Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Mar Noi 20, 2007 2:17 pm

Prin comanda m-am referit la timonerie. Adica legatura intre levierul schimbatorului si cutie. La unele masini este pe tija iar la altele pe cabluri. La colt si la noul lancer pe benzina este pe cabluri si ii lipseste precizia. Adica in momentul in care vrei sa selectezi o treapta, iti permite sa bajbai stanga dreapta. Pentru o conducere mai sportiva, cu schimbari rapide nu e bine de loc. Ca sa te edifici fa drivetest cu dieselul si cu cel de 1.5 si o sa vezi diferenta. Iar despre comanda de la colt cred ca Cristi iti poate da detalii mai multe .

PS. Un simptom observat la masina de drivetest, nu l-am scris mai sus pt ca poate e un caz izolat. Dupa pornirea motorului, apas amberiajul, si incerc sa bag in treapta 1. Imping levierul finut, nu vrea, imping a la dacie 1310, merge... Mirat, mai incerc o data, scot la punctul mort, las ambreiajul, il mai apas o data si aceleasi simptome, intra foarte greu. Dupa ce am miscat masina nu am mai sesizat problema.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Noi 20, 2007 2:44 pm

QUOTE (goangaus)QUOTE (NeGrutzY)motorului este schimbat, la fel si rapoartele cutiei (care are aceeasi comanda naspa ca la colt)
Ce inseamna "aceeasi comanda naspa ca la colt" ?

Probabil ca e vorba de faptul ca levierul agatza (uneori), iar in marsarier refuza sa intre (tot uneori) pentru ca nu ar fi sincronizat, chestie care e normala la clasa mica da intreb si eu acum...la Lancer care e alta clasa, nici nu se poate discuta la clasa si masina asta 2008 si lancer pe deasupra, de caraieli si nesincronizari in marsarier...tot asa face ?

Are marsarierul sincronizat ?
Levierul intra si el normal in trepte fara "trosnete"

Ah si inca ceva...ambreiajul tot in pod cupleaza ? Ma intereseaza la cel pe benzina ca la diesel am vazut ca modelele Mitsu nu prezinta aceasta problema.

LE. Nu cred sa aiba acelasi comportament, ar fi jenant...inteleg, coltul e vechi deja, nu se mai merita, dar lancerul...

Avatar utilizator
serr
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 20, 2007 3:48 pm

Mesaj de serr » Mar Noi 20, 2007 3:40 pm

QUOTE (NeGrutzY)Sambata am fost la Mcar si am avut ocazia sa fac drivetest cu noul Lancer, ambele motorizari. Iata cateva impresii despre dansele:
2.0 TDI (stiu ca i se zice DI-D :twisted: ) - Insonorizare slaba, zgomotul de tractoras este prezent si parca vrea sa iti reaminteasca la fiecare talpa ca ai fost fraier ca nu ai ales benzina. De tras trage frumos, reprize bune, dar nu m-as putea obisnui cu zgomotul. NU, nu zic ca este zgomotoasa in interior! Este in "limite" dar mult sub Outlander si mult sum ce caut eu. Tinuta de drum impecabila, masina nu vrea sa se incline, esp isi face bine treaba fara sa il simti, e finut, jantele de 18 isi spun cuvantul, directia find precisa. Senzatia data soferului este de masina usoara, manevrabila, dar si foarte bine legata de asfalt.:


salutare!
negrutzi are in mare parte dreptate.....pe mine unul ma pune pe ganduri fiindca intentionez sa iau un 2.0 DI-D 140 Hp.ce sa zic, la cum arata la plastice este dezamagitor.iar daca ziceti ca este si zgomotos, am oaresce dubii...mai studiez daca il iau sau pana la urma cumpar leon 2.0 TDI cu acelasi motor.sigur, cele 2 branduri, la prima vedere nu sufera comparatie, insa pentru moment lancerul nu prea are piata SH, asta gandindu-ma la revanzare.
nu discut faptul ca de fapt sunt masini din clase diferite : leon clasa C compacta si mitsu lancer clasa D medie si deci implicit spatiu si restul...ma refer la finisajele interioare si zgomot.
ce ziceti?

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Noi 20, 2007 4:06 pm

Pai zicem sa faci un drive-test si apoi mai vorbim.

Avatar utilizator
serr
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 20, 2007 3:48 pm

Mesaj de serr » Mar Noi 20, 2007 8:00 pm

..pai asta e si gandul, insa la Mit Motors inca nu au masina de drive test :roll:

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Noi 21, 2007 9:32 am

Poti sa te duci la Mcar, daca arde.

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Joi Noi 22, 2007 1:12 pm

A ajuns in showroom-ul MITSUBISHI GALATI un Lancer X 2.0DI-D Invite negru.

Anunt pentru cei interesati!

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Noi 22, 2007 1:32 pm

In cazul asta trebuie sa le fac o vizita baietilor.

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Joi Noi 22, 2007 1:34 pm

QUOTE (Sfinxul)In cazul asta trebuie sa le fac o vizita baietilor.
Eu ajung in seara asta pe la 17. Poate ne vedem, stam si la o vorba daca ai timp!

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Joi Noi 22, 2007 1:35 pm

Ar trebui sa va grabiti ca n-o sa stea prea mult. Au o singura masina pe care o plimba pe la toate showroom-urile din afara Bucurestiului. Lanceru asta negru a fost si la showroom-ul din Constanta, dar nu a stat decat vreo 3 sau 4 zile. Pana sa ma trezesc eu sa ma duc sa o studiez mai bine, a disparut.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori