2006 Lancer Evo Ix Panthere
Salutare la toata lumea!
Sunt nou pe domeniul vostru, nu am stiut unde sa ma prezint.
Petre, inginer electromecanic auto.
Posesor de Mitsubishi EVO IX GSR cumparat de la un distribuitor din Austria.
Am pendulat acum doi ani intre STI si EVO, conjunctura a facut sa cumar GSR-ul in ciuda faptului ca meseria de inginer ma indruma catre STI.
Sunt multumit de masina, incantat, lucrez in Germania si sunt din Brasov. Vin destul de des acasa iar aceasta masina inghite km multi am deja peste 80000 parcursi din plin.
Pe autobanda nu exagerez decat in Germania pe anumite tronsoane altfel 150-180km/h cursiv, oprind din 350-400km, in functie de mai multe.
Pe viraje o folosesc sus la limita in Germania cat si la urcarile din preajma Brasovului.
Nu particip la curse pt ca nu am avut ocazia dar mi-ar placea.
Poze cu mine nu am si cred ca nu conteaza daca sunt blond cu ochii albastri sau saten cu suvite blonde si privirea de smarald...
Nu imi plac pozele la modul general, le fac cand trebuie cu o tinta anume.
Tanabe Concept G blue exhaust TBE
ETS ver. 1 licp
ETS 3.5 widetank fmic
ETS upper Intercooler Pipe short route
Bushur Racing Intake and filter
custom cams 274/274
Kiggly Beehive springs ti retaners
Ported IX headears
RC 700cc injectors
Ported Exhaust Mainfold
Walbro 255 fuel pump
Rod Bolts
Head studs
bov hks secvential
461hp 527Nm stock ix turbo
Am testat puterea pe un stand MAHA in Olanda la un salon auto.
Sunt nou pe domeniul vostru, nu am stiut unde sa ma prezint.
Petre, inginer electromecanic auto.
Posesor de Mitsubishi EVO IX GSR cumparat de la un distribuitor din Austria.
Am pendulat acum doi ani intre STI si EVO, conjunctura a facut sa cumar GSR-ul in ciuda faptului ca meseria de inginer ma indruma catre STI.
Sunt multumit de masina, incantat, lucrez in Germania si sunt din Brasov. Vin destul de des acasa iar aceasta masina inghite km multi am deja peste 80000 parcursi din plin.
Pe autobanda nu exagerez decat in Germania pe anumite tronsoane altfel 150-180km/h cursiv, oprind din 350-400km, in functie de mai multe.
Pe viraje o folosesc sus la limita in Germania cat si la urcarile din preajma Brasovului.
Nu particip la curse pt ca nu am avut ocazia dar mi-ar placea.
Poze cu mine nu am si cred ca nu conteaza daca sunt blond cu ochii albastri sau saten cu suvite blonde si privirea de smarald...
Nu imi plac pozele la modul general, le fac cand trebuie cu o tinta anume.
Tanabe Concept G blue exhaust TBE
ETS ver. 1 licp
ETS 3.5 widetank fmic
ETS upper Intercooler Pipe short route
Bushur Racing Intake and filter
custom cams 274/274
Kiggly Beehive springs ti retaners
Ported IX headears
RC 700cc injectors
Ported Exhaust Mainfold
Walbro 255 fuel pump
Rod Bolts
Head studs
bov hks secvential
461hp 527Nm stock ix turbo
Am testat puterea pe un stand MAHA in Olanda la un salon auto.
- Fişiere ataşate
-
- 09lanft.JPG (49.76 KiB) Vizualizat de 3031 ori
Multam bun pentru primire, sunt onorat.
Sunt ardelean, dar brasovean, un ardelean mai iute si EVO IX ma prinde, facem pereche buna.
Multe mesaje, ma simt onorat, vreau sa raspund la tot si la toti. Sper sa nu va dezamagesc daca omit cate ceva.
Mi-a placut forma forumului, titlurile, citesc cat am timp de mult si cat ma capteaza, probabil ca nu voi acoperi tot asa ca daca intru in subiecte, sarind anumite informatii... anticipat astept clementa voastra.
Traim in Europa si acasa insemna in mai multe lociri acum, totusi odata ajuns la Brasov, vreau sa ma conectez la noul din Romania. In vest timpul se condenseaza si sunt absent in mare parte.
Mai stau o saptamana si fac doua de cand am revenit pentru ca la catolici e vacanta acum la ortodoxi.
Pentru e evita sa uit un mesaj important va urez: Paste dupa suflet !
History car :
- achizitionata in Austria
- bricolata la elvetieni
- mici imbunatatiri personale
- re-resoftata in Romania
Sunt ardelean, dar brasovean, un ardelean mai iute si EVO IX ma prinde, facem pereche buna.
Multe mesaje, ma simt onorat, vreau sa raspund la tot si la toti. Sper sa nu va dezamagesc daca omit cate ceva.
Mi-a placut forma forumului, titlurile, citesc cat am timp de mult si cat ma capteaza, probabil ca nu voi acoperi tot asa ca daca intru in subiecte, sarind anumite informatii... anticipat astept clementa voastra.
Traim in Europa si acasa insemna in mai multe lociri acum, totusi odata ajuns la Brasov, vreau sa ma conectez la noul din Romania. In vest timpul se condenseaza si sunt absent in mare parte.
Mai stau o saptamana si fac doua de cand am revenit pentru ca la catolici e vacanta acum la ortodoxi.
Pentru e evita sa uit un mesaj important va urez: Paste dupa suflet !
History car :
- achizitionata in Austria
- bricolata la elvetieni
- mici imbunatatiri personale
- re-resoftata in Romania
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Fara calitate nu se poate face treaba serioasa nu te poti sa te zgarcesti. A nu se intelege ca ma dau banii afara din casa, ca de aia muncesc din greu pentru straini. Noi ne-am omorat si batjoorit boierii aristrocratii cu rautate in spirit comunist.
Am ales piese cu un raport calitate pret corect. Daca banii nu-s o problema voi gasi mereu sa-i fac cate ceva.
Din cauza retele de logare pe internet nu pot sa va mai pun si unica poza pe care o posed la mine acum. Oricum sunt putine si-n ermania daca nu le-am sters.
A mai am ceva interesat insa nu de actualitate, e vorba de un jpg cu fosta diagrama de stand masurata dupa primele modificari majore la elvetieni.
Ulterior am repus in Olanda promotional la un salon cu utilaje auto masina pe un stand MAHA, considerat destul de bun intre marfurile europene, sunt in domeniu si cunosc date despre ele.
Am ales piese cu un raport calitate pret corect. Daca banii nu-s o problema voi gasi mereu sa-i fac cate ceva.
Din cauza retele de logare pe internet nu pot sa va mai pun si unica poza pe care o posed la mine acum. Oricum sunt putine si-n ermania daca nu le-am sters.
A mai am ceva interesat insa nu de actualitate, e vorba de un jpg cu fosta diagrama de stand masurata dupa primele modificari majore la elvetieni.
Ulterior am repus in Olanda promotional la un salon cu utilaje auto masina pe un stand MAHA, considerat destul de bun intre marfurile europene, sunt in domeniu si cunosc date despre ele.
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori