2008 Lancer Sedan - Invite, Red Orient

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Lun Iun 15, 2009 7:23 pm

la modul foarte serios , cum mergi tu cu masina la consum de 4,5 adica subturat , nicidecum in cuplu castigi la motorina si pierzi la injectoare, ax turbina etc., imbicsire filtru dpf . este un sfat nu un repros.
iar partea cu spalatul masinii si sa nu o stergi iar mi se pare ciudata, nu de alta dar cand se usuca apa de pe caroserie raman pete... ca sa nu mai vb de geamuri.
eu folosesc spalatul cu o pompa la o presiune de 200bari karcher , folosesc un sampon auto cu care inmoi toata mizeria apoi clatesc de 2-3 ori cu jet de apa. o las sa se zvante si apoi o sterg cu o carpa tip manusa din par de oaie. la sfarsit aplic o ceara lichida si masina e ca noua fara nici o zgarietura, fara panze de paianjeni etc.
spalatoriile automate sunt niste porcarii , nisipul marunt , mizeria fina de la celalalte masini spalate inaintea ta raman in perii si in buretii aceia iar mai departe este inevitabil sa nu ti-o zgaraie mai mult sau mai putin .

in rest iti doresc cati mai multi km fara incidente , sa te bucuri de masina in continuare .

p.s. vopseaua nu este proasta la lancer, nu mai slab calitativ decat la alte masini , toate masinile in prezent sunt vopsite in camp electrostatic si se folosesc exclusiv vopseluri pe baza de apa , nepoluante pt mediul. de aceea sunt foarte usor "zgariabile" . oricum dupa 3-4 ani se poate revopsi masina total pe casco .

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Iun 15, 2009 9:25 pm

" p.s. vopseaua nu este proasta la lancer, nu mai slab calitativ decat la alte masini , toate masinile in prezent sunt vopsite in camp electrostatic si se folosesc exclusiv vopseluri pe baza de apa , nepoluante pt mediul. de aceea sunt foarte usor "zgariabile" . oricum dupa 3-4 ani se poate revopsi masina total pe casco . "

Ne lamurim cu vopseaua in topicul respectiv .

Nu dau 2 bani pe cum e vopsita masina sau ce compozitie are vopseaua in zilele noastre , si nu-mi prea pasa mie de incalzirea globala . ( vorba unuia de aici din balcani... ) .
Daca lor le pasa atunci ce se strica , se repara pe garantie , nu sa apelam la povesti de service .

Cix , daca se poate muta discutia acolo ar fi cel mai corect pentru toti .

Avatar utilizator
balanel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 26, 2009 6:58 pm

Mesaj de balanel » Lun Iun 15, 2009 10:47 pm

QUOTE (Dennis_TL @ Jun 15 2009, 07:23 PM) la modul foarte serios , cum mergi tu cu masina la consum de 4,5 adica subturat , nicidecum in cuplu castigi la motorina si pierzi la injectoare, ax turbina etc., imbicsire filtru dpf .

De unde ai tras tu concluzia ca merge subturat? Nici macar nu te-ai obosit sa citesti cu atentie topicul de la inceput, si vii cu sfaturi absurde.
El schimba viteza intre 2500-3000 rpm, ceea ce e perfect. Din contra, se poate schimba si la mai putin, la un motor asa mare.

Din contra, am tot respectul pentru colegul, care se vede clar ca are grija de masina, a respectat cu strictete rodajul, si respecta si viteza legala. Si eu, ca si el, o respect tot la fel, cu exceptia depasirilor.

Acestea fiind spuse, consider ca el intr-adevar merita sa se bucure de o astfel de masina.

@initiator: iti recomand motorina Alto de la Rompetrol. Vei avea o surpriza in ceea ce priveste performantele, si alta surpriza in ceea ce priveste consumul. Din pacate exista alta surpriza si cu pretul, dar daca iti permiti, te vei bucura de cu totul alta fata a masinii, pe care nu ai descoperit-o pana acum.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Lun Iun 15, 2009 11:10 pm

dennis> schimb la 3mii asa cum spunea si balanel, iar consumul de 4 si 4,5 nu l'am obtinut din mers subturat, ci din mers constant, fara depasiri si franari inutile, de mers sub 2mii nu cred ca am mers decat de cateva ori si din greseala, mai la inceput. Se poate obtine acest consum mergand constant, cu cruise pornit, mergand cu 70-80km/h in a 4a cu 2500-3000 sau 110 in a 5a cu 2000. Consumul incepe sa creasca intre 120 si 140 (a 5a la 2500-3000), si culmea scade din nou intre 150-160 (a 6a 2500), dupa care creste constant. Dar si daca mai faci ceva depasiri consumul nu creste cu mai mult de 1litru/100km, insa la un mers "agitat" pentru ca l'am incercat si pe asta, se adauga peste 2litri la consumul mediu. Insa imi place sa merg constant, acolo unde drumul o permite cu pilotul pornit, sa ma bucur de muzica, sau de o discutie cu partenerul de drum.

referitor la spalare, sterg geamurile, insa restul prefer sa las sa se usuce natural, iar daca speli masina la umbra, avand grija sa clatesti bine (consum cam 500 de litri la o spalare, stiu nu sunt prea ecologist cu apa, decat cu motorina ) nu mai ramane nici o pata.

balanel> o sa incerc si aceasta motorina, inteleg ca este varful de gama, gen EVO de la mol super premium etc. Stiu ca la rompetrol se numeste efix parca? Daca se amortizeaza pretul motorinei prin consum, sunt tentat sa devin fan

later edit: m'am documentat intre timp si am gasit: alto 55, ramane sa incerc la urmatorul plin.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Iun 16, 2009 4:57 pm

QUOTE (numai_silviu @ Jun 15 2009, 11:10 PM) la rompetrol se numeste efix parca?
later edit: m'am documentat intre timp

Dupa cum ti-ai dat seama (in urma documentarii), sunt tipuri diferite de combustibil (efix-alto)
si cu preturi diferite..
cu ce ce este aditivat ultimul produs scos pe piata de rompetrol?

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Mar Iun 16, 2009 5:25 pm

nush ce o avea in plus fata de oferta celorlalte motorine super, in afara cifrei cetanice de 55, pe care zic ei ca doar la dansii se gaseste (restul max 51). adevar sau poveste... ramane de testat

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Joi Iun 18, 2009 2:05 pm

sunt de acord cu balanel si silviu ...consum redus se poate scoate daor prin mers constant , fara depasini ,franari inutile si mers in treapta a 4-a

am vazut reclama la ALTO...m-ai facut curios ..o sa incerc si eu ..

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Vin Iun 19, 2009 3:48 pm

O noua excursie am incheiat'o chiar ieri, am plecat de miercuri din Bucuresti, am ramas la casa parintilor de la tara, de langa ploiesti si joi am facut o plimbare pana la Cheia, de dimineata de la 7 pana spre seara. Comportamentul masinii excelent, de data asta nu am cautat sa obtin cel mai mic consum, ci sa obtin ce e mai bun din masina, si zic eu ca am obtinut. Pe toate serpentinele alea o singura data a intrat in actiune ESP, in rest... frana de motor si'a spus cuvantul. Traficul a fost destul de liber, am avut doar cateva camioane de depasit - o adevarata placere sa te joci cu ele adevar (depasire usoara in linie dreapta) sau provocare (depasiri mai grele) iar consumul s'a situat undeva la 7% la dus si 3,4 la intors (strict portiunea de 30 km de munte). La intors am mers mult mai linistit pentru ca inca se mai simtea gratarul in stomac si nu am vrut sa foloseasca pasagerii pungile de urgenta pregatite in spate Iata si cateva poze si voi reveni la sectiunea drumetii cu mai multe detalii despre acele frumoase locuri.

[attachment=4265:DSCF3609.JPG][attachment=4266:DSCF3611.JPG][attachment=4267:DSC
F3616.JPG]

[attachment=4268:DSCF3620.JPG][attachment=4269:DSCF3707.JPG][attachment=4270:DSC
F3693.JPG]

[attachment=4271:DSCF3657.JPG][attachment=4272:DSCF3672.JPG]
Fişiere ataşate
DSCF3672.JPG
DSCF3672.JPG (733.72 KiB) Vizualizat de 2044 ori
DSCF3657.JPG
DSCF3657.JPG (654.97 KiB) Vizualizat de 2048 ori
DSCF3693.JPG
DSCF3693.JPG (572.78 KiB) Vizualizat de 2031 ori
DSCF3707.JPG
DSCF3707.JPG (678.59 KiB) Vizualizat de 2034 ori
DSCF3620.JPG
DSCF3620.JPG (621.73 KiB) Vizualizat de 2038 ori
DSCF3616.JPG
DSCF3616.JPG (714.4 KiB) Vizualizat de 2038 ori
DSCF3611.JPG
DSCF3611.JPG (607.58 KiB) Vizualizat de 2056 ori
DSCF3609.JPG
DSCF3609.JPG (729.68 KiB) Vizualizat de 2030 ori

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Vin Iun 19, 2009 4:36 pm

poze artistice ... frumoase ...

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Lun Iun 22, 2009 4:53 pm

Am vazut in oras o mazda 6 cu "tatuajele" de mai jos aplicate, in realitate arata super bine. Ce ziceti, ar da bine si in cazul meu? Ma gandesc ca aduce putin a manele...

iata si cele doua poze, prima reala, cea de'a doua doar imaginara deocamdata.

[attachment=4326:rDSC02902.jpg]

[attachment=4327:DSCF3608...faraprot.JPG]
Fişiere ataşate
DSCF3608editfaraprot.JPG
DSCF3608editfaraprot.JPG (553.97 KiB) Vizualizat de 2071 ori
rDSC02902.jpg
rDSC02902.jpg (207.39 KiB) Vizualizat de 2067 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori