Mituri? Se Adapteaza Motoarele La Stilul De Condus?
QUOTE (Dennis_TL @ Jun 7 2009, 12:29 AM) Coltul nu duce 185km/h in a 4-a . ar avea putere dar intra in limitare.
am incercat-o sa nu zic ca nu-i ca mine. pe la vreo 6500 ture aveam pe bord cam 182 - 183. nu am putut sa merg in limitare ca a trebuit sa franez.
cand o sa am spatiu verific si la limitare.
am incercat-o sa nu zic ca nu-i ca mine. pe la vreo 6500 ture aveam pe bord cam 182 - 183. nu am putut sa merg in limitare ca a trebuit sa franez.
cand o sa am spatiu verific si la limitare.
am facut asta-seara o vizita la Racing Code. Scopul n-a fost masina ci altele. De la una la alta, inainte de plecare, am ajuns la hai sa citim computerul, sa vedem daca candva in viitor se va putea face ceva.
Problema rezolvata, totul ok, s-a putut citi, insa la plecare, eram intr-a doua la aprox 1500 rpm, plec si-o calc sanatos, stiind ca pana in 3500-4000 rpm nu se intampla mare lucru intr-a doua.
Imediat, am simtit ca ceva nu e la fel, turatia crestea mult mai repede si acel lag de pana la intrarea Mivec-ului disparuse. Prima data am zis ca-i placebo, insa n-a fost chiar asa. De la Filaret pana in Baneasa, avand si spatiu de manevra, am testat in diverse trepte, urmarind sa vad daca manifestarea asta in bine se repeta sau a fost doar o impresie. Dupa ce m-am convins ca binele continua, am sunat si-am aflat ca da, e pe bune si nu-i placebo. Masina invatase niste harti de injectie de pe vremea rodajului, cand mai mult de 4500 rpm n-a vazut, si turatia asta, destul de rar. Drept urmare, la supunerea la invatare a parametrilor, masina e vioaie si dispusa sa invete, mai ales ca acum motorul e deja rodat.
Astept comentariile. Insa s-a intamplat cu martori, chiar de aici de pe forum. Deci nu vorbesc aiurea.
Problema rezolvata, totul ok, s-a putut citi, insa la plecare, eram intr-a doua la aprox 1500 rpm, plec si-o calc sanatos, stiind ca pana in 3500-4000 rpm nu se intampla mare lucru intr-a doua.
Imediat, am simtit ca ceva nu e la fel, turatia crestea mult mai repede si acel lag de pana la intrarea Mivec-ului disparuse. Prima data am zis ca-i placebo, insa n-a fost chiar asa. De la Filaret pana in Baneasa, avand si spatiu de manevra, am testat in diverse trepte, urmarind sa vad daca manifestarea asta in bine se repeta sau a fost doar o impresie. Dupa ce m-am convins ca binele continua, am sunat si-am aflat ca da, e pe bune si nu-i placebo. Masina invatase niste harti de injectie de pe vremea rodajului, cand mai mult de 4500 rpm n-a vazut, si turatia asta, destul de rar. Drept urmare, la supunerea la invatare a parametrilor, masina e vioaie si dispusa sa invete, mai ales ca acum motorul e deja rodat.
Astept comentariile. Insa s-a intamplat cu martori, chiar de aici de pe forum. Deci nu vorbesc aiurea.
cred ca masinile se adapteaza.
exemplu: doua opel astra break 1.4 benzina din 2007 identice ca dotari cumparate de noi; masini de firma. conduse fiecare vreo 30000km: una de un "tanar batran" care abia isi luase carnetul si nu avea curajul sa experimenteze viteza a cincea si cealalta de un tip care conduce cat se poate de normal, nicidecum sportiv.
le-am condus apoi pe amandoua pe distante destul de mari si se cunoaste o diferenta imensa. de aceea eu cred ca masina se invata
exemplu: doua opel astra break 1.4 benzina din 2007 identice ca dotari cumparate de noi; masini de firma. conduse fiecare vreo 30000km: una de un "tanar batran" care abia isi luase carnetul si nu avea curajul sa experimenteze viteza a cincea si cealalta de un tip care conduce cat se poate de normal, nicidecum sportiv.
le-am condus apoi pe amandoua pe distante destul de mari si se cunoaste o diferenta imensa. de aceea eu cred ca masina se invata
Invata> au functii autoadaptive pentru a compensa uyurile pe durata de viata a motorului.
Daca ati facut rodajul la masini, scoateti borna 15 minute, la marginea autostrazii, cu motorul cald sa puteti sa-i dati o plaja de turatii si sarcini foarte variate. Adica plecari mai in forta, cu motorul dus in ture pana la limitare, in toate treptele de viteza, cu apasari diferite ale pedalei de acceleratie 25%, 50 %, 75% si 100% (lipita de podea).
Dupa o sedinta de asta motorul va merge altfel.
Daca ati facut rodajul la masini, scoateti borna 15 minute, la marginea autostrazii, cu motorul cald sa puteti sa-i dati o plaja de turatii si sarcini foarte variate. Adica plecari mai in forta, cu motorul dus in ture pana la limitare, in toate treptele de viteza, cu apasari diferite ale pedalei de acceleratie 25%, 50 %, 75% si 100% (lipita de podea).
Dupa o sedinta de asta motorul va merge altfel.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori