aflam un pret la un grup pe original.
* Partea buna e ca pot comanda si parti din el ceea ce va reduce ceva din suma fabuloasa care urmeaza a fi investita
* Acum sunt f prudent sa nu raman iarasi fara ulei ( evit orice groapa de spaima sa nu iasa iar planetara )- merg cu masina zi de zi pt ca nu am incotro.
* Tb schimbate si semeringurile
Acum cu ulei pacane f putin cand intorc rotile si pornesc de pe loc , iar la accelerare s-a mai redus din vuiet.
Ca investitie- 480 RON manopera dat grupul jos schimbat ce e de schimbat si pus grupul la loc.
-probabil + pretul componentelor + pretul semeringurilor..
Pareri ?
Toate cele bune,
hannymax
Concluzie :
* Cei de la service au trimis mail la furnizori sa aflam un pret la un grup pe original.
* Partea buna e ca pot comanda si parti din el ceea ce va reduce ceva din suma fabuloasa care urmeaza a fi investita
* Acum sunt f prudent sa nu raman iarasi fara ulei ( evit orice groapa de spaima sa nu iasa iar planetara )- merg cu masina zi de zi pt ca nu am incotro.
* Tb schimbate si semeringurile
Acum cu ulei pacane f putin cand intorc rotile si pornesc de pe loc , iar la accelerare s-a mai redus din vuiet.
Ca investitie- 480 RON manopera dat grupul jos schimbat ce e de schimbat si pus grupul la loc.
-probabil + pretul componentelor + pretul semeringurilor..
Pareri ?
Toate cele bune,
hannymax
Resturile ce le-ai gasit in grup mai mult ca sigur ca provin de la LSD. Daca era sa fie din pinioanele grupului acuma garantat nu mai circulai cu masina deoarece odata ce t-i se rupe 1-2 dinti de la coroana/pinion atac sau sateliti, instant se "berberesc" si celelalte.
Intereseaza-te de preturi la urmatoarele:
-Semering cardan-grup
-Semering grup-planetare
-LSD.
-Ulei de transmisie pt LSD.
In cazul in care nu dispui de $$ necesari pt LSD, poti sa renunti la el si sa-l lasi asa cum e ca nu se strica nimic.
Daca si asa ai dat jos grupul, poti schimba si crucile cardanice deoarece mai mult ca sigur siunt si ele uzate si au joc.
In rest, ce sa mai.... ai scapat ieftin doar cu niste semeringuri/garnituri. LSD-ul dupa cum spuneam, e un moft nu foarte necesar.
Bafta in continuare.
Intereseaza-te de preturi la urmatoarele:
-Semering cardan-grup
-Semering grup-planetare
-LSD.
-Ulei de transmisie pt LSD.
In cazul in care nu dispui de $$ necesari pt LSD, poti sa renunti la el si sa-l lasi asa cum e ca nu se strica nimic.
Daca si asa ai dat jos grupul, poti schimba si crucile cardanice deoarece mai mult ca sigur siunt si ele uzate si au joc.
In rest, ce sa mai.... ai scapat ieftin doar cu niste semeringuri/garnituri. LSD-ul dupa cum spuneam, e un moft nu foarte necesar.
Bafta in continuare.
Am gasit grupul cu 20 de milioane de pe masina asta.
Vad ca a fost lovita in spate, pareri ? Oare a fost afectat si grupul ?
Solutia cu piese noi ma ajunge 50 de mil in conditiile in care masina ar mai face 280 mil
Iar cu vuitul nu-i de joaca pt ca dintii sunt f f f f berberiti e o chestiune de miliemtri.
Revenind -> Pareri despre montero asta avariat?
Vad ca a fost lovita in spate, pareri ? Oare a fost afectat si grupul ?
Solutia cu piese noi ma ajunge 50 de mil in conditiile in care masina ar mai face 280 mil
Iar cu vuitul nu-i de joaca pt ca dintii sunt f f f f berberiti e o chestiune de miliemtri.
Revenind -> Pareri despre montero asta avariat?
- Fişiere ataşate
-
- vand_piese_din_dezmembrari_pt_mitsubishi__vzT19at.jpg (66.44 KiB) Vizualizat de 7682 ori
-
- vand_piese_din_dezmembrari_pt_mitsubishi__uwpCYa.jpg (77.46 KiB) Vizualizat de 7683 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori