Service story

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Leutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 10, 2007 5:49 am

Mesaj de Leutz » Mie Noi 14, 2007 3:18 am

Noapte buna !!! Tu chiar ai baut prea multa cafea inainte de culcare, bag sama ...
Am citit toate postarile LIVE, chiar in timp ce le puneai. E ora x=10 dimineata la mine (x-7 la tine).
Poate te mai prind sa-ti spun si n buna tot LIVE.

Oricum, postarile sunt super utile si de bun simt. Un mare THX din partea mea. Cred ca mai mult decat atat nu se putea spune despre un service/dealer.
Si postarile tale despre Colt is lungi si detaliate si mie unul mi-a facut placere sa le citesc.
E bine pt. noi astia care "urmeaza sa ...", ca macar stim ce ne-asteapta si scapam cu fire albe mai putine.
In rest, masinile sa mearga, ca dealer-ii ... la fel peste tot.

Avatar utilizator
keny
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 14, 2007 11:04 pm
Contact:

Mesaj de keny » Mie Noi 14, 2007 3:35 am

Multumim Cristi pentru paginile de jurnal, sincer te compatimesc pt neglijenta celor de la M Car si torturii suportate de mitsa ta, nu putem decat sa speram intr-o schimbare catre adevarat profesionalism din partea echipei dealer-ului si a service-ului.

Asa suntem noi romanii, facem caz de necaz si ne mai amuzam pe baza amintirilor, dar lucrurile trebuie luate in serios pt a da de gandit unor oameni care au putere de decizie: MA FRATE, OARE CE TREBUIE SA SCHIMB EU IN FIRMA MEA PT A AVEA UN PERSONAL SI SERVICII DE CALITATE? O FIRMA COMPETENTA, SEPARATA, CARE SA SE OCUPE DE INTERVIURI (in caz ca nu ai deja oameni destepti care sa faca asta), TRAINING BUN, OAMENI PREGATITI BINE IN FACULTATI, CU CEI 7 ANI DE-ACASA! Asta e secretul!

Profesionalismul se invata!

Totusi, exista exceptii. Stiu oameni care n-au facut nici o facultate dar pe baza training-ului primit, a devotamentului si a implicarii in firma, dau ceata multor "ingineri" superficiali care se lauda cu hartii. Conteaza ce ai in cap nu in hartii.

Aaa...iar in legatura cu "atentiile"... veche poveste, aici avem de lucrat pe plan national. E o mentalitate adanc impregnata cu radacini in salariile mici din buzunarele fiecaruia.

GOD BLESS ROMANIA!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Noi 14, 2007 9:00 am

Intrebarea mea pentru cei ce au fost la M Car este: Se poate sta pe langa masina cat timp mecanicii umbla la ea? Eu nu plec de acolo nici cu mitraliera, e masina mea, eu o platesc si nu am de gand sa o las pe mana macelarilor alora. Ii bag undeva daca imi spun ceva, si la revizie cand o sa o fac la vara ma duc personal cu toate ce trebuie schimbate, filtre, ulei, etc si stau acolo sa vad cand le pun. Daca e nevoie le spun in fata ca nu am incredere in ei si ca ii consider niste hoti si ca stiu ce prostii fac ei acolo.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Noi 14, 2007 4:00 pm

In nici un service nu ai voie sa stai inauntru. Daca ii zboara lui dorel o bujie din mana si iti da cu ea in cap sau daca ii cade masina de pe cric pe picioarele tale tre' sa te plateasca de nou. Si eu stau langa masina la revizii (mai ales la Logan. Stiu ca v-am inebunit cu loganul si ca aici e forum mitsubishi dar ce sa-i faci; ala se strica mai des si am mai multe experiente cu el).
Si cand ma pofteste cineva pe usa ma intorc pe geam. Pana la urma viata mea e in "mainile masinii".

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 14, 2007 4:54 pm

Nu-i adevarat, sunt multe service-uri in care poti sta inauntru dar nu e vorba de asta...

Eu stau langa masina fie din curiozitate dar mai ales pentru din cauza frecventei situatiilor descrise mai sus.

Stai o data, de doua ori...daca e totul ok nu mai stai, e de preferat sa stai in showroom la o cafea dar daca nu e ok e de preferat sa stai langa masina.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 14, 2007 9:05 pm

@Leutz, in general adorm la ore foarte tarzii, multumesc pentru aprecieri dar sincer as fi vrut ca mesajele mele sa fie altele, din pacate asta a fost sau inca mai este, realitatea...asa se pare.
Cu cat interactionezi mai putin cu servicu, cu atat mesajele sunt mai pozitive.
Atitudinea mea s-a schimbat in timp, ei au schimbat-o, asta este, prea multa bataie de joc cateodata...

@keny, ai dreptate, e vorba de pregatire si ma refer la cea practica, experienta, responsabilitate si nu in ultimul rand cei 7 ani de acasa.
Cunosc si persoane ok in mcar care isi dau toata silinta si chiar fac treaba buna dar nu formeaza o majoritate, altii in schimb nu prea au ce sa caute intr-o asemenea firma, dau dovada de incompetenta si implicit nesimtire...asta e, inca functioneaza sistemul bazat pe relatii si pile...pestele de la cap se impute.

Oricum nu cred ca or sa se sinchiseasca de cele scrise aici, oamenii sunt pe val, le merge bine treaba...in rest nu-i mai intereseaza.

Timpul le rezolva pe toate dar la noi e nevoie de mult timp ca sa se schimbe ceva si sunt sanse sa se schimbe in mai rau.
Tinerii isi rezolva cariera cu niste particulare de doi lei, pe banuztii lu' taticu, ei nu stiu nici bine sa vorbeasca, angajare pe relatii, samd.
In mare parte facultatile din cadrul politehnciii exceptand una, doua au niste studenti care din start nu au notiunile elementare de fizica si matematica absolut necesare mai departe, cumpara examene sau le trec la limita, samd...apoi unii ii intalnesti in service-uri plini de ei, interesati doar de spaga si relatii, plini de teorie dar varza in practica...multi dintre ei pe vremea lu' Ceasca nu ar fi intrat in veci la o astfel de facultate, in cel mai bun caz ar fi fost taximetristi sau simpli, tristi.

Numai bine!

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Sâm Noi 17, 2007 12:19 am

Nu vreau sa iau apararea mecanicilor dar trebuie si ei intelesi.Situatia e simpla.Salarii mici,training-uri canci,e si logic ala cu mai multa experienta sa plece in alta parte unde i se ofera mai multi bani.Eu ti-am urmarit comentariile de pe masini.ro de prin vara insa ce ai patit tu la mcar nu-i nimic.masina maica-mii,un C1 e cam stramba saraca dupa ce a trecut prin mainile mecanicilor.Eu nu am timp sa ma duc cu ea,maica-mea nu are nici ea timp.Nu aia de jos sunt de vina pentru service ci patronii lor care nu mai stiu ce sa faca sa se imbogateasca.Sa stiti ca serviceul se plateste al dracului de bine de catre producator.La masini nu stiu insa la un laptop, spre exemplu, se plateste cu 50euro schimbarea unei placi de baza.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Noi 17, 2007 1:55 am

Stiu damutz, ai perfecta dreptate, de altfel am mai si spus-o pe masini.ro...posibilele salariile insuficiente mecanicilor, un training incomplet sau neeficient, lipsa sau insuficienta unor echipamente performante, insuficienta motivare a angajatilor si aici nu ma refer numai la bani, organizarea interna, conditiile neadecvate de lucru, mediu tensionat, atitudinea comunista a unor sefi, starea de nemultumire, lipsa placerii de a lucra si a comunicarii, moartea pasiunii, samd...au efecte negative asupra rezultatelor si calitatii serviciilor si cei afectati sunt clientii.

Mecanicii sunt romani, au lucrat prin diverse service-uri unde rotunjirea veniturilor intr-un fel sau altul era ceva normal, intr-o astfel de firma cum este mcar nu mai sunt permise aceste lucruri (spun asta pentru ca am dat o spaga unui mecanic si am fost sunat sa vin sa-mi iau banii, era o camera video pe undeva si am fost inregistrati, inainte de asta nu erau aceste camere) si atunci nemultumirea mecanicului e si mai mare...eu cand vad mecanicii de la mcar(asta pana sa umble la masina) mi se face mila de ei, nu par deloc fericiti, ca sa nu zic altceva....

Totul pleaca de sus dar deja nu mai este treaba mea, oricum in RO se practica exploatarea pe bani putini si toti sunt buni la toate...in general managerii au niste salarii colosale si cei de jos au salariile foarte mici.

Eu nu vreau si nici nu ma intereseaza sa-mi explic toate astea, desi le gandesc, stiu inca ca sunt client, am drepturi si obligatii, ambele trebuiesc respectate, eu ma pot conforma cu regulamentul lor, platesc serviciile, pot sa nu comentez nimic, daca nu e nevoie nici nu intru in service, chiar nici nu intreb ce a avut masina, cum vor ei asa fac, dar cand ridic masina din service vreau ca problema sa fie rezolvata, vreau sa uit ca am avut acea problema....nuuu "daca mai apare problema reveniti, nu stim exact ce are, am schimbat, uns, strans nu stiu ce chestie, s-ar putea sa...." sau "nu ne dam seama ce are..."... nu merge asa, ori suntem toti OK si ne respectam, service-ul ca furnizor de servicii, eu ca client beneficiar al serviciilor sale si bun platnic, ori ...sa nu se mire ca apar astfel de mesaje si eventual sa se simta jigniti...ei exista datorita noua, nu noi datorita lor insa nu prea isi dau seama de asta si uneori li se urca la cap, uita ca masinile astea sunt facute de unii capabili, ei nu trebuie decat sa le repare cand e cazul si sa ofere serviciile care se impun, servicii raportate la sumele care le cer.

In Ro anumiti oameni de afaceri au pus monopol pe anumite business-uri, marci, samd...dar daca ar fi concurenta de afara, cu astfel de gafe ar da faliment in mai putin de 1 an...spun asta in cunostinta de cauza, am umblat prin service-uri din partea unui furnizor de echipamente si am vazut destul de multe, in Ro si IT.

Am un prieten italian care si-a dus masina, o toyota celica gt4 intr-un service la ei, unul oarecare, problema era destul de grava, motor, turbina sparte...nu imi mai amintesc exact.
I-au dat o masina la schimb timp de doua luni cat a durat adusul pieselor/reparatia, in timpul asta strica si masina de service, baiatul era criminal cu masinile care ii picau in mana, fusese si campion local la moto...i-au dat alta masina fara sa ii reproseze nimic.
Nu va spun ca tot service-ul si-a cerut scuze ca i s-a stricat masina de la ei, il sunau la 3 zile sa ii spuna cum decurg lucrarile si alte politeturi, in service avea acces fara nici un fel de problema...eu cand vedeam auzeam toate chestiile astea nu imi venea sa cred si din cate am inteles de la el nu era vorba de vreo reprezentanta dar acolo numarul service-urilor e mai mare decat cel al barurilor si cluburilor.
In fine, ajunge omul sa isi ia masina, nu plateste nimic initial are la dispozitie 2 luni ragaz sa plateasca, iar daca in perioada de rodaj (motor nou) are nemultumiri revine in service si perioada se prelungeste....asta in afara de garantie.
Motor turbo da? Nu stiu ce face animalu' si defecteaza din nou masina, el zice ca nu i-au pus ulei ... nu stiu avea legatura cu turbina, nu imi mai amintesc, au trecut 3 ani de atunci...in fine masina iarasi pe butuci, suna la service, ii ameninta ca ii da in judecata, sa-i plateasca daune pentru ca stricandu-i-se masina nu a reusit sa ajunga la nu stiu ce interviu si a pierdut un job important...ca italienii, va imaginati singuri....
Service-ul pe jos, mii de scuze, ridica masina, o repara inca o data cu rugamintea sa nu ii reclame pe nicaieri, drept multumire o reducere de 20%.
Practic nu stiu ce a mai castigat service-ul respectiv...dar a meritat-o, au gresit, au pierdut...si nu am dat un exemplu dintr-o tara prea evoluata cu niste oameni prea constiinciosi...ei bine, noi suntem departe si de astia cand e vorba de serviciile si respectul acordat clientilor...si nici acolo mecanicii nu castiga prea mult raportat la costurile zilnice...1500 - 2000 euro in milano e putin...2000 de euro poate vr-un sef de service....

Daca un service impune reguli si preturi copiate de afara atunci ar trebui sa copieze tot, si profesionalismul, si eficienta...ca sa fie treaba, treaba.
Afara daca faci o reclamatie, a doua zi firma respectiva e controlata de la A la Z, desi gresesc si ei, un exemplu e cel de mai sus, le e tare teama ca cineva sa plece nemultumit...sunt legi serioase si mai ales concurenta, in Ro e paradis, vanzarile sunt foarte mari raportate la numarul dealerilor/marca, e raiul pe pamant pentru ei si de aici consecintele..."daca nu va convine mergeti la altii"...care altii ? ca sunt 2, unul mai meserias decat altul...cand vor fi 10 atunci or sa dea din codita...

ok, masinile nu sunt perfecte cum de altfel nici ce lucrez eu sau tu nu este perfect dar asta nu inseamna ca se poate gasi scuze la absolut tot, se mai poate gresi, uneori e nevoie de o investigatie treptata, nu se localizeaza un defect din prima...ok sunt lucruri normale dar totul trebuie sa aiba o limita ... merg de 3-4 ori in service pentru o problema si degeaba, in schimb defectul este localizat intamplator de un pusti la spalatorie "ia uite cum face cand apas aici"...uita sa stranga o borna la baterie, monteaza aiurea un spoiler, regleaza prost un haion iar noaptea cand cobor la masina o gasesc cu lampile aprinse la interior, bara se revopseste de doua ori si tot cu vopseaua sarita este pana in final, altul cu bordul zgariat...n drumuri in service pentru orice nimic, timpi pierduti..."mai reveniti"...samd

In schimb avem sau am o atitudine negativista...ahahhahah, ce gluma, proasta.
Ok, atitudine negativista dar cum ar trebui procedat ?
Sa nu mai zica nimeni nimic, sa ridicam in slavi masinile pentru ca se pare ca sunt perfecte, nimic nu e defect, totul e normal, intotdeauna de vina sunt drumurile proaste si soferii care sunt niste handicapati si nu au invatat cum se conduce corect, samd.

Noapte buna!
Buna dimineata Leutz!

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Noi 17, 2007 9:03 am

...

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Noi 17, 2007 12:45 pm

Azi am fost la M Car pentru problema cu scartaitul la suspensia fata, oamenii foarte amabili, mi-au uns cate ceva pe acolo, insa din cauza ploii, momentan nu mai face. Astept maine de dimineata sa incerc sa vad daca mai face. Parca tot forumul s-a adunat pe acolo ca au venit si Cristi si Negruzy si Cobra, cu ocazia asta am facut un drive-test cu Colt CZT, in spate insa, a condus Cristi. E incredibil monstruletul ce fuge si cat de stabil este. Era si Bogdan de la M Car pe acolo, care a fost super amabil, de asemenea cine m-a ajutat foarte mult si chiar mi-a facut o impresie super este Victor. El m-a contactat din partea M Car pentru problema mea si eu personal am ramas masca fata de cum se poate trata un client si cum se poate rezolva o problema, chiar am toata admiratia fata de ce face pentru ca noi clientii sa fim multumiti. Deci daca maine de dimineata nu mai se aud zgomotele de la suspensia fata, atunci recomand tuturor celor cu Lancer 2.0 sa mearga si sa rezolve problema. Va spun maine daca e alba sau neagra.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori