Scut motor Colt
QUOTE (andrei @ Jun 19 2009, 07:36 AM) Acea prelungire (sa o numesc asa) a spoilerului exista si la modelul vechi de Colt. Presupun ca scutul vine in continuarea acestei prelungiri.
Exact. Dar mi se pare aiurea sa te apuci sa o decupezi cu cutterul sau mai stiu eu ce. N-am mai auzit de asa ceva la vreo masina. In kitul de scut de la enginehouse exista o matrice sa decupezi dupa ea ?
Exact. Dar mi se pare aiurea sa te apuci sa o decupezi cu cutterul sau mai stiu eu ce. N-am mai auzit de asa ceva la vreo masina. In kitul de scut de la enginehouse exista o matrice sa decupezi dupa ea ?
Este clar ca aceasta diferenta existenta la noul colt complica problema. Practic scutul va veni la acelasi nivel cu spoilerul si oricum trebiue sa ai acces la suruburile de fixare. Eu am ?ndepartat tentativa originala de scut a masinii care era din plastic si se putea demonta si abia dupa aceea am montat scutul.
Cam nasoala problema si cred ca decizia iti apartine. Trebuie sa alegi un rau mai mic.
Cam nasoala problema si cred ca decizia iti apartine. Trebuie sa alegi un rau mai mic.
E clar ca, pt. a decupa scutul de plastic trebuie dat jos tot spoilerul. Nu prea am chef (si nici nu ma incanta) aceasta operatiune si de aceea am sa mai aman montarea scutului metalic. Poate gasesc undeva de confectionat ca sa-l fac pornind exact din dreptul scutului de plastic. Ma gandesc si ca daca tai scutul de plastic de pe spoiler poate n-o sa-mi mai stea bine spoilerul.
M-am gandit si la o alta posibilitate. Sa tai cu flexul o portiune din scutul metalic, cea care ar veni peste scutul de plastic. Intreabarea e: distantierele acelea anterioare care se monteaza pe longeroane vin acoperite de scutul de plastic sau vin mai inspre spate de acesta pt. a putea fixa scutul metalic lasand pe loc si scutul de plastic ? Si alta intrebare e: ar fi suficienta prinderea anterioara a scutului metalic doar pe distantierele de pe longeroane, fara prinderile acelea pe mijloc fatza ?
Ca un exemplu: am pe o Corsa D scut metalic din fabrica, dar e lasat si un pic din scutul anterior de plastic (cam pe sub radiator). Scutul metalic e destul de gros, are nervuri, e prins anterior in 2 suruburi si porneste exact in continuarea scutului de plastic.
M-am gandit si la o alta posibilitate. Sa tai cu flexul o portiune din scutul metalic, cea care ar veni peste scutul de plastic. Intreabarea e: distantierele acelea anterioare care se monteaza pe longeroane vin acoperite de scutul de plastic sau vin mai inspre spate de acesta pt. a putea fixa scutul metalic lasand pe loc si scutul de plastic ? Si alta intrebare e: ar fi suficienta prinderea anterioara a scutului metalic doar pe distantierele de pe longeroane, fara prinderile acelea pe mijloc fatza ?
Ca un exemplu: am pe o Corsa D scut metalic din fabrica, dar e lasat si un pic din scutul anterior de plastic (cam pe sub radiator). Scutul metalic e destul de gros, are nervuri, e prins anterior in 2 suruburi si porneste exact in continuarea scutului de plastic.
Fixarea scutului se face pe spate ?n doua suruburi si pe partile laterale fata tot cu doua suruburi. Daca te uiti la prima pagina unde sunt pozele cu scutul ai sa le vezi . De asemenea acolo este pozat si suportul distantor de care se fixeaza scutul la partea din fata (parca la a treia poza) si care se prinde de longeron . Din pacate este negru si se vede greu. La mijloc fata nu exista fixare pentru ca toata aceea parte a masinii este din plastic si nu are rezistenta mecanica. Sunt niste cleme de fason si atat. Nu este o solutie sa tai scutul. Dupa aceea nu ai cum sa-l mai fixezi. Daca esti din Bucuresti te duci la Enginnehouse si ei pot sa faca proba si sa-ti confirme daca se poate monta scutul sau nu. Sunt baieti de treaba si seriosi.
Iata ce poze mi-au trimis cei de la enginehouse. Acolo se vad si ceva prinderi anterioare.
- Fişiere ataşate
-
- m_2_4.jpg (51.63 KiB) Vizualizat de 7498 ori
-
- m_2_3.jpg (51.55 KiB) Vizualizat de 7495 ori
-
- m_2_2.jpg (69.92 KiB) Vizualizat de 7495 ori
-
- m_2_1.jpg (68.25 KiB) Vizualizat de 7540 ori
-
- m_1_2.jpg (40.19 KiB) Vizualizat de 7559 ori
Am comandat si eu un scut ca ala de mai sus care a costat 600 ron cu tot cu transport de la odorheiu secuiesc. O singura problema am cu el si anume la denivelari de orice nivel sau mediu spre mare imi atinge motor de scut din cauza miscarii pe verticala a acestuia si se aude urat, dar astept revizia sa le zic la aia sa-i faca ceva sa nu mai atinga, dar daca aveam o rampa ceva o faceam eu ca fara e cam dificil. In rest e o achizitie foarte buna avand in vedere infrastructura "bestiala" din Romania. Daca aveti intrebari va raspund cu placere
- Cristian Stancu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm
- baghera_gl
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 08, 2009 1:16 pm
Eu mi-am montat in Sept. 2009 la Enginehouse Bucuresti cu 620 RON scut si montaj. Baietii de acolo au fost super de treaba; nici macar nu au vrut sa primeasca ciubuc.
Au montat scutul metalic peste prelungirea de sub radiator a spoilerului si au indoit un pic in sus marginea anterioara a scutului pt. a nu ma propti in borduri cu el. Poze nu am ca nu am cu ce face.
Au montat scutul metalic peste prelungirea de sub radiator a spoilerului si au indoit un pic in sus marginea anterioara a scutului pt. a nu ma propti in borduri cu el. Poze nu am ca nu am cu ce face.
salut, am si eu un colt de fix 8 zile si nu ma incanta deloc lipsa scutului. Am cautat pe la anumite magazine si am gasit doar de metal. De plastic se gaseste pe undeva? la reprezentanta mitsubishi de pe buc-pl am fost si mi`a zis sa revin saptamana viitoare ca nu stie nimic despre scut de plastic. Momentan am facut comanda azi pt roata de rezerva. Pret 99 euro+TVA.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori