Folosirea franei de motor scade/creste consumul?

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Lun Oct 05, 2009 3:54 pm

Voi ati ajuns sa discutati si la telefon? Ca nu cumva sa se lase cu "2 perechi de palme" la intalnirea de iarna? Ofofof...

Bre baieti bre, interesante posturi pe aici dar hai sa tinem totusi un nivel mai putin acid al discutiilor. Apple, daca cineva are idei gresite, hai sa nu-i dam peste nas si sa radem, poate il putem convinge cu cateva argumente logice si dovezi (vezi filumetele ce indica consumul 0 in frana de motor si explicatiile din posturile precedente).

Despre frantul blana in curba se stie ca te poate trimite pe coclauri, mai ales daca ai intrat periculos de tare, cristibna spusese ca sunt si cazuri in care esti nevoit sa franezi in curbe insa ca sfat general valabil e sa intri in orice curba cu o viteza care sa-ti permita si o franare mai tare (mai ales in curbele fara vizibilitate)...

Peace & Love

P.S. Matza mea are pleoape noi, daca va mai contraziceti asa tare, o pun sa va faca din ochi sa va linistiti... promit sa ridice si-o bucata din aripa spate dreapta!

Later Edit: intre timp au mai fost vreo 3-4 posturi pana am apucat si eu sa scriu deh, sunt la munci si mai am si altele pe-aici.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Lun Oct 05, 2009 5:24 pm

eu luasem initial topicul asta foarte serios.
pana cand au aparut dumele, iar daca la prima strigare, toata lumea a continuat, n-am gasit altceva mai bun de facut decat sa fac pe nebunul in continuare.


Revenind on-topic, chiar daca ECU taie injectia, se consuma in continuare benzina existenta in camera de ardere. Punct. Asta e punctul meu de vedere. Faptul ca motorul inca se invarte, eu nu cred ca se invarte in gol.

Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Lun Oct 05, 2009 11:00 pm

as vrea sa-l vad pe apple facand frana de motor la 140 in curba avand o alta masina in fata fara sa calce frana de serviciu . mai baieti poate ca par incepator dar daca intri in curba cu 140 inseamna ca nu ai experienta in a conduce, ai doar permis , si nu o sa ai tu timp apple sa faci frana de motor la viteza asta pentru ca nu se poate. cat despre consumul 0 la frana de motor incep sa cred ca este adevarat. cred ca se poate compara frana de motor cu incercarea de a porni o masina impinsa . cred . nu sunt sigur dar sunetul motorului este acelasi .

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Oct 05, 2009 11:29 pm

@florin munteanu: Te rog sa citesti posturile anterioare in totalitate, nu printre randuri, sunt convins ca o sa ajungi la alta concluzie.

De asemenea, sper ca urmatoarele reply-uri sa fie mai bine argumentate, incercarile de declansare a flame-urilor vor fi sanctionate.

Multumesc!

Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Mar Oct 06, 2009 8:33 am

scuze andrei . o sa fiu mai atent data viitoare.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mar Oct 06, 2009 11:30 am

Ca sa incheiem aceasta dezbatere, astazi am avut placerea de a purta o discutie cu un profesor universitar, doctor in auto. I-am adresat intrebarea care ne tot freamata si mi-a raspuns:

"La turatii peste 1200-1500 sistemult de injectie tot injecteaza combustibil, dar foarte putin,pentru ca altfel ar frana cu smucituri, in jurul a 5-10% din valoarea conumului la ralanti" , dupa depasirea acestei turatii cum spuneau si colegii mai sus, se revine la procesul normal de injectie .

Asa ca experimentul pe care vi l-am propus( coborarea unei pante, cu motorul oprit<fara contact pus> si cu masina in viteza) ar fi dus la tragerea concluziei ca motorul consuma ceva, cum spunea si cristibna consumul tinde la 0, dar nu este 0 chiar daca CB asta indica, facand o aproximare.

Sper sa fi fost destul de clar.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mar Oct 06, 2009 11:38 am

serios?

eu cred ca o masina cuplata intr-o treapta de viteze si cu motor oprit nu va cobori nici de pe o panta de 70%.

Sper sa fi fost extraordinar de clar.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mar Oct 06, 2009 11:40 am

e foarte usor de verificat

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mar Oct 06, 2009 12:17 pm

fii atent. iti dau un pont:
lasa masina in viteza. impinge-o. reusesti sa o misti usor?

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Mar Oct 06, 2009 12:53 pm

Sigur se va misca usor . Oare de ce nu cititi cu atentie toate informatiile .
Va dau un pont : raportul de transmitere in treapta a V-a (1:3,538).
Dieselul cu sistem de injectie mecanic poate sa si porneasca fara contact pus,in panta si in viteza fara frana de parcare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori