2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
QUOTE (Speedy @ Apr 29 2009, 03:11 PM) Se pricep atat de bine incat nu stiu sau nu au auzit inca faptul ca 2.0 DI-D de pe lancer dezvolta din fabrica 160-162 cai si puterea defapt va urca undeva la 190 de cai si 450NM cuplu Si daca nu stiai de asta, nu ma intreba de ce, intreaba-i pe japonezi. Eu doar am vazut mai multe fise de dyno pe lancer pana acum si toate aveau intre 160 si 162 de cai stock. Dar asta nu poate decat sa te bucure, nu?
Stiam si eu de faza cu puterea reala de 160 cp. Acum nu stiu ce sa zic daca cei de la TCM stiu de acest lucru sau nu, dar ei au spus ca modifica motoare de vw de ceva vreme si cunoscand care este originea motorului de pe lancer, din aceasta cauza am spus ca stiu ei ce fac.
Am si eu o nelamurire, care cred ca framanta pe multi posesori de Lancer 2.0 DI-D: de ce producatorul japonez nu au trecut in fisa tehnica puterea reala de 160 cp?
O sa vad pe pielea mea care este treaba cu puterea declarata de producator si puterea reala a lancerului 2.0 DI-D. Bine ar fi sa rezulte aia 190 de cai in urma modificarii. Imi iau inima in dinti si o sa imi fac remaparea la soft. Cineva tot trebuie sa fie deschizator de drumuri
Vibe:
din cate am inteles eu, se ia softul care este deja pe masina si acesta se studiaz si se modifica, nu se ia un soft general produs de vw pentru toate motoarele 2.0 diesel care se modifica acesta si se pune pe masina; deci fiecarei masini i se citeste softul pe care il are pus cu toate carecteristicile "particulare" ale masinii respective, soft care se modifica si acesta, modificat, se pune pe masina.
Stiam si eu de faza cu puterea reala de 160 cp. Acum nu stiu ce sa zic daca cei de la TCM stiu de acest lucru sau nu, dar ei au spus ca modifica motoare de vw de ceva vreme si cunoscand care este originea motorului de pe lancer, din aceasta cauza am spus ca stiu ei ce fac.
Am si eu o nelamurire, care cred ca framanta pe multi posesori de Lancer 2.0 DI-D: de ce producatorul japonez nu au trecut in fisa tehnica puterea reala de 160 cp?
O sa vad pe pielea mea care este treaba cu puterea declarata de producator si puterea reala a lancerului 2.0 DI-D. Bine ar fi sa rezulte aia 190 de cai in urma modificarii. Imi iau inima in dinti si o sa imi fac remaparea la soft. Cineva tot trebuie sa fie deschizator de drumuri
Vibe:
din cate am inteles eu, se ia softul care este deja pe masina si acesta se studiaz si se modifica, nu se ia un soft general produs de vw pentru toate motoarele 2.0 diesel care se modifica acesta si se pune pe masina; deci fiecarei masini i se citeste softul pe care il are pus cu toate carecteristicile "particulare" ale masinii respective, soft care se modifica si acesta, modificat, se pune pe masina.
moro ti-am zis sa nu intrebi asta Nimeni nu a aflat inca raspunsul la intrebarea asta.
Mastertuner care a pus Unichip pe masina asta deja de vreo 2-3 ori a testat-o pe dyno de fiecare data. Din cate stiu ei sunt cred ca singurii care au modificat lancer 2.0 di-d si sa testeze puterea. Ce-i drept sunt cam scumputzi - 450 euro. Dar ce mi s-a parut interesant ca poti avea buton pentru harti de remapare. De exemplu o data vrei sa mergi la puterea obisnuita, alta data vrei sa ai 190 de cai... etc.
Mastertuner care a pus Unichip pe masina asta deja de vreo 2-3 ori a testat-o pe dyno de fiecare data. Din cate stiu ei sunt cred ca singurii care au modificat lancer 2.0 di-d si sa testeze puterea. Ce-i drept sunt cam scumputzi - 450 euro. Dar ce mi s-a parut interesant ca poti avea buton pentru harti de remapare. De exemplu o data vrei sa mergi la puterea obisnuita, alta data vrei sa ai 190 de cai... etc.
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
QUOTE (Speedy @ Apr 29 2009, 08:21 PM) Mastertuner care a pus Unichip pe masina asta deja de vreo 2-3 ori a testat-o pe dyno de fiecare data. Din cate stiu ei sunt cred ca singurii care au modificat lancer 2.0 di-d si sa testeze puterea. Ce-i drept sunt cam scumputzi - 450 euro. Dar ce mi s-a parut interesant ca poti avea buton pentru harti de remapare. De exemplu o data vrei sa mergi la puterea obisnuita, alta data vrei sa ai 190 de cai... etc.
asta e prea tare! adica un fel de butonul "sport" de la opel? apesi butonul ai 190, il apesi din nou, ai puterea normala?
asta e prea tare! adica un fel de butonul "sport" de la opel? apesi butonul ai 190, il apesi din nou, ai puterea normala?
QUOTE (numai_silviu @ Apr 29 2009, 09:07 PM) asta e prea tare! adica un fel de butonul "sport" de la opel? apesi butonul ai 190, il apesi din nou, ai puterea normala?
Da. Din cauza asta mi s-a parut si mie foarte interesant. Poate nu vreau sa omor motorul cu 190 de cai intotdeauna. Pur si simplu se fac modificarile din mers din chip.
Da. Din cauza asta mi s-a parut si mie foarte interesant. Poate nu vreau sa omor motorul cu 190 de cai intotdeauna. Pur si simplu se fac modificarile din mers din chip.
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Uite aici la teo_paul: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... 0&start=20
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori