Placute de frana la lancer di-d
revizie 13000 km, placute ok, discuri ok (nu le-am verificat personal)
revizie 30000 km, schimbat placute, schimbat discuri, cotizat la greu.
spunea cineva aici ca discurile nu sunt consumabile??? wrong! sunt!
si evident ca si voi ceilalti merg cu adevarat sportiv, m-am simtit "bine" cand mi-au spus asta la service...)
asa ca grija si data viitoare placute de firma si discuri de firma, cred ca e cel mai bun sfat.
numai bine!
revizie 30000 km, schimbat placute, schimbat discuri, cotizat la greu.
spunea cineva aici ca discurile nu sunt consumabile??? wrong! sunt!
si evident ca si voi ceilalti merg cu adevarat sportiv, m-am simtit "bine" cand mi-au spus asta la service...)
asa ca grija si data viitoare placute de firma si discuri de firma, cred ca e cel mai bun sfat.
numai bine!
Nu pot sa spun decat
La ce service ai fost? Eu cand am fost la verificare si le-am spus ca scartaie acum mai rau cu placutele noi mi-au zis ca s-ar putea sa fie din cauza discurilor si ca daca este nevoie se schimba pe garantie. Deci ti-ai luat o mare teapa daca ai dat banii pe ele. Treaba a fost confirmata si la Pitesti, la fel au zis ca se schimba daca e nevoie pe garantie, de cand discurile s-au transformat in consumabil?
La ce service ai fost? Eu cand am fost la verificare si le-am spus ca scartaie acum mai rau cu placutele noi mi-au zis ca s-ar putea sa fie din cauza discurilor si ca daca este nevoie se schimba pe garantie. Deci ti-ai luat o mare teapa daca ai dat banii pe ele. Treaba a fost confirmata si la Pitesti, la fel au zis ca se schimba daca e nevoie pe garantie, de cand discurile s-au transformat in consumabil?
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (Dudu @ May 21 2009, 05:11 PM) discurile se tocesc mai tare atunci cand sunt fierbinti, daca franez de la 100 usor, se consuma mai mult decat daca franez puternic..pentru ca se incing mult mai mult..
nimic mai fals. Intotdeauna o frana aplicata progresiv, din timp, te fereste de multe probleme in trafic si-ti tine si banii in buzunar, referitor la discuri/placute.
QUOTE (Dudu @ May 21 2009, 05:11 PM) de ce sunt mai bune franele mari, cele ventilate, ceramice, etc.. pentru ca nu se incing => nu blocheaza roata.
Oho si inca cum se incing ceramicele Se incing asa de tare incat iau foc
La o masina de F1 franele ajung si la peste 1000 grade . Masinile de strada au frane gandite pentru sub 650 grade C
Exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=0KKahHDK ... re=related
O masina nu poate fi orpita decat prin frecare. Cu cat e mai puternica frana/frecarea cu atat rezulta o frana mai buna dar si o uzura mai rapida. Iar Lancer, orice ati zice voi cei cu Ford are niste frane pe care nu le gasesti pe multe masini stock.
nimic mai fals. Intotdeauna o frana aplicata progresiv, din timp, te fereste de multe probleme in trafic si-ti tine si banii in buzunar, referitor la discuri/placute.
QUOTE (Dudu @ May 21 2009, 05:11 PM) de ce sunt mai bune franele mari, cele ventilate, ceramice, etc.. pentru ca nu se incing => nu blocheaza roata.
Oho si inca cum se incing ceramicele Se incing asa de tare incat iau foc
La o masina de F1 franele ajung si la peste 1000 grade . Masinile de strada au frane gandite pentru sub 650 grade C
Exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=0KKahHDK ... re=related
O masina nu poate fi orpita decat prin frecare. Cu cat e mai puternica frana/frecarea cu atat rezulta o frana mai buna dar si o uzura mai rapida. Iar Lancer, orice ati zice voi cei cu Ford are niste frane pe care nu le gasesti pe multe masini stock.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori