Subaru Impreza Wrx Vs. Mitsubishi Lancer Ralliart
QUOTE (awbdan @ Sep 8 2009, 10:33 PM) astazi am vazut un evo 10 , din pacate nu se compara cu subaru... din pacate...
asta nu inseamna ca nu mai sunt fan 100% mitsu
Ca bine zici, mitsu il bate si la performante si avantaje financiare. WRX e in jur de 33.000 cu TVA, Ralliart vine in 30.000 cu TVA. WRX are motor peste 2.000cmc, se plateste taxa de prima inmatriculare, la Ralliart nu. De design are rost sa spun? Si mai sunt ele si altele.
asta nu inseamna ca nu mai sunt fan 100% mitsu
Ca bine zici, mitsu il bate si la performante si avantaje financiare. WRX e in jur de 33.000 cu TVA, Ralliart vine in 30.000 cu TVA. WRX are motor peste 2.000cmc, se plateste taxa de prima inmatriculare, la Ralliart nu. De design are rost sa spun? Si mai sunt ele si altele.
vorbind strict de performante si dotari:
o avea wrx mai multi cai...dar are si 25% mai multi cmc.
tehnica si electronica - nu a avut subaru niciodata mai multa ca mitsu
in clipul lor ralliart e mai scump, da, dar are cutie cvt - costa si aia ceva, pe de alta parte pierde la sportivitate din cauza acestui lucru, in schimb alt mare plus, chiar din cauza acestei cutii cvt, ralliartul este o masina cu care poti sa traiesti zi de zi in oras, la semafor, in aglomeratie.
pe de alta parte, nu uitati: softul la CVT se poate rescrie.....si vedem dupa aia cine schimba mai repede
si sa nu fiu inteles gresit, am mare respect pt subaru, si probabil ca daca mi-as permite sa fac aceasta alegere, as gandi mult inainte sa aleg.
o avea wrx mai multi cai...dar are si 25% mai multi cmc.
tehnica si electronica - nu a avut subaru niciodata mai multa ca mitsu
in clipul lor ralliart e mai scump, da, dar are cutie cvt - costa si aia ceva, pe de alta parte pierde la sportivitate din cauza acestui lucru, in schimb alt mare plus, chiar din cauza acestei cutii cvt, ralliartul este o masina cu care poti sa traiesti zi de zi in oras, la semafor, in aglomeratie.
pe de alta parte, nu uitati: softul la CVT se poate rescrie.....si vedem dupa aia cine schimba mai repede
si sa nu fiu inteles gresit, am mare respect pt subaru, si probabil ca daca mi-as permite sa fac aceasta alegere, as gandi mult inainte sa aleg.
Pentru a face putina lumina:
Date tehnice Lancer Ralliart:
Engine 2.0-liter 4-cylinder MIVEC turbo
Horsepower/Torque 237 hp @ 6000 rpm / 253 lb-ft @ 3000 rpm
Transmission TC-SST (6-speed Twin-Clutch Sportronic? Shift Transmission)
Drivetrain All-Wheel Control (AWC)
Date tehnice Impreza WRX:
Engine 2.5-liter DOHC intercooled, turbocharged aluminum-alloy 16-valve 4-cylinder horizontally opposed SUBARU BOXER engine
Power 265 hp @ 6,000 rpm
Torque 244 lb-ft @ 4,000 rpm
Compression Ratio 8.4:1
Bore and Stroke 99.5 x 79.0 mm
Manual Transmission Fully synchronized 5-speed manual with Incline Start Assist.
@COObra cutia de viteze la Ralliart este TC-SST care se zvoneste ca e mult mai rapida decat una manuala. Poate si la asta se poate rescrie softu si sa o faca si mai rapida
Date tehnice Lancer Ralliart:
Engine 2.0-liter 4-cylinder MIVEC turbo
Horsepower/Torque 237 hp @ 6000 rpm / 253 lb-ft @ 3000 rpm
Transmission TC-SST (6-speed Twin-Clutch Sportronic? Shift Transmission)
Drivetrain All-Wheel Control (AWC)
Date tehnice Impreza WRX:
Engine 2.5-liter DOHC intercooled, turbocharged aluminum-alloy 16-valve 4-cylinder horizontally opposed SUBARU BOXER engine
Power 265 hp @ 6,000 rpm
Torque 244 lb-ft @ 4,000 rpm
Compression Ratio 8.4:1
Bore and Stroke 99.5 x 79.0 mm
Manual Transmission Fully synchronized 5-speed manual with Incline Start Assist.
@COObra cutia de viteze la Ralliart este TC-SST care se zvoneste ca e mult mai rapida decat una manuala. Poate si la asta se poate rescrie softu si sa o faca si mai rapida
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
A se observa o diferenta majora intre cele doua :
Ralliart : Engine 2.0-liter 4-cylinder MIVEC turbo
WRX: Engine 2.5-liter DOHC intercooled, turbocharged aluminum-alloy 16-valve 4-cylinder horizontally opposed SUBARU BOXER engine
Parerea mea este ca aceasta comparatia deja nu mai are loc subaru avand motor de 2.5
Ralliart : Engine 2.0-liter 4-cylinder MIVEC turbo
WRX: Engine 2.5-liter DOHC intercooled, turbocharged aluminum-alloy 16-valve 4-cylinder horizontally opposed SUBARU BOXER engine
Parerea mea este ca aceasta comparatia deja nu mai are loc subaru avand motor de 2.5
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori