2008 Lancer 1.5 109 CP Invite - Amethyst Black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Noi 17, 2008 12:00 pm

Poate in japonia anomalia termica a apei se intampla de la 3 grade )

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Ian 10, 2009 12:00 pm

Azi, la o plecare exemplara de la semafor ( fara turatii , scartait de roti sau alte artificii ) ci doar un zvac atat cat ii trebuie sa plece in forta , mi-a intrat in functiune ASC-ul pentru prima data . Se simte un zdruncinat mic .
Asfaltul era uscat si afara erau vreo 2-3 grade, plus un soare ca de primavara - vara .
Deocamdata nu am cauciucuri de iarna .
Asta sa fi fost motivul ?

Asta vara undeva pe Paduchiosul am luat un viraj mai strans si am simtit putin ca se duce de spate , dara fara nici o interventie a ASC-ului .
E bine ca functioneaza totusi .
Cum si cand ? Numai el stie ...

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Sâm Ian 10, 2009 12:35 pm

E normal sa patineze putin daca pleci mai tare, probabil si pt. ca nu ai anvelope de iarna... aderenta scazuta, asfalt uscat dar totusi inghetat... Zdruncinatul apare de la pierderea si reluarea repetata a aderentei intre cauciuc si sol. La masina asta macar iti taie din gaz, si nu zdruncina asa tare. La Clio, la faze de-astea se zguduia de imi clantaneau dintii in cap.
In alta ordine de idei, ma mir ca ai vazut abia acum ASC-ul... probabil mergi destul de prudent (ceea ce este de apreciat), eu vad ASC-ul zilnic acum, de cand e alunecos pe jos. Dar recunosc ca si incerc de fiecare data sa dau din ce in ce mai tare ca sa vad unde ma apropii de limita de aderenta a cauciucurilor de iarna.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Ian 10, 2009 4:28 pm

Da, sunt destul de prudent , deocamdata ...
Am sa-i incerc si eu limitele , dar nu acum si in alte conditii pe care inca nu le-am avut .
Abia acum 2 zile a dat si prima ninsoare pe aici , dar baietii de la drumuri au iesit imediat la treaba , asa ca drumuri foarte alunecoase nu prea sunt .
Si eu sunt de parere ca s-a pierdut aderenta din cauza cauciucurilor , mai ales ca nu facusem decat 1-2 Km si nu au avut timp sa se incalzeasca cat de cat .

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Iun 02, 2009 10:41 pm

N-am mai scris de ceva vreme in zona asta ...
Vreau sa precizez , contrar concluziilor si parerilor altora in legatura cu posturile mele legate de masina, ca sunt foarte multumit de alegerea facuta si am s-o pastrez foarte mult timp.
Foarte probabil va suferi multe modificari in timp atat la motor cat si vizual .
Momentan in afara de ornamentele frontale si poate pragurile laterale , nu vreau sa-i modific exteriorul .
Sa nu uit de farurile acelea demon eyes care se potrivesc perfect cu partea frontala a masinii .

Consum de moped :

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Mie Iun 03, 2009 11:31 am

si totusi.. cum s'a intamplat acel 1,9??

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mie Iun 03, 2009 12:13 pm

iar mi-a sters cineva reply-ul... fara sa ma anunte... X(

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Iun 03, 2009 12:30 pm

zimbet, nu s-a sters nici un reply. Nu stiu ce continea si daca cineva avea vre-un motiv sa il stearga dar nu e nici un reply sters.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Iun 06, 2009 6:39 pm

Zilele astea s-au strans cativa dealeri de masini in centru orasului la o prezentare de modele noi , vechi si SH . De , criza asta ...
Printre ele se afla si Mitsubishi cu cele mai cunoscute modele si anume : Lancer 2008/2009 , Noul Colt , Outlander si Pajero .
Toate cu echiparile de top si nu numai.
Lancer sedan si sportback vin cu LCD in tetierele fata plus camera video pt marsarier .

Noutatea sta in faptul ca va fi un dealer mitsubishi si in Targoviste , iar partea de service va fi facuta in " garajul " celor de la seat / fiat .
Patronul care detine aici marcile fiat, hyunday, alfa romeo , seat , lancia , se pare ca a preluat si mitsubishi .

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Dum Iun 07, 2009 1:19 am

QUOTE (numai_silviu @ Jun 3 2009, 11:31 AM) si totusi.. cum s'a intamplat acel 1,9??


off : Hyundai am vrut sa scriu mai sus .

In prima faza consumul ajunsese undeva la 5.5 - 5,4 . In timp ce rulam constant , mi-am adus aminte de faptul ca poti reseta acest afisaj . Dupa cateva sute de metrii era afisat 1.9 , valoare care s-a pastrat o buna perioada atat cat mi-a permis drumul , fiind mai mult in coborare. Dupa care a inceput sa creasca si s-a oprit undeva pe la 3.9 - 4 in oras .

Viteza si turatiile , precum si viteza medie le puteti vedea si in poza .

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori