Service story
daca imi zicea cineva acum 4 zile de 250ron un bec cu tot cu montaj as fi zis ca e nebun doar ca am avut si eu o surpriza de asta.
m-am dus la "colegii" mei de la mitsu si i-am rugat sa-mi spuna un pret la un capac de la vasul in care sta lichidul de servo deoarece il gasesc umed din cand in cand...au bagat ei seria de sasiu..s-au uitat prin piese ...eu eram cu ochii in monitorul lui in tot acest timp..
gaseste in sfarsit piesa si ii apare 47,5..credeam ca sunt ron..numai ca in secunda urmatoare bate 47,5 x X = 250 ron ...am crezut ca e borcanul cu totul, dar mi-a explicat frumos ca e doar capacul care culmea are o rigla gradata de aprox 4 cm..i-a cam cazut si lui fata cand si-a dat seama..
mi-a exlpicat ca daca e mai veche masina cu atat mai scumpe sunt piesele..imi zicea de un eclipse din '95 la care trebuiau niste piese care erau de vreo 2 ori mai scumpe decat masina si termen de livrare 45-60 zile
m-am dus la "colegii" mei de la mitsu si i-am rugat sa-mi spuna un pret la un capac de la vasul in care sta lichidul de servo deoarece il gasesc umed din cand in cand...au bagat ei seria de sasiu..s-au uitat prin piese ...eu eram cu ochii in monitorul lui in tot acest timp..
gaseste in sfarsit piesa si ii apare 47,5..credeam ca sunt ron..numai ca in secunda urmatoare bate 47,5 x X = 250 ron ...am crezut ca e borcanul cu totul, dar mi-a explicat frumos ca e doar capacul care culmea are o rigla gradata de aprox 4 cm..i-a cam cazut si lui fata cand si-a dat seama..
mi-a exlpicat ca daca e mai veche masina cu atat mai scumpe sunt piesele..imi zicea de un eclipse din '95 la care trebuiau niste piese care erau de vreo 2 ori mai scumpe decat masina si termen de livrare 45-60 zile
QUOTE (driverx @ Jun 15 2009, 03:01 PM) Hai descrie putin personaju'. Ca tare am io un feeling naspa ca as stii despre cine vorbesti.
He he, nu mai stiu cum il chema si nici semne distinctive nu am remarcat
QUOTE (BUGHY @ Jun 15 2009, 09:55 PM) Ploiesti si mai care ... ? Poate Brasov ? Cine garanteza un service bun si care ar fi argumentele ?
Ce adaos comercial sa aiba becul acela ? Daca cautai putin pe la sectiunea " Bursa " , iti puneai leduri si mult mai ieftine.
Adaosul comercial dupa cum vezi e imens si nici macar nu mi-am pus problema ca ar putea costa atat. Eu m-am gandit ca un bec de plafoniera e nimica toata. Acum sunt patit si o sa fiu mult mai atent, dar.....
Referitor la Litex eu sunt multumit de modul in care am fost tratat si pentru mine asta conteaza cel mai mult. Platesc aceeasi bani ca la M Car dar sunt tratat cu bun simt. Atat cer, un pic de bun simt, lucru care cam lipseste in Bucuresti pentru ca au o gramada de clienti si nu sunt interesati deloc de satisfactia clientului.
M Car: bataie de batjocura cu programarea ( 1 ora stat degeaba ), plecat cu masina varza
Litex: masina a intrat atunci cand am fost programat, nimic de reprosat.
Care crezi ca e mai bun?
He he, nu mai stiu cum il chema si nici semne distinctive nu am remarcat
QUOTE (BUGHY @ Jun 15 2009, 09:55 PM) Ploiesti si mai care ... ? Poate Brasov ? Cine garanteza un service bun si care ar fi argumentele ?
Ce adaos comercial sa aiba becul acela ? Daca cautai putin pe la sectiunea " Bursa " , iti puneai leduri si mult mai ieftine.
Adaosul comercial dupa cum vezi e imens si nici macar nu mi-am pus problema ca ar putea costa atat. Eu m-am gandit ca un bec de plafoniera e nimica toata. Acum sunt patit si o sa fiu mult mai atent, dar.....
Referitor la Litex eu sunt multumit de modul in care am fost tratat si pentru mine asta conteaza cel mai mult. Platesc aceeasi bani ca la M Car dar sunt tratat cu bun simt. Atat cer, un pic de bun simt, lucru care cam lipseste in Bucuresti pentru ca au o gramada de clienti si nu sunt interesati deloc de satisfactia clientului.
M Car: bataie de batjocura cu programarea ( 1 ora stat degeaba ), plecat cu masina varza
Litex: masina a intrat atunci cand am fost programat, nimic de reprosat.
Care crezi ca e mai bun?
Hai sa va povestesc aventurile mele cu MCar:
Am cumparat masina in 2005, cand am cumparat-o am pus si un kit Ralliart (kit de putere pentru Pajero Sport care mareste puterea la 135CP). Toate bune si frumoase semnez de primire (vine cu 3 chei una la leasing una la mine una in pornirea de motor). Cand am terminat leasingul cheia aia care trebuia sa fie la ei nu mai era de gasit nicaieri asa ca nu mai am cheie de rezerva. MCar sustine ca nu a avut niciodata masina 3 chei ci doar 2 eu lasand-o cu mana mea pe cea de-a 3-a la ei ca sa o trimta la leasing. Intre timp din MCar s-au facut 2 firme Trading si Distribution sau asa ceva si fiecare da vina pe celalalt pentru cheie sau carte de identitate. Stiti cum e: nu e vina noastra e alta firma care s-a ocupat de asta, ceilalti spun ca firma veche e de vina, oricum e o smecherie de retinut, schimbi numele la firma si scapi de responsabilitati: IT WASN'T ME!
Motorul:
Plec din Expozitiei si ii accelere nitel sa o testez, nu foarte tare ca era nou nouta, la plecarea de la stop la Piata Victoriei se nimereste un Mercedes decapotabil in spatele meu. La plecare am apasat pe acceleratie si surpriza: Mercedesul decapotabil a disparut intr-un nor negru facut de masina mea. M-am injura singur si am crezut ca e de la faptul ca e noua masina si nu e rodata (de parca ar avea nevoie de asa ceva). Am condus lejer si nu a mai scos fum (oricum nu te uiti permanent in oglida sa vezi daca scoti fum). Din cand in cand prietenii imi mai atrageau atentia ca scoate fum dar eu nu vedeam clar din perspectiva soferului fara sa o accelerez tare (peste 3000 rpm). La drumurile lungi mi s-a atras atentia ca scoate fum si am fost cu ea in service. La MCar totul era perfect pe calculator caci au venit cu un print pe care scria ca totul e cf parametrilor. Dupa 3 ani de "clientul: scoate fum - MCar: e in parametrii, functioneaza perfect" constat ca am depasit termenul de ITP si ma duc sa il fac.
Cu ocazia ITP-ului am constat ca MCar gresise seria motorului pe cartea de identitate fara care nu puteam trece ITP-ul. Imi promit ca se ocupa ei si dupa 2 saptamani de nimic imi spun cu ocazia unor zgarieturi ca duc ei masina la RAR. Cum plecam in concediu le-am atras atentia ca am nevoie de masina la timp si m-au asigurat ca o sa o am la timp ca sa trec ITP-ul si sa plec in concediu. Binenteles ca nu am primit masina la timp, binenteles ca nu au facut ei modificarile la RAR dupa ce gresisera cartea de identitate si au refuzat sa imi dea alta masina sa circul caci nu aveam ITP-ul facut deoarece nu aveam seria corecta pe cartea de identitate pe care o gresisera tot ei. Refuzul a fost foarte clar si oarecum batjocoritor, daca nu imi convine ei nu ma ajuta cu nimic chiar daca ei au gresit. mai aveau putin si imi spuneau ca ii doare-n brisca pe fata dar au lasat clar sa se inteleaga asta. Deci eram in situatia ratarii concediului pentru ca i-am asteptat sa isi repare greseala.
Ca sa imi fac totusi concediul am fost la ITP ca sa imi constate eventualele probleme ca sa stiu ce le spun la service, ocazie cu care constat ca am noxele de peste 100 de ori limita admisa adica fum ca la balamuc cand o ambalezi, nici o sansa sa pot trece ITP-ul cu ea. Imi blocheaza aia masina la RAR si ramane sa o repar si apoi sa ma prezint la ITP din nou ca sa il trec. Merg la service le povestesc ce si cum si mi-o dau iara pe aia cu pe calculator totul e perfect. Le spun ca poate e de la kitul de putere si imi spun ca l-au scos. Ma duc iar la ITP, problema e aceeasi. Ma intorc la service mi se spune ca doar in deactivaser-a nu il si decuplasera. Ok il decupleaza ma duc la ITP trec testul cu brio dupa ce imi curata aia evacuarea prin ambalare la 4500 de ture ca apoi intra pe rosu si ma intorc la service. La service seful de la receptie un cocalar proprietar de Audi cu kit de putere imi zice ca e normal sa scoata fum ca asa fac toate. Nu avea rost sa il bat pe tzoparlan ca nu rezolvam nimic dar imi venea sa ii zbor creierii vazandu-l cum incearca sa ma prosteasca pe fata. Cand vinzi ceva care face bine masinii si dai 1000 de euro ar trebui sa functioneze corect nu sa te bage in alte probleme nu? oricum sa zicem ca poate in teorie asa fac toate kiturile scot fum ca schimba amestecul de combustibil aer sau ce dracu ori face ca nu ma pricep, nu am pretentia sa ma pricep dar am pretentia sa dau banii pe ceva ce functioneaza nu sa strice. Mie greu sa cred ca un producator de kituri nu le verifica sa fie sigur ca sunt in parametrii legali.
FRANELE:
La o revizie schimb placutele cu unele noi. Dupa schimbare constat ca la o frana mica doar din balansul masinii la franare se aude un zgomot ca un mic joc in frane. Nu o simti in colana de directie ci in caroserie. Ii intreb ce e si imi spun ca ei nu sesezeaza nimic si ca conform calculatorului totul e in parametrii. Cu ocazia episodului ITP franele trec testul fara problema dar in continuare am acelasi zgomot la balansul masinii. Ma duc la service si ma pun sa platesc testul de frane ca sa imi demonstreze ca franele sunt ok, eu venind de la ITP deci cu testul deja facut. Degeaba le explica ca am facut testul la ITP tot a trebuit sa le platesc lor testul de frane. Dupa ce masina a iesit din garantie am aflat de la un mecanic ca placutele nu sunt cele originale Sumitomo ci unele cu aceiasi parametrii dar mai ieftine pe la 500 de RON cred si din cauza unor diferente de cativa microni au acest joc. La frana peste 10km/h nu se aude nimic dar la viteza mica la balans face zgomotul. Din punctul meu de vedere nu trebuie sa faca zgomot caci cu placutele originale nu facea zgomot. Oricum mi-au zis ca toate masinile fac si m-au suit in masina sefului de la MCar un Pajero normal nu sport care nu prea facea dar au sustinut ca zgomotul e normal de la uzura, mie mi se pare cel putin tras de par ca sa nu spun nesimtit.
REPARATIILE
La un moment dat imi schimb bara fata pe asigurare caci era zgariata. Cand receptionez masina nu ma uit atent dar a doua zi de dimineata observ ca era ciobita la imbinarea cu farul drepta fata un loc unde nu poate fi lovita caci e exact langa far undeva exact deasupra barii. Era clar de la surubelnita celui care a schimbat bara care imi spune pe fata ca asa era si ca nu ma pricep eu la asa ceva. Tupeu pe fata!
In plus ma trezesc cu o pata rosu inchis pe plafon deasupra scaunului soferului. Nimeni nu stie nimic. Mi-au promis ca se rezolva dar nu am curaj sa ma mai duc la ei.
Cand mi-au facut prima revizie piesele vechi le-au pus intr-o punga de plastic si le-au aruncat in porbagaj. Rezultatul? Pungile s-au rupt si mi-au umplut portbgajul de vaselina. Cine l-a curatat? Eu ca ei au vrut sa imi faca un bine. De atunci le zic ca nu am nevoie de piese.
ALARMA:
Alrma Clifford cu pornire de motor AvantGuard 5 am pus-o peste cam 3 luni dupa ce am cumparat-o. Timp de 3 ani cat a fost in garantie m-am plans ca nu functioneaza corect la modul ca nu pleaca din prima si nu astepta sa se stinga martorii pe bord. Au umblat la ea degeaba ca tot nu a mers. Dupa 3 ani cand iesea din garantie ma trimit cu ea la Falcon Electronics ca vezi doamne ei nu au calculator si nu o pot regla. Am fost la Falcon si au reglat-o dar nici pana acum nu merge corect. Oricum la Falcon a durat 15 minute. In plus masina la pornire manuala nu porneste asa cum te-ai astepta ci ii trebuie ceva mai mult timp decat la inceput adica la inceput lua 1 secunda sa o pornesti cu cheia acum ia 3-4 cateodata si cand dureaza mult da in gol pana porneste. De fiecare data cand le spuneam la service ca nu merge ok ziceau ca la ei pe calculator merge perfect. Dupa 3 ani a incetat sa mai piuie cand o armezi/dezarmezi - 1 sau 2 piuituri dupa caz. Am citit pe net ca probabil a murit bateria de la alarma si m-am dus la Falcon sa o schimbe dar trebuia sa o tai si sa o las la ei pana schimba bateria si apoi sa leg firele la loc. Am zis no way si am lasat-o asa. Merge doar ca nu mai piuie cand inchide si deschide masina. Culmea e ca acum vre-o luna mi-au murit baterile si dupa ce le-am incarcat a piuit alarma din nou. Dupa vre-o saptamana si-a revenit la normal si nu mai piuie! Electrical Voodoo!
CLIMA:
Dupa 2 ani de la achizitie constat ca aerul conditionat (clima) da rece dupa cam o ora de functionare cand temperatura de afara e scazuta. Ma duc cu ea la service o pun pe calculator si imi scot iar un print cu totul e perfect. Dupa mai multe plangeri imi muta senzorul de temp habitaclu de pa caseta de aer conditionat in alt loc. Tot nu merge. Culmea e ca asta constat doar toamna si iarna. A trecut si a doua iarna si ma trezesc inainte sa iasa din garantie ca problemele sunt mari si ca nu functioneaza deloc cum trebuie. Inainte sa iasa din garantie le cer sa repare tot. Ei sustin ca totul merge ok eu constat ca clima nu merge, franele fac zgomot, am pete pe plafon etc etc, dar ies din garantie si apoi totul e pe bani. Dupa ce constat ca mi-au pierdut a 3a cheie schimb service-ul si ma duc in Metalurgiei la noul service in speranta ca se schimba si oamenii. In Metalurgiei oamenii mai draguti si fara fite. Cu pregatirea stau la fel de bine ca si cei din Expozitiei adica pe langa. Am stat 3 ore la relanti cu masina ca sa constat urmatoarele:
1. calculatorul lor nu poate citi senzorii de habitaclu (cum dracu au reusit cei din Expozitiei sa citeasca nu stiu) deci nu se stie ce temperatura indica in habitaclu
2. nimeni nu intelege nimic din ce se intampla
3. umblatul le electrica se termina cu zgarieturi si lipsa suruburi
4. a trebuit ca un electrician sa vina cu propriul tester/calculator (nu pt Mitsubishi) ca sa constate ca senzorul exterior da rateuri si citeste alta temperatura.
Schimbam senzorul cu altul de la alta masina si aparent totul merge ok. Pun vechiul senzor la loc si imi comanda un nou senzor. Vine dupa o luna il platesc il monteaza s constat ca nu s-a schimbat nimic aceleasi probleme! Am vrut sa schimb tot aerul conditionat dar mi-au spus ca e pe riscul meu! Deci dupa vre-o 2 ani de sesizari si dupa schimbat senzor pe banii mei totul e degeaba! Electrical Voodoo!
REVIZIILE
Din punctul me de vedere nu stiu ce dracu fac dar dupa ultima cea de 50000 m-am trezit ca imi scartaie articulatiile si caroseria cand cobor de pe trotuar. Probabil ca au uitat sa le unga!
Ce nu inteleg este cum de au atata tupeu incat sa te minta pe fata si sa iti ceara bani pentru erorile lor!
Acum nu mai porneste deloc si am niste tzacanituri la alternator si un releu cred cu bateriile aparent pline caci redresorul e pe verde. Si totul se leaga cu alarma care a inceput sa piuie din nou! Cred ca ceva e busit la electrica si undeva e un scurt caci nu inteleg de ce fara o baterie piuie iar cu ambele nu! Cert este ca daca ma duc sa faca experimente la service pe banii mei e absolut nerentabil. Ce rost are sa platesc ora de experimentat cand calculatorul lor nu comunica cu calculatorul de interior al masinii (ETACS sau asa ceva) si in afara de rpm la motor mai nimic nu poate fi citit, electrica fiind imposibil de diagnosticat!
In afara de Dan Marin care e la receptie in Metalurgiei si a incercat sa ma ajute el avand aceeasi problema cu clima (dar s-a resemnat ca nu a reusit sa o rezolve) majoritatea sunt niste nepregatiti care nu au ce cauta in domeniu. Nu vorbesc de receptionari care unii sunt ok iar pe altii iti vine sa ii bati la cate fite au si cum incearca sa te faca ci in principal de cei din service care pun mana pe masina. Poate sunt 99% oameni profesionisti acolo dar eu am dat exact de 1% amatori care fac experimente pe tine si isi baga pla in tot ce fac ca apoi sa te faca din vorbe pana iti vine acru'n pla si renunti. Oricum din punctul lor de vedere totul e consumabil la masina si e vina ta ca nu stii ca o conduci!
Sa ma mai duc la service sau stiti pe cineva care cu adevarat se pricepe la Pajero Sport?
Am cumparat masina in 2005, cand am cumparat-o am pus si un kit Ralliart (kit de putere pentru Pajero Sport care mareste puterea la 135CP). Toate bune si frumoase semnez de primire (vine cu 3 chei una la leasing una la mine una in pornirea de motor). Cand am terminat leasingul cheia aia care trebuia sa fie la ei nu mai era de gasit nicaieri asa ca nu mai am cheie de rezerva. MCar sustine ca nu a avut niciodata masina 3 chei ci doar 2 eu lasand-o cu mana mea pe cea de-a 3-a la ei ca sa o trimta la leasing. Intre timp din MCar s-au facut 2 firme Trading si Distribution sau asa ceva si fiecare da vina pe celalalt pentru cheie sau carte de identitate. Stiti cum e: nu e vina noastra e alta firma care s-a ocupat de asta, ceilalti spun ca firma veche e de vina, oricum e o smecherie de retinut, schimbi numele la firma si scapi de responsabilitati: IT WASN'T ME!
Motorul:
Plec din Expozitiei si ii accelere nitel sa o testez, nu foarte tare ca era nou nouta, la plecarea de la stop la Piata Victoriei se nimereste un Mercedes decapotabil in spatele meu. La plecare am apasat pe acceleratie si surpriza: Mercedesul decapotabil a disparut intr-un nor negru facut de masina mea. M-am injura singur si am crezut ca e de la faptul ca e noua masina si nu e rodata (de parca ar avea nevoie de asa ceva). Am condus lejer si nu a mai scos fum (oricum nu te uiti permanent in oglida sa vezi daca scoti fum). Din cand in cand prietenii imi mai atrageau atentia ca scoate fum dar eu nu vedeam clar din perspectiva soferului fara sa o accelerez tare (peste 3000 rpm). La drumurile lungi mi s-a atras atentia ca scoate fum si am fost cu ea in service. La MCar totul era perfect pe calculator caci au venit cu un print pe care scria ca totul e cf parametrilor. Dupa 3 ani de "clientul: scoate fum - MCar: e in parametrii, functioneaza perfect" constat ca am depasit termenul de ITP si ma duc sa il fac.
Cu ocazia ITP-ului am constat ca MCar gresise seria motorului pe cartea de identitate fara care nu puteam trece ITP-ul. Imi promit ca se ocupa ei si dupa 2 saptamani de nimic imi spun cu ocazia unor zgarieturi ca duc ei masina la RAR. Cum plecam in concediu le-am atras atentia ca am nevoie de masina la timp si m-au asigurat ca o sa o am la timp ca sa trec ITP-ul si sa plec in concediu. Binenteles ca nu am primit masina la timp, binenteles ca nu au facut ei modificarile la RAR dupa ce gresisera cartea de identitate si au refuzat sa imi dea alta masina sa circul caci nu aveam ITP-ul facut deoarece nu aveam seria corecta pe cartea de identitate pe care o gresisera tot ei. Refuzul a fost foarte clar si oarecum batjocoritor, daca nu imi convine ei nu ma ajuta cu nimic chiar daca ei au gresit. mai aveau putin si imi spuneau ca ii doare-n brisca pe fata dar au lasat clar sa se inteleaga asta. Deci eram in situatia ratarii concediului pentru ca i-am asteptat sa isi repare greseala.
Ca sa imi fac totusi concediul am fost la ITP ca sa imi constate eventualele probleme ca sa stiu ce le spun la service, ocazie cu care constat ca am noxele de peste 100 de ori limita admisa adica fum ca la balamuc cand o ambalezi, nici o sansa sa pot trece ITP-ul cu ea. Imi blocheaza aia masina la RAR si ramane sa o repar si apoi sa ma prezint la ITP din nou ca sa il trec. Merg la service le povestesc ce si cum si mi-o dau iara pe aia cu pe calculator totul e perfect. Le spun ca poate e de la kitul de putere si imi spun ca l-au scos. Ma duc iar la ITP, problema e aceeasi. Ma intorc la service mi se spune ca doar in deactivaser-a nu il si decuplasera. Ok il decupleaza ma duc la ITP trec testul cu brio dupa ce imi curata aia evacuarea prin ambalare la 4500 de ture ca apoi intra pe rosu si ma intorc la service. La service seful de la receptie un cocalar proprietar de Audi cu kit de putere imi zice ca e normal sa scoata fum ca asa fac toate. Nu avea rost sa il bat pe tzoparlan ca nu rezolvam nimic dar imi venea sa ii zbor creierii vazandu-l cum incearca sa ma prosteasca pe fata. Cand vinzi ceva care face bine masinii si dai 1000 de euro ar trebui sa functioneze corect nu sa te bage in alte probleme nu? oricum sa zicem ca poate in teorie asa fac toate kiturile scot fum ca schimba amestecul de combustibil aer sau ce dracu ori face ca nu ma pricep, nu am pretentia sa ma pricep dar am pretentia sa dau banii pe ceva ce functioneaza nu sa strice. Mie greu sa cred ca un producator de kituri nu le verifica sa fie sigur ca sunt in parametrii legali.
FRANELE:
La o revizie schimb placutele cu unele noi. Dupa schimbare constat ca la o frana mica doar din balansul masinii la franare se aude un zgomot ca un mic joc in frane. Nu o simti in colana de directie ci in caroserie. Ii intreb ce e si imi spun ca ei nu sesezeaza nimic si ca conform calculatorului totul e in parametrii. Cu ocazia episodului ITP franele trec testul fara problema dar in continuare am acelasi zgomot la balansul masinii. Ma duc la service si ma pun sa platesc testul de frane ca sa imi demonstreze ca franele sunt ok, eu venind de la ITP deci cu testul deja facut. Degeaba le explica ca am facut testul la ITP tot a trebuit sa le platesc lor testul de frane. Dupa ce masina a iesit din garantie am aflat de la un mecanic ca placutele nu sunt cele originale Sumitomo ci unele cu aceiasi parametrii dar mai ieftine pe la 500 de RON cred si din cauza unor diferente de cativa microni au acest joc. La frana peste 10km/h nu se aude nimic dar la viteza mica la balans face zgomotul. Din punctul meu de vedere nu trebuie sa faca zgomot caci cu placutele originale nu facea zgomot. Oricum mi-au zis ca toate masinile fac si m-au suit in masina sefului de la MCar un Pajero normal nu sport care nu prea facea dar au sustinut ca zgomotul e normal de la uzura, mie mi se pare cel putin tras de par ca sa nu spun nesimtit.
REPARATIILE
La un moment dat imi schimb bara fata pe asigurare caci era zgariata. Cand receptionez masina nu ma uit atent dar a doua zi de dimineata observ ca era ciobita la imbinarea cu farul drepta fata un loc unde nu poate fi lovita caci e exact langa far undeva exact deasupra barii. Era clar de la surubelnita celui care a schimbat bara care imi spune pe fata ca asa era si ca nu ma pricep eu la asa ceva. Tupeu pe fata!
In plus ma trezesc cu o pata rosu inchis pe plafon deasupra scaunului soferului. Nimeni nu stie nimic. Mi-au promis ca se rezolva dar nu am curaj sa ma mai duc la ei.
Cand mi-au facut prima revizie piesele vechi le-au pus intr-o punga de plastic si le-au aruncat in porbagaj. Rezultatul? Pungile s-au rupt si mi-au umplut portbgajul de vaselina. Cine l-a curatat? Eu ca ei au vrut sa imi faca un bine. De atunci le zic ca nu am nevoie de piese.
ALARMA:
Alrma Clifford cu pornire de motor AvantGuard 5 am pus-o peste cam 3 luni dupa ce am cumparat-o. Timp de 3 ani cat a fost in garantie m-am plans ca nu functioneaza corect la modul ca nu pleaca din prima si nu astepta sa se stinga martorii pe bord. Au umblat la ea degeaba ca tot nu a mers. Dupa 3 ani cand iesea din garantie ma trimit cu ea la Falcon Electronics ca vezi doamne ei nu au calculator si nu o pot regla. Am fost la Falcon si au reglat-o dar nici pana acum nu merge corect. Oricum la Falcon a durat 15 minute. In plus masina la pornire manuala nu porneste asa cum te-ai astepta ci ii trebuie ceva mai mult timp decat la inceput adica la inceput lua 1 secunda sa o pornesti cu cheia acum ia 3-4 cateodata si cand dureaza mult da in gol pana porneste. De fiecare data cand le spuneam la service ca nu merge ok ziceau ca la ei pe calculator merge perfect. Dupa 3 ani a incetat sa mai piuie cand o armezi/dezarmezi - 1 sau 2 piuituri dupa caz. Am citit pe net ca probabil a murit bateria de la alarma si m-am dus la Falcon sa o schimbe dar trebuia sa o tai si sa o las la ei pana schimba bateria si apoi sa leg firele la loc. Am zis no way si am lasat-o asa. Merge doar ca nu mai piuie cand inchide si deschide masina. Culmea e ca acum vre-o luna mi-au murit baterile si dupa ce le-am incarcat a piuit alarma din nou. Dupa vre-o saptamana si-a revenit la normal si nu mai piuie! Electrical Voodoo!
CLIMA:
Dupa 2 ani de la achizitie constat ca aerul conditionat (clima) da rece dupa cam o ora de functionare cand temperatura de afara e scazuta. Ma duc cu ea la service o pun pe calculator si imi scot iar un print cu totul e perfect. Dupa mai multe plangeri imi muta senzorul de temp habitaclu de pa caseta de aer conditionat in alt loc. Tot nu merge. Culmea e ca asta constat doar toamna si iarna. A trecut si a doua iarna si ma trezesc inainte sa iasa din garantie ca problemele sunt mari si ca nu functioneaza deloc cum trebuie. Inainte sa iasa din garantie le cer sa repare tot. Ei sustin ca totul merge ok eu constat ca clima nu merge, franele fac zgomot, am pete pe plafon etc etc, dar ies din garantie si apoi totul e pe bani. Dupa ce constat ca mi-au pierdut a 3a cheie schimb service-ul si ma duc in Metalurgiei la noul service in speranta ca se schimba si oamenii. In Metalurgiei oamenii mai draguti si fara fite. Cu pregatirea stau la fel de bine ca si cei din Expozitiei adica pe langa. Am stat 3 ore la relanti cu masina ca sa constat urmatoarele:
1. calculatorul lor nu poate citi senzorii de habitaclu (cum dracu au reusit cei din Expozitiei sa citeasca nu stiu) deci nu se stie ce temperatura indica in habitaclu
2. nimeni nu intelege nimic din ce se intampla
3. umblatul le electrica se termina cu zgarieturi si lipsa suruburi
4. a trebuit ca un electrician sa vina cu propriul tester/calculator (nu pt Mitsubishi) ca sa constate ca senzorul exterior da rateuri si citeste alta temperatura.
Schimbam senzorul cu altul de la alta masina si aparent totul merge ok. Pun vechiul senzor la loc si imi comanda un nou senzor. Vine dupa o luna il platesc il monteaza s constat ca nu s-a schimbat nimic aceleasi probleme! Am vrut sa schimb tot aerul conditionat dar mi-au spus ca e pe riscul meu! Deci dupa vre-o 2 ani de sesizari si dupa schimbat senzor pe banii mei totul e degeaba! Electrical Voodoo!
REVIZIILE
Din punctul me de vedere nu stiu ce dracu fac dar dupa ultima cea de 50000 m-am trezit ca imi scartaie articulatiile si caroseria cand cobor de pe trotuar. Probabil ca au uitat sa le unga!
Ce nu inteleg este cum de au atata tupeu incat sa te minta pe fata si sa iti ceara bani pentru erorile lor!
Acum nu mai porneste deloc si am niste tzacanituri la alternator si un releu cred cu bateriile aparent pline caci redresorul e pe verde. Si totul se leaga cu alarma care a inceput sa piuie din nou! Cred ca ceva e busit la electrica si undeva e un scurt caci nu inteleg de ce fara o baterie piuie iar cu ambele nu! Cert este ca daca ma duc sa faca experimente la service pe banii mei e absolut nerentabil. Ce rost are sa platesc ora de experimentat cand calculatorul lor nu comunica cu calculatorul de interior al masinii (ETACS sau asa ceva) si in afara de rpm la motor mai nimic nu poate fi citit, electrica fiind imposibil de diagnosticat!
In afara de Dan Marin care e la receptie in Metalurgiei si a incercat sa ma ajute el avand aceeasi problema cu clima (dar s-a resemnat ca nu a reusit sa o rezolve) majoritatea sunt niste nepregatiti care nu au ce cauta in domeniu. Nu vorbesc de receptionari care unii sunt ok iar pe altii iti vine sa ii bati la cate fite au si cum incearca sa te faca ci in principal de cei din service care pun mana pe masina. Poate sunt 99% oameni profesionisti acolo dar eu am dat exact de 1% amatori care fac experimente pe tine si isi baga pla in tot ce fac ca apoi sa te faca din vorbe pana iti vine acru'n pla si renunti. Oricum din punctul lor de vedere totul e consumabil la masina si e vina ta ca nu stii ca o conduci!
Sa ma mai duc la service sau stiti pe cineva care cu adevarat se pricepe la Pajero Sport?
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
Citeste aici http://www.corpwatch.org/article.php?id=592 Firma mama din Japonia ascundea plangerile clientilor, ce sa te mai astepti de la ai nostri?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator