Revizie La 15.000 Sau 20.000 De Kilometri?
Salutare si bine ai venit! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Te invit sa deschizi un subiect in care sa ne prezinti masina mai pe larg aici. De asemenea, as avea rugamintea sa completezi campul locatie de la profil pentru a evita intrebarile de genul "tu de unde esti"?
Avand in vedere surplusul de praf care exista in ro si pe care filtrul de aer trebuie sa il suporte, e recomandat ca revizia sa se faca la 15k. Daca in cartea de service scrie 20k, ramane la latitudinea ta daca mergi la 15 sau la 20. Costurile de regula difera mai mult sau mai putin de la dealer la dealer.
Avand in vedere surplusul de praf care exista in ro si pe care filtrul de aer trebuie sa il suporte, e recomandat ca revizia sa se faca la 15k. Daca in cartea de service scrie 20k, ramane la latitudinea ta daca mergi la 15 sau la 20. Costurile de regula difera mai mult sau mai putin de la dealer la dealer.
QUOTE (dogy @ Apr 23 2009, 02:32 PM) Mersi de raspuns, Andrei. Am intrebat si la Mcar. Cica e neaparat la 15.000. Mai bine o fac in Bulgaria... Pana si Loganul are termen de revizie de 20.000. No comment.
nu inteleg de ce va bucurati la 5000 km in plus.
Eu am revizia la 10.000 trecuta in carte.
Lancerul clasic care se vinde acum are revizia la 15 sau la 20.
Eu prefer revizia la 10000. Nu as tine in ruptul capului un ulei in motor timp de 20000km.
nu inteleg de ce va bucurati la 5000 km in plus.
Eu am revizia la 10.000 trecuta in carte.
Lancerul clasic care se vinde acum are revizia la 15 sau la 20.
Eu prefer revizia la 10000. Nu as tine in ruptul capului un ulei in motor timp de 20000km.
QUOTE (dogy @ Apr 23 2009, 03:48 PM) Daca motorul e conceput ptr o revizie la 20.000 km, de ce sa o faci mai devreme? Fabricantii au stiut ei ce-au stiut cind au fixat acest termen, nu?
Detaliaza un pic treaba cu "conceput pentru 20000"
Cum adica e conceput pt 20000 km? Pai la logan au "conceput" vreun motor nou cand au schimbat revizia de la 10 la 20 sau de la 15 la 20?
Detaliaza un pic treaba cu "conceput pentru 20000"
Cum adica e conceput pt 20000 km? Pai la logan au "conceput" vreun motor nou cand au schimbat revizia de la 10 la 20 sau de la 15 la 20?
QUOTE (Andrei_RC @ Apr 23 2009, 02:55 PM) nu inteleg de ce va bucurati la 5000 km in plus.
Eu am revizia la 10.000 trecuta in carte.
Lancerul clasic care se vinde acum are revizia la 15 sau la 20.
Eu prefer revizia la 10000. Nu as tine in ruptul capului un ulei in motor timp de 20000km.
Sincer impartasesc gandul lui Andrei_RC. Pana la urma suna aiurea sa tin un motor 30 de mii de km cu acelasi ulei si aceleasi filtre. Cum zic si cei de la reprezentanta, uitati ca locuim in Romania, deci daca voi credeti ca in Bucuresti un filtru de aer va tine 30k, atunci sa nu va mirati ca fix cand se termina garantia s-ar putea sa pice unele piese de la motor.
O masina merge bine 4-500.000 de km fara probleme dar nu cu revizii la 30k mai mult ca sigur. Sincer, dam 20 de mii de euroi pe o masina si ne zgarcim la 2-300 de euro pe o revizie si le facem din hasti in pasti. Schimbati domnilor mai des filtrele si uleiul si nu va lasati amagiti de marketing-ul producatorului. Normal ca masina nu va face probleme la inceput, doar e nou dar s-ar putea dupa vreo 3 ani/100.000 km sa va mirati ca nu mai merge cum trebuie...
Parerea mea e ca o revizie se face la 10-15 mii de km max, altfel sa nu ne miram ca masinile devin consumabile de 2-3-4 ani. Sincer, nu sunt adeptul sa imbatranesc cu o masina dar nici sa cheltui mereu 10-15 mii de euroi in plus la fiecare schimbare de masina si prefer sa tin o masina pana incepe sa ceara bani sau pana mi se pune pata pe ceva model nou. Eu zic sa mai analizati cu reviziile ca pana la urma s-ar putea ca tot producatorii sa castige din reviziile rare...
Eu am revizia la 10.000 trecuta in carte.
Lancerul clasic care se vinde acum are revizia la 15 sau la 20.
Eu prefer revizia la 10000. Nu as tine in ruptul capului un ulei in motor timp de 20000km.
Sincer impartasesc gandul lui Andrei_RC. Pana la urma suna aiurea sa tin un motor 30 de mii de km cu acelasi ulei si aceleasi filtre. Cum zic si cei de la reprezentanta, uitati ca locuim in Romania, deci daca voi credeti ca in Bucuresti un filtru de aer va tine 30k, atunci sa nu va mirati ca fix cand se termina garantia s-ar putea sa pice unele piese de la motor.
O masina merge bine 4-500.000 de km fara probleme dar nu cu revizii la 30k mai mult ca sigur. Sincer, dam 20 de mii de euroi pe o masina si ne zgarcim la 2-300 de euro pe o revizie si le facem din hasti in pasti. Schimbati domnilor mai des filtrele si uleiul si nu va lasati amagiti de marketing-ul producatorului. Normal ca masina nu va face probleme la inceput, doar e nou dar s-ar putea dupa vreo 3 ani/100.000 km sa va mirati ca nu mai merge cum trebuie...
Parerea mea e ca o revizie se face la 10-15 mii de km max, altfel sa nu ne miram ca masinile devin consumabile de 2-3-4 ani. Sincer, nu sunt adeptul sa imbatranesc cu o masina dar nici sa cheltui mereu 10-15 mii de euroi in plus la fiecare schimbare de masina si prefer sa tin o masina pana incepe sa ceara bani sau pana mi se pune pata pe ceva model nou. Eu zic sa mai analizati cu reviziile ca pana la urma s-ar putea ca tot producatorii sa castige din reviziile rare...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator