2008 Mitsubishi Lancer 2.0 140CP Instyle - Thunder Blue
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Nu stiu pe unde ati umblat prin forum, dar zimbet a organizat un group buy din rusia AICI. Eu am cumparat produsul ASTA . Practic e tot ce poti insonoriza la o masina si este gata taiat sa se potriveasca pe lancer.
De munca intr-adevar este destul dar nu trebuie facut totul in aceeasi zi, iar satisfactia este pe masura. Pentru portbagaj am lucrat aprox 4 ore.
Materialul m-a ajuns aprox 1400ron gata adus in romania. Cu siguranta nu reuseam sa acopar tot cu dynamat si sa ies mai ieftin.
De munca intr-adevar este destul dar nu trebuie facut totul in aceeasi zi, iar satisfactia este pe masura. Pentru portbagaj am lucrat aprox 4 ore.
Materialul m-a ajuns aprox 1400ron gata adus in romania. Cu siguranta nu reuseam sa acopar tot cu dynamat si sa ies mai ieftin.
Revin cu impresii dupa un drum pana in Germania la Munchen. Am facut in total 3000km in care masina s-a comportat foarte bine. La intoarcere duminica am prins in Germania o autostrada pe care pe banda 1 se mergea constant cu 160 si pe a 2-a aprox 200. Acolo am avut ocazia sa o tin mai mult la viteza mare si sa vad ce poate. Am descoperit ca masina e limitata la 215km/h. Ar fi mers si mai tare, dar se simtea ca nu ii mai da motorina.
Consumul a fost de 6.4 la dus si 6.5 la intors cu 4 persoane in masina si portbagajul plin de bagaje.
In ziua dinaintea plecarii in germania am izolat fonic si interiorul. Asta a insemnat sa scot tot ce era in interior inafara de bord. Foarte chinuita operatia, dar eu zic ca a meritat din plin. Din lipsa de timp nu am facut poze suficiente incat sa alcatuiesc un tutorial pentru demontare, dar pot de detalii in cazul in care cineva este interesat. Diseara o sa pun si niste poze din timpul operatiei.
Zgomotul de rulare s-a redus semnificativ, iar la trecerea peste denivelari nu mai trancane nimic. In timpul mersului nu se mai aude acel vajait care te facea sa dai muzica mai tare ca sa nu il mai auzi. Singurul zgomot care a mai ramas este cel al motorului, dar nu ma deranjeaza.
Consumul a fost de 6.4 la dus si 6.5 la intors cu 4 persoane in masina si portbagajul plin de bagaje.
In ziua dinaintea plecarii in germania am izolat fonic si interiorul. Asta a insemnat sa scot tot ce era in interior inafara de bord. Foarte chinuita operatia, dar eu zic ca a meritat din plin. Din lipsa de timp nu am facut poze suficiente incat sa alcatuiesc un tutorial pentru demontare, dar pot de detalii in cazul in care cineva este interesat. Diseara o sa pun si niste poze din timpul operatiei.
Zgomotul de rulare s-a redus semnificativ, iar la trecerea peste denivelari nu mai trancane nimic. In timpul mersului nu se mai aude acel vajait care te facea sa dai muzica mai tare ca sa nu il mai auzi. Singurul zgomot care a mai ramas este cel al motorului, dar nu ma deranjeaza.
De ceva timp mi s-a pus pata sa imi fac farurile negre in interior si sa le pun inele angel-eyes. Am vopsit negre si cele doua grile care erau cromate si va urma si partea centrala a barei, dar nu am mai avut timp si de asta.
Vor urma si niste tutoriale zilele astea. Mai trebuie sa schimb si becurile de pozitie cu ceva led sau sa le scot de tot. Voi ce ziceti?
Toate operatiile le-am facut eu, chiar si confectionatul inelelor angel-eyes. Am lucrat de la ora 13 pana la 2 noaptea.
Daca ar fi sa zic care a fost cea mai grea parte nu as sti ce sa aleg.
Devizul ar arata cam asa:
- demontat bara fata
- demontat faruri
- dezlipit sticla faruri (hard)
- demontare componente faruri
- confectionare inele angeleyes (migalos)
- vopsit doua parti componente ale fiecarui far + innegrire semnalizatoare
- montare pati componete la faruri - scoaterea siliconului vechi e greu
- demontare grile fata
- matuit + vopsit grile
- montare faruri + bara fata
Poze.
Vor urma si niste tutoriale zilele astea. Mai trebuie sa schimb si becurile de pozitie cu ceva led sau sa le scot de tot. Voi ce ziceti?
Toate operatiile le-am facut eu, chiar si confectionatul inelelor angel-eyes. Am lucrat de la ora 13 pana la 2 noaptea.
Daca ar fi sa zic care a fost cea mai grea parte nu as sti ce sa aleg.
Devizul ar arata cam asa:
- demontat bara fata
- demontat faruri
- dezlipit sticla faruri (hard)
- demontare componente faruri
- confectionare inele angeleyes (migalos)
- vopsit doua parti componente ale fiecarui far + innegrire semnalizatoare
- montare pati componete la faruri - scoaterea siliconului vechi e greu
- demontare grile fata
- matuit + vopsit grile
- montare faruri + bara fata
Poze.
Cix , nu pica bine deloc sigla aia rosie . Mie nu mi-a placut niciodata , parca e ceva cu stea in frunte sau cu mot . Oricum daca tie iti place , e bine .
Sincer , eu prefer primul look al masinii tale . Ti-am zis ca un prieten facuse dintr-un invite , exteriorul ca al tau ( fara jante ), si arata exemplar .
Cred ca ti-ar sta mai bine intr-un service sau intr-un garaj , decat ce faci tu acum
E bine ca e cineva ca tine pe forum , bravo !
Sincer , eu prefer primul look al masinii tale . Ti-am zis ca un prieten facuse dintr-un invite , exteriorul ca al tau ( fara jante ), si arata exemplar .
Cred ca ti-ar sta mai bine intr-un service sau intr-un garaj , decat ce faci tu acum
E bine ca e cineva ca tine pe forum , bravo !
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Bughy, stema rosie e chiar motzul din frunte. Din pacate aparatul nu e chiar asa performant si din cauza ca scoate culorile cam sterse apare rosul ala asa puternic. In realitate nu imi pare chiar asa.
Mersi de aprecieri. Am inceput lucrul la faruri fara a sta pe ganduri prea mult. Riscul sa le strici e destul de mare si iti trebuie un pic de nebunie sa desfaci un far de 70 mil.
Farul l-am incalzit in cuptor, dar nu a incaput complet ca sa inchid usa. Masticul cu care e prinsa sticla farului se inmoaie la caldura si dupa incalzire iese destul de usor. Inelele angel-eyes am vrut sa le comand de la un tip de pe okazii.ro, dar nu stiam exact dimensiunea care imi trebuie si nu puteam sa masor exact din afara farului. Asa ca dupa ce am vazut un tutorial pe internet am hotarat sa le fac eu. Acolo e mult de scris si o sa fac un tutorial saptamana asta.
Am facut cateva poze si noaptea.
Mersi de aprecieri. Am inceput lucrul la faruri fara a sta pe ganduri prea mult. Riscul sa le strici e destul de mare si iti trebuie un pic de nebunie sa desfaci un far de 70 mil.
Farul l-am incalzit in cuptor, dar nu a incaput complet ca sa inchid usa. Masticul cu care e prinsa sticla farului se inmoaie la caldura si dupa incalzire iese destul de usor. Inelele angel-eyes am vrut sa le comand de la un tip de pe okazii.ro, dar nu stiam exact dimensiunea care imi trebuie si nu puteam sa masor exact din afara farului. Asa ca dupa ce am vazut un tutorial pe internet am hotarat sa le fac eu. Acolo e mult de scris si o sa fac un tutorial saptamana asta.
Am facut cateva poze si noaptea.
Felicitari pentru munca depusa, a iesit ceva frumos. Pareri personale : sigla rosie , imi este indiferenta ... iar pozitiile eu zic sa le lasi asa ( contrastul dintre ele si ``angel eye`` ( ca e unul pe far ) da bine ). Bravo.
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori