2007 Mitsubishi Lancer 1.6 98CP Deep Blue -Sfinxul-
@ossu
Am vazut si eu acele fire care merg la lampile de pe spate. :? Nu stiu ce sa zic dar nu-mi par a fi trase artizanal. Mai mult, daca stau sa ma gandesc ca cheile de la masina sunt venite cu comenzile de la inchidere centralizata, mi-e greu sa cred ca aceasta a fost adaugata dupa ce masina a iesit din fabrica. O sa mai studiez problema cand o sa am ceva mai mult timp la dispozitie.
Am vazut si eu acele fire care merg la lampile de pe spate. :? Nu stiu ce sa zic dar nu-mi par a fi trase artizanal. Mai mult, daca stau sa ma gandesc ca cheile de la masina sunt venite cu comenzile de la inchidere centralizata, mi-e greu sa cred ca aceasta a fost adaugata dupa ce masina a iesit din fabrica. O sa mai studiez problema cand o sa am ceva mai mult timp la dispozitie.
Salut Andrei_RC , am inteles ca ca tu ai modelul de 1.6 si zici ca se aprinde la 10 l becul, la noi astia cu 2 l se aprinde cand mai are 8-9 litri .
Tin minte ca in momentul cand am plecat din show room cu ea inca nu imi incepuse sa licareasca becul si am oprit in benzinarie , mi-au incaput fix 41 litri benzina...
Tin minte ca in momentul cand am plecat din show room cu ea inca nu imi incepuse sa licareasca becul si am oprit in benzinarie , mi-au incaput fix 41 litri benzina...
seara buna!
Domnilor, dupa cca 2000 de km rulati, consumul mediu se invarte undeva peste 7 litri la suta, asta la ultimele doua alimentari. Cand ies cu ea din oras o mai calc pe unde pot, in rest rest merg moderat.
Citeam pe careva forum ca se plangea cineva ca i se aburesc geamurile intr-una. Solutia e sa nu recircule aerul din habitaclu doar cand e in spatele unui focar de poluare (pana trece de el). In rest nu sunt probleme cu aburii.
Sunt pe cale de a achizitiona un set de anvelope de iarna cu jante de otel cu tot si as mai cere cateva pareri despre marimea lor. Citeam ca rotile utilizate in sezonul rece si in conditii grele e recomandat sa fie mai inguste; hai ca pun un fragment aici:
"RECOMANDARI PE TIMP DE IARNA :
Poate v-ati gindit si la schimbarea lor pentru sezonul de iarna, iar aici specialistii va recomanda jante de otel cu anvelope de iarna mai inguste.
De regula, iarna se folosesc diametre mai mici, in vederea obtinerii unui " balon " mai mare al anvelopei, care avantajeaza confortul si o aderenta mai buna pe drumuri alunecoase si inzapezite.
Mutarea anvelopelor iarna/vara pe acelasi set de jante nu este indicata ducind la deterioarea anvelopei cit si a jantei.
Astfel solutia optima dar si cea mai ieftina o reprezinta jantele din otel montate pe o anvelopa de iarna."
Ca model de anvelopa oscilez intre GOOD YEAR UG7; si DUNLOP WINTERSPORT. Poate mai aveti si voi idei cu ce va incaltati masina.
O chestie interesanta si ne la locul ei zic eu, este fluieratul franelor spate cand apas usor pedala la scurt timp dupa ce pornesc dimineatza. La a treia pedala dispare sunetul si pana nu sta o noapte nemiscata nu mai "canta". Treaba asta se intampla zi de zi de cand au scazut temperaturile pe afara. Sa ma anuntati daca ati sesizat si voi ceva de genu , sau alte chestii care au mai aparut.
bafta mare
Domnilor, dupa cca 2000 de km rulati, consumul mediu se invarte undeva peste 7 litri la suta, asta la ultimele doua alimentari. Cand ies cu ea din oras o mai calc pe unde pot, in rest rest merg moderat.
Citeam pe careva forum ca se plangea cineva ca i se aburesc geamurile intr-una. Solutia e sa nu recircule aerul din habitaclu doar cand e in spatele unui focar de poluare (pana trece de el). In rest nu sunt probleme cu aburii.
Sunt pe cale de a achizitiona un set de anvelope de iarna cu jante de otel cu tot si as mai cere cateva pareri despre marimea lor. Citeam ca rotile utilizate in sezonul rece si in conditii grele e recomandat sa fie mai inguste; hai ca pun un fragment aici:
"RECOMANDARI PE TIMP DE IARNA :
Poate v-ati gindit si la schimbarea lor pentru sezonul de iarna, iar aici specialistii va recomanda jante de otel cu anvelope de iarna mai inguste.
De regula, iarna se folosesc diametre mai mici, in vederea obtinerii unui " balon " mai mare al anvelopei, care avantajeaza confortul si o aderenta mai buna pe drumuri alunecoase si inzapezite.
Mutarea anvelopelor iarna/vara pe acelasi set de jante nu este indicata ducind la deterioarea anvelopei cit si a jantei.
Astfel solutia optima dar si cea mai ieftina o reprezinta jantele din otel montate pe o anvelopa de iarna."
Ca model de anvelopa oscilez intre GOOD YEAR UG7; si DUNLOP WINTERSPORT. Poate mai aveti si voi idei cu ce va incaltati masina.
O chestie interesanta si ne la locul ei zic eu, este fluieratul franelor spate cand apas usor pedala la scurt timp dupa ce pornesc dimineatza. La a treia pedala dispare sunetul si pana nu sta o noapte nemiscata nu mai "canta". Treaba asta se intampla zi de zi de cand au scazut temperaturile pe afara. Sa ma anuntati daca ati sesizat si voi ceva de genu , sau alte chestii care au mai aparut.
bafta mare
In sfarsit am mai ajuns si eu acasa la o ora rezonabila si mai pot scrie cate ceva pe aici. Dupa inca un drum de Bucuresti facut de aceasta data prin Buzau-Urziceni, am trecut si eu de 2500 de km. La cei 490 de km parcursi, consumul scos a fost de 8,2%. La prima vedere pare mare insa, daca tin cont ca in drum spre Bucuresti am avut vreo 10 - 12 km pe care i-am parcurs in treptele 1-a si 2-a din cauza unui accident si apoi ca am circulat prin capitala timp de doua zile doar la orele de varf ( culminand cu o asteptare de 1,5 ore in incercarea de a traversa intersectia Dorobanti cu Stefan Cel Mare) as zice ca nu este exagerat. In rezervor am avut benzina de 95 de la Mol. Am facut plinul la plecare din Galati si cand m-am intors l-am umplut din nou. Intr-o anumita masura cred ca si benzina a influentat consumul, pentru ca asa cum scriam si intr-un post anterior, mi se pare ca e mai mare cand alimentez de la MOL fata de OMV.
In rest masina se comporta in limite normale. Am inceput sa o mai urc in ture. Am ajuns si pe la 4500 de rpm cu ea, mai ales prin Bucuresti unde nu de putine ori am fost nevoit sa plec in forta.
Sunt si cateva aspecte mai putin placute cum ar fi:
-> lampa de la stopul pe frana se aprinde mult prea tarziu fata de momentul in care incepi sa apesi pe pedala. De fapt se aprinde in momentul in care masina incepe sa franeze. Destul de stresant pentru ca cel din spate, mai ales daca esti in coloana, nu mai are prea mult timp la dispozitie sa reactioneze. Nu o data era sa ma trezesc cu cei din spate in portbagaj. De cand am descoperit acest aspect la fiecare franare stau cu ochii :shock: pe oglinda retrovizoare. Rog pe posesorii de Lancer sa verifice daca si la ei e la fel sau e o problema la mine.
-> desi e frig afara, a inceput si la mine sa cante un greieras :evil: atunci cand merg pe un drum cu denivelari mici si dese sau pe strazi cu piatra cubica. Pentru ca e vorba tot de panoul de plastic ce acopera cadranele instrumentelor de bord, sper sa reusesc sa-l linistesc cu superglue sau cu un alt adeziv asemanator.
-> anvelopele care vin standard pe masina pierd repede aderenta mai ales atunci cand carosabilul e umed si incerci sa pleci mai vioi. Daca mai esti si cu rotile putin virate incepe imediat sa patineze. Cred ca pentru iarna se impune schimbarea lor cu unele adecvate sezonului.
-> dimineata, mai ales in perioada asta cu multa umezeala, la primele doua trei franari, se aude si la mine un scartait de la frecarea placutelor pe disc. Zgomotul in sine nu e deranjant (deocamdata) dar faptul ca a aparut si la mine ma enerveaza.
-> cred ca am pierdut un plumb de la una din roti ca a ramas doar o tablita. :? De fapt, inainte de a vedea ca nu mai este as zice ca l-am simtit ca a dezertat. Cand m-am intors din Bucuresti, se simtea o usoara bataie in volan la viteze mai mari.
In rest, nu am motive serioase sa ma plang.
In rest masina se comporta in limite normale. Am inceput sa o mai urc in ture. Am ajuns si pe la 4500 de rpm cu ea, mai ales prin Bucuresti unde nu de putine ori am fost nevoit sa plec in forta.
Sunt si cateva aspecte mai putin placute cum ar fi:
-> lampa de la stopul pe frana se aprinde mult prea tarziu fata de momentul in care incepi sa apesi pe pedala. De fapt se aprinde in momentul in care masina incepe sa franeze. Destul de stresant pentru ca cel din spate, mai ales daca esti in coloana, nu mai are prea mult timp la dispozitie sa reactioneze. Nu o data era sa ma trezesc cu cei din spate in portbagaj. De cand am descoperit acest aspect la fiecare franare stau cu ochii :shock: pe oglinda retrovizoare. Rog pe posesorii de Lancer sa verifice daca si la ei e la fel sau e o problema la mine.
-> desi e frig afara, a inceput si la mine sa cante un greieras :evil: atunci cand merg pe un drum cu denivelari mici si dese sau pe strazi cu piatra cubica. Pentru ca e vorba tot de panoul de plastic ce acopera cadranele instrumentelor de bord, sper sa reusesc sa-l linistesc cu superglue sau cu un alt adeziv asemanator.
-> anvelopele care vin standard pe masina pierd repede aderenta mai ales atunci cand carosabilul e umed si incerci sa pleci mai vioi. Daca mai esti si cu rotile putin virate incepe imediat sa patineze. Cred ca pentru iarna se impune schimbarea lor cu unele adecvate sezonului.
-> dimineata, mai ales in perioada asta cu multa umezeala, la primele doua trei franari, se aude si la mine un scartait de la frecarea placutelor pe disc. Zgomotul in sine nu e deranjant (deocamdata) dar faptul ca a aparut si la mine ma enerveaza.
-> cred ca am pierdut un plumb de la una din roti ca a ramas doar o tablita. :? De fapt, inainte de a vedea ca nu mai este as zice ca l-am simtit ca a dezertat. Cand m-am intors din Bucuresti, se simtea o usoara bataie in volan la viteze mai mari.
In rest, nu am motive serioase sa ma plang.
Iata ca am trecut si eu de 3000 de km. Masina pot spune ca se comporta OK. Nu ma da pe spate dar nici nu am motive sa ma plang. Am reusit din nou sa-i fac un consum strict urban. Pe ultimii 210 km am consumat 23,8 l de benzina. Rezulta un consum de ~ 11,5 l %. Cam marisor. :? Speram sa mai scada un pic dar se pare ca mai am de asteptat. E drept ca am prins si zile (ca cele de la sfarsitul lunii noiembrie ) in care am traversat orasu in 1,5 ore ceea ce nu mi s-a mai intamplat pana acum.
Prin oras, rar am loc sa merg in treapta IV-a de viteza. Poate ca din cauza asta si consumul este asa mare. Noroc ca mai avem faleza Dunarii unde se mai poate circul cat de cat bine dar si pe acolo, de multe ori, dai peste tot felul de relicve sau de baieti cu ceafa groasa care-si scot BeMeVe -urile si Merturile la plimbare si care incurca toata circulatia. :evil: Deasemeni, am constatat ca din ce in ce mai rar ma pot abtine sa merg la limita de 3000 rpm. Am inceput sa schimb vitezele din ce in ce mai des la peste 4000 chiar la peste 5000 de rpm. :roll: Probabil ca si din acest motiv consumul se mentine la cote ridicate.
Inca nu am reusit sa ma ocup de greierasul din bord ( de panoul de plastic din fata indicatoarelor de bord ) si vad ca-si face numarul din ce in ce mai des.
In rest, e totul OK si sper sa fie la fel si de acum inainte.
Prin oras, rar am loc sa merg in treapta IV-a de viteza. Poate ca din cauza asta si consumul este asa mare. Noroc ca mai avem faleza Dunarii unde se mai poate circul cat de cat bine dar si pe acolo, de multe ori, dai peste tot felul de relicve sau de baieti cu ceafa groasa care-si scot BeMeVe -urile si Merturile la plimbare si care incurca toata circulatia. :evil: Deasemeni, am constatat ca din ce in ce mai rar ma pot abtine sa merg la limita de 3000 rpm. Am inceput sa schimb vitezele din ce in ce mai des la peste 4000 chiar la peste 5000 de rpm. :roll: Probabil ca si din acest motiv consumul se mentine la cote ridicate.
Inca nu am reusit sa ma ocup de greierasul din bord ( de panoul de plastic din fata indicatoarelor de bord ) si vad ca-si face numarul din ce in ce mai des.
In rest, e totul OK si sper sa fie la fel si de acum inainte.
Am mai spus, geamul ala de plastic trebuie lipit cu superglue sau silicon, ca sa ajungi la el se desface rama din fata lui care e prinsa in 2 suruburi. Suruburile sunt in partea de jos a "acoperisului" de deasupra cadranelor. Dupa ce desfaci acele suruburi, usor tragi de rama aia de plastic sa nu zgarii bordul. In partea de jos are o chestie moale de plastic care acopera coloana de directie cand cobori volanul la maxim.
Salutare,
Am si io ceva greierasi pe ici si colo; de unde sa incep ... usa dreapta fatza (ca rezolvare, dealerul a umplut-o cu silicon si spuma..."ingenios"), in bord undeva in partea centrala, scaunul soferului (ala scartzaie si am observat ca erau destranse suruburile), iar cand mai prind cate-o denivelare cu peste 30/ora, in spatele ceasurilor se zguduie ceva de parca nu ar fi prins cum trebe. Recunosc ma enerveaza fiecare din chestiile sus amintite, mai ales ca usile au fost desfacute inainte sa ajunga masina la mine, iar cand am observat asta si m-am adresat dealerului local... intr-un mod foarte profesional au ridicat din umeri. Faza asta chiar ma deranjeaza si nu vreau sa ramana asa.
Apropo scartait, cand merg pe drum foarte denivelat se face auzita cred eu suspensia...dar nu bag mana in foc.
Sunt chestii marunte, dar se aduna si deja nu mai am incredere in "ingeniozitatile" dealer-ului. Cred ca clientii si marca in sine merita tratata cu profesionalism si nu carpita ca daciile de 20 de ani.
Cat despre consum, la aproape 5000km, zic eu ca depinde de stilu de condus, conditiile de trafic si temperatura de afara. Asa ca urban am iesit intre 9.5 si 11.5 ; pe afara intre 5.7 si 7 , iar mediile le puteti calcula si voi. Schimbatul vitezelor (depinde de situatie) intre 2000 si ocazional 5500 (aceasta din urma pe afara in depasiri :twisted: ).
Per ansamblu sunt multumit de masina, pacat de atitudinea ....lor.
Am si io ceva greierasi pe ici si colo; de unde sa incep ... usa dreapta fatza (ca rezolvare, dealerul a umplut-o cu silicon si spuma..."ingenios"), in bord undeva in partea centrala, scaunul soferului (ala scartzaie si am observat ca erau destranse suruburile), iar cand mai prind cate-o denivelare cu peste 30/ora, in spatele ceasurilor se zguduie ceva de parca nu ar fi prins cum trebe. Recunosc ma enerveaza fiecare din chestiile sus amintite, mai ales ca usile au fost desfacute inainte sa ajunga masina la mine, iar cand am observat asta si m-am adresat dealerului local... intr-un mod foarte profesional au ridicat din umeri. Faza asta chiar ma deranjeaza si nu vreau sa ramana asa.
Apropo scartait, cand merg pe drum foarte denivelat se face auzita cred eu suspensia...dar nu bag mana in foc.
Sunt chestii marunte, dar se aduna si deja nu mai am incredere in "ingeniozitatile" dealer-ului. Cred ca clientii si marca in sine merita tratata cu profesionalism si nu carpita ca daciile de 20 de ani.
Cat despre consum, la aproape 5000km, zic eu ca depinde de stilu de condus, conditiile de trafic si temperatura de afara. Asa ca urban am iesit intre 9.5 si 11.5 ; pe afara intre 5.7 si 7 , iar mediile le puteti calcula si voi. Schimbatul vitezelor (depinde de situatie) intre 2000 si ocazional 5500 (aceasta din urma pe afara in depasiri :twisted: ).
Per ansamblu sunt multumit de masina, pacat de atitudinea ....lor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator