2008, Mitsubishi Outlander, 2.0 DI-D, Rally Art, Instyle
Fost la service: campania pentru Outlander 2.0 D-ID: schimbat nu stiu ce contact la pedala de frana.
Pus scut de tabla.
Asa arata intial:
Cu noul scut, montat peste cel de plastic:
Afara, un L200 si un Pajero cu scuturi din dural de 6 mm, cele originale Mitsubishi. Diferentele nu trebuie explicate; ele sunt reflectate si de pret!
Pajero
L200
Asa ceva arata radiatorul de racire pentru motorina (in partea stanga, pe mijloc); la mine deja cu cefva damage; avand in vedere costul unui scut precum si faptrul ca am asigurare CASCO, in cazul in care pateste ceva o sa il schimb; totusi, daca as avea bani, un scut ar fi indicat:
La mai cat mai multi Km!
Pus scut de tabla.
Asa arata intial:
Cu noul scut, montat peste cel de plastic:
Afara, un L200 si un Pajero cu scuturi din dural de 6 mm, cele originale Mitsubishi. Diferentele nu trebuie explicate; ele sunt reflectate si de pret!
Pajero
L200
Asa ceva arata radiatorul de racire pentru motorina (in partea stanga, pe mijloc); la mine deja cu cefva damage; avand in vedere costul unui scut precum si faptrul ca am asigurare CASCO, in cazul in care pateste ceva o sa il schimb; totusi, daca as avea bani, un scut ar fi indicat:
La mai cat mai multi Km!
De ceva vreme, cand deschid geamul din stanga fata am un zgomot ciudat, ca si cum s-ar dezlipi ceva.. sau mai exact ca si cum as da cu muchia geamului de geva metalic. Foarte deranjant acest zgomot. In plus, daca am muzica data mai tare, cand deschid geamul un pic (nu total) zdrangane ca si cum nu ar fi bine prins si ar vibra pe ceva metalic. Daca, dupa ce am lasat geamul in jos un pic il mai ridic inapoi putin nu mai vibreaza. Adica de fiecare data cand deschid geamul trebuioe sa il si ridic un pic.
Am uitat de asta cand am fost le service. O sa incerc sa mai merg odata, cat de curand; sa vad cum am timp.
Am uitat de asta cand am fost le service. O sa incerc sa mai merg odata, cat de curand; sa vad cum am timp.
Nu am mai scris pe aici de ceva vreme! Masina merge bine, deci nu am multe de spus.
O problema de care nu trebuie sa uit: la o spalare mai "apriga" a masinii, baietii mi-au piercudut capacelele de cauciuc de la suruburile de prindere a deflectoarelor de vant. Habar nu am de unde sa gasesc asa ceva! Orice ajutor este binevenit.
Am fost in acest weekend intr-o tura pana la Vulcanii Noroiosi. Nimic spectaculos pana aici. De la Vulcanii Noroisi ne-am aventurat pe un durm mai putin circulat, care duce de la Vulcanii Noroilsi la Beceni. Asa am vazut si Vulcanii Noroisi, Paclele Mici. Ceva deosebit prin faptul ca nu era lume acolo si vulcanii sunt ceva mai activi.
Drumul, ca despre el este vorba aici, era un drum petrolier. Ca sa se inteleaga, ce am inteles eu despre drumul petolier dupa ce l-am parcurs, este ca un drum petrolier este un drum forestier mult mai prost! Masina s-a descurcat de minune; la fel si soferul pentru ca in ciuda lipsei totale a indicatorelor, a reusit sa ajunga in Beceni, cu o singura intoarcere de pe un dead-end road.
A fost fun. Caut drumuri similare!
O problema de care nu trebuie sa uit: la o spalare mai "apriga" a masinii, baietii mi-au piercudut capacelele de cauciuc de la suruburile de prindere a deflectoarelor de vant. Habar nu am de unde sa gasesc asa ceva! Orice ajutor este binevenit.
Am fost in acest weekend intr-o tura pana la Vulcanii Noroiosi. Nimic spectaculos pana aici. De la Vulcanii Noroisi ne-am aventurat pe un durm mai putin circulat, care duce de la Vulcanii Noroilsi la Beceni. Asa am vazut si Vulcanii Noroisi, Paclele Mici. Ceva deosebit prin faptul ca nu era lume acolo si vulcanii sunt ceva mai activi.
Drumul, ca despre el este vorba aici, era un drum petrolier. Ca sa se inteleaga, ce am inteles eu despre drumul petolier dupa ce l-am parcurs, este ca un drum petrolier este un drum forestier mult mai prost! Masina s-a descurcat de minune; la fel si soferul pentru ca in ciuda lipsei totale a indicatorelor, a reusit sa ajunga in Beceni, cu o singura intoarcere de pe un dead-end road.
A fost fun. Caut drumuri similare!
Mers azi al service pentru schimb placute frana fata.
Toate buen si frumoase, platit 640 Lei si aflat vestea cea mare: la revizie (cea de 30000 Km), adica peste 6000 Km trebuie sa schimb si discurile de frana!
Mi se pare foarte ciudat sa trebuiasca schimbate discurile atat de repede.
Caut explicatii la acest fenomen. A mai schimbat cineva atat de repede discurile de frana???
Toate buen si frumoase, platit 640 Lei si aflat vestea cea mare: la revizie (cea de 30000 Km), adica peste 6000 Km trebuie sa schimb si discurile de frana!
Mi se pare foarte ciudat sa trebuiasca schimbate discurile atat de repede.
Caut explicatii la acest fenomen. A mai schimbat cineva atat de repede discurile de frana???
QUOTE (HarryE @ Aug 11 2009, 08:52 AM) Cred ca e vorba de placutele de frina. Discurile se uzeaza dupa cel putin o suta de mii de km (la alte masini ;-)).
...pai daca nu ma insel, tocmai asta este ideea: placutele de frana sunt moi, discul de frana tare si schimbi placutele de frana de mai multe ori pana sa se toceasca discul de frana.
Ciudat este faptul ca sunt cam in situatia in care s-a tocit discul mai repede decat palcuta de frana! si asta mi se pare tare ciudat.
Considerand o aberatie acest fapt (cum discurile de frana se tocesc odata cu palcutele de frana) nu pot decat sa suspectez ca la una din inerventiile de la service mi s-au schimbat discurile de frana cu unele tocite.
Daca imi aduc bine aminte am scris pe undeva ca imi scartaie un disc de frana foarte discret, cand pun frana foarte usor la viteze foarte mici; asta s-a intamplat dupa o interventie la service-ul din Berceni.
...... orice ar spune cineva... tot mi se pare ciudat: discul de frana si placutele de frana sa se toceasca in acelasi ritm si la 30000 Km sa le schimbi pe amandoua....???!!!
...pai daca nu ma insel, tocmai asta este ideea: placutele de frana sunt moi, discul de frana tare si schimbi placutele de frana de mai multe ori pana sa se toceasca discul de frana.
Ciudat este faptul ca sunt cam in situatia in care s-a tocit discul mai repede decat palcuta de frana! si asta mi se pare tare ciudat.
Considerand o aberatie acest fapt (cum discurile de frana se tocesc odata cu palcutele de frana) nu pot decat sa suspectez ca la una din inerventiile de la service mi s-au schimbat discurile de frana cu unele tocite.
Daca imi aduc bine aminte am scris pe undeva ca imi scartaie un disc de frana foarte discret, cand pun frana foarte usor la viteze foarte mici; asta s-a intamplat dupa o interventie la service-ul din Berceni.
...... orice ar spune cineva... tot mi se pare ciudat: discul de frana si placutele de frana sa se toceasca in acelasi ritm si la 30000 Km sa le schimbi pe amandoua....???!!!
- mirceaking
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
- Contact:
Eu am schimbat discurile si placutele fata la 20.000km...iar acum am 40.000 si deja au niste dare de mai mare frumusetea.
Sunt foarte foarte proaste calitativ.
Legat de geam am patit si eu asa dar l-am rezolvat repede, desfa fata de usa si jos de tot geamul este prins in 2 cleme(care in interior au un surub) care tin geamul, acele 2 suruburi strangele dar nu foarte tare.
Sunt foarte foarte proaste calitativ.
Legat de geam am patit si eu asa dar l-am rezolvat repede, desfa fata de usa si jos de tot geamul este prins in 2 cleme(care in interior au un surub) care tin geamul, acele 2 suruburi strangele dar nu foarte tare.
Mirceaking: nici nu am timp si nici nu cred ca este cazul sa ma bag eu sa rezolv probleam de la geam. Mi se pare normal sa mi-o rezolve cei de la service, in garantie!
Legat de discuri de frana... o sa caut unele after-market si merg cu ele sa mi le puna, cand o sa fac revizia. Mi se pare aberant sa se toceasca discurile de frana la fiecare 20000Km!
Inca incerc sa port o discutie telefonica cu cineva de la Mitsubishi Bucuresti sa vad daca mi le schimba pe banii lor, ca sa nu ma fac "scandalagiu" international si sa ma plang la Mama Mitsubishi!
In rest... ma apropii cu viteza de o noua revizie. Mai am 3000 Km.
Oricum ar fi, cel tarziu la inceputul lui Decembrie trebuie sa ii fac revizia pentru ca vreau sa plec din tara la sfarsitul lui Decembrie.
Cred ca este momentul sa ma orientez si spre ceva cauciucuri pentru jantele de 18". Avand in vedere costurile, o sa incerc sa le cumpar in rate! Pentru cele de 16" (iarna) cauciucurile de iarna sunt bune, sper eu si nu cred ca se pune problema sa le schimb.
Legat de discuri de frana... o sa caut unele after-market si merg cu ele sa mi le puna, cand o sa fac revizia. Mi se pare aberant sa se toceasca discurile de frana la fiecare 20000Km!
Inca incerc sa port o discutie telefonica cu cineva de la Mitsubishi Bucuresti sa vad daca mi le schimba pe banii lor, ca sa nu ma fac "scandalagiu" international si sa ma plang la Mama Mitsubishi!
In rest... ma apropii cu viteza de o noua revizie. Mai am 3000 Km.
Oricum ar fi, cel tarziu la inceputul lui Decembrie trebuie sa ii fac revizia pentru ca vreau sa plec din tara la sfarsitul lui Decembrie.
Cred ca este momentul sa ma orientez si spre ceva cauciucuri pentru jantele de 18". Avand in vedere costurile, o sa incerc sa le cumpar in rate! Pentru cele de 16" (iarna) cauciucurile de iarna sunt bune, sper eu si nu cred ca se pune problema sa le schimb.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori